abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1635854
lost "ruimen" van osama bin laden iets op?

als het met een goed gerichte actie gebeurt,---------dan wordt hij een martelaar
loopt het uit de hand of mislukt zo,n actie,---------dan is hij de held

of te wel je reageert altijd fout

MAAR HET KAN WEL JE ACHTERBAN TOT RUST BRENGEN

je mag in plaats van "achterban" ook "taliban" lezen
deze lieden zullen toch iets meer nadenken over het onderdak verlenen aan terroristen

pi_1635874
Of het iets oplost? Ja, die stomme BEN... plaatjes.
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:41:24 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1635876
Nee, want zolang er mensen zijn die bereid zijn om hun leven op te offeren voor een hoger religieus doel zul je terroristische aanslagen in principe nooit kunnen voorkomen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1635880
Het lijkt me wel handig als de VS voorafgaand aan hun wraakoefening officieel kunnen bewijzen dat Bin Laden de werkelijke dader was i.p.v. meteen instinctief naar hun holsters te grijpen..
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:44:50 #5
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_1635912
Er staat toch wel een nieuwe Osama Bin Laden op, maar dan heet hij Mohammed Al Farid of zoiets, als het maar makkelijk uit te spreken is, want de nieuwslezers willen niet graag blunderen. Je lost er helemaal NIETS mee op.
Ik denk trouwens ook niet dat hij het op zijn geweten heeft, maar dat terzijde. De FBI zoekt hem al jaren, terwijl ze hem vroeger makkelijk konden vinden(USA). Dus maw snap ik de Politiek van Amerika niet echt.
Laatste kans.....
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:47:56 #6
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_1635935
Nee, ik denk het niet. Misschien dat de wereld verlost zal zijn van 1 idioot. Probleem is dat er meerdere idioten zijn.

Eigenlijk is er niet echt een oplossing, maar de geen die het dichts bij komt:

Het internationaal opjagen en doden van terroristen. En wel heel doelgericht, dus niet met 'carpet-bomming' praktijken. Alleen die mensen uit schakelen die uitgeschakeld moeten worden. Uiteraard maakt geloof en huidskleur hierbij niet uit, een terrorist is een terrorist!

Hierbij is wel het probleem dat bij het Amerikaanse volk niet direct de bloed-honger gestilt kan worden. Bij mij voorgestelde oplossing gaan er jaren overheen voordat er echt merkbaar resultaat zal zijn.

Maar hoelanger ik hier over nadenk, des te meer ik tot de conlusie kom dat terrorisme niet uitgeroeid kan worden. Er zijn altijd groepen mensen die het ergens niet mee eens zijn, en die dat op een aggresieve manier willen laten blijken.

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_1635941
Bin Laden is staatsvijand nummer een van de VS... Hebben ze weinig excuus nodig om hem wat aan te doen lijkt me.
In ieder geval zal er iets van geweld uit de richting van de VS moeten komen, om het volk rustig te houden. Zoiets kan je simpelweg niet over je kant laten gaan.
pi_1635991
ja, lost iets op....
pi_1636008
Bin Laden : Als hij het zeker te weten heeft gedaan.....mogen ze hem van mij in een diepe donkere kelder gooien ...en dan lekker laten zitten .....en niemand die naar hem omkijkt .....zo'n man verdient geen proces die mogen ze gelijk afmaken ..EEN BEEST IS HET meer niet..xxx

Ach Flikker toch op........
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:59:18 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636024
Ja het geeft een tijdelijk gevoel van veiligheid. Daarbij heeft hij niet veel kans meer op een martelaarsstatus. En zijn er maar weinig olie-sjeiks die het hem nadoen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:01:46 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1636061
Vandaar dat de VS ook een langdurige oorlog tegen terrorisme in het algemeen heeft aangekondigd. Men stopt echt niet nadat Bin terwijl hij een vluchtpoging ondernam uit de SingSing gevangenis 84 keer in zijn rug geschoten wordt.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:02:50 #12
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1636068
lost niets op...
sterker nog.. het maakt het erger.

door bin laden te vermoorden zouden ze hem feitelijk onsterfelijk maken.
een idee kun je niet vermoorden...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:19:05 #13
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1636235
Ze moeten alle fundamentalistische islamieten "ruimen" waaronder Bin Laden.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_1636246
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:02 schreef deGVR het volgende:
lost niets op...
sterker nog.. het maakt het erger.

door bin laden te vermoorden zouden ze hem feitelijk onsterfelijk maken.
een idee kun je niet vermoorden...

Psiessss.....
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:39:33 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1636465
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:19 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ze moeten alle fundamentalistische islamieten "ruimen" waaronder Bin Laden.
Idem idee hier.
The truth was in here.
pi_1636471
Ik vrees dat zijn aanhangers uitzinnig zullen zijn van woede, en in zijn naam gewoon verder zullen gaan.

Wanneer ze hem zouden uitleveren (dit werd gisteren beweerd) kun je de nodige kapingen plus slachtoffers verwachten met als doel de vrijlating van bin Laden.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1636494
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vrees dat zijn aanhangers uitzinnig zullen zijn van woede, en in zijn naam gewoon verder zullen gaan.

Wanneer ze hem zouden uitleveren (dit werd gisteren beweerd) kun je de nodige kapingen plus slachtoffers verwachten met als doel de vrijlating van bin Laden.

Ik vrees dat dit waar is, dit soort fanatisme is niet uit te roeien. kijk naar Isreal en Palestina, ze komen er gewoon nooit uit omdat er altijd mensen te fanatiek zullen blijven staan achter ideeen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:43:36 #18
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_1636510
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Dan maar niets doen?? De volgende aanslag komt evengoed.
Laat die gasten maar weten dat dit niet getolereerd wordt, niet ten noorden en niet ten zuiden van de evenaar.
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:45:27 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_1636532
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik vrees dat dit waar is, dit soort fanatisme is niet uit te roeien.
De financiering wellicht wel
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1636640
Niet doen lost het probleem terrorisme niet op, wel doen ook niet, maar het is er wel alvast één minder en wat voor één!

Als mensen tevreden zijn, onstaat er imo geen terrorisme, maar hoe hou je in hemelsnaam de hele wereld tevreden? Onmogelijk lijkt mij.

Alle terroristen systematisch uit de gehele samenleving verwijderen, zonder al te veel onschuldige slachtoffers te maken (geen is imo ook niet mogelijk), te beginnen bij de grootste ellendelingen, zal zeker op lange termijn voor positief resultaat zorgen.

In het land der blinden is éénoog koning.
pi_1636668
het kloterige is dat van al zijn volgelingen het er nu ook van kleins af aan wordt ingestampt, die klootzak heeft gvd kleuterscholen waar van jongs af aan kinderen worden opgeleid om later zelfmoordacties te kunnen plegen, als iets er op 4 jarige leeftijd in gaat dan krijg je dat er niet meer uit, leggen ze die Bin Laden om dan krijg je zeker weten wraakacties van die gekken, om nog maar te zwijgen over dat er wel weer een andere gek op staat

maar branden mag ie

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1640374
ontLaden dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')