op betoto.com dusquote:Op maandag 22 november 2004 17:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
druk dan effe op refresh
op www.betoto.comquote:Op maandag 22 november 2004 22:36 schreef Poepoog het volgende:
Waar is AZ op 2.20?
Hij zal wel hoog zijn door winst van FCGrun.
Zoals ik ja....niet echt wat er van had gedachtquote:Op maandag 22 november 2004 22:08 schreef nostra het volgende:
Degene die > 2,5 goals op Aston - Spurs had ingezet zal nu ook wel balen.
Heel jammer, genoeg kansen gezien iigquote:Op maandag 22 november 2004 22:43 schreef pdehoop het volgende:
die >2.5 op villa is wel jammer ja.
gelukkig heb ik wel die inzet al terugverdient met aachen....
Ik heb hem met een combo genomen 50 ¤ @ 2.8 Come on Coquote:Op maandag 22 november 2004 22:44 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
op www.betoto.com
ik verwacht dat ie @ Unibet iig een stukje lager zal zijn (1.95 of 2.00)
Ik vind juist dat Arsenal andermaal zwaar overschat wordt. Heeft Unibet wel vaker last van. Arsenal is uit in Europa helemaal niet zo sterk. Thuis overigens ook niet.quote:Op maandag 22 november 2004 19:29 schreef nostra het volgende:
Ik begrijp niet wat iedereen zo op PSV heeft. De illusie dat die Arsenal kunnen verslaan lijkt me wel een quote van 5 waard en niet van 2 nogwat. Ik zet 100 in op Arsenal winnen met 2 doelpunten verschil of meer @ 4,60, mits ik morgen of overmorgen mijn nieuwe CC ontvang, want anders kan ik niet storten bij die bewuste bookie.
Nou het lijkt me een gevaarlijke Stuttgart kan lelijk uit de hoek komen denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:56 schreef 9christensen het volgende:
SC Heerenveen - Stuttgart 1@3.60
Deze lijkt me wel wat voor donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |