abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23471010
Maar dan nog zie ik niks in De Mol eigenlijk, decoder of niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23471048
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat zou dan wel leuk zijn voor de competitie
maar zal de volgende coach van AZ zelfde prestaties kunnen leveren
want ik zie Co geen Guy Roux worden
De vraag is of Co na volgend jaar nog trainer is van AZ. Stel hij schopt 't tot in de CL en laat mooi voetbal zien zoals Ajax in '95 (eerlijk is eerlijk), haalt de 2e ronde en vliegt er dan uit doordat ie te mooi speelt en dus niet degelijk. Dan melden de buitenlandse grootmachten zich voor hem.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 21 november 2004 @ 17:15:09 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23471052
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Maar dan nog zie ik niks in De Mol eigenlijk, decoder of niet.
dat is wat anders.

SV mogen wat mij betrefd gewoon bop de zondagavond bij SS blijven,dat is ongeveer hetzelfde als op zaterdagavond naar MOTD kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 21 november 2004 @ 17:15:44 #29
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23471063
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat zou dan wel leuk zijn voor de competitie
maar zal de volgende coach van AZ zelfde prestaties kunnen leveren
want ik zie Co geen Guy Roux worden
ik denk dat Scheringa daar wel voor zorgt. vergeet niet dat er dit seizoen 3/4 voetballers zijn aangetrokken die bij iedere subtopclub gewild zijn. en ze hadden al een goede selectie. als je genoeg geld hebt komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven.

AZ is nu trouwens wel dé concurrent van PSV.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_23471089
Ik zeg 0-2. Degelijk spel en punten, wat zal het wel niet worden als dit PSV - we zaten toch in een overgangsjaar - straks ook nog lekker gaat spelen!

En voor de Vitesse-supporters: tel even tot 10 en ga dan pas beginnen met extreme uitspraken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23471141
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:15 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ik denk dat Scheringa daar wel voor zorgt. vergeet niet dat er dit seizoen 3/4 voetballers zijn aangetrokken die bij iedere subtopclub gewild zijn. en ze hadden al een goede selectie. als je genoeg geld hebt komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven.

AZ is nu trouwens wel dé concurrent van PSV.
AZ is idd dé concurrent, voor zo ver je van concurrenten kunt spreken. Maar ik zie PSV wel winnen in de Hout; Als ze zo aanvallend tegen ons spelen, lopen ze bij ons in het mes. Ik denk zelfs dat wij de enige ploeg zijn die kan winnen in de Hout dit seizoen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23471199
AZ stort over minimaal één jaar toch volledig in, heb je altijd met Co en zijn ploegen.

Maar goed, er komt een periode dat PSV die tegengoals wel krijgt en dan blijkt dat het toch niet zo'n heel fantastisch team is, vrees ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_23471229
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
AZ stort over minimaal één jaar toch volledig in, heb je altijd met Co en zijn ploegen.

Maar goed, er komt een periode dat PSV die tegengoals wel krijgt en dan blijkt dat het toch niet zo'n heel fantastisch team is, vrees ik.
Waar baseer je die tweede alinea op?
  zondag 21 november 2004 @ 17:23:24 #34
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23471238
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

AZ is idd dé concurrent, voor zo ver je van concurrenten kunt spreken. Maar ik zie PSV wel winnen in de Hout; Als ze zo aanvallend tegen ons spelen, lopen ze bij ons in het mes. Ik denk zelfs dat wij de enige ploeg zijn die kan winnen in de Hout dit seizoen.
Het zal in ieder geval een leuke pot worden, heb er nu al zin in maar dat zal nog wel tot na de winterstop duren.

Over in het mes lopen; Co heeft gezegd dat hij PSV onderschat heeft dus zal hij de volgende keer wel wat veilieger spelen zou je denken. Aan de andere kant is CO wel zo eergevoelig dat hij zonodig 'gewoon z'n eigen spelletje' wil spelen. En dan zie ik ook wel ruimte voor PSV liggen.

Of we kopen Landzaat gewoon in de winterstop
pi_23471333
quote:

fantastisch niet nee maar een goed degelijk elftal is het zeker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 17:27:17 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23471350
quote:

Co zn contract loopt toch af na dit seizoen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 21 november 2004 @ 17:33:00 #37
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23471498
En het einde van het seizoen is nog lang niet in zicht
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 21 november 2004 @ 17:35:23 #38
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23471564
PSV stijgt naar de 3e plek in de Top 24 Champion League clubs van Eurosport door de overwinning op Vitesse. Alleen Chelsea en Juventus nog voor ons
pi_23471669
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Co zn contract loopt toch af na dit seizoen?
Dan is het sowieso einde verhaal, maar hij zal wel zo ijdel zijn om te blijven en dus zijn eigen ondergang weer eens mee te maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_23471684
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar baseer je die tweede alinea op?
Omdat PSV op een man of vijf na vooral uit aardige voetballers bestaat, geen echte toppers. Ze kunnen dus zomaar weer die duels gaan verliezen die ze vorig jaar ook verloren.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 november 2004 @ 17:42:45 #41
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_23471730
Persoonlijk heb ik het idee dat niet PSV groter is maar de enige club die een niveau behoud terwijl de rest ver wegzakt.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_23471810
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat PSV op een man of vijf na vooral uit aardige voetballers bestaat, geen echte toppers. Ze kunnen dus zomaar weer die duels gaan verliezen die ze vorig jaar ook verloren.
Cocu, Van Bommel, Ooijer, Alex,Park, Lee, Farfán, Vonlanthen, Bouma, Gomes, Vogel, de Jong, Lucius (de klusjesman) en Beasley. Tja, dat zijn er toch 14. Lucius is natuurlijk geen topper, maar wel nuttig voor iedere club als 12e man. De rest is gewoon van grote klasse.
pi_23471903
Het leuke is dat PSV voor het seizoen door iedereen als kansloos werd gezien...
A smile is all you need
pi_23471906
Ja, dat zijn 14 echte toppers....

Van Bommel is internationale top, Cocu, Bouma en Ooijer zijn internationale subtop en Farfán en Vonlanthen zijn talenten. De rest is echt geen grote klasse hoor, kom op zeg...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 november 2004 @ 17:51:35 #45
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_23471938
Cocu subtop nog nooit zo'n onzin gehoord
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  zondag 21 november 2004 @ 17:52:08 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23471950
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat zijn 14 echte toppers....

Van Bommel is internationale top, Cocu, Bouma en Ooijer zijn internationale subtop en Farfán en Vonlanthen zijn talenten. De rest is echt geen grote klasse hoor, kom op zeg...
en Beasley mag bij talenten gezet worden,dan houd het wel op denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23471952
Ik vond eigenlijk alleen PSV-Rode Ster schitterend van hen dit seizoen. Voor de rest valt het erg tegen. Ze zouden enorm veel goodwill en krediet kunnen winnen als ze deze week eens swingend het kwakkelende Arsenal met een nulletje of 4 naar huis sturen. En ik zou die Farfan en von Lanthem erin zetten, daar schiet je nog wel eens wakker van.
pi_23471960
Iedereen van Ajax is jaloers
pi_23471970
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Precies.
Met het oog op de financien is het een goede zaak dat AZ zich nu meldt.
Door hun resultaten zullen ze toch meer knaken gaan opstrijken uit reclame inkomsten,EC voetbal etc. en als een club daar goed mee om kan gaan zit er misschien wel een blijvende plek in voor de toekomst
Dat is in de geschiedenis nog nooit gebeurd, en zal ook nu niet gebeuren. Het Nederlandse voetbal moet het niet hebben van geld, maar van de eigen jeugdopleidingen. AZ draait dit seizoen en volgend seizoen misschien nog leuk mee, maar daarna zakken die ook weer terug naar de middenmoot. Vitesse, Twente en vele andere clubs hebben al zoveel pogingen gedaan om definitief aan te haken bij de top, maar het is niet gelukt en het zal AZ ook niet lukken.
  zondag 21 november 2004 @ 17:53:13 #50
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23471984
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar aan het begin van het seizoen hebben we juist vastgesteld dat PSV een brede selectie heeft. Kijk het blok op het middenveld staat gewoon. Met De Jong of Vogel achter de hand. Het centrale verdedigingsduo idem en ook daar een goede speler achter de hand, want Alex, Bouma en Ooijer kunnen daar prima uit de voeten.

Als iemand uit vorm is kan en moet die speler gepasseerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')