He wish.quote:Op maandag 22 november 2004 13:58 schreef boebiedoe het volgende:
cinnamongirl met skull-splitter
heyquote:Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Alleen feiten willen we. Geen roddels.
Ik besef me ineens dat ik hier een beetje zit te jokken. Okay, ik zal niet genoemd worden, maar het had wel gekund geworden geweest gebeurd.quote:Op maandag 22 november 2004 13:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Tell usquote:Op maandag 22 november 2004 14:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik besef me ineens dat ik hier een beetje zit te jokken. Okay, ik zal niet genoemd worden, maar het had wel gekund geworden geweest gebeurd.
Wow dit is zeldzaam.quote:Op maandag 22 november 2004 14:02 schreef boebiedoe het volgende:
Die MUUS en Knut weten veel. Posten jullie !
Is zo... Maar Semtex en Hoedienie werden ook genoemd en die zijn ook out in the open, vandaarquote:Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jullie doen het in het openbaar en daar is niks aan..
Ah dus jullie hebben geneukt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:05 schreef MUUS het volgende:
Nee mèn, dat gaan we niet vertellen. Iets vertellen wat toch heel Fok al weet vind ik niet erg, maar om bepaalde mensen in een ietwat vervelende positie te brengen vind ik niet okay.
Plus het feit dat Knut en ik er geouwehoer mee kunnen krijgen en daar zitten we allebei niet zo op te wachten, gleuf ik..
Ik wacht Sil.quote:Op maandag 22 november 2004 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Whehe ik weet er trouwens ook nog een paar van Knut
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op maandag 22 november 2004 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah dus jullie hebben geneukt.
Whehe ik weet er trouwens ook nog een paar van Knut
Heatwave is er niets bij!
Sorry ik moet verder studerenquote:Op maandag 22 november 2004 14:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik wacht Sil.
Kom, niet zeiken, jij hebt stinkie geneukt en NS terwijl die al iets met MTM had.quote:Op maandag 22 november 2004 13:58 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
lol
mooie bronnen heb jij dan![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 14:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kom, niet zeiken, jij hebt stinkie geneukt en NS terwijl die al iets met MTM had.
Ben ik ook al genoemd?
Hoe kom je daar nou weer bij, muts?quote:Op maandag 22 november 2004 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah dus jullie hebben geneukt.
BadAssBitchSmut aka Nietje83?quote:Op maandag 22 november 2004 14:07 schreef boebiedoe het volgende:
Paxlie en leonie, de vriendin van Charys. Badasssmuts ofzo ?
quote:Op maandag 22 november 2004 14:04 schreef Aventura het volgende:
De meeste schokkende combi's zie ik hier nog niet.
NiNi. Kutwijf.quote:Op maandag 22 november 2004 14:09 schreef Insomaniac het volgende:
Dakota sowieso met Mikula en Killerbee, de rest weet ik zo ff niet.
En van Boe heb ik ook nog een leuk lijstje, inclusief zn laatste aanwinst, maar het wordt denk ik niet op prijs gesteld als ik dat hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |