Laten we even de reeksen in onzin afgaan waarin yvonne heeft meegepost:quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt? Weinig vertrouwen heb je dan in de mensen die hier al jaren zitten.
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om nog maar eens te dwepen met vroeger (een half jaar geleden dus). ONZ-mod gaat weg, ONZ in rep en roer, 3 miljard "Voorspel hier wie de volgende ONZ-mod wordt"-topics, mod wordt bekend gemaakt, altijd veel-posters in ONZ, deel mensen tevreden, deel ontevreden.
Nu: ONZ-mod gaat weg, "De nieuwe (ONZ) mod is iemand uit [voornoemde reeks]."
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Niet als iemand "even meepost" in "een reeks", nee.quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt? Weinig vertrouwen heb je dan in de mensen die hier al jaren zitten.
Een groot inteeltforum? Doe eens uitleggen?quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.
Yep, iedereen was tegen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef NiNi het volgende:
Je weet ook wel dat niet de hele 'crew' die beslissing maakt.
ONZ een inteelt forum? Soms. Maar dat komt meer door een groep vaste users die (volgens mij) nu de moed een beetje aan het opgeven is, of al heeft opgegeven. Dat heeft niks met mods te maken, maar meer met Fok! zelf. En met name ONZ in het algemeen. Misschien is het juist wel minder inteelt geworden.quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.
Er zitten nu drie dezelfde soort mod op ONZ. Dat is helemaal niet wat je moet willen volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Oh, jezus, schijnheil.quote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, iedereen was tegen.
Je bent schijnbaar de enige met een baan en dus tijd te weinig.quote:Op maandag 22 november 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
Goed, zo'n beetje iedereen uit die reeks is nu blauw. Ik denk dat ik niet lang meer hoef te wachten nu
wat stinkie zegt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
Goed, zo'n beetje iedereen uit die reeks is nu blauw. Ik denk dat ik niet lang meer hoef te wachten nu
Ik weet niet hoe dat zit. Daar ben ik "te vers" voor denk ik. Maar met wat Stranger hierboven zegt geloof ik inderdaad wel dat je jezelf in de kijker speelt door in zulke reeksen mee te posten.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Niet als iemand "even meepost" in "een reeks", nee.
Het gaat er natuurlijk vooral om dat je je in de kaart speelt van yvonne, wat jullie door middel van die reeks hebben gedaan.
Je weet ook wel dat niet de hele 'crew' die beslissing maakt. En over het algemeen zal ze best goede keuzes maken, het zou alleen wel leuk zijn als ook gewoon een keer werd toegegeven hoe het zit.
Tering man, ik lul echt zo ontzettend uit m'n nek, en nog ga je serieus op m'n post in. Hilarisch gewoon. Las je uberhaubt wel wat ik zei, of keek je alleen naar m'n usericoon? Ik snap het niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ONZ een inteelt forum? Soms. Maar dat komt meer door een groep vaste users die (volgens mij) nu de moed een beetje aan het opgeven is, of al heeft opgegeven. Dat heeft niks met mods te maken, maar meer met Fok! zelf. En met name ONZ in het algemeen. Misschien is het juist wel minder inteelt geworden.
En net zei je nog van wel.quote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, jezus, schijnheil.
Nee, natuurlijk waren jullie dat niet.
Van ons?quote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef Nouk het volgende:
Tis denk verminderde aanwezigheid Nien.
Ik las je post en was het niet met je eens.quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Redux het volgende:
Tering man, ik lul echt zo ontzettend uit m'n nek, en nog ga je serieus op m'n post in. Hilarisch gewoon. Las je uberhaubt wel wat ik zei, of keek je alleen naar m'n usericoon? Ik snap het niet.
Hm nee van Jogy. Maar laat maar, ik snap t denk verkeerd.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Van ons?
Dat is niet waar, je suggereerde het bedoel ik.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En net zei je nog van wel.
In dit soort gelul heb ik geen zin.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En net zei je nog van wel.
VEEL HOGER DAN EEN GIRAFFE WORDT HET NIET ME DUNKT!!!!!!!!!11111quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mogen alleen hoogwaardigheidsbekleders van ONZ hier posten?
Nee hoor, ook de mensen die het al maanden gehad hebben met ONZ, maar het af en toe nog interessant vinden mee te typen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mogen alleen hoogwaardigheidsbekleders van ONZ hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |