Gewoon ter compensatie een dubbel zo knappe vriendin zoeken!quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben niet erg knap, dat blijkt wel uit de reactes van de meiden hier en elders. Ik zou best graag kinderen willen ooit, maar het punt is dat kinderen middels de genen de fysieke eigenschappen van de ouder overnemen. Ik ben dus eigenlijk te lelijk voor kinderen, maar een kind adopteren is ook niet ideaal, omdat je toch juist wat van jezelf terug wilt zien in het gedrag van je kind. Ik vind dit niet erg eerlijk,maarja je wilt je kind ook niet aandoen om als lelijk door de maatschappij te moeten gaan in deze tijden van uiterlijk vertoon.
Gelukkig ben je erg eh, intelledinges, dat scheelt weerquote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben niet erg knap, dat blijkt wel uit de reactes van de meiden hier en elders. Ik zou best graag kinderen willen ooit, maar het punt is dat kinderen middels de genen de fysieke eigenschappen van de ouder overnemen. Ik ben dus eigenlijk te lelijk voor kinderen, maar een kind adopteren is ook niet ideaal, omdat je toch juist wat van jezelf terug wilt zien in het gedrag van je kind. Ik vind dit niet erg eerlijk,maarja je wilt je kind ook niet aandoen om als lelijk door de maatschappij te moeten gaan in deze tijden van uiterlijk vertoon.
hm, een knappe vriendin dus, ik hoop dat dat nog lukt, maar dat zal wel niet..quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Gewoon ter compensatie een dubbel zo knappe vriendin zoeken!
Hehe vroegah kwamen kinderen nog lief uit de baarmoeder nu zijn ze in de embryonale fase al door en door rot doordat moeder naar zulke slechte TV programma's kijkt ... het heeft helemaal niks met opvoeding te maken hoorquote:Op maandag 22 november 2004 21:58 schreef -Jay-20- het volgende:
Ach wie wil er nou tegenwoordig nog kinderen anyway... Kleine etterbakjes...
Hier wordt het topic verbaggerd met slowchat en gebagger...quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef DarkElf het volgende:
onz >
quote:Op maandag 22 november 2004 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het lovenswaardig dat je besloten hebt je niet voort te planten. Ik geloof niet dat de wereld erop zit te wachten.
Was er eerst niet een rel dat we de topics van BHFH niet serieus namen?quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef DarkElf het volgende:
onz >
Of koop een mooie vrouw in Colombia, of Thailand, of Rusland of of...genoeg keuze tochquote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Koop gewoon een mooi kind in Colombia!
Trouwens, een lelijk kind valt in Belgie niet zo erg op, echt mooi zijn ze daar niet vergeleken Nederland.
Veel succes![]()
Ja ga jij ff lekker zitten promoten dat hij zich gaat voortplanten, zitten we over een jaar of 15 weer met dat gezeikquote:Op maandag 22 november 2004 22:58 schreef egilio het volgende:
[..]
Of koop een mooie vrouw in Colombia, of Thailand, of Rusland of of...genoeg keuze toch![]()
pff, in plaats van dit te moven naar ONZ zou je ook 90% procent van de reacties kunnen verwijderen. Want zowel die reacties als deze move heeft BHFH natuurlijk geen zak aan.quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef DarkElf het volgende:
onz >
En een Fiat Pandaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef backstabber het volgende:
Knap of lelijk maakt niets uit, als je maar geld hebt.
Ja, grijp ze als ze jong en vruchtbaar zijn!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben benieuwd! misschien vind ik nog wel een hele knappe meid van 18 die wel kinderen met mij wil..![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben benieuwd! misschien vind ik nog wel een hele knappe meid van 18 die wel kinderen met mij wil..![]()
Jah dan vechten we met zn alle om de lelijkste dame...quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef Ablaze het volgende:
Onzin natuurlijk, over 20/30 jaar is het ideale schoonheidsbeeld totaal veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |