quote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef woediewokkie het volgende:
fuck die kluivert en heel die ajax bende
Ook een goedenavond, avondhumeurtjequote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef woediewokkie het volgende:
fuck die kluivert en heel die ajax bende
verstand komt met de jarenquote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef nikk het volgende:
Kluivert is Oranje
verkapte tvp
Laten we het hopen voor Marcoquote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
Briljante goal inderdaadquote:Op zondag 21 november 2004 23:38 schreef Chadi het volgende:
heeft iemand de video van die goal? Oh wat was hij weer verrrrrukelijk mooi
Ik gok dus dat nikk al oud isquote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
damn, gemistquote:Op maandag 22 november 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Briljante goal net gezien bij MOTD. Van Castelen droomt daar alleen maar van.
Mijn voetbalheld moet terug bij Oranje en alles sal reg kom.
Ach was binnenkant paalquote:Op maandag 22 november 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
Dat noemen ze een pisbal.
inderdaad, zn laatste jaren bij Barcelona waren fenomenaal en bij Newcastle heeft hij niet eens een vaste basisplaatsquote:Op maandag 22 november 2004 01:09 schreef tong80 het volgende:
Kluivert heeft de pech dat ie al gepresteerd heeft en in de grootste competitie van europa speelt.
Was het een RKC speler geweest zat ie allang bij Oranje.
Z'n laatste jaar bij de grootste club van europa was minder ja. Daarvoor was ie topscorer en de man met de meeste assists.quote:Op maandag 22 november 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, zn laatste jaren bij Barcelona waren fenomenaal en bij Newcastle heeft hij niet eens een vaste basisplaats
op dat moment hoorde Barca niet eens bij de beste 10 clubs van Europa en nog prutste Kluivert er op los.quote:Op maandag 22 november 2004 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n laatste jaar bij de grootste club van europa was minder ja. Daarvoor was ie topscorer en de man met de meeste assists.
Ja hij is al oud inmiddels.quote:Op maandag 22 november 2004 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dat moment hoorde Barca niet eens bij de beste 10 clubs van Europa en nog prutste Kluivert er op los.
en ja hij was goed een jaar of 5 geleden
quote:Op maandag 22 november 2004 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij is al oud inmiddels.
Sorry? Heeft de laatste jaren niets gepresteerd?quote:Op maandag 22 november 2004 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiij heeft de afgelopen jaren niets meer gepresteerd, nu begint hij eindelijk weer fatsoenlijk te ballen en zou hij meteen in Oranje moeten? Nee eerst een tijdje presteren en dan mag hij weer komen ballen in Oranje!
kom in verhouding met andere Nederlandse spitsen presteerde hij bij Barca nou niet echt naar behoren.quote:Op maandag 22 november 2004 01:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry? Heeft de laatste jaren niets gepresteerd?
Vind ik onzin.quote:Op maandag 22 november 2004 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom in verhouding met andere Nederlandse spitsen presteerde hij bij Barca nou niet echt naar behoren.
tis ook zo'n eind vanuit Newcastle naar Nederland, toch al snel 1,5 uur vliegenquote:Op maandag 22 november 2004 13:06 schreef Chadi het volgende:
Als ik Kluivert was zou ik zelf besluiten om te kappen met Oranje. Hoeft hij niet de hele tijd dat heen en weer gereis en is lekker vrij en kan zich concentreren op Newcastle.
Ten opzichte van Van Nistelrooy, Makaay en Van Hooijdonk heeft hij de laatste jaren beduidend minder gepresteerd.quote:Op maandag 22 november 2004 01:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik onzin.
Dat uit-shirt van Valancia staat hem niet.quote:Oranje
Zal wel, maar je kunt geen appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ten opzichte van Van Nistelrooy, Makaay en Van Hooijdonk heeft hij de laatste jaren beduidend minder gepresteerd.
Waarom kan je het presteren van Van Nistelrooy en Makaay (over Pierre ben ik het wel met je eens) ten opzichte van Kluivert niet met elkaar vergelijken?quote:Op maandag 22 november 2004 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zal wel, maar je kunt geen appels met peren vergelijken.
Kluif speelt al minstens 2 jaar onder de maat.. waaraan dit ligt kun je misschien nog over steggelen (kan alleen hijzelf aangeven misschien), maar dat het zo is staat wel vast.quote:Op maandag 22 november 2004 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom kan je het presteren van Van Nistelrooy en Makaay (over Pierre ben ik het wel met je eens) ten opzichte van Kluivert niet met elkaar vergelijken?
Alleen omdat Patrick op de bank zat in Barcelona. Dat was natuurlijk niet voor niks he.
Opstellen is een tweede, maar selecteren kan toch zeker geen kwaad?quote:Op maandag 22 november 2004 14:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zou hem dan ook nog steeds niet in oranje opstellen
Boeit dat wat?quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Heeft Ruud ooit een goal van buiten de 16 gemaakt. Ik zie alleen maar intikkers en afmakers van dichtbij. En heeft ie ooit een stiftgoal gemaakt zoals Landzaat of Bergkamp.
Ja best wel eigenlijk, het valt mij onderhand erg op dat ie zelden met zijn kont buiten de 16 komt wat zijn goals aangaat. Kan ze me niet herinneren. En dat verklaart weer een hoop waarom ie als aanspeelpunt in oranje vaak onzichtbaar is, en als ie al zichtbaar is en zich eindelijk eens wat terug laat zakken, elke keer zo erg faalt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Boeit dat wat?
Dit is wat je noemt een dogma.quote:Op maandag 22 november 2004 14:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Heeft Ruud ooit een goal van buiten de 16 gemaakt. Ik zie alleen maar intikkers en afmakers van dichtbij. En heeft ie ooit een stiftgoal gemaakt zoals Landzaat of Bergkamp.
streaming vids onderaan deze pagina.quote:Op maandag 22 november 2004 14:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
Post mij eens 1 mooie volley of stift van buiten de 16. Moet lukken.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
streaming vids onderaan deze pagina.
nou mij best, een lobje van een paar weken terug: http://www.soccerclips.net/upload/7SZ2NJ7WFO8W.avi verkeerde linkquote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Shit, mijn explorer en opera lopen vast ermee (komt waarschijnlijk niet door de ingebouwde kwaliteitskeuring), maar het jaar 1998/1999 zegt al een hoop he. 6 jaar geleden.
Kluivert-adepten lijken welhaast op moslimsquote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Spideyman het volgende:
maar goed, daar is het Ruud van Nistelrooij Topic voor, niet dit topic over kluivert waarin je kennelijk geen kritiek mag geven.
nikk ookquote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
Straks als ie weer scoort voor Oranje hebben we het allemaal geweten. Maar vergeet één ding niet. Tong stond altijd achter hem.
Kom op zeg. De keren dat Mr Intikker zulke doelpunten maakt is extreem zeldzaam. Ja, 2 keer bij PSV, en een keer of drie bij Manchester. Poeh poeh. Inzaghi maakt ook zo nu en dan een briljante goal, maakt hem nog niet een betere voetballer ofzo.quote:Op maandag 22 november 2004 14:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dit is wat je noemt een dogma.
De meeste goals maakt Ruud binnen de 16, maar daarnaast ook fabuleuze lobjes, schoten van afstand, dribbels en counters. ik ga de video's niet nog een keer posten.
Ik denk dat ik weet welk doelpunt hij bedoelt, en dat zou ik absoluut geen lobje willen noemen. RvN sprint op zijn eigen onbezonnen wijze op een hoge bal richting de goal, keeper komt uit, RvN probeerde alleen de bal eerder aan te raken dan de keeper en de bal beland dan uiteindelijk in de goal. Nou, wat een briljante lob was dat zeg...quote:Op maandag 22 november 2004 15:09 schreef Edenoniphobic het volgende:, verkeerde filmpje gelinked? Da's toch geen lob?
En Daggla stond er naast.quote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
Straks als ie weer scoort voor Oranje hebben we het allemaal geweten. Maar vergeet één ding niet. Tong stond altijd achter hem.
mij niet vergetenquote:Op maandag 22 november 2004 01:37 schreef tong80 het volgende:
Hij zal is je dankbaar.
V. Basten is ongeloofwaardig sinds 'ie z'n eerste speler liet debuterenquote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
anders maakt hij zich ongeloofwaardig
Eindigde ie ook mee.quote:Op maandag 22 november 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Gullit eindigde niet als libero. Daar begon ie.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik een filmpje kan vinden van die wereldgoal..
Idd. Denk toch wel dat hij er bij zal zijn op het WK, als hij dit doorzet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:00 schreef Emoe het volgende:
Ik denk dat van Basten er goed aan doet om Kluivert nog even niet in de selectie op te nemen.
Het lijkt me duidelijk dat hij een geweldige voetballer is als hij in vorm is, maar dat was hij het afgelopen jaar niet.
Nu is hij op de weg terug en uiteindelijk zal hij zijn plek in de selectie wel weer (terecht) afdwingen, maar op dit moment lijkt het me ook beter voor hemzelf als hij bij Newcastle zn draai kan vinden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:04 schreef keijz het volgende:
Patrick
zo iemand hebben ze nodig in oranje om het voetbal van Barca te spelen
Ga het anders nog even nalezenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert hebben ze weggedaan bij Barca,omdat ze anders dat voetbal wat ze nu spelen niet kunnen spelen.
Ja idd mij ook niet alle respect voor Pi-air maar het is mooi geweestquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Kluivert oproepen in plaats van de oude Pi-Air, lijkt me niet onlogisch.
Helaas is onze bondscoach vreemd van alle logicaquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Van Hooijdonk zit tot na de winterstop nog met een blessure aan de achillespees. Alle gelegenheid voor Van Basten om Kluivert eens uit te testen lijkt mequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Nee, tuurlijk is het geen pupil. Hij zal zich wel opnieuw moeten bewijzen, dus zal hij wel degelijjk gestet moeten worden in dit nieuwe oranje. Goeie argumentatie ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:53 schreef Chadi het volgende:
uit testen wat een onzin. Het is geen pupil
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:58 schreef Chadi het volgende:
Nieuwe oranje? Geloof me nou Van Basten zal op het oude terug vallen na de Nederlaag op Tsjechie.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nederland zal van Tsjechie winnen met verrassend goed voetbal...
Ja, dat geloof ik zelf. Juist, omdat het onwaarschijnlijk is, zal het gebeuren. De voetbalwereld staat bol van de verrassingen. Goed, daar gaat dit topic niet over. on-topic: Het opstellen van Kluivert verhoogt de kans op zo'n verrassing.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Nederland kwalificeert zich niet eens voor het wereldkampioenschap.
Als je uit niet kunt winnen van Macedonie, dan zullen uitwedstrijden tegen Tsjechie, Roemenie en Finland nachtmerries worden voor Bassie.
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het opstellen van Kluivert verhoogt de kans op zo'n verrassing.
als we ons niet kwalificeren dan mag marco een andere baan gaan zoekenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Nederland kwalificeert zich niet eens voor het wereldkampioenschap.
Als je uit niet kunt winnen van Macedonie, dan zullen uitwedstrijden tegen Tsjechie, Roemenie en Finland nachtmerries worden voor Bassie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |