Ik ben eik wel benieuwd naar het hoe en waarom iedereen vandaag de dag het over kids heeft ipv gewoon over kinderen?quote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef Karin het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar, heb nog wat inspiratie nodig.
Same here.quote:Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik ben eik wel benieuwd naar het hoe en waarom iedereen vandaag de dag het over kids heeft ipv gewoon over kinderen?
Ja vertel vertel!!quote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef easy-going het volgende:
Ik heb teveel inspiratie
Geen idee, bekt denkt ik wat lekkerder.quote:Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik ben eik wel benieuwd naar het hoe en waarom iedereen vandaag de dag het over kids heeft ipv gewoon over kinderen?
Zullen we dat even in een ander topic bespreken?quote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef julekes het volgende:
En idemdito waarom vrouwen het altijd over hun vriendje hebben ipv normaal vriend.
Is ook heel leuk natuurlijk. Maar Bram stikt al in het speelgoed daarom dachten wij eigenlijk aan 1 kadootje, niet groot. Ik weet eigenlijk al wat hij van de rest van de fam krijgt en dat is eigenlijk wel weer genoeg voor 1 x. Maarja wil zelf ook nog wat geven.quote:Op zondag 21 november 2004 20:50 schreef livelink het volgende:
Veel kleine cadeautjes, zodat ze uiteindelijk een grote bak cadeautjes hebben. Het gaat ze toch voornamelijk om het uitpakken en ik heb de pech dat Job vlak voor Sinterklaas jarig is en Katja vlak na Sinterklaas. Dus de grote cadeaus zijn voor hun verjaardag en wat kleinere cadeaus van Sinterklaas.
Kleine cadeautjes; stickerboekje, bellenblaasbadschuim en verfbadschuim, adventkalender met Chocolaatjes voor in de schoen volgende week; extra LittlePeople poppetjes en waarschijnlijk ook wat kleertjes of een boekje of een goedkope video.
Altijd leuk een verassingquote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef coolbabe het volgende:
Jasper krijgt hamertje tik van me en Tom "auto bestuurbaar" van Janbibejan
Wat vriendlief voor ze gata kopen weet ik nog niet en waar de opa`s en oma`s mee aan komen sjouwen ook nog niet. Hier is het nog steeds een grote verrassing
Deze:quote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Karin het volgende:
[..]
Altijd leuk een verassing
Wat is dat "auto bestuurbaar"?
Luchtbel iets van V-tech zat ik zelf ook aan te denken, altijd leuk spul.
Hoe oud is Bram ook weer?quote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef Karin het volgende:
[..]
Luchtbel iets van V-tech zat ik zelf ook aan te denken, altijd leuk spul.
gaaaaaaafquote:Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef moussy het volgende:![]()
het zal wel weer te veel zijn
René
Baby Born, poppen-trip-trap, spel, keyboard, tamboerijn, poppen-wipper, adventkalender, groot kussen in de vorm van een eend, kralen, schoolbeker, broodtrommel, kersttrol
Cas
houten loop-duw-blokkenkar, xylofoon, adventkalender, gloeiworm, muziek-licht-trek-ding, stok met loopfiguurtje, groot kussen in de vorm van een olifant, 2x duplo, stoffen boekje, stapeltoren, kersttrol.
Dit krijgt ze van ons en van 1 setje opa & oma
Wat ik al gekocht heb voor hem is: Mijn grote pratende tractor intertoysboek blz.60quote:Op zondag 21 november 2004 21:09 schreef Karin het volgende:
Ja vertel vertel!!
Deze licht ik er even tussenuit, want oh, als Katja toch een poppenkind zou worden, dan ga ik helemaal los, vrees ik.quote:Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef moussy het volgende:![]()
het zal wel weer te veel zijn
René
Baby Born, poppen-trip-trap, poppen-wipper etc. etc.
René werd pas écht popperig toen Cas er was en toen de vriendinnetjes over de vloer kwamen die al wel poppenmoeder waren. De optochten door de straat van een stuk of 8 poppenmoeders compleet met buikzakken, buggies en verzorgingstassen is zooo leukquote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze licht ik er even tussenuit, want oh, als Katja toch een poppenkind zou worden, dan ga ik helemaal los, vrees ik.
Ik had zelf tig poppen en het konden er gewoon nooit genoeg zijn. Helaas vertoont Katja tot nog toe geen enkele interesse![]()
teveelquote:Op maandag 22 november 2004 09:25 schreef PLAE@ het volgende:
En willen de vaders en moeders ook even eerlijk opbiechten hoeveel dat allemaal gaat kosten dit jaar![]()
Ik was voor de sinterklaasavond iets van 70-80 euro kwijt voor de kinderen, wat mijn ouders psies kwijt zijn weet ik niet.quote:Op maandag 22 november 2004 09:25 schreef PLAE@ het volgende:
En willen de vaders en moeders ook even eerlijk opbiechten hoeveel dat allemaal gaat kosten dit jaar![]()
Oeh, dat hebben wij ook! Zo gaaf!!!quote:Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef dutchie het volgende:
Voor sinterklaas is dat het Efteling Sprookjesboek:
Heeft iemand dit gezien toevallig? Lees dit berichtje net pas, veel te laat.quote:Op maandag 22 november 2004 19:36 schreef Lois het volgende:
En voor wie er nog niet helemaal uit is: Vanavond, ned. 2. 20.25 uur Radar:
Test: Hoe houdt speelgoed zich in de weerbarstige praktijk. Radar laat 20 kleuters los op brandweerauto's en paarden met koetsjes.
Voor dat boek heb ik toen ik klein was al mijn zakgeld opgespaard en het staat nu nog steeds op de plank. Mooie sprookjes met nog mooiere tekeningenquote:Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef dutchie het volgende:
Voor sinterklaas is dat het Efteling Sprookjesboek:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 14:03 schreef Jonnetje het volgende:Het grote Rupsje Nooitgenoeg prentenboek van Eric Carle. Het spinnetje wat het te druk had-boekje van Eric Carle.
Het zal die bovenste zijn, ze hadden het over "van echt hout met blokken" .....nu ik het zie herken ik het wel.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef bixister het volgende:
zoiets misschien, catootje?
[afbeelding]
of anders zoiets denk ik:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |