Toen niet!quote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
My lips are sealed
quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen niet!
Ok, ok, hij is wat makkelijk!
Zelfcensuur is dan weer zo flauw.quote:Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zit ik braaf mn mond te houden, zeg je het zelf..
Ik heb wel sappige info, maar omdat JK bij mij hoog in aanzien staat houd ik mijn mondquote:Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gebruikt hij wat lub. Lukt vast wel
Ripley dus.quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Boebiedoe met, ja, met wie niet!
Nikky,
aventura
fauve
billy jean, en nog een heel stel foksters wiens naam ik allang alweer vergeten ben.
Boe is DE slet van FOK!
Nikkyquote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Nikky,
aventura
fauve
billy jean, en nog een heel stel foksters wiens naam ik allang alweer vergeten ben.
Boe is DE slet van FOK!
Opgelost, slotje!quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Nikky,
aventura
fauve
Boe is DE slet van FOK!
Je vergeet Katje. En Marlous.quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Nikky,
aventura
fauve
Boe is DE slet van FOK!
PM functie op ircquote:Op maandag 22 november 2004 14:29 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb wel sappige info, maar omdat JK bij mij hoog in aanzien staat houd ik mijn mond.
Jaquote:Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk setje
Bonuspunten.quote:Op maandag 22 november 2004 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zelfcensuur is dan weer zo flauw.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je vergeet Katje. En Marlous.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aangepast.quote:Op maandag 22 november 2004 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je vergeet Katje. En Marlous.
Jahoor poppie.quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
Maar Heatwave en Knut zijn echt wel erger dan ik hoor.
Nee nee, ik zou het zo ontzettend graag doen om Skaai te naaien, maar eerst toestemming van JK.quote:Op maandag 22 november 2004 14:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
PM functie op irc
He, pis je niet in je broek schat?quote:Op maandag 22 november 2004 14:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Midden in vol OLC weer op der stoel gaat zitten*
It was wild guess dear! Thanks for confirming!quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vergeet jij Spanje niet?
En wat ik in mijn vrije tijd doe gaat niemand wat aan
Ik heb ook nog wat mensen beklommen op die meet, maar dat was honderd procent veilig.quote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef Aventura het volgende:
SunChaser was toch ook op iemand geklommen tijdens de 5jaarmeet?
Maar je had die tent moeten zien. Damn..quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat mensen beklommen op die meet, maar dat was honderd procent veilig.
Kutquote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
It was wild guess dear! Thanks for confirming!
jogy weigert anders op FOK! te komen sinds dat incident.quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat mensen beklommen op die meet, maar dat was honderd procent veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |