sooooooow! kip met mayonaise! wat een afgrijselijke combi zeg!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef Faithy het volgende:mn zusje eet zowat alles met mayonaise, zelfs kip
![]()
Ehrm, no offence, maar waarom gebruik je moeilijke woorden als het niet nodig is? Het is trouwens 'gesubstitueerd door'.quote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef anneja het volgende:
Sinaasappel eten en dan koffie drinken.
macaronipap met appelstroop (een keer op kamp gehad. De griesmeel was op, dus hadden ze maar pap gekookt van macaroni. En de suiker was op, dus was die gesubstitueerd met appelstroop)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, die combi smaakt naar metaal man!!!quote:
Dat kun je inderdaad zo vervangen met 'vervangen'.quote:Op maandag 13 december 2004 17:15 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Ehrm, no offence, maar waarom gebruik je moeilijke woorden als het niet nodig is? Het is trouwens 'gesubstitueerd door'.
Yep, Jack & Jones fan van het eerste uurquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
is die trui van jack & jones
Waar Franquin al die combi's vandaan haalde weet ik niet maar ijn zijn strips heeft hij wel de meest ranzige gerechten bedacht voor de Guust Flater strips (Gaston Lagaffe voor de puristen).quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is lekker, als je maar geen suiker in de slagroom doet.
Ik heb het weleens in Zweden gegeten.
Stokvis met aardbeien gesmoord in mayonaise dàt is vies.
heel vreemd jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Bluurgh het volgende:
laatst stond ik hier i nde kantine en toen bestelde iemand een broodje sausijzenbroodjeoke misschien niet super ranzig maar wel vreemd
Echt de ultieme combo. Eet ik al járen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef QueenR het volgende:
een date bestelde een broodje kaassoufflee met pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |