Dit gaat veel te verquote:Een 19-jarige jongen uit Amersfoort die afgelopen nacht werd mishandeld is vandaag aan zijn verwondingen overleden. Hij werd gisternacht rond half drie mishandeld in Nijkerkerveen, vier verdachten zijn inmiddels aangehouden.
Waarom de jongen werd mishandeld is nog niet bekend, ook de doodsoorzaak is volgens de politie nog niet vastgesteld. Vermoedelijk is de jongen overleden door hersenletsel. De verdachten zijn 20 en 21 jaar oud. Reconstructie zal meer informatie moeten geven over de precieze toedracht van de mishandeling.
quote:19-Jarige Jongen vermoord zonder reden
quote:Waarom de jongen werd mishandeld is nog niet bekend, ook de doodsoorzaak is volgens de politie nog niet vastgesteld.
Precies. Alhoewel je wel erg ziek in je hoofd moet zijn om met z'n vieren zo hard op iemand in te trappen dat ie eraan overlijd. Dat is gewoon el sicko.quote:Op zondag 21 november 2004 22:00 schreef Kemania het volgende:
Beetje suggestieve topictitel. We hebben nog geen flauw idee wat er gebeurd is
Maakt niet uitquote:Op zondag 21 november 2004 22:00 schreef Kemania het volgende:
Beetje suggestieve topictitel. We hebben nog geen flauw idee wat er gebeurd is
Das niet erg zeker hè?quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Maakt niet uit
ik weet het bijna 60 % zeker
Net als die keer toen dat Marokkaanse meisje in stukken was gehakt?quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Maakt niet uit
ik weet het bijna 60 % zeker
?quote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Net als die keer toen dat Marokkaanse meisje in stukken was gehakt? :')
Dit zijn inderdaad van die gebeurtenissen waar je erg triest van kan worden. Verharding van de maatschappij i guessquote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Misschien hadden die sicko's wel teveel sneeuw in hun neus,
verdomme het zou je kind zijn die zo in elkaar getrapt wordt?
Bespottelijk gewoon, intens triest en ja de straffen verhogen kan misschien helpen?
Hoax Marokkaans Meisje in stukjes gehaktquote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
?
je bedoelt toch niet maja, die in de fik gestoken is?
dat was een grap van een domme aap die dat tegen mij had verteldquote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Net als die keer toen dat Marokkaanse meisje in stukken was gehakt?![]()
check de frontpage gast, het gaat hier niet om een grap ofzoquote:Op zondag 21 november 2004 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hoax Marokkaans Meisje in stukjes gehakt
quote:Man overlijdt na vechtpartij in Nijkerkerveen
NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt.
De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi. De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld.
Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag.
De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld
Leer lezen. Het gaat er om dat er helemaal nog niet bekend is wat er gebeurd is en Meki zegt dat hij er 60% zeker van is dat die jongen vermoord is zonder reden.quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
check de frontpage gast, het gaat hier niet om een grap ofzo
quote:Op zondag 21 november 2004 22:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat soort vechtpartijen vinden elke dag plaats, nu is gewoon de pech dat iemand verkeerd geraakt is en eraan overlijdt. Lekker hypocriet om nu geschoqeerd te gaan doen.
Ik spreek geen smileyquote:Op zondag 21 november 2004 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
je spreekt alleen maar onzin...lees je vorige bericht nog eens goed doorquote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik spreek geen smiley
Die moeten idd flink omhoog......quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
ik ben van mening dat de straffen keihard omhoog moeten naar 50 jaar cel m.i.b tot zware delicten
Waar gaat dit heen
![]()
Ja hoor.. De overheid is hier weer eens de dader. Nou ik weet al sinds m'n 3e dat ik niemand mag slaan, laat staan dood schoppen, dat heb ik niet van de overheid geleerd hoorquote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver
Eigenlijk is de overheid hier de dader
Mohammed B. mag TV kijken en krant lezen na Moord![]()
Vele zware criminelen komen eerder vrij
Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels
ik ben van mening dat de straffen keihard omhoog moeten naar 50 jaar cel m.i.b tot zware delicten
Waar gaat dit heen
![]()
stel je voorquote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja hoor.. De overheid is hier weer eens de dader. Nou ik weet al sinds m'n 3e dat ik niemand mag slaan, laat staan dood schoppen, dat heb ik niet van de overheid geleerd hoor![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik 'm 't liefst dood zou willen zien, en dat mag nou eenmaal niet. Bovendien is ie 7 jaar weg uit de samenleving, hoe hij 't daarbinnen heeft maakt me niks uit.. Zijn leven is toch al verpest.quote:Op zondag 21 november 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
stel je voor
Iemand vermoordt zonder een reden iemand van jou omgeving
en diegene wordt opgepakt en hij krijgt 7 jaar cel en mag naar Hotel vertrekken en daar kan hij TV en krant lezen ( net als Moh B. ) en voetballen en klagen
hoe zou jij je dan voelen
neeh dat denk ik nietquote:Op zondag 21 november 2004 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm 't liefst dood zou willen zien, en dat mag nou eenmaal niet. Bovendien is ie 7 jaar weg uit de samenleving, hoe hij 't daarbinnen heeft maakt me niks uit.. Zijn leven is toch al verpest.
Ken je hemquote:Op zondag 21 november 2004 23:05 schreef stephanie2803 het volgende:
'die jongen' was Frank, hij was net als iedereen. en nee hij is niet kapot getrapt, 1 klap was helaas genoeg om zijn schedel te breken. Denk daar maar eens aan bij je volgende vechtpartij! en jullie zullen het toch niet begrijpen tot dat het niet iemand is die ik ken, maar die jullie kennen. Frank R.I.P en je zal nooit vergeten worden door ons allemaal....
Ohoh, als het Marokkanen zijn loopt het topic binnen no-time vol...quote:Op zondag 21 november 2004 23:16 schreef hardcore-freak het volgende:
Hij is in elkaar geslagen en getrapt door 4 mannen met een getinte huidskleur!
Aldus een zeer goede vriend die het heeft gezien, helaas pas te laat... Hij is zo'n type die ertussen zou gaan staan...
Dat weten we nietquote:Op zondag 21 november 2004 23:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Ohoh, als het Marokkanen zijn loopt het topic binnen no-time vol...
Op zich ook wel ziek...
Ik zeg toch ook: ohoh?quote:Op zondag 21 november 2004 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat weten we niet![]()
hou je vooroordeel buiten
dus je wilt dat de dader een Marokkaan is hequote:Op zondag 21 november 2004 23:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook: ohoh?
Wat loop je toch te blaten, jongen. Ga jij d'r lekker zitten dan.quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef Meki het volgende:
Gevangenissen zijn hier 6 sterren hotels
Nee hoor. Het boeit mij echt totaal niet welke kleur de daders hebben. Ziek blijft het sowieso. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat wanneer het Marokkanen blijken te zijn ik niet iets heb van:quote:Op zondag 21 november 2004 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je wilt dat de dader een Marokkaan is he
![]()
Neeh ik doe niet aan criminele activiteiten meequote:Op zondag 21 november 2004 23:27 schreef Glacius het volgende:
[..]
Wat loop je toch te blaten, jongen. Ga jij d'r lekker zitten dan.
Zo'n geval hebben we hier in 't nederige Franeker ook gehad.quote:Op zondag 21 november 2004 23:05 schreef stephanie2803 het volgende:
'die jongen' was Frank, hij was net als iedereen. en nee hij is niet kapot getrapt, 1 klap was helaas genoeg om zijn schedel te breken. Denk daar maar eens aan bij je volgende vechtpartij! en jullie zullen het toch niet begrijpen tot dat het niet iemand is die ik ken, maar die jullie kennen. Frank R.I.P en je zal nooit vergeten worden door ons allemaal....
De trieste waarheid inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2004 23:48 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
Hee mensen, maken we ons niet al te druk? Dit soort vechtpartijen heb je elk weekend, deze haalt alleen maar het nieuws omdat 1 van die idioten (per ongeluk?) wat al te raak sloeg.... Als die arme donder enkel het ziekenhuis in geslagen was ipv dood, had niemand zich er druk om gemaakt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |