Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!quote:Op maandag 22 november 2004 19:36 schreef Snakey het volgende:
Kind, wat rot voor je.![]()
Inso!quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Sjurlie.
Pfft, en dan ken je hem niet. Rotterdam is toch een dorp waar iedereen iedereen kent?quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!
Als je iedereen altijd zonder verder te kijken afkeurt kom je nooit aan een man.quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!
Niet dus.quote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Pfft, en dan ken je hem niet. Rotterdam is toch een dorp waar iedereen iedereen kent?
Ben al begonnen zelfsquote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef robh het volgende:
Ga je wel achter de schermen Calvobbes affikken Snackie??
Breek los, zal je opluchten.quote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef HyperViper het volgende:
Nu hou ik me niet meer in
Ik ga altijd af op mijn 1e indruk. En die klopt altijd.quote:Op maandag 22 november 2004 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je iedereen altijd zonder verder te kijken afkeurt kom je nooit aan een man.![]()
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?quote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Stranger het volgende:
Juist om de reden dat het een newbie is, is het de perfecte persoon om Inso op te volgen?
Zoals ik al zei, een perfecte opvolging voor insomaniac, die was dat alles ook niet. Blijkbaar zoekt de crew nogmaals een R&P knipperlicht-gevalletje.quote:Op maandag 22 november 2004 19:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |