het zal wel aan die rare belgen liggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik niet helemaal wakker ben
ze moet het wel halen, of geen CSI meerquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
Je gaat het wel halen he
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
ze moet het wel halen, of geen CSI meer
het zit zo.. de kans dat je woord uitgenpdigd voor een examen is al klein. maar word je uitgenodigd om examen te doen is alleen als je de stof al goed kent die je moet weten. Dus als je examen doet ben je voor 99% al geslaagd. je moet alleen jezelf nog ff bewijzen onder druk en veel publiek...quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
ze moet het wel halen, of geen CSI meer
* Jump wenst je zeer veel succesquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het zit zo.. de kans dat je woord uitgenpdigd voor een examen is al klein. maar word je uitgenodigd om examen te doen is alleen als je de stof al goed kent die je moet weten. Dus als je examen doet ben je voor 99% al geslaagd. je moet alleen jezelf nog ff bewijzen onder druk en veel publiek...
Maar aangezien ik voor 2 sjerpen(banden) examen mag doen en al voor 99% geslaagd ben ben ik toch wel al blij zenuwachtig.
alsje:quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
* BlueCurl wenst je zeer veel succes
*zoekt pomponnetjes*
We gaan een feestje bouwenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het zit zo.. de kans dat je woord uitgenpdigd voor een examen is al klein. maar word je uitgenodigd om examen te doen is alleen als je de stof al goed kent die je moet weten. Dus als je examen doet ben je voor 99% al geslaagd. je moet alleen jezelf nog ff bewijzen onder druk en veel publiek...
Maar aangezien ik voor 2 sjerpen(banden) examen mag doen en al voor 99% geslaagd ben ben ik toch wel al blij zenuwachtig.
edit:
maar ook in kung fu ben ik een n00b. Heb pas 1x examen gedaan. (voor wit, andere scholen dus geel) en dit keer word het voor geel en oranje(andere scholen oranje en groen).
Al moet ik zeggen dat als ik mijn oranje band in handen heb dat ik THA WOMAN ben hoortenminste dat vind ik dan ff
zal het zeker niet vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsje:die zocht je
En bedankt voor het success wensen... doe nog maar een keer volgende week woensdag want dan sta ik te trillen op mijn benen als een 5 jarig kind wat de volgende dag jarig is.
dat mocht je willen dat het alleen daardoor kwamquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef Jump het volgende:
ik ben niet op de chat troel, daarmee dat het stil is
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
dat mocht je willen dat het alleen daardoor kwam
Oneerbare voorstellenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef BlueCurl het volgende:
ik was net op de chat maar alleen dev was er maar ik wilde ff douchen..
het zelfde enzoquote:Op woensdag 24 november 2004 06:46 schreef mschol het volgende:
morghe iedereen, mag weer naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |