Het bezit en de kinderen van de ongelovigen doen er niet toe
Het bezit en de kinderen van de ongelovigen zijn er om te branden in de hel.
De directeur van het ONM toont berouw voor dit getoonde Koran citaat ''op het verkeerde moment''
Laten we allemaal in de pen klimmen en direct een scherp kristische noot sturen naar de directie van de multiculurele moslimomroep! Ik kijk even of ik een adres kan vinden.
quote:Dat weet je toch donders goed als directeur
Op vrijdag 14 september 2001 13:54 schreef R@b het volgende:De directeur van het ONM toont berouw voor dit getoonde Koran citaat ''op het verkeerde moment''
Het laat wel gelijk zien hoe ze over ons denken....
quote:Ja, en dat is een goede oplossing wou je zeggen?
Door Jeromar - vrijdag 14 september 2001 13:58
Meteen een inval doen bij deze gasten!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Peti op 14-09-2001 14:01]
Maar dit gaat zeker alleen voor moslims op zeker.
quote:Het wordt anders wel steeds duidelijker over hoe ze over ons schijnen te denken.
Op vrijdag 14 september 2001 13:58 schreef Jarno het volgende:
Als het fragment express is gekozen is het inderdaad walgelijk. Als het per ongeluk is uitgezonden, dan is het niet minder triest, maar is er gelukkig geen opzet in het spel.
quote:M.a.w:
Op vrijdag 14 september 2001 13:54 schreef R@b het volgende:
De multiculturele moslimomroep vond het nodig om zijn uitzending De Heilige Koran (in het kader van zendtijd van de ONM) vanmiddag om 12:05 te openen met een tekst uit de Koran:Het bezit en de kinderen van de ongelovigen doen er niet toe
Het bezit en de kinderen van de ongelovigen zijn er om te branden in de hel.
De directeur van het ONM toont berouw voor dit getoonde Koran citaat ''op het verkeerde moment''
e-mail: Info@nmo.nl
quote:Ik denk het niet. Hij is directeur, geen programmablad.
Op vrijdag 14 september 2001 14:00 schreef Myster_E het volgende:[..]
Dat weet je toch donders goed als directeur
Maar was het nou live of niet?
quote:Ja voor mensen.... maar als je geen moslim bent ben je toch een "ongelovige hond"
Op vrijdag 14 september 2001 14:02 schreef nipeng het volgende:
Ik dacht dat ik al die imams heb horen zeggen dat in de Koran staat dat je elkaar moet liefhebben...Maar dit gaat zeker alleen voor moslims op zeker.
quote:Maakt dat nou uit
Op vrijdag 14 september 2001 14:03 schreef links234 het volgende:[..]
Ik denk het niet. Hij is directeur, geen programmablad.
Maar was het nou live of niet?
quote:In de Bijbel zijn dit soort (let op, soort) teksten ook te vinden hoor. Niks nieuws, vooral het Oude Testament is hel en verdoemnis voor alles en iedereen wat niet des Gods is.
Op vrijdag 14 september 2001 14:02 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Het wordt anders wel steeds duidelijker over hoe ze over ons schijnen te denken.
Nogmaals, het is compleet ongepast en walgelijk om op dit moment zo'n tekst uit te zenden, maar MY GOD zeg, de treinen naar de kampen rijden al bijna weer als ik sommige reacties lees... Laten we nou eerst eens afwachten hoe de vork in de steel zit, voordat we weer lekker gaan nuken met z'n allen.
quote:Dat vroeg ik mij ook net af.
Op vrijdag 14 september 2001 14:03 schreef Vivi het volgende:[..]
M.a.w:
Dus op een ander moment zouden dit soort teksten wel moeten kunnen?
mensen mensen...
quote:Dat kan een relevante reden zijn. maar dan nog.
Op vrijdag 14 september 2001 13:58 schreef links234 het volgende:
Was het live of eerder opgenomen?
quote:Laat een cristelijke organistaie dat maar uitzenden dan hebben ze meteen iets tegen discriminatie aan hun broek hangen.
Op vrijdag 14 september 2001 14:05 schreef Jarno het volgende:[..]
In de Bijbel zijn dit soort (let op, soort) teksten ook te vinden hoor. Niks nieuws, vooral het Oude Testament is hel en verdoemnis voor alles en iedereen wat niet des Gods is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |