abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 21:19:14 #26
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23723601
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:05 schreef PatrickM het volgende:
Zet mij er ook maar op voor Zolder in april
Al zal het voor mij bij kijken blijven
Zet maar een paar vette bandjes onder die KLX650 en een paar strakke veren in de voorvoork en kom maar mee vlammen.

pi_23725145
Had ik al verteld dat ik wel van plan ben een open uitlaat onder de KLX 650 te zetten t.z.t.?
onder voorbehoud dat de koop doorgaat
pi_23725421
Onder de KLX650 Heb je nu ineens een KLX650
pi_23725528
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Onder de KLX650 Heb je nu ineens een KLX650


Zeer waarschijnlijk vanaf zaterdag
  donderdag 2 december 2004 @ 22:36:12 #30
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725763
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat ik wel van plan ben een open uitlaat onder de KLX 650 te zetten t.z.t.?
onder voorbehoud dat de koop doorgaat
Weet je wel wat voor een herrie dat geeft bij dat ding.
pi_23728894
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Weet je wel wat voor een herrie dat geeft bij dat ding.


Loud pipes saves lives
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:24:32 #32
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23731697
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:45 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Loud pipes saves lives



Helemaal mee eensch sinds kort zelf ook lid van de club
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:15:02 #33
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23732438
Wat de Beemer betreft horen mijn 2 pijpjes ook niet echt bij de stille jongens.
En de auto trouwens ook niet tegenwoordig..ook 2 trouwens.

Nou nog een SM.
pi_23745082
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
Wat de Beemer betreft horen mijn 2 pijpjes ook niet echt bij de stille jongens.

Valt opzich wel mee hoor, vind ik

Niet echt asociaal iig, of dat ze je op de Prinsengracht al horen aankomen als je op de Brienennoord-brug rijdt
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:45:34 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23752598
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:

Valt opzich wel mee hoor, vind ik

Niet echt asociaal iig, of dat ze je op de Prinsengracht al horen aankomen als je op de Brienennoord-brug rijdt
Als ik echt ga gassen dan hoor je mij nog rijden terwijl ik al lang een stipje aan de horizon ben vertelde Luc laatst.

Met dat tempo van de laatste paar meetings kan ik hem niet echt opentrekken he.
Begin van het jaar reden we nog wat harder zonder de groentjes.
En ja ik had toen wat moeite met die Bimota.
pi_23753377
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:45 schreef Patrick281 het volgende:
En ja ik had toen wat moeite met die Bimota.

Dat ligt aan jezelf, FZR600 loopt hard zat dacht ik zo

Mja... ik heb zat achter je gereden dat je volgas gaf, bijv. het invoegen nadat je een Nuts had genuttigd bij dat tankstation bij Schiphol Ik vind het meevallen.... zijn volgens mij gewoon streetlegal Zit er nog een dB-killer in?
pi_23753379
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:45 schreef Patrick281 het volgende:
Begin van het jaar reden we nog wat harder zonder de groentjes.

Die goeie ouwe tijd ja...... VROEGAH!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:11:43 #38
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23836968
Circuitinfo van de VTR man.
quote:
Ik heb de afgelopen jaren al een aantal circuitdagen en -trainingen gedaan.
Er is altijd een technische keuring vooraf, waar gecontroleerd wordt, naast
allerlei zaken zoals olielekkage, remblokken enz, of je of de originele
sigaren hebt of db killers in de vervangingsdempers hebt zitten. Op Zolder
kom je niet door de technische keuring als je geen db killers hebt en kan
je naar huis (of je moet tegen woekerprijzen een db killer ter plekke
kopen). Op Zandvoort en Assen is het naar mijn idee niet anders, hoewel de
controle op Zolder wel de strengste is. Daarom heb ik ook de originele
sigaren van de VTR nog, die makkelijk te monteren zijn voor een circuitdag.
Daarnaast heb je op het circuit één of meerdere meetpunten voor geluid. De
ervaren deelnemers of de organisatie zelf weten die precies te staan en
zullen je erop attent maken. Het is zaak dat je niet vol gas rijdt of
gewoon opschakelt op het moment dat je voorbij zo'n meetpunt komt. Mocht je
onverhoopt toch te veel decibels producerenm, dan is er nog niets aan de
hand, omdat je de eerste keer een waarschuwing krijgt. Als je daarna nog
een keer "gepakt" wordt dan krijg je de zwarte vlag met je nummer en dan is
het "game-over".

Je gaf aan dat je een Laser-uitlaatsysteem op je Beemer hebt zitten, weet
je welk type van Laser het is. Volgens mij zijn er wel db killers voor
Laser, belangrijk is de diameter van de open uitlaat.
En nee, als je aangeeft dat de Beemer op straat heerlijk lekker stuurt, dan
zal die op het circuit echt heel slecht sturen, waardeloos gewoon. Moet je
echt niet doen ;-). Hahaha, ik probeer je een beetje te ontmoedigen dat
merk je wel. Nee, gekkigheid dat zal ook heerlijk zijn. Onbevangen gassen
op een droog circuit is echt heel gaaf, geen tegenliggers, goed asfalt,
lekker zonnetje, en de ideale lijnen rijden.

Hoewel de VTR niet een rasechte circuitfiets is, doet ie het echt prima op
het circuit. Met name in de bochten en de stuurstukken is het echt een
genot om op de VTR te zitten. Zal op de Beemer, ook een 2-cylinder met veel
koppel in de lage toeren, niet anders zijn. Op de rechte stukken zijn de 4-
cylinders met hun hogere topsnelheid en veelal mindere gewicht wel in het
voordeel, maar ja iedereen kan hard rechtuit rijden. Niet echt spannend.

Qua kledingvoorschriften wordt het wel steeds strenger op het circuit. Je
moet of over een lederen raceoverall of combi (2-delig met rits)
beschikken. Zeg maar zonder leer kom je niet op het circuit. Ook moet je
over een degelijke rugprotector beschikken. Deze kan geintegreerd in je jas
zitten of je hebt een losse rugprotector. Volgens mij zijn deze vanaf 2005
verplicht op Zolder.

Je kunt ook eens kijken op www.motorsportschool.be van Peter den Heijer en
zijn belgische maat, daar staat veel info over circuitrijden. Dit is één
van de organisatoren van circuitdagen voor verschillende niveau's.

Hopelijk heb je zo wat meer info.

Groeten,
Ralph
En het is dus: waarom 300 euro voor een sigaar betalen, Mercy.

Maar voorlopig voldoet niemand van ons aan de voorschriften.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:19:56 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23837119
Van motorsportschool.be:
quote:
Enkel in Croix, Francorchamps en tijdens Moto AcXtion kan er gereden worden met open uitlaten. Zowel is Assen als in Zolder zijn enkel motoren toegelaten voorzien van stille dempers.
Circuit Croix-en-Ternois (data

6 sessies van 20 minuten worden voorzien.
PROMOTIEPRIJS : ¤ 60 voor een ganse dag vrij rijden !!!
Circuit Francorchamps (data)
http://www.circuitdecroix.com/
http://www.spa-francorchamps.be/
  woensdag 8 december 2004 @ 18:27:24 #40
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:38:28 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:46:34 #42
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23837660
Dus de conclusie is of iedereen moeilijk gaat doen en de motor aanpassen, of even naar Belgie rijden -en voor de prijs naar Frankrijk eventueel want dat scheelt ruim de helft.

Combinatie Fok! MC minivakantie kan natuurlijk ook.

Maar volgens mij is Spa verreweg het mooiste circuit wat er is om te rijden.

  woensdag 8 december 2004 @ 18:49:27 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23837880
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Circuitinfo van de VTR man.
[..]

En het is dus: waarom 300 euro voor een sigaar betalen, Mercy.

Maar voorlopig voldoet niemand van ons aan de voorschriften.
mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
pi_23837911
Wat is het slechte nieuws dan

Ik ben weleens over Spa heen gereden (is gewoon open als er niks is) en zo boeiend is het niet vond ik....... vind de Ring 10x mooier

En wat wil je daar precies gaan doen dan ? Race? Ga je je inschrijven voor ZAC ofzo of ONK

Voordeel van de Ring is dat het gewoon openbare weg is.... nadeel is dat er dan ook bussen rijden
pi_23837924
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
Jij komt never nooit niet op een circuit met je ZXR

Heeft Mercy een andere demper? Ist nu een kruimeldief ipv stofzuiger?
  woensdag 8 december 2004 @ 19:51:30 #47
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23839180
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, herinner jij je nog wat die man zei bij die shop waar jij je demper hebt gekocht? zij dachten ook dat ze een stille demper moesten hebben, kwamen ze op zandvoort en waren zij de enige die er 1 hadden...
We hebben het ook nergens over Zandvoort vandaag.
Zou kunnen dat die ook een uitzondering zijn, maar daar komen die Belgen niet.
Ik denk dat het aan de faciliteiten ligt en omdat het meer een auto circuit is.
pi_23839463
ik weet, maar toch...
pi_23839924


[ Bericht 100% gewijzigd door PatrickM op 08-12-2004 20:44:22 ]
  woensdag 8 december 2004 @ 20:40:14 #50
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23839937
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
Waarschijnlijk is er gewoon een slangetje van de carburateur afgeschoten ofzo (of gebroken). Niets ernstigs, morgenochtend ff weer langsgaan
Newbe Gaarne on topic posten hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')