blijkbaar weet niemand t ... hierboven heb ik t namelijk ook al gevraagd...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:54 schreef Qwea het volgende:
weet iemand trouwens wie die muziek song bij jack en carley?
En welke nummers het waren?
Carlyquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:18 schreef Rebbedebje het volgende:
Ja Craig, een beetje traag niet?Ik, Jack, zit hier al veel langer
![]()
En blijf uit de buurt van Carly, als wij terugkomen!![]()
![]()
Hehehe Jèèèèck!! (zoals Craig dat altijd uitspreektquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Hé pas op hè. Ik ben familie van Holden. Ik beuk je zo in elkaar.![]()
Oh oke! Thanksquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ sannuh & krizzel:
Ik heb even voor jullie gezocht en als ik jullie was zou ik deze site in de gaten houden:
http://home.hetnet.nl/~atwtfanclub/songs/songs.html
Hij is nu nog niet bijgewerkt, maar dat komt vast nog wel
Daar heb ik een nummer wat ik mooi vond ook gevonden!
Hahaha.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hehehe Jèèèèck!! (zoals Craig dat altijd uitspreekt)
![]()
Volgens mij verschilt dat per acteur. Of ze het wel of niet willen.quote:Iemand trouwens die zoen gezien laatst tussen Craig en Rosanna? Met tong!Ik dacht dat ze altijd "nepzoende" die acteurs, maar dit zag er verdacht echt uit!
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik zou ook "echt" zoenen met Craig als ik zijn tegenspeelster was
Gelijk!
Brrr...getver..liever nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik zou ook "echt" zoenen met Craig als ik zijn tegenspeelster was
Gelijk!
Dustyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Geef mij Jack, Mike, oude Mike, Reid, Dusty, oude leuke Chris, Damian en Simon dan maar.![]()
ja, niet allemaal tegelijk natuurlijk. hehheh
Hmmm ergens heb je wel een punt, het is idd wel "toevallig" dat Jessica iets met Ben heeft, Bonnie iets met Isaac. Alleen kan ik me herinneren dat Denise (ook donker) iets met Andy Dixon had, and guess what? Die was dus weer hartstikke blank.... maar het is wel opvallend ja....quote:Op maandag 21 februari 2005 16:51 schreef OnaNia het volgende:
ATWT is echt een ontzettend rascistische soap he, blanken gaan alleen met blanken om en zwarten alleen met zwarten. De zwarten zitten zelfs altijd ergens afgezonderd in een soort enclave.
Ik volg het al 10 jaar, weet heus wel waar ik het over heb... Andy en Denise waren zowat de enige uitzondering op de regel.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:20 schreef Suzziieee het volgende:
tuurlijk.....waar heb je dat nou weer vandaan..volgens mij moet je het wat beter gaan volgen...
Klopt, maar die is wel erg miscast. Ze is namelijk nog donkerder dan d'r moederquote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:26 schreef Rebbedebje het volgende:
En Bonnie is natuurlijk een halfbloedje; Jessica en Duncan.
Én hij is de slechterikquote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ooh wacht Dr. Gordon had laatst ook even vlug een date met Alison maar goed dat hield ook niet echt stand...
Ja, ik wou er niet over uitbreiden, maar dat is idd wel zo. Jessica is ook van een heel ander soort negroide ras dan Bonnie, denk ik. En Isaac en Ben zijn ook weer verschillend. Uiteindelijk is Afro-Amerikaans een enorme smeltkroes.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:05 schreef OnaNia het volgende:
Klopt, maar die is wel erg miscast. Ze is namelijk nog donkerder dan d'r moeder
Craigquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:48 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
De moeder van de oorspronkelijke Hal was toentertijd overleden, vandaar tijdelijk deze vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |