abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24530965
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:57 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik heb over 2 á 3 weken weer een week carnavalsvakantie.
I'm gonna kick you in the balls!
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:14:19 #202
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24534881
dit topic moet ik even doorgeven aan een medefokster
OJAAJOH?
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:43:40 #203
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24535323
Net terug van de universiteit. Mijn formulier is netjes ondertekend en gestempeld door de onderwijs coördinator, het klusje was binnen 2 minuten geklaard... Ze stelde niet eens vragen over mijn huidige studievoortgang, studiepunten of officiële data voor tentamens. Nah ja, ik vond het niet erg.

Ik heb nu dus toestemming om weg te gaan van 2 juni t/m 4 september. Of dat ook werkelijk zo lang wordt is natuurlijk maar afwachten, afhankelijk van het werk wat ik ga vinden. Vanavond even alles compleet invullen en in een enveloppe dumpen en dan opsturen maar.

Jeroenus, ga je nu voor de Independant Option van CCUSA? Ik zou 't zeker proberen, want je kreeg dan toch ook toegang tot een soort van database met werkgevers waarmee je contact kan leggen? Wie weet zit er wel iets bij uit de omgeving New York...

Als je zelf hotels e.d. gaat contacteren, verwacht dan niet te veel respons op mailtjes. Ik heb vorige maand zeker 25 attractieparken gemaild waarvan er 4 binnen een week reageerden. Het grootste deel niet en gisteren kreeg ik ineens van 3 parken eindelijk respons. Niet dat ik er veel aan had... de meesten schreven toch dat ze alleen maar studenten aannemen via organisaties als CCUSA, maar veelal organisaties die niet in Nederland zitten...
pi_24535627
BrauN kan je misschien wat meer vetellen over die reacties, want ik moet zelf ook nog die parken gana aanschrijven misschien haal ik er nog wat nuttigs uit:)
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:54:40 #205
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24536252
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:07 schreef DeHond het volgende:
BrauN kan je misschien wat meer vetellen over die reacties, want ik moet zelf ook nog die parken gana aanschrijven misschien haal ik er nog wat nuttigs uit:)
Het zijn meestal reacties waarin men verteld dat ze studenten aannemen via bepaalde organisaties. Zoals ik zei hebben de meeste van die organisaties geen Nederlandse contacten, wat overigens geen belemmering hoeft te zijn, maar ik heb geen zin in rompslomp.

Ik kreeg maandag bijvoorbeeld dit van Paramount King's Island:
quote:
Hello from PKI! Yes, PKI employs Internationals students, but you do need to work with an International Agency. Most of our Associates work with CIEE, WISE, CCUSA or Interexchange! Please send me a copy of your CV if you wish to be considered.
Dit van Six Flags America:
quote:
Thank you for inquiring about opportunities for employment. All employment for International Students is handled through Cultural Homestay International or United Work and Travel. Please contact either company for opportunties at Six Flags America. Good Luck in your employment search
Dit van Six Flags New England:
quote:
Alliance Abroad recruits students for Six Flags New England. Please contact them at www.allianceabroad.com to secure a position with us in 2005.
Dat is zo even een greep uit de reacties. Anheuser Busch (die veel parken in Florida hebben) hebben een website voor hun Jobs: http://www.becjobs.com/ Ik heb er zelf niets mee gedaan, want er staan geen mail adressen op en bellen had ik nog geen zin in.

Ga gewoon even de websites af van de meeste bekende pretparken. Ze hebben bijna allemaal een aparte Employment of Jobs sectie waar vaak wel wat info is te vinden. Nogmaals... mijn ervaring is dat je met mailen niet veel verder komt, dus wil je écht iets zelf regelen en bereiken dan zou ik toch op z'n minst gaan bellen.

Succes ermee! Hou me op de hoogte.
pi_24543236
toch dit topic maar in de gaten houden
pi_24580056
Ik ben nu bezig met een sollicitatiebrief op te stellen. Ik ga ook contact op nemen met MLB clubs want sommige zoeken studenten voor bepaalde posities. Het probleem is alleen dat je een bepaalde, lange periode daar moet zijn. Maar misschien valt er wat te onderhandelen. San Diego Padres hebben een aantal vacatures en ik had gelezen dat het een leuke stad is, dus mocht het lukken dan zou dat fantastisch zijn.
New Yorker in spe
pi_24580384
Interessant topic.

Ik wil voor mijn stage volgend jaar eigelijk naar De US. Ik studeer media en entertainment, en kan dus op zich wel in een entertainment park terecht. Ik ben ook vrij in de periode waarin ik stage ga lopen, zolang het maar 10 maand is. Ik mag meteen na mijn laatst moduul dit jaar wel op stage, in de zomervakantie al dus.

Zou het voor mij ook nuttig zijn om zo een bemiddelingsbureau te contacteren?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  zondag 16 januari 2005 @ 00:13:26 #209
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_24590592
Hi! AFgelopen zomer heb ik gewerkt als camp counselor en fotograaf op een summercamp in de VS. Een geweldige ervaring met veel goeie herinneringen. Het is zwaar, maar lonend qua energie. Het heeft mij echt heel positief beinvloed. Dit alles via CCUSA. Je weet niet waar je heen gaat in de VS maar hun zoeken eenkamp wat bij jou skills past. Alles wordt aan je vertelt en je hebt voor vertrek en gedurende de zomer een hotline waar je met evt. shit heenkan. Ik heb daar een paar x gebruik van gemaakt,en vind het hele goeie ondersteuning.

doen!
Het leven is wat je ervan maakt!
pi_24590735
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:13 schreef tomic het volgende:
Hi! AFgelopen zomer heb ik gewerkt als camp counselor en fotograaf op een summercamp in de VS. Een geweldige ervaring met veel goeie herinneringen. Het is zwaar, maar lonend qua energie. Het heeft mij echt heel positief beinvloed. Dit alles via CCUSA. Je weet niet waar je heen gaat in de VS maar hun zoeken eenkamp wat bij jou skills past. Alles wordt aan je vertelt en je hebt voor vertrek en gedurende de zomer een hotline waar je met evt. shit heenkan. Ik heb daar een paar x gebruik van gemaakt,en vind het hele goeie ondersteuning.

doen!
Cool man, doen die foto's het op je site?
New Yorker in spe
pi_24627195
Zo, ik heb vandaag een aantal sollicitatiebrieven verstuurd naar de Boston Red Sox, Yankees, Mets, San Diego Padres, Cornell Medical Center (NY en ik heb ziekenhuis accouning ervaring) en naar Columbia University NY (heel veel vacatures voor dat soort ziekenhuiswerk). Ik heb nu na 3 uur al een positieve reactie van de Boston Red Sox.

Let niet op de aanhef, die is genant
quote:
Dear Ms. Verleun:
Thank you so much for writing to us here at the Boston Red Sox.
We do offer limited positions, subject to availability, within the
organization and would be thrilled to receive your application again
this year. Please send your complete resume
to:

4 Yawkey Way
Boston, MA
02215
Attn: Michelle Julian

We will contact you if a space becomes available for the 2005
season. Best of luck!
New Yorker in spe
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:19:53 #212
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24627988

"We would be thrilled", nou nou, dat is nogal.

Maar mooi man, dit is in ieder geval al iets. Als je een baantje bij de Red Sox zou kunnen krijgen!
pi_24628043
Inmiddels ook een reactie van Columbia, geen afwijzing oid. Ik moest me aanmelden omdat alles electronisch gaat via hun systeem en niet via direct contacten.
New Yorker in spe
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:32:55 #214
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24628177
Ik heb trouwens donderdagochtend om 10.00 uur m'n interview bij CCUSA in Den Haag, ik laat wel weten voor de geinteresseerden hoe 't is gegaan.
pi_24628292
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:32 schreef BrauN het volgende:
Ik heb trouwens donderdagochtend om 10.00 uur m'n interview bij CCUSA in Den Haag, ik laat wel weten voor de geinteresseerden hoe 't is gegaan.
Ik hoor het wel.
New Yorker in spe
pi_24684650
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:32 schreef BrauN het volgende:
Hoe is dat gegaan? Heb je nu al de 45 euro betaald en een werkgever uitgezocht?
New Yorker in spe
  zondag 23 januari 2005 @ 19:57:46 #217
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24711221
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:35 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Hoe is dat gegaan? Heb je nu al de 45 euro betaald en een werkgever uitgezocht?
Zo, ik had een tijdje een ban dus kon niet eerder reageren.

Ik heb dat interview dus gehad, wat vooral was bedoeld om mijn niveau van Engels te testen, wat uiteraard prima bleek. Wat dat betreft kom ik voor elk baantje in aanmerking, is me verteld. Verder heb ik uitleg gekregen over hoe het nu verder gaat en over het invullen van het Preferred Placement Form.

Ik heb toegang tot die website waar een hele lijst werkgevers staat. Daaruit heb ik er 12 moeten kiezen en op dat formulier gezet. Ik weet niet of ze in dat lijstje rekening houden met een volgorde van 'leukst' tot 'minst leuke' employer, maar ik heb er in ieder geval getalletjes voorgezet, om duidelijk te maken wat ik het allerliefst wil.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:18:23 #218
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24734132
Ik heb in een uurtje heel het topic eens doorgespit en jullie zouden samen zo al een weblog moeten gaan beginnen.. hehe it's entertaining !! anyway .. gewoon veel succes!

Voor mij is naar Amerika gaanop deze manier geen optie :-( no student here ,maaruh we komen er wel

good luck!
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_24978896
Hey jongens...hoe staan de zaken ervoor?

Wil het een beetje lukken met CCUSA, Columbia en andere mogelijkheden?

Ikzelf ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet werken in de states. Wel hoop ik een aantal dagen in NY te gaan doorbrengen, dus als iemand daar aankomende zomer een adresje heeft.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:27:51 #220
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24984502
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef Dizzee het volgende:
Hey jongens...hoe staan de zaken ervoor?

Wil het een beetje lukken met CCUSA, Columbia en andere mogelijkheden?

Ikzelf ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet werken in de states. Wel hoop ik een aantal dagen in NY te gaan doorbrengen, dus als iemand daar aankomende zomer een adresje heeft.
Heb gisteren toevallig een mailtje ontvangen van Cedar Point dat ik zo goed als zeker aangenomen ben. Binnen een paar weken krijg ik een uitgebreidere mail met mijn functie, werkperioden, etc.

Cedar Point ligt in Sandusky, OH. www.cedarpoint.com
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:38:52 #221
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24984649
Dat wordt werken Braun... Maarre, coole rollercoasters hebben ze daar.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24985043
echt wel cool daar...ik heb dat park al es op Discovery gezien...top!!
bla bla bla......
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:19:33 #223
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24985343
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:38 schreef Robertje het volgende:
Dat wordt werken Braun... Maarre, coole rollercoasters hebben ze daar.
Ik zorg zo snel mogelijk dat ze door hebben dat ik een persoon ben die mensen liever láát werken, dus ik hoop na 1 week een managementfunctie te kunnen bekleden.

Nee Robertje, wordt inderdaad werken, maar ach, daar is nog niet vaak iemand aan dood gegaan toch hè?
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:01 schreef Stiffmaster het volgende:
echt wel cool daar...ik heb dat park al es op Discovery gezien...top!!
Jup, ik heb er ook goeie verhalen over gehoord. Er schijnt ook een film te zijn die in Cedar Point speelt, of gedeeltelijk. Iemand die weet welke film dat is?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:26:13 #224
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24985460
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef BrauN het volgende:

[..]

Nee Robertje, wordt inderdaad werken, maar ach, daar is nog niet vaak iemand aan dood gegaan toch hè?
?
Maar ik neem liever niet het risico
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24990782
Braun heb je all echt contact gehad met Cedar Point of alleen dat mailtje van dat je mag komen
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:10:14 #226
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24990820
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:07 schreef DeHond het volgende:
Braun heb je all echt contact gehad met Cedar Point of alleen dat mailtje van dat je mag komen
Dat laatste. Maar ik heb ook een username+password gekregen voor hun Employee site en mijn gegevens enzo staan dus al in het bestand.
pi_24991045
Maar wel heel kick dat je bij Cedar Point zit dat is toch wel 1 van de betere parken waar je kan zitten
pi_24992124
Hé een kick

Nog altijd niets.

Ik had geapplyed bij Shell voor een internship, dat kon daar namelijk vanaf 4 weken en was voornamelijk in de zomervakantie. Kreeg ik dit terug, altijd fijn als er uitleg bij staat:
quote:
Dear Mr Verleun

Thank you for your application for a placement with Shell, which we have
carefully considered.
However, we regret that your application has been unsuccessful.

We have reviewed your information with interest and your application has
been given careful
consideration. Unfortunately we will not be pursuing your application.
Should you wish to reapply,
for employment you will need to wait for a period of twelve months and
for pre-employment
opportunities six months is required before submitting another
application.

We would like to thank you for the interest you have shown in the Shell
Group and for the time taken
completing the application form and submitting your CV.

At Shell we are committed to the continuous improvement of our
application process program and would
be grateful if you could take a few minutes of your time to complete our
"Candidate Experience
Survey". The survey is managed by a third party supplier and is
completely anonymous. Your individual
responses will not be made available to Shell.

Your feedback on this is extremely valuable to us and we appreciate your
time given. For each
completed survey, Shell will make a charitable donation to the
International Federation of Red Cross.
Thank you for your participation, we wish you every success for the
future.

Please click here to access the survey
http://www.maven-web.net/sce/login.asp?Quest=41&Route=1&Region=1.

Best regards,
Shell People Services

Pablo Costa
Recruitment Co-ordinator
New Yorker in spe
pi_25118985
Confirmation van Cedar Point binnen? Ook Columbia Uni meet&greet geregeld?
New Yorker in spe
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:01:26 #230
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25119169
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:52 schreef Jeroenus het volgende:
Confirmation van Cedar Point binnen? Ook Columbia Uni meet&greet geregeld?
Confirmation binnen en ligt klaar om weer gerouterneerd te worden met mijn handtekening. Ik ben aangenomen als 'Ride host'.

Ik kom 6 dagen voordat ik bij Cedar Point wordt verwacht aan in New York. Daar doe ik dus die overnachting op Columbia en regel ik mijn SSN. De overige 3 dagen zal ik zelf een hotel moeten gaan regelen en die dagen wil ik gebruiken om New York uitgebreid door te kammen. De 4e dag zal een reisdag worden, namelijk 13 uur in de trein zitten naar Sandusky, OH. En dan kan het werken beginnen...
pi_25119279
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef BrauN het volgende:

[..]

Confirmation binnen en ligt klaar om weer gerouterneerd te worden met mijn handtekening. Ik ben aangenomen als 'Ride host'.

Ik kom 6 dagen voordat ik bij Cedar Point wordt verwacht aan in New York. Daar doe ik dus die overnachting op Columbia en regel ik mijn SSN. De overige 3 dagen zal ik zelf een hotel moeten gaan regelen en die dagen wil ik gebruiken om New York uitgebreid door te kammen. De 4e dag zal een reisdag worden, namelijk 13 uur in de trein zitten naar Sandusky, OH. En dan kan het werken beginnen...
Vet

Moet je ook nog aan interactie doen met die mensen: 'Enjoy your ride'?

13 uur , kan je er niet heen vliegen ofzo? Naar Cleveland, Columbus of Cincinatti?

Slaap je nu op dat park of word je op een uni gedumpt?
New Yorker in spe
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:13:56 #232
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25119453
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:05 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Vet

Moet je ook nog aan interactie doen met die mensen: 'Enjoy your ride'?

13 uur , kan je er niet heen vliegen ofzo? Naar Cleveland, Columbus of Cincinatti?

Slaap je nu op dat park of word je op een uni gedumpt?
Yeah, drie maanden lang 'high fives' uitdelen aan terugkerende treinen is toch hardstikke tof?

Ja 13 uur treinen wordt het denk ik... Het is een goed alternatief voor het duurdere vliegen en Sandusky heeft geen vliegveld, dus wordt het Cleveland en dan zou ik weer een Greyhound naar Sandusky moeten nemen... niet handig.

En ik overnacht op/bij het park, god zij dank. Cedar Point heeft uitstekende accomodaties voor haar werknemers: http://www.cedarpoint.com/public/jobs/facilities.cfm
pi_25119470
Ik zit net naar een kaartje te kijken om Sandusky op te zoeken, zie ik dat je dichtsbijzijnde grote stad Cleveland is.
NOVA NY tijdens de verkiezingen had het nog over die stad. Armste van de VS, ontzettend hoge werkloosheid en ook geen fijne stad om in te wonen.
New Yorker in spe
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:14:55 #234
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25119475
Ik vergeet het te vragen, maar, nog ontwikkelingen m.b.t. jouw vakantie/werkvakantie plannen?
pi_25119520
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:14 schreef BrauN het volgende:
Ik vergeet het te vragen, maar, nog ontwikkelingen m.b.t. jouw vakantie/werkvakantie plannen?
Uhm, tja, ik heb al twee weken niet meer gemaild, maar ga dat vrijdag weer is ff doen. Even stalken en ze wijzen op hun Equal Opportunity Policy die op veel Human Resources sites staan. Sommigen hebben nog altijd niet gereageerd.
New Yorker in spe
pi_25119565
Die huisvesting is wel OK. Welke neem je? Dorms 1,2 lijkt wel op een kazerne/gevangenis.
New Yorker in spe
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:23:42 #237
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25119661
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:19 schreef Jeroenus het volgende:
Die huisvesting is wel OK. Welke neem je? Dorms 1,2 lijkt wel op een kazerne/gevangenis.
Het is geen kwestie van nemen. Het is 'first come, first serve'. Aangezien ik voor Amerikaanse begrippen laat start met werken zit veel waarschijnlijk al vol, maar ja, als ik maar een dak boven mijn hersens heb.

Niet alleen Cleveland, maar geheel Ohio schijnt trouwens een beetje een verpauperd gebied te zijn, herstellende van een economische dip. Maar ik weet niet waarom ze bij de NOS zo negatief waren, want ik heb juist gelezen dat die stad een revival doormaakt en zeer interessant is om te bezoeken... En New York, is dat een beetje goed te doen in een dag of 5 denk je? Volgens mij is het OV daar prima, dus dat gaat geen probleem worden...
pi_25122414
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:23 schreef BrauN het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van nemen. Het is 'first come, first serve'. Aangezien ik voor Amerikaanse begrippen laat start met werken zit veel waarschijnlijk al vol, maar ja, als ik maar een dak boven mijn hersens heb.

Niet alleen Cleveland, maar geheel Ohio schijnt trouwens een beetje een verpauperd gebied te zijn, herstellende van een economische dip. Maar ik weet niet waarom ze bij de NOS zo negatief waren, want ik heb juist gelezen dat die stad een revival doormaakt en zeer interessant is om te bezoeken... En New York, is dat een beetje goed te doen in een dag of 5 denk je? Volgens mij is het OV daar prima, dus dat gaat geen probleem worden...
Voor NY heb je nooit genoeg tijd, maar afhankelijk van wat je wilt zien, heb je aan 5 dagen wel genoeg. OV is uitstekend, koop gewoon voor 21 dollar een weekpasje voor de metro en je kunt overal naartoe. Ik zou zeker een baseball wedstrijd proberen te regelen, prijzen beginnen bij 10 dollar. Ook kun je natuurlijk bij de Cleveland Indians kijken.
New Yorker in spe
pi_25198970
Een vriend van mij heeft 2 jaar geleden 2 maanden gewerkt in een pretpark in Cincinnati. Hij heeft het daar zeker naar zijn zin gehad en verbleef ook op een campus. Lijkt me best leuk om mee te maken zoiets.
Die vriend van mij was in New York voor een paar dagen. Zat ie midden in die grote blackout.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_25456914
een tvp is een verkeerd woord, ik volg het hier gewoon verder. Ik wil ook nog steeds graag in amerika (liefst NYC ) werken, maar begin toch maar met een baan in NL
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25458495
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef komrad het volgende:
een tvp is een verkeerd woord, ik volg het hier gewoon verder. Ik wil ook nog steeds graag in amerika (liefst NYC ) werken, maar begin toch maar met een baan in NL
Met een afgeronde studie moet je toch aardig uit de voeten kunnen in tegenstelling tot een eerste jaars.
New Yorker in spe
pi_25458618
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:51 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Met een afgeronde studie moet je toch aardig uit de voeten kunnen in tegenstelling tot een eerste jaars.
ja maar ik wil ook gewoon een echte baan in de states dan he, dus iets in mijn studierichting. Het was al lastig genoeg om in NL werk te vinden
pi_25462527
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef komrad het volgende:

[..]

ja maar ik wil ook gewoon een echte baan in de states dan he, dus iets in mijn studierichting. Het was al lastig genoeg om in NL werk te vinden
'was'?

Je hebt inmiddels werk gevonden? Wat heb je allemaal al geprobeerd?
New Yorker in spe
pi_25463239
Jeroenus, you don't wanna know. Maar dat betekent niet dat ik niet nog steeds uiteindelijk wel in de states wil werken (NY natuurlijk ), ik stel het alleen even uit
pi_25463379
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:01 schreef komrad het volgende:
Jeroenus, you don't wanna know. Maar dat betekent niet dat ik niet nog steeds uiteindelijk wel in de states wil werken (NY natuurlijk ), ik stel het alleen even uit
Wat voor werk doe je nu dan? Internationaal bedrijf met opties in de VS?
New Yorker in spe
pi_25463417
IK ga per 1 april bij een gemeente werken, dus niet echt wat je zegt internationaal. Ik wil een paar jaar ervaring opdoen en dan eens verder kijken, met werkervaring is het toch wat makkelijker.

Ik kijk ook nog steeds of ik een promotieplaats kan krijgen bij een gerenommeerde universiteit
pi_25463550
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
IK ga per 1 april bij een gemeente werken, dus niet echt wat je zegt internationaal. Ik wil een paar jaar ervaring opdoen en dan eens verder kijken, met werkervaring is het toch wat makkelijker.

Ik kijk ook nog steeds of ik een promotieplaats kan krijgen bij een gerenommeerde universiteit
Is het wel een 'ambtenarenbaantje' conform je niveau?

Promotieplaats = onderzoekswerk?
New Yorker in spe
pi_25463607
het is een hbo functie, maar ja het is even niets anders.
Ja ik wil een promotieonderzoek nog ooit gaan doen, maar ja dan moet ik wel ergens binnen kunnen komen he. EN ik wil niet meer bij mijn 'oude' universiteit gaan promoveren. Ik hoop op harvard of nog beter MIT, maar dat zal niet meevallen. Maar can you blame a man for trying
pi_25463709
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:18 schreef komrad het volgende:
het is een hbo functie, maar ja het is even niets anders.
Ja ik wil een promotieonderzoek nog ooit gaan doen, maar ja dan moet ik wel ergens binnen kunnen komen he. EN ik wil niet meer bij mijn 'oude' universiteit gaan promoveren. Ik hoop op harvard of nog beter MIT, maar dat zal niet meevallen. Maar can you blame a man for trying
Zo zo, niet de minste, flinke ambitie. Heb je echt zulke cijfers waarmee je daar toegelaten kan worden?
New Yorker in spe
pi_25463778
ach ik haal de 8 gemiddeld niet, maar ik haal wel alles in 1x. Als ik 10-15 herren gedaan had was ik hard richting cum laude gegaan. Ik wil natuurlijk eigenlijk wel naar columbia sinds NYC het beste is.

Ik wil eignelijk een gecombineerde onderzoeks en normale werk baan, maar ik vrees dat mijn ambities hoger zijn dan waar ik redelijkwijs voor in aanmerking zou kunnen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')