Een overzichtje van de vorige topics:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Het beste Megadeth nummer vind ik toch Symphony of destruction geschreven door Marty Friedman, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op maandag 22 november 2004 01:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Bug Off, Megadeth is gewoon Dave Mustaine.
Gewoon gaan dus![]()
Waar heb je dat vandaan? In het boekje zelf staat toch echt dat het nummer door Mustaine geschreven is hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
[..]
Een overzichtje van de vorige topics:
http://fok.nl/~breuls/metalheads
[..]
Het beste Megadeth nummer vind ik toch Symphony of destruction geschreven door Marty Friedman, dus dat klopt niet helemaal.
Mijn versies van het album geven ook aan dat ene Mustaine het geschreven heeft. Djaser, je moet de albums eens kopen en niet zomaar klakkeloos wat van een of andere songtextsite overnemen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? In het boekje zelf staat toch echt dat het nummer door Mustaine geschreven is hoor.
Net niet zo gaaf als die van Screaming for Vengeance.quote:Op maandag 22 november 2004 17:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die cover ziet er wel bizar uit trouwens
Het spijt maar mijn budget laat me niet toe 60 albums per maand te kopen. Ik zal eens een andere baan zoeken.quote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Mijn versies van het album geven ook aan dat ene Mustaine het geschreven heeft. Djaser, je moet de albums eens kopen en niet zomaar klakkeloos wat van een of andere songtextsite overnemen.
Dat zijn niet alleen de Canadezen hoorquote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag op een site of Canadees-Engels gelezen:
Many Canadians also will turn t sounds into d sounds, so Iron Maiden will seem to be a "heavy-meddle" band and the capital appears to be "Oddawa."
Heavy Meddle!
*nu shirt heeft*quote:Op maandag 22 november 2004 19:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Net niet zo gaaf als die van Screaming for Vengeance.
Well, I couldn't care less.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen de Canadezen hoorDe Amerikanen doen het ook wel eens...
Countdown To Extinction kan je voor 8 a 9 euro vinden, zelfs de onlangs opnieuw uitgebrachte versie. En dat is er een die je, samen met Rust In Peace, gewoon moet hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 19:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het spijt maar mijn budget laat me niet toe 60 albums per maand te kopen. Ik zal eens een andere baan zoeken.
Jep, jammer alleen dat Brodequin weer zo'n standaard brutal deathmetal bandje is.quote:Op maandag 22 november 2004 17:00 schreef Bluurgh het volgende:
die drummer! niet normaal zo snel![]()
Doe het dan meteen goed...tsss, leerlingen, je probeert ze wat bij te brengen, maar meestal moet je het altijd weer zelf opknappen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Tokus het volgende:
bij de Waterput voor slechts 7,99
oh ja, ff spammen: Metalfan.nl Festival: Wackeningen!, 5 februari 2005, Wageningen. Met Ancient Rites, Anorexia Nervosa, Lord Belial, Hatred, Serenade Of Darkness, Putrefied en Soulreaver
nee, ik spam niet, dus bij mij was het een grote uitzondering dat ik het wel deed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:51 schreef Dissection het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed...tsss, leerlingen, je probeert ze wat bij te brengen, maar meestal moet je het altijd weer zelf opknappen.
Dat weet ik en hij stond al weer een poosje boven op de lijst van de nog aan te schaffen cds. Maarja het is nu net het eind van maand.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Countdown To Extinction kan je voor 8 a 9 euro vinden, zelfs de onlangs opnieuw uitgebrachte versie. En dat is er een die je, samen met Rust In Peace, gewoon moet hebben.
Vraaag um aan de sint of kerstman!quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat weet ik en hij stond al weer een poosje boven op de lijst van de nog aan te schaffen cds. Maarja het is nu net het eind van maand.
Dan moet ik je toch enige marketingprincipes gaan bijbrengen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, ik spam niet, dus bij mij was het een grote uitzondering dat ik het wel deed.
Ik heb haast alleen maar Frans sprekende Canadezen Engels zien spreken op fora en ze brengen het er niet echt zo goed vanafquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Well, I couldn't care less.
Canada rules! Zij kunnen tenminste spellen.
Geïnteresseerd... maar Wageningen? Poe hey!quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef Dissection het volgende:
Fok! Metal Meeting, 5 februari 2005
Meeting alhier, dunkt mij!
Heb geen kisten, maar aan Sinterklaas heb ik hem al lang gevraagd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:12 schreef Seborik het volgende:
Voor in je kisten!
Deze keer ga ik er wel proberen bij te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:24 schreef Seborik het volgende:Saxon & Jon Oliva in Hof ter Lo
Niet zelf laten signeren (op een sessie ofzo)? Dan vind ik t toch altijd een stuk minder (maar beter dan niet getekend natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:57 schreef Seborik het volgende:
Ik kreeg heel toepasselijk een gesigneerde Saxon-LP binnen.
Ja, het is wel minder, maar ja. Hij was er niet duurder om.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:16 schreef dunc het volgende:
[..]
Niet zelf laten signeren (op een sessie ofzo)? Dan vind ik t toch altijd een stuk minder (maar beter dan niet getekend natuurlijk)
Meestal staat het er bij dat het de Eagle-show is. Ik verwacht het niet eigenlijk. Vorige zaaltjestour hadden ze hem ook niet bij. Daarvoor wel in de 013, maar ook op Graspop.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:25 schreef Djaser het volgende:
In Hardenberg staan ze ook zie ik. (de twijfel)
Hebben ze op headline touren wel de eagle bij zich, want die heb ik wel gemist op graspop.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef Dissection het volgende:
Fok! Metal Meeting, 5 februari 2005
Meeting alhier, dunkt mij!
Maak hem dan stickyquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:52 schreef Seborik het volgende:
We hebben al gepost.
Er zijn al 200 stickys.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:54 schreef Dissection het volgende:
[..]
Maak hem dan sticky
Als metaller wil je natuurlijk het getal 666 altijd nastreven. Tijd om het sticky te maken dusquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er zijn al 200 stickys.
Straks begint iemand over belangenverstrengeling, omdat Summo en ik allebei voor Tokus 'werken'
Anorexia nervosaquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:58 schreef Tokus het volgende:
bij de Waterput voor slechts 7,99
oh ja, ff spammen: Metalfan.nl Festival: Wackeningen!, 5 februari 2005, Wageningen. Met Ancient Rites, Anorexia Nervosa, Lord Belial, Hatred, Serenade Of Darkness, Putrefied en Soulreaver
Is dat het concert waar ook Mnemic meespeelt?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:41 schreef dunc het volgende:
Ik heb me Fear Factory kaartje! Eindelijk ben ik er eens op tijd bij. Nu alleen nog een kaartje halen voor Laibach, en dan ben ik een uber-happy dunc-je.
Dan wel weer even te blut om andere concerten te bezoeken ben ik bang
* dunc checkt de kaartjequote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Is dat het concert waar ook Mnemic meespeelt?
Ja, dat was zo koud, dik een uur gewacht op Utrecht CS enzo, gelukkig kon ik slapen in de treinquote:Op zondag 28 november 2004 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
Daar weten Flipneus en ik alles van!
In de Brabanthallen zijn we naar Tattoo The Planet geweest in 2001 ofzo? Iig, we waren 4 uur thuis.![]()
Welcome back in this topicquote:Op zondag 28 november 2004 07:02 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:02 schreef OProg het volgende:
Ik heb 'Monumension' van Enslaved nu 2 keer in de speler gehad en dat is wel een mooi album als je in de juiste stemming bent zeg.
Dank voor de tip Summo.![]()
Erg metal he, zo'n groot groen bos. Zouden er nog dwergjes in leven?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:20 schreef MaZz_ het volgende:
eey Skip / Yokozuna, ik zie net je site... mooi uitzicht heb je op je kamer :p
een ongeveer jaarlijk terugkerende happening hoor. zo bijzonder is het nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:15 schreef Dissection het volgende:
Saxon in ANTWERPEN????
heersch!
Geen idee, ik heb het geleend in de bieb. ik ga het morgen verder doorspitten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:26 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Staat dat ergens online of...?
Omdat ik die zaterdag geen auto kan regelen en ik heb er daar vlak bij nog familie in de buurt dus misschien hoef ik s'avonds niet eens terug.quote:Op maandag 29 november 2004 22:42 schreef Seborik het volgende:
Waarom ga je naar Hardenberg (aan de andere kant van de wereld) wanneer ze ook in Antwerpen staan?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:01 schreef Yokozuna het volgende:
De nieuwe God Dethroned is erg goed, zeker beter dan de laatste 2, Ravenous en Into the Lungs. De nieuwe Belg - gitarist - is ook erg goed, vooral kwa solowerk. Jammer alleen dat de treurige/ spookachtige sferische stukjes waar Jens altijd voor zorgde er niet meer inzitten. Ook jammer dat de productie weer zo standaard is zoals elke moderne kut productie. Bijna precies dezelfde als op Into the Lungs, liever weer eens een productie die zo koud klinkt als op Bloody Blasphemy of The Grand Grimoire.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:20 schreef Bluurgh het volgende:
damn, kent iemand uhm.. wacht even, schrik niet, houd het hart vast!
Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis
het is wel gaaf opzich, maar wat een naam zeg..
The requested URL /top2004 was not found on this server.quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef Tokus het volgende:
o ja mag ik jullie metalheads nog eventjes vragen een top 10 van 2004 in te sturen, via deze link?
Hehehe, kickass logo, wie heeft die gemaakt??quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef Tokus het volgende:
o ja mag ik jullie metalheads nog eventjes vragen een top 10 van 2004 in te sturen, via deze link?
Lijstje ingestuurdquote:
gewoon even de pagina lezen...quote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Black_Tulip het volgende:
Moet dat nou echt een top 10 zijn? Ik heb niet eens 10 cd's gekocht uit 2004
Die laatste 3 doen het niet geloof. Maar ziet er tof uit, zonde dat ik er vrijdag niet bij kon zijn. Zaterdag de schade gelukkig wel in kunnen halen in Arnhem, en het was briljant..hier wat foto's die ik nog heb kunnen redden van een haperende memorystick..quote:Op maandag 6 december 2004 23:51 schreef Dissection het volgende:
Foto's van Suffocation, 3 december, Baroeg, Rotterdam
you are kidding, right?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:46 schreef Kipman het volgende:
die van Judas Priest heet Return Of The Metal Gods
Ja, ik was aan het geinen. Ik had het bericht net gewijzigd!!! Maar de rest van de titels kloppen wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
you are kidding, right?
Ik heb niet echt hoge verwachtingen van die plaat (in 99% van de gevallen vallen reunieplaten tegen), maar met zo'n titel zorgen ze zelf er wel voor dat de verwachtingen te hoog worden.
[edit:]quote:Columbus, Ohio's NBC 4 TV has posted a video update on last night's shooting incident at an Ohio nightclub which resulted in the death of DAMAGEPLAN guitarist Dimebag Darrell. Watch the video, which includes interviews with witnesses and police officers, at this location. A slideshow containing several images from the scene can be viewed here.
Five people died, including the alleged gunman who reportedly jumped on a concert stage and opened fire, NBC 4 reported.
Mja, dat zou ik kunnen doen, maar om een beetje efficiënt met mijn tijd om te gaan struin ik niet heel het forum af maar kijk ik vaak alleen in de AT en My Active topics. Ik heb geen zin om alles af te gaan lopen, zeker niet als er een bekende centrale topicreeks voor is.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:20 schreef Tokus het volgende:
kijk nou 's een keer verder dan alleen dit topic.
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef Tokus het volgende:
gvd, nu wordt m'n Diesel Machine cd nog niets meer waard, Pat leeft nog.
wat is er zo bijzonder vanavond in Arnhem? Fluisterwoud?quote:Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef MaZz_ het volgende:
Hoe is/was het vanavond jongens in Arnhem? Ik wacht met spanning af op een korte samenvatting![]()
*zucht* .. Metalfest in Arnhem, ik verwachte eigenlijk ook wel dat wat mensen van hier er aanwezig zouden zijnquote:Op zondag 12 december 2004 19:02 schreef Tokus het volgende:
wat is er zo bijzonder vanavond in Arnhem? Fluisterwoud?
als je het een week eerder gepost had, had ik je direct gesnapt.quote:Op maandag 13 december 2004 09:30 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
*zucht* .. Metalfest in Arnhem, ik verwachte eigenlijk ook wel dat wat mensen van hier er aanwezig zouden zijn. Maargoed, misschien slaapt men nog
En als je opgelet had in dit topic heb je zelfs al fotos van het metalfest kunnen zien..quote:Op maandag 13 december 2004 09:30 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
*zucht* .. Metalfest in Arnhem, ik verwachte eigenlijk ook wel dat wat mensen van hier er aanwezig zouden zijn. Maargoed, misschien slaapt men nog
Parket, tapijt... Welke gek heeft die zaal ingepland voor metalbands!?quote:Op maandag 13 december 2004 10:12 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En als je opgelet had in dit topic heb je zelfs al fotos van het metalfest kunnen zien..
Maargoed, het was tof, helaas door omstandigheden konden we er pas laat zijn, waardoor we oa. Gorerotted hebben moeten missen, Primordial was best oke, alleen die zanger leek wel een halve tamme die net uit een inrichting ontsnapt was. Vervolgens Suffocation, wat geweldig was, wat mij betreft de beste band van de avond, en bijna zeker wel de beste deathmetalband (live dan, de laatste cd kan me op een paar nummers na niet echt boeien) Vervolgens stukje van Entombed gezien, maar in die zaal was het wel erg druk en warm enzo, dus over de metalmarkt gelopen, en vervolgens daar aan de bar blijven hangen tot Samael begon, wat me overigens helemaal niet tegenviel. Leuke locatie ook, ben alleen benieuwd of ze dat bier en die frikandellen nog uit het tapijt hebben weten te krijgen..het was nl. best een zooitje op het einde van de avond![]()
De vloer voor de podia waren ook net een ijsbaan, parket in combinatie met bier gaat niet zo lekker samen maar verder een geslaagd festivalletje..stukken leuker dan het metalfest in 013 van de laatste jaren.
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze in de toekomst wel 2 keer nadenken voor ze het nog een keer zullen doen als je de bende op het einde zagquote:Op maandag 13 december 2004 10:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Parket, tapijt... Welke gek heeft die zaal ingepland voor metalbands!?
Haha. Ik heb ze een paar jaar geleden gezien en toen maakte zanger Alan een grote indruk op me. Een hele agressieve, extreme podiumpresentatie die het publiek heel goed mee kreeg.quote:Op maandag 13 december 2004 10:12 schreef mr_cucumber het volgende:
Primordial was best oke, alleen die zanger leek wel een halve tamme die net uit een inrichting ontsnapt was.
Inderdaad zegquote:Op maandag 13 december 2004 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik denk dat ze in de toekomst wel 2 keer nadenken voor ze het nog een keer zullen doen als je de bende op het einde zag
Co&Ca metal>quote:Op donderdag 25 november 2004 09:17 schreef Seborik het volgende:
M'n metal top 10 2004 (van een andere site)
4. Coheed & Cambria - In Keeping Secrets of Silent Earth 3
Best wel stoere titel. Enkele songtitels zijn Deal With the Devil, Judas Rising en Hellrider. Nog meer stoere titels!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:12 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Judas Priest album gaat Angel of retribution heten.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:31 schreef Kipman het volgende:
[..]
Best wel stoere titel. Enkele songtitels zijn Deal With the Devil, Judas Rising en Hellrider. Nog meer stoere titels!!!
Metal/hardrock. Vergelijk het met oude Priest en dan is het hard.quote:
En dat heb je uit een metal boek?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef ThE_ED het volgende:
Dat bedoelde ik idd niet, maar sowieso heeft Priest wel een handje van wat jij zegt. Voor Painkiller had je al the Hellion enzo, Priest heeft het graag over het abstracte "Metal" wat ze vormgeven dmv een beest en dergelijke.
Eh, nee, dat viel me gewoon steeds op. Het is geen regel, maar ze hebben wel een zooi van die nummers.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En dat heb je uit een metal boek?
Dat hebben ze inderdaad...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Eh, nee, dat viel me gewoon steeds op. Het is geen regel, maar ze hebben wel een zooi van die nummers.
Klinkt als iets van Primal Fear.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:12 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Judas Priest album gaat Angel of retribution heten.
METAL IS FOREVERRRRR!quote:Op donderdag 16 december 2004 07:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Primal Fear.
en gelukkig is het ook niet overduidelijk waar Primal Fear de inspiratie vandaan haaltquote:Op donderdag 16 december 2004 07:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Primal Fear.
Tweeëneenhalf uur met de auto. Onderweg beleef je dan veel avonturen. Ontmoetingen met PSV-hooligans, gesneden worden door caravans enzo. Erg plezantquote:
Woah!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:55 schreef Tokus het volgende:
En 20 maart (ja, ruim 3 weken eerder) staan ze in de Oosterpoort in Groningen.
Oosterpoort! .... Oh, Morbid Angel maar...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oe! De Oosterpoort. Daar heb ik wel een klein reisje voor over
.
IF THIS IS ARMAGEDDON!quote:Op donderdag 16 december 2004 09:19 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
METAL IS FOREVERRRRR!
Damn you
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:02 schreef dunc het volgende:
[..]
IF THIS IS ARMAGEDDON!
Damn you
* dunc zet snel iets anders op
Wilkommen zur diesem topic.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Joralf het volgende:
"Al"?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Joralf het volgende:
Maar goed... heeft iemand hier de nieuwe Amon Amarth al? Die is echt goed!!!
Ik vind hem op het zelfde niveau zitten.... deze vind ik was zwaarder/duisterder klinken. Spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef Summoner het volgende:
[..]
"Al"? [afbeelding]
Ik vind hem wel goed, maar hij haalt het niveau van "Versus the World" helaas niet.
Ik heb hem nog niet origineel maar ik vind hem juist minder zwaar/duister klinken dan Vs. the World, maar misschien ligt dat aan de kwaliteit van de mp3's die ik gehoord heb. Dat het een prima plaat is ben ik wel met je eens, alleen iets minder dan Vs. the Worldquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:49 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ik vind hem op het zelfde niveau zitten.... deze vind ik was zwaarder/duisterder klinken. Spreekt me wel aanVooral Pursuit of the Vikings
God, hebben we hem weer met z'n brakke mp3's. Had die stoere ISIS ep's toch laten liggen, dat had je die mp3's eindelijk eens kunnen verwijderen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb hem nog niet origineel maar ik vind hem juist minder zwaar/duister klinken dan Vs. the World, maar misschien ligt dat aan de kwaliteit van de mp3's die ik gehoord heb. Dat het een prima plaat is ben ik wel met je eens, alleen iets minder dan Vs. the World
wat een photoshopheld is Summo toch ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:10 schreef Yokozuna het volgende:
Wat een artistiek plaatje, je moet er maar opkomen
Dat laatste album vondt ik wel erg magertjes. Op het eerste gehoor zou je denken dat het een groei plaat is. Echter heeft het mij niet kunnen bekoren. Drie spins om precies te zijn. Vernieuwende of pakkende melodieeen van versus de wereld waren er amper te bekennen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:49 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ik vind hem op het zelfde niveau zitten.... deze vind ik was zwaarder/duisterder klinken. Spreekt me wel aanVooral Pursuit of the Vikings
Ik heb trouwens ook Once Sent From The Golden Hall.... Die 2 daar tussenin heb ik niet en het eerste album ook niet..... Zijn dat goeie albums?
Zou wel gaaf zijn als ze nu gaan touren btw
In dit topic ook al genoemd: Priest & Megadeth.quote:Op zondag 19 december 2004 18:43 schreef Joralf het volgende:
ow ja x-mass, helemaal vergetenik wou er nog naartoe gaan
Maar goed, ik ga in maart naar Apocalyptica, gave band is dat
Weten jullie welke bands er gaan touren komend (festival)seizoen?
Ik weet via mailwisselingen met Opeth management en Opeth zelf, dat ze gaan touren in de zomer van 2005. Amon Amarth is vrij en gaat ook touren. Apocalyptica gaat een tour doen. Iron Maiden ook.
Heh, al jaren.quote:
Die foto is toch duidelijk genoeg lijkt me.quote:Op zondag 19 december 2004 21:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb je de medewerkerspagina wel eens goed bekeken?
Zo die mix klinkt wel stukken beter dan die van de promo die ik had, maar ik ga hem toch niet kopen. Ik dacht dat ik een herhaalpoging van Amon wel zou waarderen, blijkbaar nietquote:Op maandag 20 december 2004 14:12 schreef mr_cucumber het volgende:
De nieuwe Amon Amarth clip voor the Pursuit of Vikings, je ziet er niet veel aan omdat het op postzegelformaat is ongeveer (oke, 2 postzegels naast elkaar dan..) maartochhttp://launch.yahoo.com/video/default.asp?vid=1149408
quote:Damien, Assistant Editor of the U.K.'s respected Terrorizer magazine, attended a listening session for the new JUDAS PRIEST album, "Angel of Retribution", in London on Monday (Dec. 20). The following is his report on the session, as submitted to BLABBERMOUTH.NET:
"Just attended the London press day for 'Angel Of Retribution' yesterday December 20. [JUDAS PRIEST guitarists] K.K. [Downing] and Glenn [Tipton] were in attendance, as were pretty much all the U.K. rock press and much alcohol!
"We heard five songs: 'Judas Rising', 'Deal With The Devil', 'Revolution', 'Worth Fighting For' and 'Hellrider'.
"'Revolution' is absolutely massive, a true sing-along anthem that's sure to become a live staple. Quite outrageously catchy in the tradition of PRIEST's numerous chart hits.
"'Judas Rising' is a pounding, punishing workout — repetitive, but to great effect. [Rob] Halford is in great voice here.
"'Deal With The Devil' is pure heavy metal; chugging guitar downstrokes — an obvious headbanger's delight. Expect to hear it live.
"'Worth Fighting For' is the weakest of the bunch, a somewhat undercooked semi-ballad that doesn't really go anywhere.
"'Hellrider' is akin to something off 'Painkiller', truly amazing axework from Glenn and K.K. They've really excelled themselves on this album.
"There are also no less then TWO bass intros among these five, which is highly unusual, as Ian Hill only ever got two in the entire back catalog before! ('The Rage' and 'Love Bites').
"Overall, this absolutely wipes the floor with the last two albums, though it's unlikely to top 'Painkiller' or 'Screaming For Vengeance'. However as Glenn told me, this is 'just the next JUDAS PRIEST album. We've got at least 2 or 3 more albums in us...' "
As previously reported, JUDAS PRIEST's new single, "Revolution", is scheduled to go for radio adds on January 3. "Angel of Retribution" is slated for release on March 1 via Epic.
ik stuur ze wel wat cds op die ik dubbel heb. dan hebben ze daar ook goeie muziek. Of is dat soort hulp niet welkom?quote:
Ja klinkt erg hoopgevend. Gaat wel goed komen met dat album en anders hebben we nog de bonus dvd.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik stuur ze wel wat cds op die ik dubbel heb. dan hebben ze daar ook goeie muziek. Of is dat soort hulp niet welkom?
Ik weet het niet, check metal-archives.com eens op Sudan of zo.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:26 schreef nipeng het volgende:
[..]
Wanneer is er eigenlijk voor het laatst goede metal uit die hoek gekomen?
Opgegraven. Zat ergens tussen Krijt en Jura geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef ThE_ED het volgende:
Ben wel benieuwd naar Diamond Head in het voorprogramma van Megadeth, waar hebben ze die nu weer vandaan gehaald zeg!
Dave Mustaine is een groot Diamond Head fan he.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef ThE_ED het volgende:
Ben wel benieuwd naar Diamond Head in het voorprogramma van Megadeth, waar hebben ze die nu weer vandaan gehaald zeg!
Ja, jammer genoeg nog het enige originele bandlid.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:02 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer, maar wel met Brian Tatler?
Damn, heb zin wel nu.
Culturele ontwikkelingshulp wil nog wel eens positief uitpakken op vergroting van zelfredzaamheid.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik stuur ze wel wat cds op die ik dubbel heb. dan hebben ze daar ook goeie muziek. Of is dat soort hulp niet welkom?
lol!quote:Op zondag 26 december 2004 01:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De nieuwe Bad & Body commercial zal menig metalhead niet ontgaan zijn lijkt me. Ik vond m in ieder geval geniaal...
Link
Vik voelde me helmeaal lullig want de zaznger was ogpestapt toen na dere areveiwquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:24 schreef Femaze het volgende:
Mental Captivity zoekt nieuwe zanger
Ah, je hebt een leuke kerst gehad?quote:Op maandag 27 december 2004 00:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vik voelde me helmeaal lullig want de zaznger was ogpestapt toen na dere areveiw
maar zoke goeie want muziek is supergoed
Dat is waar.quote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef Seborik het volgende:
kerost is cool!!
Ik heb niets meerquote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Seborik het volgende:
whiskeyd vivkeerst!
Wordt ie wel lief en knuffelig van..quote:Op maandag 27 december 2004 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Zolang je maar geen je-wet-wel-kater bent
idd, Hopen dat men hem toch nog terugvindt.quote:
Het nummer bevalt goed voor een eerste keer luisteren. Lekker bombastisch geluid, had zo op Painkiller kunnen staan.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Tokus het volgende:
http://www.robhalford.de/Revolution.zip
het schijnt van de nieuwe Priest plaat te zijn...
Haha drank en internet gaan zelden goed samenquote:Op maandag 27 december 2004 00:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vik voelde me helmeaal lullig want de zaznger was ogpestapt toen na dere areveiw
maar zoke goeie want muziek is supergoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ben jij mod van?quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:08 schreef nipeng het volgende:
Mja iets als krijgen wat je toekomt. Maar in deze context zou je het als vergelding/wraak moeten opvatten. Engel der wrake o.i.d.
ah, dan is het okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:00 schreef nipeng het volgende:
Ik mag Wodan uitlaten van Seborik.
Boete doen. Vooral anderen. Mja, wraak kan ook. hehequote:Op vrijdag 31 december 2004 22:51 schreef Kipman het volgende:
Ik weet wat 'Angel' betekent, namelijk 'engel'. Ik weet wat 'Of' betekend, namelijk 'van' (of: 'van de', 'van het' etc.). Maar wat betekend 'Retribution' eigenlijk?
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:22 schreef nipeng het volgende:
Had ik niet ergens een aankondiging gezien voor Judas Priest in de Brabo hallen dit jaar
Scorpions als support act.
Dat meer mensen het kennen wil niet zeggen dat het meer mensen trekt. Als je de Spice girls in het voorprogramma van Slayer zet komen er toch nog steeds meer mensen voor Slayer. Ofwel, ik denk dat JP meer echte fans heeft dan the Scorpions.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef Kipman het volgende:
Grappig. Een band die populairder is in Nederland dan de hoofdact, zit in het voorprogramma.
Ik zou voor de Spice Girls gaan, daar zit tenminste nog een beetje showelement in.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat meer mensen het kennen wil niet zeggen dat het meer mensen trekt. Als je de Spice girls in het voorprogramma van Slayer zet komen er toch nog steeds meer mensen voor Slayer. Ofwel, ik denk dat JP meer echte fans heeft dan the Scorpions.
Zyklon? Peccatum?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Seborik het volgende:
Hey Summoner, hoe heette die band na Emperor ook alweer? Pas had je er nog een review over?
coole shit, dude.quote:Als het goed is, is de Limbonic Art 4-box en Dimension F3H onderweg naar m'n brievenbus.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Seborik het volgende:
Hey Summoner, hoe heette die band na Emperor ook alweer? Pas had je er nog een review over?
Hey Graf leuke platen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:40 schreef Graveland het volgende:
Niew Binnen:
Pantera - Reinventing the Steel
Wyrd - Vargtimmen Pt. 2 (Bedankt voor de tip Summo!)
Ewiges Reich - Zeit des Erwachens
Excellent Smithers!
Ok, Giro 666 danquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:06 schreef Djaser het volgende:
Dat zou een traditiebreuk zijn.
En waarom, ik vind 666 nou niet bepaalt een verbetering.
Goh, zou het een phrank zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:19 schreef Djaser het volgende:
Maak er dan liever Giro 555 van, dan zijn we teminste actueel.
Duhquote:
Ach, is het echt minder geniaal als ik ook iets als Giro 666 in mijn hoofd had?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:04 schreef Seborik het volgende:
Bah, ik was nog wel geniaal toen ik het schreef. http://frontpage.fok.nl/column/2529
Wat betreft dat artikel zelf heb je mijn steun maar ik geloof niet dat je veel nieuwe zieltjes voor Iron Maiden ermee hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:04 schreef Seborik het volgende:
Bah, ik was nog wel geniaal toen ik het schreef. http://frontpage.fok.nl/column/2529
Samwise Didierquote:
Death!? WTF Hun frontman lag toch allang onder de zoden?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:19 schreef Bluurgh het volgende:
ik kwam net deze tegen op humandeath.de:
[afbeelding]
WAT een line-up![]()
damn! wat had ik daar graag bij willen zijn
Kunnen ze daar geen real life soap van maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:06 schreef Seborik het volgende:
Hehe, kijken hoe lang dat gaat duren en de soap weer van start gaat.
De zangeres werkt nog steeds voor de band, maar dan als serveerster van de tourcatering.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:28 schreef ThE_ED het volgende:
Wtf? @ Kipman..
lol
Wat doet die zangeres nu dan?
Bron: Blabbermouth / Megadethquote:MEGADETH mainman Dave Mustaine has posted the following message in the "Forums" section of the group's official web site:
"Well, [Wednesday, Jan. 12] was very interesting indeed. I was approached to sing over a cover version of 'Peace Sells' for a movie/soundtrack. This version was done by young kids from the 'real' 'School of Rock', the story that Jack Black based his hilarious comedy film on.
"Things got interesting when I got to the studio and Lance said that the producers never sent the drives with all of the tracks on it. Uh, whoops?!?
"So, hours are grumbling by, and we finally get the track downloaded off of the Internet, but naturally it is not in the correct format. Now, a great deal of time later we finally start working and things are clicking. I only had to make a slight adjustment to the arrangement, but excluding that, these kids were terrific!
[..]
"Anyway, 'Peace Sells' has now been officially sung by me with the 'School of Rock' kids and will be hopefully in yer sweaty mitts sometime soon. If not for the (hopefully) awesome version that these kids did, then just for the fact that they are little guys playing MEGADETH.
[..]
1991, bestond Hatred toen al dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Bluurgh het volgende:
hehe ja het is ook een oude ticketuit '91 ofzo, maar ik kwam m laatst dus tegen en kon me niet bedwingen om m hier te posten
Hij bedoeld diegene die hijzelf postte, duh!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
1991, bestond Hatred toen al dan?
Oh ja stomquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hij bedoeld diegene die hijzelf postte, duh!
Met Death erop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |