Goed punt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nu vergeet je misschien het kleine nuanceverschil tussen #onz en 'OvjL'.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew. Dus knut eruit, en Nouk erin met haar megajetsers!!!
quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef robh het volgende:
Is ElisaB gestopt dan?
Ik zeg het nog één keer, Maanvis. Ze willen je niet!quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew.
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik vergat het woordje 'nog' er tussen te proppen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef robh het volgende:
[..]
Is ElisaB gestopt dan?
Goed plan. Ik stem op d'r.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.
We doen het wat bescheidener. Wat dacht je van Shirley?
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Redux het volgende:
Niks mis met m'n doppen.
't is best sneu dat je oordeelt over iemand die je niet kent, vind je niet?
Correct.quote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef p-etr-a het volgende:
Pff, je had Snakey heus wel eens zien posten. Nu ben ik ook niet zo kapot van zijn aanstelling als mod, maar doen alsof niemand hem kende vind ik een beetje overdreven.
Lul niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Redux het volgende:
Niks mis met m'n doppen.
't is best sneu dat je oordeelt over iemand die je niet kent, vind je niet?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.
We doen het wat bescheidener. Wat dacht je van Shirley?
Waar slaat het woordje 'inlikken' in de openingspost dan op?quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef Shirley het volgende:
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.
Wow, nu beledig je meteen de hele lichting nieuwe mods.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Shir is heel wat bekender dan Snakey.
Misschien omdat zij niet uit een reeks komt.
Men o Men, die Croupouque, van geniale user verworden tot een naprater van kansloze klootmongolen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg het nog één keer, Maanvis. Ze willen je niet!
Zeg, waar maak je je druk om? Is Snakey een vriendje van je, of lik jij je in bij nieuwe mods. Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar slaat het woordje 'inlikken' in de openingspost dan op?
Puur een gevalletje van oordelen. Nog bijzonder slap dat je er zo omheendraait ook nog.
He leuk, een subrel. Je mag croupouque niet?quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Men o Men, die Croupouque, van geniale user verworden tot een naprater van kansloze klootmongolen.
En dan nog ... zijn posts zijn vast niet heel anders dan die van jou, en iemand moet hier modden. Zelf zeg je al geen interesse te hebben en het lijkt me zo dat iemand met meer dan 7000 posts, zoals Snakey, de gang van zaken hier goed genoeg kent om te weten hoe je onzin kunt modereren.quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.
Ze zijn toch wel productief geweest dan die bifitopics. Waar zou stinkie mod van worden?quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, nu beledig je meteen de hele lichting nieuwe mods.
Dirkh, uio_ams en adelante komen nu vast hier op af als vliegen op een stronthoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |