De nuance is weer ver te zoeken hier. De ene vraagt bans aan, de ander scheld een Moslim uit en zie daar de weerspiegeling van de samenleving op Fok!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Omaha het volgende:
Rot op eikel met je kutgrappen.
ik heb het gehoord van een vriend van me bij me werkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Meen je dit broeder Meki ? Zo ja, wat is de reden ?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
meki begint een beetje mijn strotti uit te komi
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Omaha het volgende:
Rot op eikel met je kutgrappen.
kon je je dat niet bedenken voordat je dit topic opende?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Meki het volgende:
heey het kan ook niet waar zijn
dus ff wachten
JIJ wacht op de Telegraaf ?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het gehoord van een vriend van me bij me werk
Maar ik wacht op Telegraaf.nl / Nu.nl
ik het alleen gehoordquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Laten we eerst even wachten op de eventuele bevestiging van het nieuwsbericht.
Rot eens op met je zielige gejank.. gatverdamme.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nuance is weer ver te zoeken hier. De ene vraagt bans aan, de ander scheld een Moslim uit en zie daar de weerspiegeling van de samenleving op Fok!
wacht dan ook ff in het vervolg met een topic als dit te openen zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Meki het volgende:
heey het kan ook niet waar zijn
dus ff wachten
neeh ik bel me vriend voor meer informatiequote:Op donderdag 11 november 2004 23:11 schreef Crazyivan het volgende:
Onruststoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |