quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:48 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
De moeder van de oorspronkelijke Hal was toentertijd overleden, vandaar tijdelijk deze vervanger.
Mijn man zei dat vanmorgen ook. Jaja hij vindt er zogenaamd geen hol aan maar kan zich alles wel herinnerenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef Christine het volgende:
Gisteren zat er een stukje dubbel in, toch?
Dat met Lilly en Rose in de put heb ik eerder gezien (dat ze zegt dat ze het gevoel heeft te vallen, en dan zegt Rose dat dit niet kan omdat ze op de bodem van een put ligt. En dat ze eruit wil klimmen, etc.)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef Christine het volgende:
Dat met Lilly en Rose in de put heb ik eerder gezien (dat ze zegt dat ze het gevoel heeft te vallen, en dan zegt Rose dat dit niet kan omdat ze op de bodem van een put ligt. En dat ze eruit wil klimmen, etc.)
Dat had ik niet eens door, vind het zo saai, die twee mutsen in de put, dat ik al niet meer kijk wanneer er weer een Lily/Rose-moment komt. Hoop dat ze er niet meer uitkomen zodat wij ze kunnen vergeten. Of zijn er nog Lily en/of Rosefans hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef Christine het volgende:
Okee nu wil ik het weten: WIE is dokter Wenkbrauw?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:51 schreef MadGuy het volgende:
Tuurlijk is het dokter wenkbrauw. Hoe obvious wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |