als het met een goed gerichte actie gebeurt,---------dan wordt hij een martelaar
loopt het uit de hand of mislukt zo,n actie,---------dan is hij de held
of te wel je reageert altijd fout
MAAR HET KAN WEL JE ACHTERBAN TOT RUST BRENGEN
je mag in plaats van "achterban" ook "taliban" lezen
deze lieden zullen toch iets meer nadenken over het onderdak verlenen aan terroristen
Eigenlijk is er niet echt een oplossing, maar de geen die het dichts bij komt:
Het internationaal opjagen en doden van terroristen. En wel heel doelgericht, dus niet met 'carpet-bomming' praktijken. Alleen die mensen uit schakelen die uitgeschakeld moeten worden. Uiteraard maakt geloof en huidskleur hierbij niet uit, een terrorist is een terrorist!
Hierbij is wel het probleem dat bij het Amerikaanse volk niet direct de bloed-honger gestilt kan worden. Bij mij voorgestelde oplossing gaan er jaren overheen voordat er echt merkbaar resultaat zal zijn.
Maar hoelanger ik hier over nadenk, des te meer ik tot de conlusie kom dat terrorisme niet uitgeroeid kan worden. Er zijn altijd groepen mensen die het ergens niet mee eens zijn, en die dat op een aggresieve manier willen laten blijken.
door bin laden te vermoorden zouden ze hem feitelijk onsterfelijk maken.
een idee kun je niet vermoorden...
quote:Psiessss.....
Op vrijdag 14 september 2001 16:02 schreef deGVR het volgende:
lost niets op...
sterker nog.. het maakt het erger.door bin laden te vermoorden zouden ze hem feitelijk onsterfelijk maken.
een idee kun je niet vermoorden...
quote:Idem idee hier.
Op vrijdag 14 september 2001 16:19 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ze moeten alle fundamentalistische islamieten "ruimen" waaronder Bin Laden.
Wanneer ze hem zouden uitleveren (dit werd gisteren beweerd) kun je de nodige kapingen plus slachtoffers verwachten met als doel de vrijlating van bin Laden.
quote:Ik vrees dat dit waar is, dit soort fanatisme is niet uit te roeien. kijk naar Isreal en Palestina, ze komen er gewoon nooit uit omdat er altijd mensen te fanatiek zullen blijven staan achter ideeen.
Op vrijdag 14 september 2001 16:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vrees dat zijn aanhangers uitzinnig zullen zijn van woede, en in zijn naam gewoon verder zullen gaan.Wanneer ze hem zouden uitleveren (dit werd gisteren beweerd) kun je de nodige kapingen plus slachtoffers verwachten met als doel de vrijlating van bin Laden.
quote:Dan maar niets doen?? De volgende aanslag komt evengoed.
Op vrijdag 14 september 2001 16:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vrees dat zijn aanhangers uitzinnig zullen zijn van woede, en in zijn naam gewoon verder zullen gaan.Wanneer ze hem zouden uitleveren (dit werd gisteren beweerd) kun je de nodige kapingen plus slachtoffers verwachten met als doel de vrijlating van bin Laden.
quote:De financiering wellicht wel
Op vrijdag 14 september 2001 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik vrees dat dit waar is, dit soort fanatisme is niet uit te roeien.
Als mensen tevreden zijn, onstaat er imo geen terrorisme, maar hoe hou je in hemelsnaam de hele wereld tevreden? Onmogelijk lijkt mij.
Alle terroristen systematisch uit de gehele samenleving verwijderen, zonder al te veel onschuldige slachtoffers te maken (geen is imo ook niet mogelijk), te beginnen bij de grootste ellendelingen, zal zeker op lange termijn voor positief resultaat zorgen.
maar branden mag ie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |