De vraag is of Co na volgend jaar nog trainer is van AZ. Stel hij schopt 't tot in de CL en laat mooi voetbal zien zoals Ajax in '95 (eerlijk is eerlijk), haalt de 2e ronde en vliegt er dan uit doordat ie te mooi speelt en dus niet degelijk. Dan melden de buitenlandse grootmachten zich voor hem.quote:Op zondag 21 november 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat zou dan wel leuk zijn voor de competitie
maar zal de volgende coach van AZ zelfde prestaties kunnen leveren
want ik zie Co geen Guy Roux worden
dat is wat anders.quote:Op zondag 21 november 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Maar dan nog zie ik niks in De Mol eigenlijk, decoder of niet.
ik denk dat Scheringa daar wel voor zorgt. vergeet niet dat er dit seizoen 3/4 voetballers zijn aangetrokken die bij iedere subtopclub gewild zijn. en ze hadden al een goede selectie. als je genoeg geld hebt komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven.quote:Op zondag 21 november 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat zou dan wel leuk zijn voor de competitie
maar zal de volgende coach van AZ zelfde prestaties kunnen leveren
want ik zie Co geen Guy Roux worden
AZ is idd dé concurrent, voor zo ver je van concurrenten kunt spreken. Maar ik zie PSV wel winnen in de Hout; Als ze zo aanvallend tegen ons spelen, lopen ze bij ons in het mes. Ik denk zelfs dat wij de enige ploeg zijn die kan winnen in de Hout dit seizoen.quote:Op zondag 21 november 2004 17:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik denk dat Scheringa daar wel voor zorgt. vergeet niet dat er dit seizoen 3/4 voetballers zijn aangetrokken die bij iedere subtopclub gewild zijn. en ze hadden al een goede selectie. als je genoeg geld hebt komt de kwaliteit vanzelf bovendrijven.
AZ is nu trouwens wel dé concurrent van PSV.
Waar baseer je die tweede alinea op?quote:Op zondag 21 november 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
AZ stort over minimaal één jaar toch volledig in, heb je altijd met Co en zijn ploegen.
Maar goed, er komt een periode dat PSV die tegengoals wel krijgt en dan blijkt dat het toch niet zo'n heel fantastisch team is, vrees ik.
Het zal in ieder geval een leuke pot worden, heb er nu al zin inquote:Op zondag 21 november 2004 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
AZ is idd dé concurrent, voor zo ver je van concurrenten kunt spreken. Maar ik zie PSV wel winnen in de Hout; Als ze zo aanvallend tegen ons spelen, lopen ze bij ons in het mes. Ik denk zelfs dat wij de enige ploeg zijn die kan winnen in de Hout dit seizoen.
fantastisch niet nee maar een goed degelijk elftal is het zekerquote:Op zondag 21 november 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
AZ stort over minimaal één jaar toch volledig in, heb je altijd met Co en zijn ploegen.
Maar goed, er komt een periode dat PSV die tegengoals wel krijgt en dan blijkt dat het toch niet zo'n heel fantastisch team is, vrees ik.
Co zn contract loopt toch af na dit seizoen?quote:Op zondag 21 november 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dan is het sowieso einde verhaal, maar hij zal wel zo ijdel zijn om te blijven en dus zijn eigen ondergang weer eens mee te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Co zn contract loopt toch af na dit seizoen?
Omdat PSV op een man of vijf na vooral uit aardige voetballers bestaat, geen echte toppers. Ze kunnen dus zomaar weer die duels gaan verliezen die ze vorig jaar ook verloren.quote:Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar baseer je die tweede alinea op?
Cocu, Van Bommel, Ooijer, Alex,Park, Lee, Farfán, Vonlanthen, Bouma, Gomes, Vogel, de Jong, Lucius (de klusjesman) en Beasley. Tja, dat zijn er toch 14. Lucius is natuurlijk geen topper, maar wel nuttig voor iedere club als 12e man. De rest is gewoon van grote klasse.quote:Op zondag 21 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV op een man of vijf na vooral uit aardige voetballers bestaat, geen echte toppers. Ze kunnen dus zomaar weer die duels gaan verliezen die ze vorig jaar ook verloren.
en Beasley mag bij talenten gezet worden,dan houd het wel op denk ikquote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat zijn 14 echte toppers....
Van Bommel is internationale top, Cocu, Bouma en Ooijer zijn internationale subtop en Farfán en Vonlanthen zijn talenten. De rest is echt geen grote klasse hoor, kom op zeg...
Dat is in de geschiedenis nog nooit gebeurd, en zal ook nu niet gebeuren. Het Nederlandse voetbal moet het niet hebben van geld, maar van de eigen jeugdopleidingen. AZ draait dit seizoen en volgend seizoen misschien nog leuk mee, maar daarna zakken die ook weer terug naar de middenmoot. Vitesse, Twente en vele andere clubs hebben al zoveel pogingen gedaan om definitief aan te haken bij de top, maar het is niet gelukt en het zal AZ ook niet lukken.quote:Op zondag 21 november 2004 17:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies.
Met het oog op de financien is het een goede zaak dat AZ zich nu meldt.
Door hun resultaten zullen ze toch meer knaken gaan opstrijken uit reclame inkomsten,EC voetbal etc. en als een club daar goed mee om kan gaan zit er misschien wel een blijvende plek in voor de toekomst
Maar aan het begin van het seizoen hebben we juist vastgesteld dat PSV een brede selectie heeft. Kijk het blok op het middenveld staat gewoon. Met De Jong of Vogel achter de hand. Het centrale verdedigingsduo idem en ook daar een goede speler achter de hand, want Alex, Bouma en Ooijer kunnen daar prima uit de voeten.quote:Op zondag 21 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV op een man of vijf na vooral uit aardige voetballers bestaat, geen echte toppers. Ze kunnen dus zomaar weer die duels gaan verliezen die ze vorig jaar ook verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |