Wat is er mis met vodafone?quote:Op maandag 22 november 2004 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
Vodafone
quote:Op maandag 22 november 2004 22:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is er mis met vodafone?
Ik kan geen sms bundel kopen omdat ik nog een geldige bundel zou hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
?? vodafone is
is toch leuk... natuurkunde en wiskundequote:Op dinsdag 23 november 2004 08:11 schreef cygnusx het volgende:
ik heb vandaag mijn eerste 2 tentamens,
Natuurkunde en Wiskunde
Lijkt er wel op tegenwoordig!quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef devzero het volgende:
Is dit het grote volspam topic?
wil niemand mijn koffie of theequote:Op dinsdag 23 november 2004 07:47 schreef BlueCurl het volgende:
Goedemorgen! Ben ik ook een nerd?
* BlueCurl deelt koffie en thee uit!: suiker of melk?
ik moet straks mijn stageverslag inleveren! maar ik weet eigenlijk nieteens wel lokaalen uhm er zijn maar 100 lokalen die ik zal gaan aflopen
* devzero houdt zijn kopje opquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:22 schreef BlueCurl het volgende:
wil niemand mijn koffie of thee?
alsjequote:Op dinsdag 23 november 2004 09:44 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero houdt zijn kopje op
koffie graag, geen melk of suiker
ziet er echt tof uit!quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:13 schreef QuietGuy het volgende:
ola
www.quietguy.nl de pics van m'n huisje al gezien?
tnx!quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ziet er echt tof uit!
het lijkt erg knus. misschien is dat wel niet zo maar dat uitzicht is wel top hoor :d echt oer hollandsquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
tnx!
Het is ook enorm knusquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het lijkt erg knus. misschien is dat wel niet zo maar dat uitzicht is wel top hoor :d echt oer hollands
Maar wel gezellig knus als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 23 november 2004 10:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het is ook enorm knus
Jah, dat uitzicht vind ik echt geniaal!
Een badquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:13 schreef QuietGuy het volgende:
www.quietguy.nl de pics van m'n huisje al gezien?
en bad is ook niet voor voorkeur als ik een huisje kan kopen huren in de verre toekomst, maar het kan wel lekker zijn :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Een bad![]()
Als je een heusje koopt dan kun je er zelf nog wel een bad inzetten (ook al moet je fors verbouwen het kan). Met een huur appartement mag je blij zijn als er een bad inzitquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en bad is ook niet voor voorkeur als ik een heusje koop maar het kan wel lekker zijn
zie mijn edit van mij vorige postquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een heusje koopt dan kun je er zelf nog wel een bad inzetten (ook al moet je fors verbouwen het kan). Met een huur appartement mag je blij zijn als er een bad inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |