Resolutie iets omlaag hielp ook bij mij.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
minder dat heb ik dus ook...![]()
Kheb het nog niet geprobeerd om hem opnieuw op te starten, maar zal vanavond eens kijken...
kheb een X800 pro als videokaart dus resolutie moet hij met gemak aan kunnen, tis wel zo dat de videokaart drivers niet meer sinds juni zijn geupdate :S maar kheb wel gewoon directx 9 geinstalleerd. Maar ik las ook al dat wanneer je de allernieuwste drivers wilde installeren je verplicht ook microsoft .net moet installeren... erg fijn allemaal...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Resolutie iets omlaag hielp ook bij mij.
ben ik trouwens de enige die de 350Z een onhandelbare kutauto vind in dit spel?
ik zie op je plaatje dat er allemaal mensen lopen.. hoe krijg je dat voor elkaaR?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
als ik niet finish dan niemand.
De laatste Direct X 9 installeren zonder de laatste DX9 compatible videodrivers is ook vragen om ellendequote:Op woensdag 24 november 2004 11:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kheb een X800 pro als videokaart dus resolutie moet hij met gemak aan kunnen, tis wel zo dat de videokaart drivers niet meer sinds juni zijn geupdate :S maar kheb wel gewoon directx 9 geinstalleerd. Maar ik las ook al dat wanneer je de allernieuwste drivers wilde installeren je verplicht ook microsoft .net moet installeren... erg fijn allemaal...
die zijn er altijd hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik zie op je plaatje dat er allemaal mensen lopen.. hoe krijg je dat voor elkaaR?
Je hebt 5 stocks, oftewel: je kan 5 auto's hebben... je "begin auto" kan je dus gewoon houden.. Zelf heb ik nu een civic en een hummer(eerst escalade maar die heb ik ingeruild voor de hummer). Volgens mij ben je die upgrades kwijt, zelf ben ik nog niet zover maar al vaak zat mensen erover gehoord dat bij een nieuwe auto weg zijn..quote:Op woensdag 24 november 2004 12:55 schreef McGilles het volgende:
even een vraagje:
Ik heb helemaal geen ervaring met racegames, dus ook niet met de NFS serie, maar had em gisteren toch maar even geinstalleerd!
Ik was net begonnen en moest toen de "begin auto" inleveren en mocht toen een nieuwe uitkiezen! Ik vond dit persoonlijk allemaal niks. Nu mijn vraag:
Moet ik echt met 1 van die bakken doorgaan en die helemaal uitbouwen of kan ik op een later tijdstip gewoon een nieuwe bak kiezen en daarmee verder gaan.
Ben ik dan alle "upgrades" van mijn oude auto kwijt of hoe zit dan?
bedankt!
[edit]vraag verkeerd gelezen[edit]quote:Op woensdag 24 november 2004 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De laatste Direct X 9 installeren zonder de laatste DX9 compatible videodrivers is ook vragen om ellende
Ik haal altijd eerst de oude Catalyst eraf en zet dan de nieuwe erop. Weet je in ieder geval zeker dat het goed gaat.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
[edit]vraag verkeerd gelezen[edit]
ja idd in juni was DX9c er dus nog niet...
btw moet ik de oude drivers er eerst nog afhalen of kan ik zo de nieuwe installeren?
niemand die hier een antwoord op heeft?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:52 schreef TIM-846 het volgende:
ik heb hem uitgespeeld? ! ?
Tenminste.. dat smsje kreeg ik.. maar als ik op 'T' druk dan staat er dat ik pas op 65% ofzo ben.. er zijn alleen geen races meer op de map? Weet iemand of ik hem nu uitgespeeld heb op nog andere mogelijkheden heb?
k ik kijk wel ff...quote:Op woensdag 24 november 2004 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik haal altijd eerst de oude Catalyst eraf en zet dan de nieuwe erop. Weet je in ieder geval zeker dat het goed gaat.
ik ben nog niet zover, zit pas op 13% ofzoquote:Op woensdag 24 november 2004 14:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
niemand die hier een antwoord op heeft?
moe nog beginnen dus je hoort het wel. Vanavond staat het geplandquote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
ik ben nog niet zover, zit pas op 13% ofzo![]()
niet bij mij.. keb in het hele spel nog geen 1 persoon gezien.. (ja .. in die filmpjes). maar zie ook soms wel dat er een vrouw staat die in het begint een startschot geef!! ook nooit gezien!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die zijn er altijd hoor.![]()
Misschien moet je in je opties "crowds" aanzettenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
niet bij mij.. keb in het hele spel nog geen 1 persoon gezien.. (ja .. in die filmpjes). maar zie ook soms wel dat er een vrouw staat die in het begint een startschot geef!! ook nooit gezien!
Je "begin-auto" kun je niet houden jah, want dat is die 350Z die je vanaf het vliegveld naar die garage moet rijden. Die ben je dan kwijt en dan mag je een nieuwe uitkiezen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:38 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Je hebt 5 stocks, oftewel: je kan 5 auto's hebben... je "begin auto" kan je dus gewoon houden.. Zelf heb ik nu een civic en een hummer(eerst escalade maar die heb ik ingeruild voor de hummer). Volgens mij ben je die upgrades kwijt, zelf ben ik nog niet zover maar al vaak zat mensen erover gehoord dat bij een nieuwe auto weg zijn..
wel vet spel![]()
cd2 erin doen? updaten?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef frankz14dude het volgende:
HELP!
Ik heb net het spel gekocht maar hij doet het niet![]()
Ik kan het spel wel gewoon helemaal installeren, maar als ik dan het spel wil opstarten staat er dat ik er de verkeerde cd in heb zitten, maar ik heb het al met allebei de cd's geprobeerd. En een no CD crack helpt ook niet.![]()
kan iemand mij helpen?!?!?!?
no-cd crack downloadenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef frankz14dude het volgende:
HELP!
Ik heb net het spel gekocht maar hij doet het niet![]()
Ik kan het spel wel gewoon helemaal installeren, maar als ik dan het spel wil opstarten staat er dat ik er de verkeerde cd in heb zitten, maar ik heb het al met allebei de cd's geprobeerd. En een no CD crack helpt ook niet.![]()
kan iemand mij helpen?!?!?!?
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
no-cd crack downloaden.
Altijd lastig, dat lezenquote:En een no CD crack helpt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |