Tv ontploftquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef Sasandra het volgende:
Nu is mijn tv ontploft en kan ik al de hele week niet kijken.Ik ga ervan uit dat er niet al teveel is gebeurd (dan is het meestal drukker, hier)
Misschien wel een goed moment om helemaal af te kicken? Slik, na 16-17 jaar?
Uhm..als 't goed is dan doet je videorecorder 't nog welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef Sasandra het volgende:
Nu is mijn tv ontploft en kan ik al de hele week niet kijken.Ik ga ervan uit dat er niet al teveel is gebeurd (dan is het meestal drukker, hier)
Misschien wel een goed moment om helemaal af te kicken? Slik, na 16-17 jaar?
Ja opgerot met die kerel maar zo die arme ouwe man zo bang te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:06 schreef flubub het volgende:
argggg wat vreselijk die dr. decker.. bahhhhh wanneer komen ze er nou gvd 8er, ik word hier gek van![]()
Lol ja en dat waar op kijken hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:51 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..als 't goed is dan doet je videorecorder 't nog weldan kan je 't toch gewoon opnemen
![]()
Offuh heb je geen videorecorder?![]()
nou he,ik doe daardoor al jaren geen oog dichtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja opgerot met die kerel maar zo die arme ouwe man zo bang te maken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:25 schreef KWAKje het volgende:
~~
en wanneer wordt dokter wenkbrauw gepakt (waar ken ik die man toch van? want die wenkbrauwen heb ik laaaaang geleden ook wel eens gezien)?
~~
of bedoelde je van nog ergens anders?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:03 schreef schatje het volgende:
~
En Rick Decker, voor wie er niet mee is opgegroeid, hij speelde de rol van Jeff in de Amerikaanse soap:
Speelde Jeff, getrouwd met Fallon Carrington in Dynastyquote:Op maandag 21 maart 2005 02:11 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
[..]
of bedoelde je van nog ergens anders?
![]()
Echt waar !!!quote:Op maandag 21 maart 2005 07:57 schreef XiChico het volgende:
Rick Decker speelde eerst Craig in ATWT .. heel lang geleden.
Is dat een feit? hebbie foto's? Dat kan toch bijna nietquote:Op maandag 21 maart 2005 07:57 schreef XiChico het volgende:
Rick Decker speelde eerst Craig in ATWT .. heel lang geleden.
suprise: in een soap kan alles (dat zie je toch ook aan paul, en dan de eerste zin van iedereen die hem voor het eerst ziet: je ziet er wel anders uit)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Is dat een feit? hebbie foto's? Dat kan toch bijna niet
Ik heb een nieuwe tv en ben vandaag weer trouw begonnen met kijken. En inderdaad, ik heb niks gemist.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:08 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Tv ontploft![]()
Afkicken![]()
Gaat alles goed? Neem diep adem, koop een nieuwe tv en kijk je soap![]()
Stond je naast de tv toen die ontplofte?![]()
Volgens mij was dat ook een ander, mij die leek wel lichtelijk op dr. Rick (was alleen een stuk slanker). Volgens mij was dat in de tijd dat Franny ook nog in beeld was, een jaar of 11 geleden in NL.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef OnaNia het volgende:
Het is lulkoek, de acteur die Rick speelt speelde helemaal niet eerst Craig. Kijk maar op zijn IMDb-pagina.
je bent goeoed!quote:Op maandag 21 maart 2005 02:11 schreef jadelovespat het volgende:
of bedoelde je van nog ergens anders?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |