drag&drop is mogelijk met de mp3 file manager die staat op flash #1 te openen via deze computer en dan verwisselbare schijf (zie boekje blz 46).quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:57 schreef SubSun het volgende:
denk het wel, in de winkel kunnen ze er niks aan doen. Ze kunnen je andere meegeven, maar dan heb je probleem waarschijnlijk nog steeds.
Ik heb al wel wat minpuntjes ondekt. De manier van muziek opzetten is wat omslachtig. Je kan niet gewoon drag&drop doen? (ofwel?). En het display is wat klein. Op mijn vorige speler had ik 3 regels, hier maar 1.
Je kan ook alleen kiezen voor weergave van title, trackinfo of lap time. Waarom niet alle 3 tegelijk? De tekst scrollt toch al door het beeld, doe dan gewoon alles.
En de keycord die erbij zit is echt. Maar dit boeit niet echt.
nog een vraagje, in welke volgorde pakt ie eigenlijk de muziek? Is het op alfabetische volgore of de volgorde waarop je nrs erop zet?
Aan de andere kant geoeg voordelen. Mooi design, lekker klein, veel geheugen, geluidskwaliteit is zeer goed, ook met de standaard sony dopjes. En natuurlijk werkt ie 50+ uur op 1 batterij![]()
@Lemijn: ik bel ze morgenochtend en post dan wel wat ze eraan gaan doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:03 schreef Lemijn het volgende:
Het is waar dat ze waarschijnlijk niks anders kunnen doen dan een ander tussenstukje meegeven, en na jullie verhalen is de kans natuurlijk klein dat die wel werkt. Hm. Vertel je wt ze zeiden FokLex?
Subsun: hij lijkt inderdaad de volgorde van erop zetten tepakken. MIsschien is het wel mogelijk om in sonicstage de volgorde te wijzigen?
Keycord vind ik ook lomp.
dat weet ik niet, het lijkt mij niet, wordt namelijk niks over gezegd in het boekje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:05 schreef SubSun het volgende:
ja ok, met 'mp3 file manager' kan je drag&drop doen. Maar ik las dat je perse Sonicstage moet installeren anders werkt de 'mp3 file manager' niet?
Lijkt me onzin, maar het is niet te testen want ik heb sonicstage er al op staanquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:05 schreef SubSun het volgende:
ja ok, met 'mp3 file manager' kan je drag&drop doen. Maar ik las dat je perse Sonicstage moet installeren anders werkt de 'mp3 file manager' niet?
blz 45, in het kadertjequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:07 schreef FokLex het volgende:
[..]
dat weet ik niet, het lijkt mij niet, wordt namelijk niks over gezegd in het boekje.
ja ik zie het ook staan, nouja gelukkig neemt SonicStage niet al teveel ruimte in beslag (wel veel geheugen als je het gebruikt)quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:12 schreef SubSun het volgende:
[..]
blz 45, in het kadertje
maarja ik had Sonicstage al geinstalleerd, voordat ik die file manager probeerde. Geen zin om het weer eraf te gooien om het uit te proberen..
480Mbits/second? dan mag het wel wat sneller gaan. Ik weet niet of het geheugen de snelheid beperkt. Weet niet wat voor type geheugen erin zit. Iemand?quote:USB 2.0 - Hi-Speed USB - FAQ
What is USB 2.0? Add Your Notes
Finalized in 2001, USB 2.0 is a complete overhaul to the Universal Serial Bus input/output bus protocol which allows much higher speeds than the older USB 1.1 standard did.
USB 1.1 allowed a maximum transfer rate of 12Mbits/second. That rate is now called 'USB.' Though some manufacturers label their products Full-Speed USB. Note that this seems a bit deceptive. It?s easy to mistake Full-Speed for Hi-Speed.
You won?t be fooled from now on as you now aware that Full Speed USB is only 12Mbits/second where Hi-Speed USB mode is capable of a much faster 480Mbits/second.
As an aside, USB mice and keyboards need only 1.5Mbits/s to function. That performance level is also named 'USB' by the USB Promoter Group.
To sum it up, USB 2.0 specification incorporates three speeds: Hi-Speed, Full-Speed and Low-Speed. You as a consumer don't need to figure out all the jargons. Just keep in mind that only 'Hi-Speed USB' and 'USB' host and devices exist.
Kom er net achter:quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:03 schreef Lemijn het volgende:
Het is waar dat ze waarschijnlijk niks anders kunnen doen dan een ander tussenstukje meegeven, en na jullie verhalen is de kans natuurlijk klein dat die wel werkt. Hm. Vertel je wt ze zeiden FokLex?
Subsun: hij lijkt inderdaad de volgorde van erop zetten tepakken. MIsschien is het wel mogelijk om in sonicstage de volgorde te wijzigen?
Keycord vind ik ook lomp.
nee, maar je moet hem echt helemaal erin stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:13 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind 1 GB ook echt zat hoor. Je kan best makkelijk iets verwisselen en met 50 uur muziek kan ik weken vooruit.
Donald_dick: heb jij ook dat het geluid rechts het niet doet met het verlengstukje?
omdat ie het stiekum toch omzet naar iets anders...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:00 schreef SubSun het volgende:
[..]
Kom er net achter:
als je de nrs via 'mp3 file manager' erop heb gezet kan je daarna de nrs verplaatsen door ze naar boven/onder te slepen. Deze volgorde pakt ie dan ook. Dit vind ik wel fijn
Snelheid van datatransfer bij mij:
80mb (17 nrs) in 1 minuut 55. Bijna 0,7 mb p/s. Geteld vanaf het moment dat ie begon (na het preparing). Weet iemand waarom dit niet sneller gaat?
Ah, dankje! Gewoon nog meer kracht zetten deed het m inderdaad. Maar wat bedoel je met er niet zomaar uittrekken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:34 schreef donald_dick het volgende:
nee, maar je moet hem echt helemaal erin stoppen
dat gaat ff stroef, maar dasmet de rede dat ie neit zomaar eruti moet omdat daar juist spanning staat
ik type weer eens lekker nederlandsquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:07 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ah, dankje! Gewoon nog meer kracht zetten deed het m inderdaad. Maar wat bedoel je met er niet zomaar uittrekken?
De mijne staat trouwens al vol![]()
jah ik zag het ook. Das wel minder. Ik kan de muziek dus niet zomaar van mijn speler naar een willekeurige pc kopieren. Maar als ik gewoon direct, dus zonder het programma, bestanden op de speler zet gaat het net zo snel/langzaam..quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ie het stiekum toch omzet naar iets anders...
Je krijgt er geen accuutje bij, maar als je bij de mediamarkt bent, kan je wel even zo'n ding goedkoop meefixenquote:Op maandag 27 december 2004 10:21 schreef harlingen het volgende:
speelduur 70 uur
Zit er trouwens een accu bij of is dat een extraatje wat je moet kopen?
Mooi ding man, zou ik ook wel willen hebben. Maar ik doe mee met de postbank kerstactie en win misschien wel een ipod photo, ook leuk
Eensch is.quote:Op maandag 27 december 2004 10:50 schreef Yanderboi het volgende:
sonicstage, extreem matig programma...
Ja komt goedquote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je 'm anders, gewoon voor de PATSeens naast een lucifersdoosje fotograferen of zo?
Forget it. Ik win er 1quote:Op maandag 27 december 2004 10:21 schreef harlingen het volgende:
Mooi ding man, zou ik ook wel willen hebben. Maar ik doe mee met de postbank kerstactie en win misschien wel een ipod photo, ook leuk
Jay = lui, moet eerst naar ander huis om me digicam te halen. Beloof dak het van de week doe.quote:
Coolquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Lemijn het volgende:
In DIG is ook een topic: Sony mp3-speler
En daar plaatste ik al eens deze vergelijk-foto:
[afbeelding]
Bij mij is dit ware grootte![]()
En, hoe bevalt hij daar?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Lemijn het volgende:
In DIG is ook een topic: Sony mp3-speler
En daar plaatste ik al eens deze vergelijk-foto:
[afbeelding]
Bij mij is dit ware grootte![]()
Ik wil het ook doen, maar heb hetzelfde probleem. Ik denk dat het geen ruk uitmaakt, misschien als je hem terug laat brengen als er iets aan mankeert ofzo dat ze dat nummer nodig hebben. Het is niet echt een groot punt, maar zonder staat vast mooier.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef Lemijn het volgende:
Verkeerde topic, Dr_Flash
Volgens mij gingen de md-spelers ook met sonicstage dus bestaat het gemopper erop ook al jaren. Maar ze zullen daar bij Sony wel een kronkel hebben dat het een handig programma is ofzo...
Hebben de andere bezitters trouwens die sticker van de achterkant gesloopt? Ik wilde het doen, maar durfde niet goed omdat het serienummer erop staat. Is dat onzin?
Hehe, ik heb m eraf gehaald en ôôôh wat is ie mooi zonder! Nog bijna mooier dan de voorkantquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Ik wil het ook doen, maar heb hetzelfde probleem. Ik denk dat het geen ruk uitmaakt, misschien als je hem terug laat brengen als er iets aan mankeert ofzo dat ze dat nummer nodig hebben. Het is niet echt een groot punt, maar zonder staat vast mooier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |