Mijn fout. Sorry!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zeg gamecube.
en die zijn lastig te branden enzo.
dus....
Als je een velg selecteer die je wilt hebben, dan kan je daarna toch de grote van de velg bepalen met de pijl omhoog/omlaag toets?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
maar er is dus geen hack ofzo waardoor ik grote wielen eronder kan zetten
Ik vind al die onzin in die tuning scene nix, maarja, het moet voor me stijlpointsquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
jij vind stickers en tupperware op je auto mischien tof
ik grote wielen bij 1 kon het tenslotte ook .
Doe je goed, ik heb een 4ster auto en zit op 27%quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:43 schreef Blik het volgende:
ik ben al vet lang bezig en ik ben pas op 25 %... Heb bijna 6 sterren met mijn auto
daarom moet je het ff uitspelen ken het het er weer af slopenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik vind al die onzin in die tuning scene nix, maarja, het moet voor me stijlpoints![]()
Als je in de Garage bent en dan World Map selecteren. Daar kan je dan onder ander door de beschikbare stages bladeren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef Seal_force het volgende:
Hoe kan je zien waar je bent met nfsu 2? Stage 1 of 2 ?
Als je gewoon in de stad rondrijd op "T" drukken op je keyboard, dan 1 naar rechts met de pijltjes werkt ook geloof ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef Seal_force het volgende:
Hoe kan je zien waar je bent met nfsu 2? Stage 1 of 2 ?
draggen met een escaladequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
als ik niet finish dan niemand.
Dan geef ik je geen gelijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 05:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als ik zeg dat NFSU2 voornamelijk in de smaak valt bij whigga's of 13 jarigen, wat zeggen jullie dan?
dat ik jou voorheen inschatte als een intelligentere user dan je je nu doet voorkomenquote:Op woensdag 24 november 2004 05:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als ik zeg dat NFSU2 voornamelijk in de smaak valt bij whigga's of 13 jarigen, wat zeggen jullie dan?
minder dat heb ik dus ook...quote:Waarom zie ik de wegdek als blokjes, en waarom zien de wolken er niet uit?
Daar kan je de volgende dingen aan doen.
1 De PC opnieuw starten.
2 De nieuwste drivers van je videokaart installeren.. Nvidia Drivers, ATi Drivers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |