Woehahahahaha!quote:Op maandag 22 november 2004 19:37 schreef cerror het volgende:
het feit dat hij volledig onpartijdig is
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent? Knap!quote:Op maandag 22 november 2004 19:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?
Gelukkig ben je het met me eens.quote:Op maandag 22 november 2004 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Yay, dat misten ze nog in de crew, een mod met het IQ van een doppinda.quote:Op maandag 22 november 2004 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
mods moeten respect verdienen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent?
Ja, ik ben een actieve onzin user.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent? Knap!
Plus: Alsof je zelf zo'n 'actieve onzin user' bent.
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
welnee, Redux post alleen onder een hoop andere accounts.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.
Ja! Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Op zich wel handig. De huidige mods kun je afzeiken zonder je schuldig te voelen.
Eensch. En altijd al mee eensch geweest.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mods moeten respect verdienen.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
mods moeten respect verdienen afdwingen.
Ow oke sorry, daar ben ik dan weer niet genoeg incrowd voor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
welnee, Redux post alleen onder een hoop andere accounts.
Shir is heel wat bekender dan Snakey.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt es je doppen na laten kijken.quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Redux het volgende:
Dan ben je net zo ontzichtbaar als snakey, want ik zie je nooit.
Nu vergeet je misschien het kleine nuanceverschil tussen #onz en 'OvjL'.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.
Is ElisaB gestopt dan?quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef Stranger het volgende:
Yay, dat misten ze nog in de crew, een mod met het IQ van een doppinda.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew. Dus knut eruit, en Nouk erin met haar megajetsers!!!
Reeksenquote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Shir is heel wat bekender dan Snakey.
Misschien omdat zij niet uit een reeks komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |