Tuurlijk. Dat ik daar niet gedacht heb.quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
't geld ging buiten bifi om, dat moest direct richting Danny natuurlijk
En ik heb geen BIFI, dus ik ben kansloosquote:Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik voor niks in die ellenlangeOPsmetbifisentoeten-topics gepost.
je hebt toeten, die we overigens nog steeds niet gezien hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
En ik heb geen BIFI, dus ik ben kansloos![]()
Waarom laat jij je dan met dat soort types in?quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Pardon? verlept
Pff daar wordt Yvonne niet opgewonden vanquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt toeten, die we overigens nog steeds niet gezien hebben
Ik ben een allemansvriendquote:Op maandag 22 november 2004 21:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Waarom laat jij je dan met dat soort types in?
ik wellicht welquote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Pff daar wordt Yvonne niet opgewonden van![]()
Je bedoelt zo'n leeglopende soufflé?quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
Ja leuk, nog meer 'radicalen' mod maken.
Can't wait for the static-effect.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wellicht wel
en het is natuurlijk veel makkelijker in te likken bij een toekomstig mod dan bij iemand die al blauw is
In de reorganisatie van een bedrijf waar ik werkte ontsloegen ze de directuer, de vice directeur en alle managers om met vers bloed verder te gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
Ach, hij heeft wel de complete adminfora gemirroredquote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
En heeft NSB-kindje Slarioux hem er ook bijgenaaid?quote:Op maandag 22 november 2004 21:46 schreef robh het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel de complete adminfora gemirrored![]()
Het valt altijd te proberenquote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wellicht wel
en het is natuurlijk veel makkelijker in te likken bij een toekomstig mod dan bij iemand die al blauw is
Ja, zoiets dat er best lekker uitziet, maar als je het eenmaal koopt gebakken lucht blijkt dat ook nog eens met alle winden mee waait.quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n leeglopende soufflé?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Skaai
Ah, zo kom ik ook nog eens wat te weten...quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
En heeft NSB-kindje Slarioux hem er ook bijgenaaid?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat verse bloed komt hooguit van de nieuw aangeboorde snijdertjes, maar voor de rest zit de top van fok! dusdanig in hun bureaustoel vastgeroest dat daar geen beweging in te krijgen is, en al zeker niet als de nieuw aangestelde mods ook nog eens de marionetten zijn van hun hogeren, om deze reactie maar weereens ontopic te brengen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In de reorganisatie van een bedrijf waar ik werkte ontsloegen ze de directuer, de vice directeur en alle managers om met vers bloed verder te gaan.
Dat heeft dat bedrijf toen gered anders was het als een zinkend schip naar de bodem gezakt.
Om vooruit te komen moet je soms nieuwe bronnen aanboren, een frisse kijk...
Tunnel visie noemt men het ook wel als je al jarenlang een bedrijf runt, dan ga je juist de details niet meer zien.
En details zijn vrij belangrijk dacht ik zo...
Waarom moet je nou altijd je meningen verpakken zodat het lijkt alsof je geen mening hebtquote:Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik wacht even met het geven van kritiek tot het moment dat Snakey een slechte moderator blijkt te zijn.
Vooralsnog vind ik de manier waarop de laatste paar mods zijn aangewezen ook niet de meest ideale manier, maar daar heb ik als user weinig over te zeggen. So be it. Om er nou wakker van te liggen lijkt me niet zo'n goed plan.
Het is maar Fok.quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is verdomme fok, en niet het parlement...
Lief.quote:Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik wacht even met het geven van kritiek tot het moment dat Snakey een slechte moderator blijkt te zijn.
Vooralsnog vind ik de manier waarop de laatste paar mods zijn aangewezen ook niet de meest ideale manier, maar daar heb ik als user weinig over te zeggen. So be it. Om er nou wakker van te liggen lijkt me niet zo'n goed plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |