FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder
Mercy_symbolwoensdag 3 november 2004 @ 18:34
quote:
p woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:

Ja dat is ook zo,

dan spreken we gewoon af bij HCC rijden we met hele club achter snelle Luc aan ?

en een meet en rijden
quote:
Op woensdag 3 november 2004 18:22 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Goed idee
hoef ik dat pokke end niet in m'n eentje te rijden
Nog meer gegadigden ?? spreken we gewoon ergens centraal af,
is wel zo gezelliger
PatrickMdonderdag 4 november 2004 @ 09:15
tvp-tje (as usual )
Patrick281donderdag 4 november 2004 @ 22:37
quote:
Op woensdag 3 november 2004 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nog meer gegadigden ?? spreken we gewoon ergens centraal af,
is wel zo gezelliger
One_Punch_Mickeyzondag 21 november 2004 @ 21:05
Meld je hier aan voor de Fok! MC Circuitdag @ Zolder in april 2005. Exacte datum en tijdstip van de dag zelf en de verzamelplaats worden nog bekend gemaakt.



[ Bericht 3% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 21-11-2004 21:14:59 ]
Lega-Nordzondag 21 november 2004 @ 21:06
Zolder ligt toch in België?

Wat is er mis met ons land?
One_Punch_Mickeyzondag 21 november 2004 @ 21:09
Bij Zolder is een aanbieding, vandaar Assen gaan we daarna zeker ook een keer heen
Maksterzondag 21 november 2004 @ 22:33
En zoek dan ook gelijk uit wat de restricties zijn van rijden op Zolder.

Kan namelijk heel goed zijn dat we met onze blaaspijpen niet eens door de geluidsrestrictie komen.


Verder is volgens mij een 1delig LEREN pak verplichte kost inclusief back protector. De helm moet volgens mij ook een speciale sluiting hebben, dacht dat het met een O-ring moest.

Naja we horen het wel, misschien is het inderdaad anders als je met voorrijders rijdt ofzo

Op dit moment heb ik dus alleen een helm en een backprotector die goed zijn, mijn lerenpak is 2 delig en mijn uitlaat maakte te veel herrie
Rietvaerderzondag 21 november 2004 @ 22:56
Dit meen je niet...
Rietvaerderzondag 21 november 2004 @ 23:01
Maak je borst maar alvast nat, Zolder is erg streng.

Er wordt dus duidelijk verschillend gemeten en Assen hanteerd 88dB en Zolder 95dB, maar dan anders......snap je het nog Ik niet...

Het komt er dus gewoon op neer, dat je de 1e keer moet tekenen en de volgende keer je gas terug doet of overschakeld.

Leuk als je in gevecht bent om een positie...
Op Assen word je de 1e keer gewoon uit de uitslag verwijderd..
Het enige circuit waar je met een open demper heb kan racen is Zandvoort, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om daar misbruik van te maken.

Nogmaal, KNMV-cup dempers zijn niet voldoende....de KNMV rijdt om die reden daar ook niet meer.

Dit waren al relatief "stille" dempers met db-killer en up-to-date dempings materiaal.
Alle motoren met ram-air hebben een verhoogd risico....

U zijt gewaarschuwd......geld weg en niet racen is niet leuk

Dus... Zandvoort gewoon blijven komen ondanks de letsel gevaren, Zolder en Assen op je hoede zijn en zeker weten dat je aan de eisen voldoet...anders lekker thuis blijven en wat leuks van dat geld kopen voor je vrouwtje ofzo.......een thaise massage heb je er ook voor incl.HP (geen Horse Power)

[ Bericht 5% gewijzigd door Rietvaerder op 21-11-2004 23:07:53 ]
ploderuszondag 21 november 2004 @ 23:02
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Makster het volgende:
En zoek dan ook gelijk uit wat de restricties zijn van rijden op Zolder.

Kan namelijk heel goed zijn dat we met onze blaaspijpen niet eens door de geluidsrestrictie komen.


Verder is volgens mij een 1delig LEREN pak verplichte kost inclusief back protector. De helm moet volgens mij ook een speciale sluiting hebben, dacht dat het met een O-ring moest.

Naja we horen het wel, misschien is het inderdaad anders als je met voorrijders rijdt ofzo

Op dit moment heb ik dus alleen een helm en een backprotector die goed zijn, mijn lerenpak is 2 delig en mijn uitlaat maakte te veel herrie
Volgens mij zijn de eisen meestal:
standaard (of gelijkwaardige geluidsniveau producerende) uitlaat
goede banden (die dus ook na het 'racen' nog voldoende profiel overhouden om de weg op te mogen)
helm met dubbelde D sluiting
back protector
leren pak (heb nog nooit gehoord dat het 1 delig moet zijn..)

Maar wat zijn de kosten van zoiets? Wil zelf ook nog een keer het circuit op

Maar wat bedoel je met voorrijders? Toch niet zo'n knakker waar je achter moet blijven? Dat is saai
Rietvaerderzondag 21 november 2004 @ 23:06
De Marshallers rijden meestal in een tempo die wij toch niet bijhouden

Met 1 delig pak bedoelen ze gewoon een combi-pak die je aan elkaar kan ritsen.. dan is het ook 1 deel
ploderuszondag 21 november 2004 @ 23:08
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak je borst maar alvast nat, Zolder is erg streng.

Er wordt dus duidelijk verschillend gemeten en Assen hanteerd 88dB en Zolder 95dB, maar dan anders......snap je het nog Ik niet...

Het komt er dus gewoon op neer, dat je de 1e keer moet tekenen en de volgende keer je gas terug doet of overschakeld.

Leuk als je in gevecht bent om een positie Op Assen wordt je de 1e keer gewoon uit de uitslag verwijderd
Het enige circuit waar je met een open demper heb kan racen is Zandvoort, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om daar misbruik van te maken.

Nogmaal, KNMV-cup dempers zijn niet voldoende....de KNMV rijdt om die reden daar ook niet meer.

Dit waren al relatief "stille" dempers met db-killer en up-to-date dempings materiaal.
Alle motoren met ram-air hebben een verhoogd risico....

U zijt gewaarschuwd......geld weg en niet racen is niet leuk

Dus... Zandvoort gewoon blijven komen ondanks de letsel gevaren, Zolder en Assen op je hoede zijn en zeker weten dat je aan de eisen voldoet...anders lekker thuis blijven en wat leuks van dat geld kopen voor je vrouwtje ofzo.......een thaise massage heb je er ook voor incl.HP (geen Horse Power)
Volgens mij heeft zandvoort ook ristricties, toch? Of niet? Hmm, weet het ook niet zeker
ZX9Rmaandag 22 november 2004 @ 11:40
tvp
Tommy_Kuklinskimaandag 22 november 2004 @ 12:22
pas maar op, straks komt de Opel Club ook
ZX9Rmaandag 22 november 2004 @ 12:28
ook een tvp-tje
ZX9Rmaandag 22 november 2004 @ 12:32
standaard (of gelijkwaardige geluidsniveau producerende) uitlaat Heb ik niet.
goede banden Heb ik.
helm met dubbelde D sluiting Heb ik niet.
back protector Heb ik niet.
leren pak (heb nog nooit gehoord dat het 1 delig moet zijn..) Heb ik.

hmmm. wordt dan waarschijnlijk niet meedoen voor luc
Patrick281maandag 22 november 2004 @ 12:33
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit meen je niet...
Waarom niet.

Misschien worden ook wij ook ooit nog eens stoere snoeihard rijdende MF-ers.
Patrick281maandag 22 november 2004 @ 13:08
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:32 schreef ZX9R het volgende:
leren pak (heb nog nooit gehoord dat het 1 delig moet zijn..)
Ik wel .. maar dat was voor de zaterdagavond competitie in Assen.

Enige eisen zullen wel worden: niet al te luidruchtige uitlaat.
(gas dicht dus de eerste 2 rondjes, en meting vooraf )
En een goed motorpak.

Ik heb wel eens gehoord dat Wilco Zeelenberg van de baancommisarissen moest stoppen omdat hij met Deecee Jeans rondreed. (speciale spijkerbroek met Kevlar)

Ze waren wat promo foto's aan het schieten voor de hoofdsponsor van het team.
Kleding was maar 0.5 mm dik ipv de vereiste 1 mm.. ..en inderdaad deelbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 22-11-2004 13:19:48 ]
Patrick281maandag 22 november 2004 @ 13:27
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
pas maar op, straks komt de Opel Club ook


Als het dan maar wel de GT club is.
Patrick281dinsdag 23 november 2004 @ 12:13
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ploderus het volgende:
Volgens mij heeft zandvoort ook ristricties, toch? Of niet? Hmm, weet het ook niet zeker
Ik heb wel eens gehoord dat ze het daar qua geluid minder nauw nemen.
Rietvaerderdinsdag 23 november 2004 @ 18:30
Ja klopt, wie geeft er nou iets om die Noord-Hollanders
Mercy_symboldonderdag 2 december 2004 @ 14:41
Zelf gemaakt maar niet meer in actieve topics,

dus dit is stiekem TVP postje
Patrick281donderdag 2 december 2004 @ 14:43
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zelf gemaakt maar niet meer in actieve topics,

dus dit is stiekem TVP postje
Had ik vanochtend ook in een ander topic waar ik gisteravond in poste.
Bij de eerste de beste post van iemand anders gaat hij wel in je active staan vreemd genoeg.
Fok! doet steeds gekker.

Bij editten gaat hij ook vaak helemaal terug naar de originele post.
Mercy_symboldonderdag 2 december 2004 @ 15:04
Fok is beetje ziek,
PatrickMdonderdag 2 december 2004 @ 20:05
Zet mij er ook maar op voor Zolder in april
Al zal het voor mij bij kijken blijven
Patrick281donderdag 2 december 2004 @ 21:19
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:05 schreef PatrickM het volgende:
Zet mij er ook maar op voor Zolder in april
Al zal het voor mij bij kijken blijven
Zet maar een paar vette bandjes onder die KLX650 en een paar strakke veren in de voorvoork en kom maar mee vlammen.

PatrickMdonderdag 2 december 2004 @ 22:16
Had ik al verteld dat ik wel van plan ben een open uitlaat onder de KLX 650 te zetten t.z.t.?
onder voorbehoud dat de koop doorgaat
Rietvaerderdonderdag 2 december 2004 @ 22:24
Onder de KLX650 Heb je nu ineens een KLX650
PatrickMdonderdag 2 december 2004 @ 22:27
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Onder de KLX650 Heb je nu ineens een KLX650


Zeer waarschijnlijk vanaf zaterdag
Patrick281donderdag 2 december 2004 @ 22:36
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat ik wel van plan ben een open uitlaat onder de KLX 650 te zetten t.z.t.?
onder voorbehoud dat de koop doorgaat
Weet je wel wat voor een herrie dat geeft bij dat ding.
PatrickMvrijdag 3 december 2004 @ 00:45
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Weet je wel wat voor een herrie dat geeft bij dat ding.


Loud pipes saves lives
Mercy_symbolvrijdag 3 december 2004 @ 09:24
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:45 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Loud pipes saves lives



Helemaal mee eensch sinds kort zelf ook lid van de club
Patrick281vrijdag 3 december 2004 @ 10:15
Wat de Beemer betreft horen mijn 2 pijpjes ook niet echt bij de stille jongens.
En de auto trouwens ook niet tegenwoordig..ook 2 trouwens.

Nou nog een SM.
Rietvaerdervrijdag 3 december 2004 @ 19:58
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
Wat de Beemer betreft horen mijn 2 pijpjes ook niet echt bij de stille jongens.

Valt opzich wel mee hoor, vind ik

Niet echt asociaal iig, of dat ze je op de Prinsengracht al horen aankomen als je op de Brienennoord-brug rijdt
Patrick281zaterdag 4 december 2004 @ 01:45
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:

Valt opzich wel mee hoor, vind ik

Niet echt asociaal iig, of dat ze je op de Prinsengracht al horen aankomen als je op de Brienennoord-brug rijdt
Als ik echt ga gassen dan hoor je mij nog rijden terwijl ik al lang een stipje aan de horizon ben vertelde Luc laatst.

Met dat tempo van de laatste paar meetings kan ik hem niet echt opentrekken he.
Begin van het jaar reden we nog wat harder zonder de groentjes.
En ja ik had toen wat moeite met die Bimota.
Rietvaerderzaterdag 4 december 2004 @ 08:03
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:45 schreef Patrick281 het volgende:
En ja ik had toen wat moeite met die Bimota.

Dat ligt aan jezelf, FZR600 loopt hard zat dacht ik zo

Mja... ik heb zat achter je gereden dat je volgas gaf, bijv. het invoegen nadat je een Nuts had genuttigd bij dat tankstation bij Schiphol Ik vind het meevallen.... zijn volgens mij gewoon streetlegal Zit er nog een dB-killer in?
Rietvaerderzaterdag 4 december 2004 @ 08:04
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:45 schreef Patrick281 het volgende:
Begin van het jaar reden we nog wat harder zonder de groentjes.

Die goeie ouwe tijd ja...... VROEGAH!
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:11
Circuitinfo van de VTR man.
quote:
Ik heb de afgelopen jaren al een aantal circuitdagen en -trainingen gedaan.
Er is altijd een technische keuring vooraf, waar gecontroleerd wordt, naast
allerlei zaken zoals olielekkage, remblokken enz, of je of de originele
sigaren hebt of db killers in de vervangingsdempers hebt zitten. Op Zolder
kom je niet door de technische keuring als je geen db killers hebt en kan
je naar huis (of je moet tegen woekerprijzen een db killer ter plekke
kopen). Op Zandvoort en Assen is het naar mijn idee niet anders, hoewel de
controle op Zolder wel de strengste is. Daarom heb ik ook de originele
sigaren van de VTR nog, die makkelijk te monteren zijn voor een circuitdag.
Daarnaast heb je op het circuit één of meerdere meetpunten voor geluid. De
ervaren deelnemers of de organisatie zelf weten die precies te staan en
zullen je erop attent maken. Het is zaak dat je niet vol gas rijdt of
gewoon opschakelt op het moment dat je voorbij zo'n meetpunt komt. Mocht je
onverhoopt toch te veel decibels producerenm, dan is er nog niets aan de
hand, omdat je de eerste keer een waarschuwing krijgt. Als je daarna nog
een keer "gepakt" wordt dan krijg je de zwarte vlag met je nummer en dan is
het "game-over".

Je gaf aan dat je een Laser-uitlaatsysteem op je Beemer hebt zitten, weet
je welk type van Laser het is. Volgens mij zijn er wel db killers voor
Laser, belangrijk is de diameter van de open uitlaat.
En nee, als je aangeeft dat de Beemer op straat heerlijk lekker stuurt, dan
zal die op het circuit echt heel slecht sturen, waardeloos gewoon. Moet je
echt niet doen ;-). Hahaha, ik probeer je een beetje te ontmoedigen dat
merk je wel. Nee, gekkigheid dat zal ook heerlijk zijn. Onbevangen gassen
op een droog circuit is echt heel gaaf, geen tegenliggers, goed asfalt,
lekker zonnetje, en de ideale lijnen rijden.

Hoewel de VTR niet een rasechte circuitfiets is, doet ie het echt prima op
het circuit. Met name in de bochten en de stuurstukken is het echt een
genot om op de VTR te zitten. Zal op de Beemer, ook een 2-cylinder met veel
koppel in de lage toeren, niet anders zijn. Op de rechte stukken zijn de 4-
cylinders met hun hogere topsnelheid en veelal mindere gewicht wel in het
voordeel, maar ja iedereen kan hard rechtuit rijden. Niet echt spannend.

Qua kledingvoorschriften wordt het wel steeds strenger op het circuit. Je
moet of over een lederen raceoverall of combi (2-delig met rits)
beschikken. Zeg maar zonder leer kom je niet op het circuit. Ook moet je
over een degelijke rugprotector beschikken. Deze kan geintegreerd in je jas
zitten of je hebt een losse rugprotector. Volgens mij zijn deze vanaf 2005
verplicht op Zolder.

Je kunt ook eens kijken op www.motorsportschool.be van Peter den Heijer en
zijn belgische maat, daar staat veel info over circuitrijden. Dit is één
van de organisatoren van circuitdagen voor verschillende niveau's.

Hopelijk heb je zo wat meer info.

Groeten,
Ralph
En het is dus: waarom 300 euro voor een sigaar betalen, Mercy.

Maar voorlopig voldoet niemand van ons aan de voorschriften.
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:19
Van motorsportschool.be:
quote:
Enkel in Croix, Francorchamps en tijdens Moto AcXtion kan er gereden worden met open uitlaten. Zowel is Assen als in Zolder zijn enkel motoren toegelaten voorzien van stille dempers.
Circuit Croix-en-Ternois (data

6 sessies van 20 minuten worden voorzien.
PROMOTIEPRIJS : ¤ 60 voor een ganse dag vrij rijden !!!
Circuit Francorchamps (data)
http://www.circuitdecroix.com/
http://www.spa-francorchamps.be/
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:27
Afstand Rotterdam~Spa Franchorchamp 258.5 kilometer.



Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:38
Afstand naar het circuit Croix is 326 kilometer vanaf Rotterdam.



Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:46
Dus de conclusie is of iedereen moeilijk gaat doen en de motor aanpassen, of even naar Belgie rijden -en voor de prijs naar Frankrijk eventueel want dat scheelt ruim de helft.

Combinatie Fok! MC minivakantie kan natuurlijk ook.

Maar volgens mij is Spa verreweg het mooiste circuit wat er is om te rijden.

Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 18:49
Onboard beelden van een rondje Spa!
One_Punch_Mickeywoensdag 8 december 2004 @ 18:55
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Circuitinfo van de VTR man.
[..]

En het is dus: waarom 300 euro voor een sigaar betalen, Mercy.

Maar voorlopig voldoet niemand van ons aan de voorschriften.
mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
Rietvaerderwoensdag 8 december 2004 @ 18:56
Wat is het slechte nieuws dan

Ik ben weleens over Spa heen gereden (is gewoon open als er niks is) en zo boeiend is het niet vond ik....... vind de Ring 10x mooier

En wat wil je daar precies gaan doen dan ? Race? Ga je je inschrijven voor ZAC ofzo of ONK

Voordeel van de Ring is dat het gewoon openbare weg is.... nadeel is dat er dan ook bussen rijden
Rietvaerderwoensdag 8 december 2004 @ 18:57
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
Jij komt never nooit niet op een circuit met je ZXR

Heeft Mercy een andere demper? Ist nu een kruimeldief ipv stofzuiger?
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 19:51
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
We hebben het ook nergens over Zandvoort vandaag.
Zou kunnen dat die ook een uitzondering zijn, maar daar komen die Belgen niet.
Ik denk dat het aan de faciliteiten ligt en omdat het meer een auto circuit is.
One_Punch_Mickeywoensdag 8 december 2004 @ 20:02
ik weet, maar toch...
PatrickMwoensdag 8 december 2004 @ 20:39


[ Bericht 100% gewijzigd door PatrickM op 08-12-2004 20:44:22 ]
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 20:40
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
Waarschijnlijk is er gewoon een slangetje van de carburateur afgeschoten ofzo (of gebroken). Niets ernstigs, morgenochtend ff weer langsgaan
Newbe Gaarne on topic posten hier.
PatrickMwoensdag 8 december 2004 @ 20:41


[ Bericht 100% gewijzigd door PatrickM op 08-12-2004 20:45:11 ]
PatrickMwoensdag 8 december 2004 @ 20:42
Oeps... verkeerde topic
Patrick281woensdag 8 december 2004 @ 20:50
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is het slechte nieuws dan
Bevestiging uitrusting.
OPM en Mercy hebben geen leer, niemand heeft een standaard uitlaat.
quote:
Ik ben weleens over Spa heen gereden (is gewoon open als er niks is) en zo boeiend is het niet vond ik....... vind de Ring 10x mooier
Het is een prachtig circuit, niet vergelijkbaar met de ring want dat is onvergelijkbaar dus dat doen we dus ook helemaal niet. De insteek was in eerste instantie Zolder dus we hebben het hier over normale circuits.

Spa was tot vorig jaar het mooiste F-1 circuit ter wereld op de racekalender..
In de baan zitten ook de nodige hoogteverschillen en in combinatie met hele langzame en snelle bochten maakt het tot een echt rijderscircuit.

Op dit soort banen kan je op een racedag al snel 20 rondjes of meer rijden en het circuit leren kennen.
Het rijden geeft een ware kick en doordat je de bochten op een gegeven moment wel kan dromen kan je een hele hoop opsteken, al snel genieten van de snelheid en heerlijk vegen zonder kans op bekeuringen.
Dat is de bedoeling. Take a next step in motorlife..
Rietvaerderwoensdag 8 december 2004 @ 22:19
http://www.motor-meet.nl/forum/viewtopic.php?p=17#17
Rietvaerderwoensdag 8 december 2004 @ 22:21
Dan moeten we daar eens heen gaan Pepijntje Tis ook al lang geleden dat ik er geweest ben.... maar het weer is ook niet zo betrouwbaar daar....
Mercy_symboldonderdag 9 december 2004 @ 10:15
quote:
Op Op Nieuwe MC forum schreef Rietvaerder het volgende:

Anyway..... is Maasvlakte een idee? Aangezien het toch te koud is voor lang te rijden, kunnen we misschien wat filmpjes schieten van sprintjes tegen elkaar ofzo Weet genoeg plekkies...

En aangezien ik binnen 3 weken toch voor nieuwe banden ga zijn er van mijn kant wel weer wat zwarte streepjes en rookwolkjes te verwachten
Daar had ik ook al aan lopen denken,
voor een lange rit is het denk ik te koud,
en een mac to mac rit word ws alleen snelweg dus ook geen optie,

dus ik ben er wel voor te porren,

rest vind het ook een goed idee ? ( sta open voor suggesties hoor)
One_Punch_Mickeyvrijdag 25 februari 2005 @ 16:15


Ik heb nu nog even het oude lijstje erbij gepakt en daar staan degenen op die ooit op een meet zijn geweest. Ik ben uitgegaan van de weekenden die pepijn kan (bezwaar? laat maar weten), graag aangeven of je ook op de lijst wilt als je er niet op staat, of je zaterdag of zondag wilt meeten en welke weekenden je kunt

Als je je geroepen voelt om een route uit te stippelen...graag
hichamvrijdag 25 februari 2005 @ 16:39
Ik kan niet vooruit plannen, ik beslis dergelijke dingen liever op het laatste moment
Mercy_symbolvrijdag 25 februari 2005 @ 16:56
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
Ik kan niet vooruit plannen, ik beslis dergelijke dingen liever op het laatste moment
Dat is natuurlijk geen manier om goede gevulde meets te houden he,

moeten er wel van op aan kunnen, halfslachtige afspraken kennen we niets mee,

dus we verwachten van jouw een complete agenda tot December volgepland met FOK MC meets
Patrick281vrijdag 25 februari 2005 @ 18:12
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
Ik kan niet vooruit plannen, ik beslis dergelijke dingen liever op het laatste moment
Nu al een first life crisis met dingen niet vooruit durven plannen..

Of moet je nog beginnen met het indelen van je leven.
Stappen en uitslapen of een motormeet.
hichamvrijdag 25 februari 2005 @ 21:28
Het gaat niet om niet durven vooruit te plannen, ik doe dat gewoon nooit
Hoe moet ik godsnaam nou al weten of ik op die dagen kan

Of bekijk ik het nu verkeerd Hmm ..misschien wel. Ik heb niks op die data geplanned voor zover ik weet, dus kan ik op die data, dus mag ik niks anders meer op die data plannen toch?
Patrick281vrijdag 25 februari 2005 @ 21:34
Precies, vanaf de toezegging dat je die data kan is je leven van ons.
Youssefzondag 20 maart 2005 @ 21:19
Gaan jullie nog trouwens ?
Rietvaerderzondag 20 maart 2005 @ 22:21
Ikke niet Ga wel op de Ring rijden

En ga in juni een FTT Expert cursus doen bij Freebike
Hugsterdinsdag 22 maart 2005 @ 02:07
als dat meer niet mens + materiaal tussen de vangrail vandaan schrapen wordt
Rietvaerderdinsdag 22 maart 2005 @ 10:22
Als jij er niet mee bemoeit loopt het wel los denk ik