kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
het is niet op cnn geweest ofzo, wat ik op zich wel begrijp omdat dat alleen nog maar meer van dit soort acties zou provoceren, en cnn is toch 1 groot propaganda kanaal (maar da's een andere thread)
damn ik hoop echt dat dit niet waar blijkt te zijn...
kinderen.. wat hebben die er nu weer mee te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 14-09-2001 13:31]
quote:een amerikaanse vriend van hem vertelde het hem op icq.. maar die is nu weer offline...
Op vrijdag 14 september 2001 13:29 schreef SilverSpirit het volgende:
misschien kan je collega dat doen. Die heeft het tenminste gehoord.
damn als dit echt waar is vind ik het echt erg...
kinderen...
quote:ik hoop dat je gelijk hebt...
Op vrijdag 14 september 2001 13:30 schreef ranja het volgende:
Het is op dit moment ca. 6.30 in New York en in Los Angeles nog een paar uur vroeger, dus dit zou dan gister al geweest moeten zijn? Dan denk ik toch dat dat wel gemeld zou zijn... is toch te erg om te negeren. Lijkt me onzin.
quote:Dacht je dat CNN daarover niet zou berichten?? De Amerikaanse media doen toch ook melding van de aanvallen op moslims in Amerikaanse steden. Bush heeft dat zelfs al scherp veroordeeld.
Op vrijdag 14 september 2001 13:27 schreef deGVR het volgende:het is niet op cnn geweest ofzo,
Geloof voorlopig nog niet van deze story. Mocht het waar zijn is het te triest voor woorden natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 14-09-2001 13:33]
quote:Het wordt idd nergens bevestigd...en scholen beginnen pas om 8.00 ofzo...hopelijk een ziekelijk broodje aap...
Op vrijdag 14 september 2001 13:30 schreef ranja het volgende:
Het is op dit moment ca. 7.30 in New York en in Los Angeles nog een paar uur vroeger, dus dit zou dan gister al geweest moeten zijn? Dan denk ik toch dat dat wel gemeld zou zijn... is toch te erg om te negeren. Lijkt me onzin.
Trieste, trieste, wereld...
Als er dooien waren gevallen hadden ze dat ook wel vermeld.
Dat bedoelde Manono gisteren dus in topic 'Mag ik even uw aandacht.' Erg treurig.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 14-09-2001 13:38]
quote:pfff.. ik heb het verhaal ook neit verzonnen hoor...
Op vrijdag 14 september 2001 13:33 schreef kasper het volgende:
Bullshit!Slotje!
ik zit alleen ook te hopen dat het gewoon niet waar is, als het daarom gelijk een slotje waard is?
quote:Het gebeurt al.
Op vrijdag 14 september 2001 13:34 schreef SilverSpirit het volgende:
Ik kan het me goed voorstellen(er zijn altijd gekken). Ik hoop wel dat de Amerikaanse bevolking zo verstandig is om geen kwaad met "kwaad tegen onschuldigen" te vergelden, want het heeft weinig weg van vergelden.
quote:En als iedereen op de wereld zich naar de normen en waarden van de Taliban zou gedragen waren er ook geen fundamentalistische moslim aanslagen.
Op vrijdag 14 september 2001 13:35 schreef links234 het volgende:
Tja, als die kinderen geen hoofddoekjes hadden gedragen had niemand ze herkent, en was het niet gebeurd.
Ga gelijk mijn baard laten groeien en een sluier voor mijn vrouw kopen.
quote:Als het niet waar is, hoort het meer in Onzin thuis.
Op vrijdag 14 september 2001 13:37 schreef deGVR het volgende:[..]
pfff.. ik heb het verhaal ook neit verzonnen hoor...
ik zit alleen ook te hopen dat het gewoon niet waar is, als het daarom gelijk een slotje waard is?
Dick G.
quote:Vergeet geen Kromzwaard om andersdenken op andere gedachten te brengen.
Op vrijdag 14 september 2001 13:38 schreef R@b het volgende:[..]
En als iedereen op de wereld zich naar de normen en waarden van de Taliban zou gedragen waren er ook geen fundamentalistische moslim aanslagen.
Ga gelijk mijn baard laten groeien en een sluier voor mijn vrouw kopen.
"U.S. diplomats in Pakistan have become sensitive to terrorism as a result of a 1979 attack on the U.S. Embassy in the capital, Islamabad, in which hundreds of Pakistani men stormed the compound and set several buildings on fire, killing four people. The assault stemmed from unfounded rumors blaming the United States for an attack on the Grand Mosque in Mecca, Saudi Arabia, the holiest site in Islam"
Ik gooi deze dicht en plaats de openingspost in dit topic:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |