quote:Op zondag 21 november 2004 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Dat vroeg ik me ook af ja waar Mo was. Hij was zeker te zwak om te komen of zit in een Al-Qaeda trainingskamp
mensen die er zelf uitstappen vind ik sws losers.quote:Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]kweetookniet, ik vond Mo wel lachuh
ik snap ook niet wat die anderen daar nog wel doen?quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef DrMarten het volgende:
Wellicht dat Mo er niet bij is omdat hij ziek uit de expeditie is gestapt. Zou me niks verbazen als die ergens zit bij te komen.
En een slechte verliezer.quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef DrMarten het volgende:
Wellicht dat Mo er niet bij is omdat hij ziek uit de expeditie is gestapt. Zou me niks verbazen als die ergens zit bij te komen.
Ik wil jou wel eens zien als je flauwvalt iedere keer dat je opstaat.quote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
mensen die er zelf uitstappen vind ik sws losers.
Mo hoort daar dus ook bij maar dat is mijn mening
nah, dat lijkt me geen pretje daarquote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef MrX1982 het volgende:
Marjolein is na de reclame chagerijnig zou ze ongesteld zijn
Die bepalen de uiteindelijke winnaar.quote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat die anderen daar nog wel doen?
erg veel nut hebben ze niet
Maar Peter, Kelly en Ernestien zijn er toch ook vrijwillig uitgestapt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach dat flauwvallen kwam mooi uit had hij een excuus om eruit te stappen. maar ik vind het een loser. Net als de anderen die er vrijwillig zijn uitgestapt. Als je het niet aan kan doe je toch niet meequote:Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil jou wel eens zien als je flauwvalt iedere keer dat je opstaat.
Opgeven is iddquote:Op zondag 21 november 2004 21:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ow... en Sarah?quote:Op zondag 21 november 2004 21:22 schreef Derfel het volgende:
Mo heeft er nog wel bijgezeten bij dat soort gingen, tenminste hij zat er de eerste keer bij toen darline werd weggeloot
Ik zeg toch ook dat anderen die er vrijwillig uitstappen losers zijnquote:Op zondag 21 november 2004 21:22 schreef Bruce117 het volgende:
Maar Peter, Kelly en Ernestien zijn er toch ook vrijwillig uitgestapt.
Ik zou het Frank meer gunnen dan Shandinella ze doet volgens mij niet zoveel.quote:Op zondag 21 november 2004 21:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Opgeven is idd, maar tijdens zijn aanwezigheid vond ik hem wel eerlijk en ok.
Bij de huidige expeditieleden heb ik alleen een goed gevoel bij die Indiaan en Shandinella![]()
wat vals:)quote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen pesten als ze ongesteld zijn is altijd leuk
Daar hebben meer mensen uit het zuiden des lands last vanquote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
dat kut wijf begint al als een Belg te praten
niet zo een gemis toch?quote:Op zondag 21 november 2004 21:29 schreef Derfel het volgende:
Die biechtstoel hebben we toch ook wel veel minder gezien dan andere jaren toch?
ik anders niet in Maastrichtquote:Op zondag 21 november 2004 21:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen uit het zuiden des lands last van
Ben tong80quote:Op zondag 21 november 2004 21:30 schreef Nouk het volgende:
Ben benieuwd.
quote:Op zondag 21 november 2004 21:31 schreef MissTiger het volgende:
ronald stemt op marjolein
Matt stemt op Marjolein
Shandinella stemt op Marjolein.
Ik denk en hoop dat het zo gaat, dus dan is het baai baai zwaai zwaai Marjolein.
denk k ook, dan zou die akelige Ronald toch zomaar stiekum naar de laatste 3 zijn geslopenquote:Op zondag 21 november 2004 21:31 schreef MissTiger het volgende:
ronald stemt op marjolein
Matt stemt op Marjolein
Shandinella stemt op Marjolein.
Ik denk en hoop dat het zo gaat, dus dan is het baai baai zwaai zwaai Marjolein.
Laten we dat vooral hopen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Ik denk dat Marjolein geslachtofferd gaat worden.
Dat zou een overwinning zijn voor de achterbakse kwallen in ER. Maar zolang hij niet wint ben ik blijquote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk k ook, dan zou die akelige Ronald toch zomaar stiekum naar de laatste 3 zijn geslopen
Bijna te goedquote:Op zondag 21 november 2004 21:35 schreef rubbereend het volgende:oi lookinforyou
goed weekend he
Ik mag nooit meer voorspellen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:22 schreef golfer het volgende:
Marjolein of Ronald er straks dus uit.
Vermoedelijk Ronald met 3 tegen stemmen.
Nee, want ze zorgde er ook voor dat Mick en daarna zijzelf eruit ging. Dat was dom.quote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef rubbereend het volgende:
hahahahahah dat die van klaat alsnog de doorslag brengt is toch wel heel mooi, Klaar is nu nog meer een held!
dat hoop ikquote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef lookinforyou het volgende:
Nou dan moet die trol er volgende week maar uit
Ja maar Klaar was al bij stemmen om Ronald op het afvallerseiland toe te laten niet al te positief over hem. Toen vertrouwde ze Ronald al niet.quote:Op zondag 21 november 2004 21:40 schreef Morgil het volgende:
haha in the day after
Ronald: ahh KLAAR!
Ik heb er nog nooit naar gekeken veel te bang dat ze te veel verklappen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:40 schreef MissX het volgende:
eik wil ik nooit de the day after kijken
Maar ik wil nu eik toch wel zien hoe Ronald op Klaar der woorden over hem gaat reageren
Doen ze nietquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken veel te bang dat ze te veel verklappen.
Maar dat wist ik niet.quote:Op zondag 21 november 2004 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doen ze niet
Er wordt daar niks verklapt. Dan kijken er minder mensen naar de finale, omdat er dan al dingen bekend zouden zijn, dat is wel het laatste wat de producenten willen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken veel te bang dat ze te veel verklappen.
yesssss! opzouten met die vuurloze rat.quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Marjolein vlg. week
klaarquote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Klaar!.
Wat een moordwijf. Ze moet in de All Stars!.
Ronald eruit.. Gerechtigheid.
. Denkt die kutvent nou echt dat hij kans zou maken op de overwinning? Puh-lease.
Same.quote:Op zondag 21 november 2004 21:46 schreef -Mk- het volgende:
Ik hoop:
1. Frank
2. Shandi
3. Mat
laatste: Marjolein
quote:Op zondag 21 november 2004 21:46 schreef -Mk- het volgende:
Ik hoop:
1. Frank
2. Shandi
3. Mat
laatste: Marjolein
ik zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:48 schreef Orginial het volgende:
Als je tegen Klaar roept van je komt...
"Ik kom klaar!"![]()
Whehe ja echt geniaal zeg, heb weer gelachen deze afleveringquote:Op zondag 21 november 2004 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook mooi hoe Matt zich meteen omdraaide toen Ronald eraan kwam..
Dan krijg je al die Belgjes die op Frankske stemmen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:49 schreef RedruM_ het volgende:
Frank vs Shandinella zou wel een erg spannende finale worden.. liggen beiden uitstekend in de groep.
Volgende week is de finale dus nog 1 afleveringquote:Op zondag 21 november 2004 21:51 schreef janimie het volgende:
Hoeveel afleveringen volgen er nu nog ? Ben blij dat Ronald eruit is, maar eigelijk had Marjolein eruit gemoeten. Hopelijk vliegt ze er volgend week uit gaat samen met Mathias !
Ik gun Frank en Shandinella de echte finale.
Wel balen dat er nu 2 vrouwen aanwezig zijn. Dadelijk wint Marjolein die evenwichtsproef
Er vallen nog 2 mensen af. Ze moeten in de finale meestal een lichamelijke (= wie het langst op een evenwichtsbalk in zee kan blijven staan) en een sociale (= ons kent ons) proef doen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Wat zit iedereen hier te mekkeren over wie er volgende week hopelijk "uit gaat" zodat anderen in de finale komen? Roos zei toch luid en duidelijk dat deze vier overgeblevenen al in de finale zitten?
Ok nuttige informatiequote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef zoalshetis het volgende:
klaar en die marjolijn zijn personenen waarvan ik hardop denk. "nu weet ik weer waarom ik die riot in mijn kledingkast heb staan"
Hij is zo arrogant en achterbaks dat hij niet ziet dat niemand hem mag. Best zielig eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Starfish het volgende:
Wat heeft die Ronald sociaal gezien toch vaak een plaat voor z'n kop zeg
Frank lijkt me geen evenwichtig type. Shandinella wel.quote:Op zondag 21 november 2004 21:57 schreef Flem het volgende:
Ik moet Frank de finaleproeven nog maar te zien doorstaan. Denk eerder dat Matthias - Shandinella de uiteindelijke finale wordt, dat wint Shandinella hoop en denk ik.
Maar de finale is nu officieel toch al van start?quote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er vallen nog 2 mensen af. Ze moeten in de finale meestal een lichamelijke (= wie het langst op een evenwichtsbalk in zee kan blijven staan) en een sociale (= ons kent ons) proef doen.
Meestal is het zo dat de winnaars van 2 proeven automatisch in de finale komen. Laten we er van uit gaan dat de eerste proef de evenwichtsbalk is. Dan komt degene die het langst blijft staan automatisch in de finale. Dan zijn er nog 3 over. Die moeten dan nog een proef doen. Degene die die proef wint komt ook in de finale. Dan gaan de afvallers stemmen. Die uitslag wordt bekendgemaakt in de studiouitzending. DAn kan het publiek ook stemmen. En dan heb je een publiekswinnaar en een kandidatenwinnaar (ervan uitgaande dat het debacle van vorig jaar niet wordt herhaald).quote:Op zondag 21 november 2004 22:01 schreef Zhenar het volgende:
Maar de finale is nu officieel toch al van start?
Of is er weer een finale-finale waarbij het publiek stemt?
Mijn gok is, dat de vier eerst één proef moeten doen, waarbij iemand afvalt. Daarna mogen de afvallers iemand kiezen die sowieso naar de eindronde gaat. En daarna moeten de overgebleven twee nog een proef doen, waarbij er nog iemand afvalt.
En dan wordt het weer stemmen door kijkers. (Of gebeurt dat niet dit jaar?)
Ja, maar stel je voor dat dat nu weer zo is.quote:Op zondag 21 november 2004 22:10 schreef BVO het volgende:
Dat van vorig jaar was toch alleen wegens de gelijke stand bij de kandidaten?
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor dat dat nu weer zo is.
Zowel Matthias als Frank zuigen kwa evenwicht.quote:Op zondag 21 november 2004 21:57 schreef Flem het volgende:
Ik moet Frank de finaleproeven nog maar te zien doorstaan. Denk eerder dat Matthias
quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
Wie zitten er vandaag bij de All Stars?
Marjolein echter zuigt als de beste.quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zowel Matthias als Frank zuigen kwa evenwicht.
V.
neuh. er zit geen vuur in dat wijf.quote:Op zondag 21 november 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marjolein echter zuigt als de beste.
great minds think alike.quote:Op zondag 21 november 2004 22:20 schreef Pitbulleke het volgende:
WHAAAAA!!!![]()
Die golf misselijkmakende arrogantie die dat valse Marjolijnkreng met haar serpentenbekje weer uitstraalde toen ze door het oog van de naald glipte en in de finale terecht kwam![]()
En Klaar... wat heb ik me vergist. Ik dacht dat ze de leuke creatieveling was, die zich verre hield van gekonkel en spelletjes maar de rol van heerseres over leven en dood bevalt haar duidelijk veel en veel te goed. Wat een vies wijf met haar schelvissenogen en paardenbek![]()
Ik hoop echt niet dat die vieze Marjolijn zo door blijft mazzelen want na de teleurstellende finale van 2003 nog eens zo'n afknapper, dan kan ER het straks wel schudden neeeeeeeeee...![]()
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ten eerste heeft ze zo'n mond waarbij tijdens het zuigen kwijl uit haar mondhoeken loopt. Da's vies èn levert zo'n slurpend geluid op dat bij mij maatje pink veroorzaakt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marjolein echter zuigt als de beste.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:20 schreef Pitbulleke het volgende:
WHAAAAA!!!![]()
Die golf misselijkmakende arrogantie die dat valse Marjolijnkreng met haar serpentenbekje weer uitstraalde toen ze door het oog van de naald glipte en in de finale terecht kwam![]()
En Klaar... wat heb ik me vergist. Ik dacht dat ze de leuke creatieveling was, die zich verre hield van gekonkel en spelletjes maar de rol van heerseres over leven en dood bevalt haar duidelijk veel en veel te goed. Wat een vies wijf met haar schelvissenogen en paardenbek![]()
Ik hoop echt niet dat die vieze Marjolijn zo door blijft mazzelen want na de teleurstellende finale van 2003 nog eens zo'n afknapper, dan kan ER het straks wel schudden neeeeeeeeee...![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ten eerste heeft ze zo'n mond waarbij tijdens het zuigen kwijl uit haar mondhoeken loopt. Da's vies èn levert zo'n slurpend geluid op dat bij mij maatje pink veroorzaakt.
Dan zitten die lelijke tanden nog in de weg.
En dan lijkt ze mij het typische voorbeeld van een 'voor-wat-hoort-wat'-type... dus niet spontaan gaan zuigen, nee, eerst moet jij -in drievoud schriftelijk- beloven dat je de afwas gaat doen en de zolder gaat opruimen.
Heb je nog geluk, want stel je voor dat ze zou eisen dat je je tong eerst tussen die klamme chlamydialippen zou moeten ratsen...
V.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vinden jullie mijn nieuwe avatar ook zo hip?
Scherp! Inderdaad jammer, dat element moet er nu maar eens uit!quote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef Bus watcher het volgende:
Toen Klaar even veel stemmen kreeg als Darline werd er 'geloot' wie moest vertrekken. Nu besliste een stem van een vorige eilandraad. De redactie kiest mijns inziens een beslissingsmethode afhankelijk van de deelnemer die ze willen houden.
Nope, volgens mij is in de uitzending van de samensmelting uitgelegd dat vanaf nu bij gelijkspel deze methode gehanteerd zou worden.quote:Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Scherp! Inderdaad jammer, dat element moet er nu maar eens uit!
In het eerste geval waren er toch nog geen eilandraden van de "nieuw samengesmolten groep" geweest. Dus er waren nog geen vorige stemmenquote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef Bus watcher het volgende:
Toen Klaar even veel stemmen kreeg als Darline werd er 'geloot' wie moest vertrekken. Nu besliste een stem van een vorige eilandraad. De redactie kiest mijns inziens een beslissingsmethode afhankelijk van de deelnemer die ze willen houden.
Sacha, degene die het principe van lui zijn, maar het wel tot de eindronde redden, heeft uitgevonden, geweldigquote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Mo.
.
. Sacha.
.
En nog 2.
Nu begint er een lampje te branden inderdaad. Desalniettemin moet dit omgeruild worden voor een directe confrontatie tussen beide expeditieleden vind ik. Ter plekke uitvechten op het strand. Dat Ernst-Paul het lot werpt of het een fysieke proef wordt of een denkproef, zoiets.quote:Op zondag 21 november 2004 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is in de uitzending van de samensmelting uitgelegd dat vanaf nu bij gelijkspel deze methode gehanteerd zou worden.
V.
Idd, vond het wel knap dat haar dat zo lukte in de eerste expeditie nota benequote:Op zondag 21 november 2004 23:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sacha, degene die het principe van lui zijn, maar het wel tot de eindronde redden, heeft uitgevonden, geweldig
Ernst-Paul zei iets in de trant van: "Normaal wordt er bij gelijkspel gekeken naar het aantal stemmen dat de deelnemer op de voorgaande eilandraden na de samensmelting heeft gekregen, maar aangezien dat hier nu niet op gaat, laten we letterlijk het lot beslissen"quote:Op zondag 21 november 2004 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is in de uitzending van de samensmelting uitgelegd dat vanaf nu bij gelijkspel deze methode gehanteerd zou worden.
V.
Voordeel van All Stars is dat iedereen nu wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben. In het geval van Klaar een tobbe vol drillerig kwallendrek met kleverige tentakels!quote:Op zondag 21 november 2004 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
hoezo klaar in allstars? ik kan die kuttebek niet eens meer zien.
quote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Peter?.
Waarom geen Tommy? Waarom geen Veronique?.
De helden van ER 1 worden gewoion vergeten..
quote:Op zondag 21 november 2004 23:16 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Voordeel van All Stars is dat iedereen nu wel weet wat voor vlees ze in de kuip hebben. In het geval van Klaar een tobbe vol drillerig kwallendrek met kleverige tentakels!
grappig mens? ja misschien als ze gillend op een staak gespiest wordt. maar anders dan datquote:Op zondag 21 november 2004 23:22 schreef MrX1982 het volgende:
wow Sascha heeft een dikke kop gekregen zeg
Ik hoop dat Klaar weer mee mag doen. Ik ben geen fan van haar maar opzich wel een grappig mens
Vind ik ook zeer slecht. Volgens mij zit er nog niemand in van de eerste expeditie. Komt denk ik omdat het toen nog niet goed bekeken werd. De mensen van laatste 2 seizoenen worden veel beter onthouden. Ik vond het vanaf het begin al een slechte methode om all stars kandidaten te kiezen. Er zitten nu teveel kandidaten in die absoluut geen all star zijn: Raymond, Peter, Ernestine, Gwann, Ilonaquote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Peter?.
Waarom geen Tommy? Waarom geen Veronique?.
De helden van ER 1 worden gewoion vergeten..
Jah, en dat word iig nolleke als ze zich opgegeven heeft!quote:Op zondag 21 november 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
Gelukkig kiest de redactie nog 6 mensen.
Nolleke en Klaar worden óf vriendinnen, óf vijanden.
Geweldig..
k hoop vijandenquote:Op zondag 21 november 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
Gelukkig kiest de redactie nog 6 mensen.
Nolleke en Klaar worden óf vriendinnen, óf vijanden.
Geweldig..
ik ook en ik hoop dat klaar weer een stiekum plekje vindt waar kokosnoten zijn en deze weer begraaft zodat ze afentoe kan laten zien dat ze haar best doet voor 'de groep'. ik hoop dat ze bij de tweede kokosnoot die ze uitgraaft door een black mamba wordt gebeten en een hele pijnlijke dood sterft. dit is geen doodsverwensing, dit is een orgastisch gevoel.quote:Op maandag 22 november 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoop vijanden
dat is zekerquote:Op maandag 22 november 2004 01:04 schreef tong80 het volgende:
De redactie zorgt er heus wel voor dat er controverciele deelnemers in komen.
bovendien is het aanbrengen van een evenwichtsbalk een teken dat je de vrouw wil laten winnen. immers zij zijn altijd beter in evenwicht. kijk maar naar het turnen. laat hen dit keer iets doen waar juist vrouwen slecht in zijn. boksen bijvoorbeeld. wint shandinella nog steeds trouwens met het overgebleven zwakke zooitje belgen en marjolijn.quote:Op maandag 22 november 2004 01:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik denk stiekum dat er bij de finale deze keer geen evenwichtsproef zit. Er wordt zeker op gerekent door iedereen inclusief de eilandbewoners, ik denk dat ze nu voor een andere proef kiezen om ze weer eens te fucken, ze hebben dit seizoen wel meer van die verandeirngen gedaan.....
zou iig wel beter zijn, die evenwichtsproef vond ik altijd maar lomp.
OMG, echt? In dat geval:quote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Nolleke heeft zich opgegeven..
jah ik d8 t zelfdequote:Op maandag 22 november 2004 01:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik denk stiekum dat er bij de finale deze keer geen evenwichtsproef zit. Er wordt zeker op gerekent door iedereen inclusief de eilandbewoners, ik denk dat ze nu voor een andere proef kiezen om ze weer eens te fucken, ze hebben dit seizoen wel meer van die verandeirngen gedaan.....
zou iig wel beter zijn, die evenwichtsproef vond ik altijd maar lomp.
Sociale aspecten vind jij helemaal niet belangrijk? Ik wel namelijk! Je zit nu eenmaal niet alleen op dat eiland. Overigens zijn sociale vaardigheden nog wel wat anders dan door iedereen lief worden gevonden....quote:Op maandag 22 november 2004 11:58 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind dat het eens afgelopen moet zijn van het kiezen van de robinson door oud kampgenoten. Er word dan vaak gekozen met wie ze het beste op konden schieten. Maar ik vind dat een robinson niet perse een lieverdje hoeft te zijn. Maar dat hij vaak een proef wint.
Zou wel veel minder interessante tv opleveren. Maar misschien leuk in plaats van het testbeeld ofzo...quote:Op maandag 22 november 2004 12:19 schreef DrMarten het volgende:
Dan moet je gewoon 10 gelijkwaardige eilanden pakken, op ieder eiland 1 persoon zetten met dezelfde middelen en kijken wie het het langst volhoudt. Zo lang er gewerkt wordt met groepen moet je ook kijken naar het sociale aspect. Neem Bjorn.
idd, hij had al zoveel 'vrienden' in de rug gestoken dat eentje er nog wel bij kon.quote:Op maandag 22 november 2004 12:42 schreef kozakken het volgende:
Zou Matt niet gedacht hebben: Shit, had ik nu maar op Marjolein gestemd. Want Ronald heeft toch geen sympathie van de rest van de afvallers..
Dat geldt voor Marjolein net zo...quote:Op maandag 22 november 2004 13:44 schreef DrMarten het volgende:
Matthias gun ik het op zich ook wel om te winnen, juist omdat hij vanaf het begin al duidelijk bezig is het spel ook als een spel te spelen.
Je zag Klaar ook raar kijken toen hij dat zeiquote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef fayle het volgende:
Vond het jammer dat Frank tegen de oud-eilanders toen hij 'negatieve robinson dingen' moest noemen over Shandinella zei dat ze neit veel deed.
Die indruk heb ik helemaal niet eigenlijk. Ze is sterk en sociaal.
Toen Ronald hoorde hoe Klaar over hem dacht, zei hij "Oh... Klaaaahhhr!"quote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef fayle het volgende:
Naar All stars kijk ik eigenljk niet, best jammer, als ik lees wat erover geschreven wordt. En gister had ik best willen zien hoe ronald reageerde op klaar, maar goed.
idd:Peterquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Peter naar All Stars.. Met 2 procent verschil met Deborah. Had haar dan laten gaan.
. En Veronique had helemaal weinig stemmen.
.
Nou ja, ik heb nu op Klaar gestemd, omdat Klaar gewoon per definitie geweldig is. Natuurlijk gaan ze haar er meteen uitstemmen, maar ja.. Hup Klaar.
.
De redactie kiest zelf nog een aanvullende aantal deelnemers (waaronder waarsch Nolleke):)quote:Op maandag 22 november 2004 15:27 schreef babette21 het volgende:
niemand die het weet?!?!?
ow oke dank je wel!quote:Op maandag 22 november 2004 15:30 schreef Leep het volgende:
De redactie kiest zelf nog een aanvullende aantal deelnemers (waaronder waarsch Nolleke):)
Dan mogen ze wel een aantal uit de eerste expeditie selecteren, die zitten er nog niet bij. En ik hoop dat Pieter en Richard uit ER2001 ook geselecteerd worden.quote:Op maandag 22 november 2004 15:30 schreef Leep het volgende:
[..]
De redactie kiest zelf nog een aanvullende aantal deelnemers (waaronder waarsch Nolleke):)
quote:Tot nu toe gekozen zijn: Jennifer (oud-atlete), Fatima (politieagente), de stoere Raymond en de Belgen Gio en Keo, Ilona, Ernestine, Gwann en Peter.
quote:Op maandag 22 november 2004 17:29 schreef BVO het volgende:
Veronique was juist zo leuk..
quote:En Tommy, Eva, Karin en Melvin enzo.
vreselijk, vooral dat geplak met die Muriël....quote:En die Sacha..
Karin was de leukste.quote:Op maandag 22 november 2004 17:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
[..]
vreselijk, vooral dat geplak met die Muriël....
wat heeft ze trouwens een bolle kop gekregen!!
Muriël.quote:Op maandag 22 november 2004 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sander was toch niet homo?
Maar ik vond Muriel en Sacha wel leuk.
Karin was inderdaadquote:Op maandag 22 november 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik vond uit 2000 de Surinamer leuk. Ook de winnares was sympathiek.
Dat was Melvin, die was cool idd. Gave gozer.quote:Op maandag 22 november 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik vond uit 2000 de Surinamer leuk. Ook de winnares was sympathiek.
Die waren errug ja, en mogen er van mij allemaal weer inquote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
Muriël.. Sacha.
. *ril*. Walgelijke mensen.
.
Die Sander, met dat donkere haar en vrij lang was 'ie geloof ik? Die had het volgens mij uitgevonden..
Idd, en dat te bedenken dat de eerste expeditie geen een kandidaat had, die buiten een stemronde vrijwillig afhaakte. Ik vind dat Raymond, Ernestine en Peter moeten plaatsmaken voor mensen die serieus een nieuwe kans verdienen en dan met name uit de eerste expeditie.quote:Op maandag 22 november 2004 23:09 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Die waren errug ja, en mogen er van mij allemaal weer in![]()
En Melvinen Eva
en Veronique
en Ron
omdat zij
waren.
De 2000-expeditie is nog steeds de beste ooit. Er moeten echt veel meer 2000-mensen mee!!
Is Klaar door?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ernestine is de enige van wie ik snapte dat ze is opgestapt. En dat ze weer is gekozen voor All Stars. Ze heeft nooit op het eiland gezeten, heeft zich erg goed gehouden in de mangrove en was erg sympathiek. Als ze nou volgend jaar haar liedboek weer meeneemt en bij een Klaar-type in de groep komt, is ze vast weer leuk.
Dat weten we zondag.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef Orginial het volgende:
Is Klaar door?![]()
of de mensen van een jaargang die elkaar niet mogenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef Hik het volgende:
Het lijkt me ook wel vaag als er straks bij die all-stars allemaal mensen bij elkaar komen die elkaar al heel goed kennen. Ernestien en Klaar bijvoorbeeld. Als je dan met een halve jaargang wordt gekozen (bijvoorbeeld 4 mensen van hetzelfde jaar) heb je je strategisch blok alweer klaar...![]()
Tuurlijk,zolang Klaar maar doorgaaat.quote:Op donderdag 25 november 2004 08:45 schreef hardsilence het volgende:
Raakt dit topic nog vol voordat de finale begint of hoe zit dat?
Wat is die site?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:59 schreef Magics het volgende:
Gezien de foto op Klaars website vermoed ik dat Shandinella er aanstaande zondag als eerste uitligt... helaasEn Marjolein staat te stralen in het midden van de foto dus ik denk dat zij de winnaar wordt.........ook helaas
En het blok?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:11 schreef -Mk- het volgende:
Uitzendschema:
Zondag 28 november NET5:
20.30 - 21.45: Aflevering 13 (slot)
21:45 - 22:45: De Finale
FOK Het Blok!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:33 schreef hardsilence het volgende:
[..]
En het blok?
Die moeten als nw opdracht in een mangrove bouwenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:49 schreef Zhenar het volgende:
FOK Het Blok!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die moeten als nw opdracht in een mangrove bouwen
Laat het niet waar zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 16:49 schreef Orginial het volgende:
Shandinella en Marjolein gaan er dus als eerst uit.
Finale tussen Frank en Matthias.
Matthias wint.![]()
maar was er vorig jaar geen finale in de studio?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:43 schreef janimie het volgende:
xie het al
http://www.cocoon.nl/klaar/foto.htm
in de laatste foto heeft Shandinella haar kleren aan
Slim. Daar ging ik ook vanuit trouwens. Maar iémand wint toch de laatste proef en dan is nummer 2 die meedingt in de studio. En stel dat het nou Mattias - Marjolijn wordt... Ik hoop dat er dan een derde keus komt: een zwarte stem voor beidenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef lily het volgende:
[..]
maar was er vorig jaar geen finale in de studio?
klopt maar toen eindigden de stemmen van de afvallers op de 2 finalisten precies gelijk en mocht het publiek stemmen. Het jaar ervoor was er één winnaar uit de stemming gekomen maar hebben ze die pot pas geopend tijdens de finale show in de studio.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef lily het volgende:
[..]
maar was er vorig jaar geen finale in de studio?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:40 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Slim. Daar ging ik ook vanuit trouwens. Maar iémand wint toch de laatste proef en dan is nummer 2 die meedingt in de studio. En stel dat het nou Mattias - Marjolijn wordt... Ik hoop dat er dan een derde keus komt: een zwarte stem voor beiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |