De FTR'ertjes zijn heel erg anti-SHO en kennen Shandinella dus niet en willen haar vooral niet kennen. Dus dat heeft weinig nut.quote:Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dat heeft een Shandinella icoon en nomineert danSylvana Simons
als leukste negerin.
Niet zo generaliseren hé...quote:Op maandag 22 november 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De FTR'ertjes zijn heel erg anti-SHO en kennen Shandinella dus niet en willen haar vooral niet kennen. Dus dat heeft weinig nut..
Niet dat ze geen hekel aan Sylvana of Aldith hebben, maar toch.
preciesquote:Op maandag 22 november 2004 16:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren hé...
Ik, en ik ken er nog wel een paar, kijk ook ER
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op maandag 22 november 2004 16:53 schreef GFP het volgende:
Niet zo generaliseren hé...
Ik, en ik ken er nog wel een paar, kijk ook ER
Iemand die nog niet ontmaagd is.quote:Op maandag 22 november 2004 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die Yoda-award nogal vaag. Wie of wat geldt als groentje?
Iemand die nog niet eerder was opgevallen.quote:Op maandag 22 november 2004 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die Yoda-award nogal vaag. Wie of wat geldt als groentje?
quote:Op zondag 21 november 2004 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De Turks Fruit-award: voor de user met het meeste functioneel bloot in zijn posts. KInky Queen, mag hem nu al in ontvangst nemen
quote:Op maandag 22 november 2004 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Syvlie Meis-award voor domste user.
Dat zal waarschijnlijk tussen een zekere smurf en ondergetekende gaan, alhoewel ik de laatste weken amper nog films zie...quote:Op maandag 22 november 2004 19:19 schreef Arcee het volgende:
KaZaa Award - User die meeste gedownloade films kijkt
Da's de mijne, want die is langer dan 250 tekensquote:Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef Hare het volgende:
De Here's looking at you, kid-Award User met mooiste signature
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 22 november 2004 19:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
[..]
Dat zal waarschijnlijk tussen een zekere smurf en ondergetekende gaan, alhoewel ik de laatste weken amper nog films zie...
[..]
Da's de mijne, want die is langer dan 250 tekens
![]()
Hier spreek ik trouwens m'n veto tegen uit, want dat Alien Head ding is echt het lelijkste wat ik in m'n hele leven heb gezien. M'n ogen doen pijn als ik een plaatje zie van dat misbaksel.quote:Op maandag 22 november 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
Alien Head-Award - User met de mooiste dvd collectie
Maar daar denken velen toch anders over.quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier spreek ik trouwens m'n veto tegen uit, want dat Alien Head ding is echt het lelijkste wat ik in m'n hele leven heb gezien. M'n ogen doen pijn als ik een plaatje zie van dat misbaksel.
Hij ziet er anders precies uit als in de film.quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier spreek ik trouwens m'n veto tegen uit, want dat Alien Head ding is echt het lelijkste wat ik in m'n hele leven heb gezien. M'n ogen doen pijn als ik een plaatje zie van dat misbaksel.
Geen id, het is waarschijnlijk een bug in de forumsoftware.quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Hare het volgende:
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
en welke smurf?
yeah right........ misschien is een roman holiday box wat voor je??? ik neem aan dat je hem wel in het echt hebt gezien (anders kan je er uiteraard niet over oordelen) dus ben ik wel benieuwd wat er dan zo lelijk aan is dat het het lelijkste is wat je in heel je leven hebt gezien.....quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Veto?quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heet geen Timo20 he?quote:Op maandag 22 november 2004 20:51 schreef AntiChrist het volgende:
yeah right........ misschien is een roman holiday box wat voor je??? ik neem aan dat je hem wel in het echt hebt gezien (anders kan je er uiteraard niet over oordelen) dus ben ik wel benieuwd wat er dan zo lelijk aan is dat het het lelijkste is wat je in heel je leven hebt gezien.....
Alleen ik.quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veto?![]()
Er zijn mensen met veto? Wie, hoe en waarom?
bedankt voor de verschrikkelijk goede argumenten.. u gaat door voor de gaylord award....quote:Op maandag 22 november 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heet geen Timo20 he?
4 dagen carnaval per jaar is al erg genoeg, je zou dan vrijwillig 365 dagen per jaar naar dat Alien-geval kijken.
Alleen maar voor die Amelie Collector's Edition? Dan zijn er toch wel betere gegadigdenquote:Op maandag 22 november 2004 22:48 schreef AntiChrist het volgende:
bedankt voor de verschrikkelijk goede argumenten.. u gaat door voor de gaylord award....
amelie - roman holiday 1 pot natquote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef California het volgende:
[..]
Alleen maar voor die Amelie Collector's Edition? Dan zijn er toch wel betere gegadigden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |