abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 21 november 2004 @ 20:38:03 #1
2628 Karin
pi_23475869
Ben ik wel benieuwd naar, heb nog wat inspiratie nodig.
  zondag 21 november 2004 @ 20:50:28 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_23476175
Veel kleine cadeautjes, zodat ze uiteindelijk een grote bak cadeautjes hebben. Het gaat ze toch voornamelijk om het uitpakken en ik heb de pech dat Job vlak voor Sinterklaas jarig is en Katja vlak na Sinterklaas. Dus de grote cadeaus zijn voor hun verjaardag en wat kleinere cadeaus van Sinterklaas.
Kleine cadeautjes; stickerboekje, bellenblaasbadschuim en verfbadschuim, adventkalender met Chocolaatjes voor in de schoen volgende week; extra LittlePeople poppetjes en waarschijnlijk ook wat kleertjes of een boekje of een goedkope video.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 21-11-2004 21:00:19 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_23476354
Ik heb teveel inspiratie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_23476359
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef Karin het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar, heb nog wat inspiratie nodig.
Ik ben eik wel benieuwd naar het hoe en waarom iedereen vandaag de dag het over kids heeft ipv gewoon over kinderen?
pi_23476395
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ik ben eik wel benieuwd naar het hoe en waarom iedereen vandaag de dag het over kids heeft ipv gewoon over kinderen?
Same here.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_23476409
En idemdito waarom vrouwen het altijd over hun vriendje hebben ipv normaal vriend.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  FOK!fossiel zondag 21 november 2004 @ 21:09:08 #7
2628 Karin
pi_23476619
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef easy-going het volgende:
Ik heb teveel inspiratie
Ja vertel vertel!!
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Geen idee, bekt denkt ik wat lekkerder.
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef julekes het volgende:
En idemdito waarom vrouwen het altijd over hun vriendje hebben ipv normaal vriend.
Zullen we dat even in een ander topic bespreken?
  FOK!fossiel zondag 21 november 2004 @ 21:12:28 #8
2628 Karin
pi_23476695
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:50 schreef livelink het volgende:
Veel kleine cadeautjes, zodat ze uiteindelijk een grote bak cadeautjes hebben. Het gaat ze toch voornamelijk om het uitpakken en ik heb de pech dat Job vlak voor Sinterklaas jarig is en Katja vlak na Sinterklaas. Dus de grote cadeaus zijn voor hun verjaardag en wat kleinere cadeaus van Sinterklaas.
Kleine cadeautjes; stickerboekje, bellenblaasbadschuim en verfbadschuim, adventkalender met Chocolaatjes voor in de schoen volgende week; extra LittlePeople poppetjes en waarschijnlijk ook wat kleertjes of een boekje of een goedkope video.
Is ook heel leuk natuurlijk. Maar Bram stikt al in het speelgoed daarom dachten wij eigenlijk aan 1 kadootje, niet groot. Ik weet eigenlijk al wat hij van de rest van de fam krijgt en dat is eigenlijk wel weer genoeg voor 1 x. Maarja wil zelf ook nog wat geven.
  zondag 21 november 2004 @ 21:17:42 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23476818
Iets van V Tech, waar hij ook wat langer mee kan?
Of een treinset ofzo?
  zondag 21 november 2004 @ 21:18:51 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23476851
Jasper krijgt hamertje tik van me en Tom "auto bestuurbaar" van Janbibejan
Wat vriendlief voor ze gata kopen weet ik nog niet en waar de opa`s en oma`s mee aan komen sjouwen ook nog niet. Hier is het nog steeds een grote verrassing
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!fossiel zondag 21 november 2004 @ 21:20:19 #11
2628 Karin
pi_23476887
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef coolbabe het volgende:
Jasper krijgt hamertje tik van me en Tom "auto bestuurbaar" van Janbibejan
Wat vriendlief voor ze gata kopen weet ik nog niet en waar de opa`s en oma`s mee aan komen sjouwen ook nog niet. Hier is het nog steeds een grote verrassing
Altijd leuk een verassing
Wat is dat "auto bestuurbaar"?

Luchtbel iets van V-tech zat ik zelf ook aan te denken, altijd leuk spul.
  zondag 21 november 2004 @ 21:21:37 #12
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23476918
We hebben voor kyllian een houten treinbaan..en sjaal handschoenen en muts van bob de bouwer..dvd,s sokken en een pyama van spongebob..en nog een bouwdoos voor een trein of vliegtuig te bouwen en ik ga nog wat kleine dingentjes erbij doen een kleurboek enzo..
van de oma,s en opa,s weet ik het niet wat hij krijgt vind ik ook wel leuk als dat een verrassing blijft
  Donald Duck held zondag 21 november 2004 @ 21:22:48 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23476947
M'n neefje krijgt een toffe vliegende ufo. Radiografisch, kan 10 meter hoog. Die moest ik uiteraard wel zelf eventjes testen in de tuin Volgens de verpakking voor kinderen vanaf 10 jaar. Neefje is 8, maar volgens mij kan ie er wel mee overweg.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 21 november 2004 @ 21:24:24 #14
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23476992
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Karin het volgende:

[..]

Altijd leuk een verassing
Wat is dat "auto bestuurbaar"?

Deze:
De wielen bewegen zodat de auto lekker soepel door de bocht kan en hij is lekker steving zodat Tom ermee kan kruipen en rijden tegelijk zoals hij vaak met auto`s doet
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 21 november 2004 @ 21:35:45 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23477294
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Karin het volgende:

[..]

Hoe oud is Bram ook weer?
Ik vind de dierendroomboom echt een aanrader. Ik ken meerdere kindjes die er zeker van hun eerste jaar tot en met 3 jaar meegespeeld hebben.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2004 @ 21:56:48 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_23477927
het zal wel weer te veel zijn

René
Baby Born, poppen-trip-trap, spel, keyboard, tamboerijn, poppen-wipper, adventkalender, groot kussen in de vorm van een eend, kralen, schoolbeker, broodtrommel, kersttrol

Cas
houten loop-duw-blokkenkar, xylofoon, adventkalender, gloeiworm, muziek-licht-trek-ding, stok met loopfiguurtje, groot kussen in de vorm van een olifant, 2x duplo, stoffen boekje, stapeltoren, kersttrol.

Dit krijgt ze van ons en van 1 setje opa & oma
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 21 november 2004 @ 22:02:12 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_23478072

dit is de enige sinterklaas hier geweest, Ian was er dit weekend en heeft gezongen voor zichzelf en voor Liam Hij kreeg zelf een bionycle van lego en Liam kreeg een houten katje
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 21 november 2004 @ 22:06:24 #18
43556 miss_dynastie
pi_23478179
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef moussy het volgende:

René
Baby Born, poppen-trip-trap, spel, keyboard, tamboerijn, poppen-wipper, adventkalender, groot kussen in de vorm van een eend, kralen, schoolbeker, broodtrommel, kersttrol

Cas
houten loop-duw-blokkenkar, xylofoon, adventkalender, gloeiworm, muziek-licht-trek-ding, stok met loopfiguurtje, groot kussen in de vorm van een olifant, 2x duplo, stoffen boekje, stapeltoren, kersttrol.

Dit krijgt ze van ons en van 1 setje opa & oma
gaaaaaaaf
pi_23478391
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:09 schreef Karin het volgende:
Ja vertel vertel!!
Wat ik al gekocht heb voor hem is: Mijn grote pratende tractor intertoysboek blz.60
Was wel lachen trouwens, ik met dat grote ingepakte kado over straat, Sven zijn buggy duwend, en dan per ongeluk knopjes in het pakket indrukken......liep ik daar met een pratend kado over straat

Verder zijn er nog de volgende dingen die me wel leuk lijken voor Sven:
deze dingen lijken me leuk he, niet dat jullie denken dat hij dit allemaal krijgt

Nijntje spulletjes
Fisher Price Little People dingetjes
Blokkenton
Teletubbies Activiteitencentrum
Megabloks
verkeerstapijt
en verder is hij gek op otoooooooooooooooos, daar heb ik altijd prijs mee, dus die zullen wel in de zak zitten op 5 december

Maar eigenlijk he.......is hij al wéken zoet met de kadoboeken van Intertoys en Bart Smit
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!fossiel zondag 21 november 2004 @ 22:19:11 #20
2628 Karin
pi_23478530
Die trekker is gaaf (heb meteen even gekeken in het boek op www.intertoys.nl). Daar zag ik laatst Bram op het kdv ook heel druk mee spelen! Jaaaaaaa dat soort inspiratie wilde ik graag hebben

denk ik dat Bram veel gaat krijgen dit jaar! Cas en Renée worden ook heerlijk verwend
  zondag 21 november 2004 @ 22:26:51 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_23478813
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef moussy het volgende:

René
Baby Born, poppen-trip-trap, poppen-wipper etc. etc.
Deze licht ik er even tussenuit, want oh, als Katja toch een poppenkind zou worden, dan ga ik helemaal los, vrees ik.
Ik had zelf tig poppen en het konden er gewoon nooit genoeg zijn. Helaas vertoont Katja tot nog toe geen enkele interesse
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2004 @ 23:47:38 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_23480980
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef livelink het volgende:

[..]

Deze licht ik er even tussenuit, want oh, als Katja toch een poppenkind zou worden, dan ga ik helemaal los, vrees ik.
Ik had zelf tig poppen en het konden er gewoon nooit genoeg zijn. Helaas vertoont Katja tot nog toe geen enkele interesse
René werd pas écht popperig toen Cas er was en toen de vriendinnetjes over de vloer kwamen die al wel poppenmoeder waren. De optochten door de straat van een stuk of 8 poppenmoeders compleet met buikzakken, buggies en verzorgingstassen is zooo leuk

Als het aan mij lag kreeg ze alle poppen die ík leuk vind, nog altijd ben ik gek op speelgoed

Voor de schoenkadootjes heb ik dit jaar zeeman en de action leeggekocht

De score is tot nu toe voor René; een paar sloffen, een armbandje met lichtjes er in, 2 armbandjes met glittertroep er in (ze is ook nog eens prinsesserig) en een haarelastiek met nep-haar er aan. Voor de keren die nog gaan komen liggen er kleine dingetjes in de schuur, zoals een vriendenboekje, een sleutelhanger, puzzeltje en nog het 1 en ander maar ook een truitje. Ik heb altijd wel van die kleine kadootjes in huis. Soms is er wel eens wat dat je "moet" troosten of aanmoedigen met een kleinigheidje vind ik.

Cas heeft een boekje over een konijntje gekregen, een winterjas een "mobieltje" en een vrachtooooooootoooooooooooo. En voor hem liggen er dus ook nog prul-kadootjes en een lekkere warme badstoffen pyama voor in de schoen.
  † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 07:55:13 #23
81992 Githa
pi_23484812
De sint is hier al geweest voor mijn nichtjes en het aller aller aller mooiste kado vonden zij de dansmat met headset kei stoer enne een make-up toverspiegel de laatjes kunnen open en dicht met een afstandbediening en in de speigel verschijnt een lichtgevende fee die tegen je praat e.d. als je beweegt of praat tegen de spiegel echt helemaal te gek....dat hadden ze vroeger niet
pi_23485341
Mijn meiden zijn al wat ouder dan de meesten hier geloof ik,maar hier toch even mijn cadeautjes:
Voor de oudste (bijna 11): bel om zelf te maken,vriendenarmbandjes,strijkkralen,etui met dolfijn,discobal.
Voor de jongste(9 jaar):prullenbak looneytunes,strijkkralen,discolichtbal,leesboek,bingospel,3d kaarten maakset.
Dat was het weer,de sint komt bij ons op 5 december,dus ze mogen tot die tijd lekker niet onder het kleed op de sl.kamer gluren,hahaha.Het is toch al ingepakt,maar trekt toch,die stapel cadeaus
Groetjes,Minoes
  maandag 22 november 2004 @ 09:25:56 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_23485433
En willen de vaders en moeders ook even eerlijk opbiechten hoeveel dat allemaal gaat kosten dit jaar
  † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 11:01:10 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23486836
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:25 schreef PLAE@ het volgende:

En willen de vaders en moeders ook even eerlijk opbiechten hoeveel dat allemaal gaat kosten dit jaar
teveel , maar ach, nog een paar jaar, dan gelooft hij niet meer.....
t is zo heerlijk, die glimoogjes bij een berg kadootjes, daar doe je het toch allemaal voor....
ik wel tenminste...
  † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 11:02:57 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23486865
voor luca kan ik alle kanten op...... hij houdt van dvd's, computerspelletjes, knutselen rollenspelen dus ik heb keuze zat. en de kleine spongebob frutsels zijn handig voor in de schoen.
  † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 11:03:55 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_23486879
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:25 schreef PLAE@ het volgende:

Ik was voor de sinterklaasavond iets van 70-80 euro kwijt voor de kinderen, wat mijn ouders psies kwijt zijn weet ik niet.
  maandag 22 november 2004 @ 11:20:25 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_23487145
Het is ook heerlijk hoor als kind

Ik heb er in ieder geval prachtige herinneringen aan
pi_23488367
Ik heb houte speelgoed, houte puzzels, een pakket muziekinstrumenten, een theeserviesje (van opa & oma) het boek Rupsje nooit genoeg, een kerstvideoband van Dick Bruna, wat speelgoeddingetjes, en ik zit nog te tubben over een Lala.
Door onze financiele crisis hebben we niet zo'n enorm budget, daarom voornamelijk wat kleine en relatief goedkope dingetjes.
Het voelt goed hč?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 12:22:54 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_23488434
In augustus toen baby born in de aanbieding was ben ik begonnen met de klaaskadootjes te kopen. Dan heb ik de grote uitgave tenminste niet in 1x.
pi_23488589
Ja ik heb dat houte spul ook op de koninginnemarkt gekocht was 3 dagen na Chiara dr verjaardag en toen had ze wel genoeg gehad vond ik.
Ik ben idd ook al een poosje bezig met het verzamelen van cadeautjes. Dan krijg je die klap niet in 1 keer...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_23489135
Ahum eigenlijk stond ik niet zo achter sinterklaas vieren weten jullie nog En nu hebben we dus eigenlijk best veel kadootjes. Maar Bo vind het sinterklaasgedoe ook zo leuk allemaal. (en Janneke vind kadootjes ook leuk natuurlijk)

Ok wij hebben voor Bo : Een badstof nijntje. Een dvd van plop k3 enz (studio 1000 ofzo) van die prinsessenglitter slippers, een klein boekje, klei,

Voor Janneke : Een Pooh, de koekjestrommel van fisher price, een stoffen boekje, een dvd van de teletubbies.

Dan hebben mijn broertjes ook nog eens voor ieder 6 kadootjes.En dan de oma's nog.

(en dan is Bo 16 dec ook nog jarig )

En eigenlijk ben ik helemaal niet zo van het verwennen, maar dit vind ik toch wel erg leuk. Net als wat Moussy zegt, ik vind dat speelgoed zelf ook allemaal zo leuk. Toysrus vind ik net zo leuk als de kinderen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 22 november 2004 @ 13:29:07 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23489908
Deze "hulp"piet is zwaar aan het shoppen geweest bij het Kruidvat. Léon krijgt met Sinterklaas 2 kadootjes en met Kerst ook.
Voor sinterklaas is dat het Efteling Sprookjesboek:

En waarschijnlijk de Winnieh de Pooh waterspeelboom. Of de Lego-rups of het Sesamstraat boerderijtje. Zolang er nog geen papier om zit....
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 22 november 2004 @ 13:30:58 #35
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23489943
ik heb voor me zussies een minnie en goofy voor aan hun rugzak waar nog geluid inzit ook(het bungelt heen en weer en maakt geluid) ieder zon groot potlood met glitters, de 1 een boekje met een dolfijn erop, de ander boekje met paarden erop, voor ieder snoep natuurlijk,m en nog wat wat ik alweer vergeten ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 13:54:07 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23490470
Christan heeft tot dusver in zijn schoen gehad: een paar sloffen (met Bijou erop, dan trekt hij ze tenminste aan), een blusbootje van Lego, een Lego-autootje (bij oma) en nog iets waar ik even niet op kan komen Ik heb nog een Lego-helicoptertje liggen voor de schoen, en een wat grotere brandweerhelicopter.

Verder krijgt hij met Sinterklaas zijn hartewens: een takelwagen voor zijn houten treinbaan, een grote op afstand bestuurbare auto, nog een auto, als het lukt de Meccanobox van de Trekpleister (morgen ligt mijn schoonzusje daarvoor op de loer), en vermoedelijk ook wel een pyjama en wat andere praktische dingen.

Ik geef met Sinterklaas bij voorkeur veel kleine dingen, het uitpakken van zo'n grote zak vol cadeautjes is tenslotte een stuk leuker dan maar een paar pakjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 13:54:10 #37
13151 crew  Rewimo
pi_23490475
Na 1x weten jullie het ook wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23490724
Wilyan krijgt in ieder geval:

• Een WADER Baby-truck.
  • Een behoorlijk grote WADER-truck.
  • Het grote Rupsje Nooitgenoeg prentenboek van Eric Carle.
  • Het spinnetje wat het te druk had-boekje van Eric Carle.
  • Het boekje: Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.
  • Een kleine chocoladeletter W

Verder zijn we nog naar één ding op zoek.
    We weten nog niet wat dat gaat worden, we zien vanzelf wel of we nog iets leuks tegen komen.
    ( [edit] Ik heb net misschien al iets gezien... Bij Marskramer hebben ze korting op de Mepal Sesamstraat serie.
    Een 7-delige kinderset (bord, beker, (3-delig) bestek, placemat, slabbetje, glas en kommetje) van 27,49 voor 14,99 euro. )

Sinterklaas word bij Opa en Oma gevierd, samen met Wilyan's Oom en Tante's.
    Er zijn lootjes getrokken zonder een lootje voor Wilyan. Iedereen mag aan de persoon op het lootje 15 euro besteden, en moet een gedicht schrijven.
    Daarnaast koopt ook iedereen een cadeautje voor Wilyan. De richtlijn daarvoor was 5 euro maar ik heb zo het idee dat sommigen daar wel weer overheen gaan..
    (Ja, Wilyan word vaak stierlijk verwend door Opa, Oma, de Oom en beide Tante's)

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonnetje op 22-11-2004 16:29:55 ]
  • W ~ H ~ T
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 14:43:35 #39
    13151 crew  Rewimo
    pi_23491697
    Wader Hier ook nog steeds geliefd.

Wij doen niet aan lootjes, we vieren het ook maar met zijn vieren (mijn ouders en Christan en ik). Voor de volwassenen kopen we allemaal een cadeautje, en voor Christan kopen we van alles Nee hoor, zoals gezegd merendeel kleine dingen.

Edit: Euh, dat staat er een beetje raar. We vieren het zaterdags bij qltel, en zondags met opa en oma bij ons thuis.
      Jubileum moderator maandag 22 november 2004 @ 19:36:40 #40
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_23498654
    En voor wie er nog niet helemaal uit is: Vanavond, ned. 2. 20.25 uur Radar:

Test: Hoe houdt speelgoed zich in de weerbarstige praktijk. Radar laat 20 kleuters los op brandweerauto's en paarden met koetsjes.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_23499007
    Volgens het Parool gingen sommige dingen binnen 2 minuten al kapot. Ben benieuwd!
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      † In Memoriam † maandag 22 november 2004 @ 20:12:45 #42
    43556 miss_dynastie
    pi_23499585
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef dutchie het volgende:
    Oeh, dat hebben wij ook! Zo gaaf!!!
      FOK!fossiel dinsdag 23 november 2004 @ 12:02:01 #43
    2628 Karin
    pi_23512452
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 19:36 schreef Lois het volgende:
    En voor wie er nog niet helemaal uit is: Vanavond, ned. 2. 20.25 uur Radar:

Test: Hoe houdt speelgoed zich in de weerbarstige praktijk. Radar laat 20 kleuters los op brandweerauto's en paarden met koetsjes.

Heeft iemand dit gezien toevallig? Lees dit berichtje net pas, veel te laat.
    pi_23512472
    ja, moussy. zie speeltuinbankje.
      dinsdag 23 november 2004 @ 12:06:01 #45
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_23512537
    ik wil een gamecube van sinterklaas
    pi_23514594
    ga jezelf cube zal de sint wel zeggen.
    pi_23519379
    Ik krijg van opa en oma voor Daan haar eerste verjaardag ook een loopduwkar, ik heb geeeeeen idee wat het is?????????????
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_23519581
    zoiets misschien, catootje?

of anders zoiets denk ik:
      dinsdag 23 november 2004 @ 17:02:16 #49
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_23519799
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef dutchie het volgende:

[afbeelding]
    Voor dat boek heb ik toen ik klein was al mijn zakgeld opgespaard en het staat nu nog steeds op de plank. Mooie sprookjes met nog mooiere tekeningen
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_23520260
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 14:03 schreef Jonnetje het volgende:

• Het grote Rupsje Nooitgenoeg prentenboek van Eric Carle.
  • Het spinnetje wat het te druk had-boekje van Eric Carle.
  • And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_23520285
    ik weet nog niet precies wat onze eigen Piet krijgt. maar waarschijnlijk: een schoolbord, een bromtol, een paar boekjes, video's van nijntje & dribbel & teletubbies. oja en een paar schoenen.
    pi_23524043
    quote:
    Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef bixister het volgende:
    zoiets misschien, catootje?

[afbeelding]

of anders zoiets denk ik:
    [afbeelding]
    Het zal die bovenste zijn, ze hadden het over "van echt hout met blokken" .....nu ik het zie herken ik het wel.....
    DANYEL EN THIJS
    pi_23525947
    Dat zijn wel fijne dingen Toot. Isa heeft voor haar eerste verjaardag van ons deze hieronder gekregen, en dat is het stuk speelgoed dat -naast de hobbelbeer- het allermeeste gebruikt wordt. Eerst kroop ze erachter, daarna liep ze erachter, nu "fietst" ze erop (ze is echt heel handig geworden, loeisnel en maakt er hele pirouettes mee) en gebruikt hem als heel gevaarlijk opstapje of zitje en vervoert haar knuffelbeesten ermee (en smokkelt haar broodkorstjes erin weg als ze het beleg eraf heeft gevroten).

Voor Sint hebben we niet echt plannen, aangezien ze toch te klein is om het concept te snappen. Maar mijn ouders zien er wel een mooi excuus om de sint uit te hangen en daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen, dus daar moet ik nog wel iets leuks voor verzinnen. En dan bij voorkeur iets dat mijn moeder ook nog pedagogisch verantwoord vindt. Dus alles van plastic valt al af. Maar ik zag bij www.hansjestoffel.nl wel leuke dingen in de categorie "make-believe" en daar is Isa erg mee bezig.
    mooi he, alles
    pi_23526724
    ook eeeeeeeeeeeeeerg leuk zeg Phileine..ja ook het kind en ook de mogelijkheden (ze komen op deze wereld met een ingebouwd programma om zoveel mogelijk slimme plannetjes te bedenken tegen de pedagogische wensen van de ouders in )

Dit jaar slaat sint over. Daan heeft een sinterklaascd'tje gekregen en een dierenwashandje en dat is dan dat. Oma zal vast nog wel iets bedenken voor kerst .
    DANYEL EN THIJS
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')