Een beetje van jezelf en een beetje van moiquote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef Manias het volgende:
Jeeeej mn eerste topic geopend
dankjuhweljebentlievquote:Op zondag 21 november 2004 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een beetje van jezelf en een beetje van moi
mononoke vond ik ook mooi, maar een beetje te eco, was beetje 1e japananimatie die ik zag. (aangekocht door disney dacht ik)...ja die bosgeesttjes met knikkelbolletjes waren echt gewelidig, kewl!quote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef Manias het volgende:
Jeeeej mn eerste topic geopend
Er zijn ook heel veel koele series he.. Ragnarok: the animation, dotHack (.hack://sign bijv), witchhunter robin, chrno crusade, .........quote:Op zondag 21 november 2004 16:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
mononoke vond ik ook mooi, maar een beetje te eco, was beetje 1e japananimatie die ik zag. (aangekocht door disney dacht ik)...ja die bosgeesttjes met knikkelbolletjes waren echt gewelidig, kewl!
toch nog wat langer uitslapen?quote:Op zondag 21 november 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
ik zat in het topic DE TIETEN VAN GEORGINA te kijken of het een verkapt [HOMO]-topic was...![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 16:38 schreef Manias het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel koele series he.. Ragnarok: the animation, dotHack (.hack://sign bijv), witchhunter robin, chrno crusade, .........
jaa erg cute die spookjesquote:Op zondag 21 november 2004 16:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
de tekenstijl spreekt me erg aan. veel meer als disney/pixel. ik hou wel van "animme cute", maar niet zo van "disney cool". disney/pixel vind ik vaak te glad.![]()
cute.. ik vind ze doooodengquote:Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef Manias het volgende:
[..]
jaa erg cute die spookjes
de disney moraal is toch wel anders dan de japanse moraal. de amerikaanse moraal ligt er vaak zo dik bovenop (hoewel monoke ook wel eco was, maar niet op disney manier)quote:Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef Manias het volgende:
[..]
jaa erg cute die spookjes
jerruhquote:Op zondag 21 november 2004 16:55 schreef Jerruh het volgende:
prego!!!.
Ik heb het hele weekend gegeten, gestapt en gezopen... ja dus.quote:Op zondag 21 november 2004 17:08 schreef Jerruh het volgende:
ja hoor SAJ, en jij ook?
lightning boltquote:Op zondag 21 november 2004 17:08 schreef Manias het volgende:
Caps gemaakt van ragnarok the animation:
Laaituningg.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Boltoh!!(lightning bolt)
[afbeelding]
[afbeelding]
*jaelours*quote:Op zondag 21 november 2004 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend gegeten, gestapt en gezopen... ja dus.
Had je langs moeten komen.quote:Op zondag 21 november 2004 17:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*jaelours*
ad u me uit moeten neudigenquote:Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je langs moeten komen.
Hmm.. goed dat ik er dan niet was ..quote:Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef Manias het volgende:
stond op de flyer dit keer wel
vrouwofoob?quote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. goed dat ik er dan niet was ..
Gister welquote:Op zondag 21 november 2004 17:23 schreef Vlarp het volgende:
Zeg...
Vrouwen mochten toch niet binnen in de R&B ?
Ik ga niet stappen om wijven te zienquote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Manias het volgende:
[..]
vrouwofoob?
en een of andere wazige vlekquote:Op zondag 21 november 2004 17:30 schreef tech het volgende:
Ang3l en Pup!
Whehehe, de poetshomo, pup en een lijkbleke vermoeide ikquote:
Dat is de poetshomo, dank je.quote:Op zondag 21 november 2004 17:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
en een of andere wazige vlek
k vind pup er moeier uitzien xDquote:Op zondag 21 november 2004 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, de poetshomo, pup en een lijkbleke vermoeide ik
ik had al zon vermoedenquote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de poetshomo, dank je.
En die euhm.. poetst?quote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de poetshomo, die poetst en die's homoquote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Manias het volgende:
[..]
k vind pup er moeier uitzien xD
wie's die poetshomo?
you're welcome.... nothing personalquote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De schoonmaker van de R&B?quote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de poetshomo, die poetst en die's homo
Volgens mij is 1/3 NL, 1/3 Frans en 1/3 Belgisch in de R&B, zoietsquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn volgens mij allemaal Nederlanders.. een enkeling komt me vaag bekend voor ...
Ik wil ook dichter in de buurt wonenquote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is 1/3 NL, 1/3 Frans en 1/3 Belgisch in de R&B, zoiets
Voor Eindhovenaren is 't maar ene kort tripje he, dus geregeld dat je wat oude DS-gangers er ziet
Een Brabo op de foto dus?quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
joris! oud klasgenoot!!!!!!
quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
joris! oud klasgenoot!!!!!!
jupquote:Op zondag 21 november 2004 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een Brabo op de foto dus?
Ja maar dit is DJ Yoor, die's liefquote:Op zondag 21 november 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup
@ang3l: DJ yoor must watch out for DJ jerre.
ik ga ooit op dance valley draaienquote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dit is DJ Yoor, die's lief
En DJ Yoor heeft 3x op Frequence gedraaid (natuurlijk vanwege ex-vriend meneer Patrick, eigenaar van Pure Events, maar dat telt niet).
Op zondag?quote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef Cybart het volgende:
tijd om malibu in de cola te pleuren
Altijd blijven dromenquote:Op zondag 21 november 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga ooit op dance valley draaien.
Hey maar waar heb je dan bij Yoor in de klas gezeten? (En heb je dan ook bij Wouter van Elderen in de klas gezeten? Blonde jongen)quote:Op zondag 21 november 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga ooit op dance valley draaien.
ik kom er welquote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Altijd blijven dromen
bier is niet koud...quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op zondag?
je studeert toch HEEEEEEEEEEEL wat anders?quote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kom er wel.
ook al zit ik nu te rangeren met een gigantisch zelfvertrouwen.
Camera.quote:Op zondag 21 november 2004 17:51 schreef Vlarp het volgende:
*twijfel*
Komende week een nieuwe Digitale Camera kopen of een TFT scherm?
Blijft er weinig over ja...quote:Op zondag 21 november 2004 17:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
bier is niet koud...
7up hebben we niet (ivm rode of gele vodka)
gewone vodka hebben we niet
ik heb zin om ranzig te zuipen...quote:Op zondag 21 november 2004 17:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijft er weinig over ja...
middelbaar, in oosterhout.quote:Op zondag 21 november 2004 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey maar waar heb je dan bij Yoor in de klas gezeten? (En heb je dan ook bij Wouter van Elderen in de klas gezeten? Blonde jongen)
Als Yoor draait moet ie van mij altijd dat nr draaien met die sample van Jackon Five... balabalabala mountain top. Die
like whatquote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja bouwkunde, maar daar heb ik al wat dingen op bereikt.
Ok...quote:Op zondag 21 november 2004 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Camera.
Wat luister je liefquote:Op zondag 21 november 2004 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok...
die's iets goedkoper ook
Nah, goed beeldscherm heb ik al.. en camera is hard aan vervanging toe...quote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat luister je lief
nie veel hoorquote:Op zondag 21 november 2004 17:56 schreef Manias het volgende:
[..]
like whatniet te confident worden he
"Hoeveel moeten er nog gaan?"quote:Op zondag 21 november 2004 18:05 schreef Cybart het volgende:
Jongen (19) na mishandeling overleden
hoeveel moeten er nog komen
*tv gaat maken ofzo*
Op de blacklist zetten van je spamkiller?quote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef Manias het volgende:
argh van sommige mensen uit engeland (studententijd daar) krijg ik alleen nog maar forwards! why bother stuur dan nix als je tog nix boeiends wil vertellen
das ook zo hardquote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op de blacklist zetten van je spamkiller?
though effectivequote:Op zondag 21 november 2004 18:24 schreef Manias het volgende:
[..]
das ook zo hard![]()
harrrquote:Op zondag 21 november 2004 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
though effective
Heb je dat in huis?quote:Op zondag 21 november 2004 18:16 schreef Jerruh het volgende:
warme chocolademelk met een bolletje ijs en slagroom!!!.
ja!!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je dat in huis?.
Das niet echt een goed tekenquote:Op zondag 21 november 2004 18:40 schreef Cybart het volgende:
en dan krijg ik ook nog twee keer electrische schokken
dat idee had ik ook al.....quote:Op zondag 21 november 2004 18:46 schreef Manias het volgende:
[..]
Das niet echt een goed teken
had kunnen enzoquote:Op zondag 21 november 2004 19:03 schreef Jerruh het volgende:
bart, als je zin had, konden we vanavond gaan zuipen...
Ik hoop voor je dat je geen dagen oude witte rijst gaat proberen te etenquote:Op zondag 21 november 2004 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of ik deze dagen oude chinees ga overleven.
Ik laat mijn CD-collectie na aan het Leger des Heils.
En wij, wat krijgen wij?quote:Op zondag 21 november 2004 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of ik deze dagen oude chinees ga overleven.
Ik laat mijn CD-collectie na aan het Leger des Heils.
Ga ik dood?quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Manias het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen dagen oude witte rijst gaat proberen te eten
De groetjes.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef G_E het volgende:
En wij, wat krijgen wij?.
quote:
Bacillus cereus: Dit is een sporevormende bacterie, die granen kan besmetten. B. cereus is berucht als veroorzaker van een variant op het Chinees-restaurantsyndroom, doordat gekookte rijst een geschikte voedingsbodem vormt.
En jij buikpijn en diarree.quote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De groetjes.
quote:Bacillus cereus in rijstproducten
Als het toxine eenmaal is gevormd in de (gekookte) rijst wordt dit niet afgebroken bij een volgende verhittingsstap (bijvoorbeeld het bakken van een rijstevlaai). Daarnaast zijn de sporen van B. cereus in staat het bakproces van de rijstevlaai te overleven, waarna de bacterie - na ontkieming van de sporen - kan uitgroeien in de rijstevlaai. Ook hierbij kan opnieuw toxine worden gevormd.
Als B. cereus in levensmiddelen in voldoende hoge aantallen aanwezig is, kan consumptie leiden tot ziekte (voedselvergiftiging of -infectie). Er bestaan twee ziektebeelden: het milde (diarree) type en het heftige (braak) type. Het milde type kenmerkt zich door het optreden van ziekteverschijnselen (8 tot 16 uur na consumptie) als diarree en buikpijn gedurende circa 24 uur. Bij het heftige type, bv. in rijst, treden verschijnselen als braken en misselijkheid vrij snel na consumptie op (1/2 tot 6 uur) en duren deze minder lang (6 tot 24 uur).
Het probleem is dat ze juist toxines produceren, die je immuunsysteem aantasten.quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Oja. We zullen zien.
Zulke dingen zijn altijd goed voor je imuunsysteem..
quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Manias het volgende:
zo fotoboek gemaaktMet foto van mij... in canada!
http://fotoboek.fok.nl/manias
Het is mij!quote:Op zondag 21 november 2004 20:07 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie een blonde jongen..
Nouja, het trainen van de lever dan.quote:Op zondag 21 november 2004 20:02 schreef G_E het volgende:
Het probleem is dat ze juist toxines produceren, die je immuunsysteem aantasten..
En, ben je al besprongen door alle single jongens in dit topic?quote:Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef Manias het volgende:
[..]
Het is mij!
Pffff.. je wekt zo de indruk dat we allemaal sletjes zijn hierquote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef G_E het volgende:
[..]
En, ben je al besprongen door alle single jongens in dit topic?.
Niet dan?quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pffff.. je wekt zo de indruk dat we allemaal sletjes zijn hier
Erm tis wel een homow topicquote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pffff.. je wekt zo de indruk dat we allemaal sletjes zijn hier
Wiz en Mark welquote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet dan?.
.
Omdat ie blond is?quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef G_E het volgende:
En, ben je al besprongen door alle single jongens in dit topic?.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet dan?.
.
Nee nee.. dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 21 november 2004 20:23 schreef ajuu het volgende:
IK BEN GEEN SLET
uhu... *pest*quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee.. dat zeg ik ook altijd
nou ja..beetje, niet zo erg als G_E trouwens. die kan er wat van. daar kunnen we alleamaal nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee.. dat zeg ik ook altijd
IK OOK NIET. DUS. OFZO. MISSCHIEN. DENK IK. EVENTUEEL.quote:Op zondag 21 november 2004 20:23 schreef ajuu het volgende:
IK BEN GEEN SLET
beafstukje van mequote:Op zondag 21 november 2004 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IK OOK NIET. DUS. OFZO. MISSCHIEN. DENK IK. EVENTUEEL.
Haai poeliewoelie.quote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
beafstukje van me![]()
![]()
like...where the poeliwoelies live?quote:Op zondag 21 november 2004 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai poeliewoelie..
.
Russian poeliewoelies.quote:Op zondag 21 november 2004 20:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
like...where the poeliwoelies live?![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet niet wat poelwoelies zijn, maar russische poeliewoelies klinken mij als soort schoothondjes met roze strikjes.quote:Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Russian poeliewoelies..
Niet?!quote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet niet wat poelwoelies zijn, maar russische poeliewoelies klinken mij als soort schoothondjes met roze strikjes.
ik ben misschien geen slet, maar ik ben ZEKER geen schoothondje met roze strik.
Ja ik ook niet persé. Ik wilde de DR gewoon ff zien van binnenquote:Op zondag 21 november 2004 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK wilde de DR niet persé in
ik probeer het wel eens, maar dan struikel ik meestal over mijn eigen cuteness...quote:Op zondag 21 november 2004 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jammer
maar we kunnen toch VRIENDEN blijven?quote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?!.
Dan moet je minder struikelenquote:Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik probeer het wel eens, maar dan struikel ik meestal over mijn eigen cuteness...
quote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook niet persé. Ik wilde de DR gewoon ff zien van binnen
oops, I did it again...quote:Op zondag 21 november 2004 20:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan moet je minder struikelen
uh oops jaquote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
oops, I did it again...
![]()
hoiquote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
hallo allemaal dan
is misschien een betere binnenkomer
Haai Waxje Haai!quote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
hallo allemaal dan
hoe vond je dr? ik nooit geweest zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk... toch?
Hoiquote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
hallo allemaal dan
woef...woef...quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai Waxje Haai!.
Wel intrigerend.. Het valt reuze mee daar. Ik hoor altijd van die kinky opgeblazen verhalen over de DR. Eigenlijk had het eerder wat weg van een kantine.quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe vond je dr? ik nooit geweest zijn.
ey laten we het netjes houden he. . don't bring britney into this!!!quote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
oops, I did it again...
![]()
Miauw?quote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
woef...woef...
ja meneer manias goed meneer maniasquote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef Manias het volgende:
[..]
ey laten we het netjes houden he. . don't bring britney into this!!!
waren er leuke jongens? jouw smaak?quote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wel intrigerend.. Het valt reuze mee daar. Ik hoor altijd van die kinky opgeblazen verhalen over de DR. Eigenlijk had het eerder wat weg van een kantine.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja meneer manias goed meneer manias
het dwldn van ghostintheshell gaat trouwens als een trein vandaag. misschien vannacht nog klaar.quote:Op zondag 21 november 2004 20:59 schreef Manias het volgende:
[..]
![]()
Nah niet zo goed gezien daar. Teveel sfeerlichten.quote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
waren er leuke jongens? jouw smaak?
Kijk zequote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef Manias het volgende:
ik ga naar de film! tjuuus
Download ze.quote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
het dwldn van ghostintheshell gaat trouwens als een trein vandaag. misschien vannacht nog klaar.
heb je hem gezien? al lang geleden zeker?quote:Op zondag 21 november 2004 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Download ze.
quote:Op zondag 21 november 2004 21:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah niet zo goed gezien daar. Teveel sfeerlichten.
Ghost in the Shell ken ik niet, maar ik kan je naast alle films van Miyazaki / Studio Ghibli vooral Cowboy Bebop aanraden. Het is een serie, naar aanleiding waarvan ook een film is gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
het dwldn van ghostintheshell gaat trouwens als een trein vandaag. misschien vannacht nog klaar.
ja, ik zei er nog iets over in vorig topic.quote:Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Ghost in the Shell ken ik niet, maar ik kan je naast alle films van Miyazaki / Studio Ghibli vooral Cowboy Bebop aanraden. Het is een serie, naar aanleiding waarvan ook een film is gemaakt..
Hij staat hier nog altijd onbekeken in de kast.quote:Op zondag 21 november 2004 21:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, ik zei er nog iets over in vorig topic.
weet niet of je gelezen hebt.
ik zag onlangs graveofthefireflies voor de 2e keer.
ik vind het echt een prachtige film.
het ritme, hoe het thema behandelt wordt, het verhaal, erg mooi. ja, er gebeuren heftige (emotionele) dingen, waar die worden juistl niet op zo'n disney-manier getoond tis geen stroperige sentimentele tearjerker geworden. beste japanimation tot nu toe. mooiste ook.
snap ikniet. misschien zou je er minder moeite mee hebben gehad als het een disney tearjerker zou zijn geweest. had je dan wel gekeken? het is een erg zwart verhaal. maar er zit een soort berusting in. heel mooi qua ritme (rustig als een requiem).quote:Op zondag 21 november 2004 21:25 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij staat hier nog altijd onbekeken in de kast.. Ik durf niet.
.
Ik ben bang voor hoe ik me voel als ik 'm gezien heb.quote:Op zondag 21 november 2004 21:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
snap ikniet.
quote:Op zondag 21 november 2004 21:26 schreef ajuu het volgende:
sfeernichten
okee. jammer. want ik ben beneiuwd hoe je hem zou vinden. maar je bedoelt nadat je hem gezien hebt? dus niet tijdens het kijken. hmmm. dat je je achteraf kut voelt. ja, tis niet de amrican way van aan het eind een rondedansje en alles komt weer goed.quote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hoe ik me voel als ik 'm gezien heb..
Kheb hem op dvdquote:Op zondag 21 november 2004 21:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je hem gezien? al lang geleden zeker?
quote:Op zondag 21 november 2004 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nah, misschien kijk ik 'm nog wel een keer, op een moment dat ik daar geschikt voor vind. Maar ik ga 'm niet kijken omdat anderen mij dat aanraden. Maar dat doe ik eigenlijk sowieso niet.quote:Op zondag 21 november 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
okee. jammer. want ik ben beneiuwd hoe je hem zou vinden. maar je bedoelt nadat je hem gezien hebt? dus niet tijdens het kijken. hmmm. dat je je achteraf kut voelt. ja, tis niet de amrican way van aan het eind een rondedansje en alles komt weer goed.
wel jammer dat je niet kijkt hoor. maar ik heb ook films die ik om een niet duidelijke reden niet wil zien en die iedereen mij dan aanraadt. ik weet dat ze goed zijn, en toch en toch....
ja ik ook bijna. maar hoe vond je hem?quote:Op zondag 21 november 2004 21:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb hem op dvd
Hij;s wel okquote:Op zondag 21 november 2004 21:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
idd. hoe harder mensen pushen hoe meer ik weiger. maar goed, nu gooi ik mijn eigen (burlington)ruiten in.quote:Op zondag 21 november 2004 21:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Nah, misschien kijk ik 'm nog wel een keer, op een moment dat ik daar geschikt voor vind. Maar ik ga 'm niet kijken omdat anderen mij dat aanraden. Maar dat doe ik eigenlijk sowieso niet.. Door de plee met anderen.
.
Heel lang geleden dat ik hem gezien had. Tis dat ik vandaag toevallig m'n vader zag die naar die film zat te kijken. Ik vond het maar een vage verhaal over een cyborg agente die op zoek was naar een "hacker/programma" genaamd the puppet master.quote:Op zondag 21 november 2004 21:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik ook bijna. maar hoe vond je hem?
quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
(die met kidman)
Avalon heb ik ook ergens liggen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij;s wel okStaat hier in de kast.
Mooie film van dezelfde regisseur (film, niet anime): AVALON
Poolse film overigens.
o, niks voor mij...quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik hem gezien had. Tis dat ik vandaag toevallig m'n vader zag die naar die film zat te kijken. Ik vond het maar een vage verhaal over een cyborg agente die op zoek was naar een "hacker/programma" genaamd the puppet master.
Dogville staat hier ook nog ongezien in de kast.quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
idd. hoe harder mensen pushen hoe meer ik weiger. maar goed, nu gooi ik mijn eigen (burlington)ruiten in.
mensen vragen nog steeds of ik de laaste larsvontrier al gezien hebt (die met kidman) want film zo goed etc.
Vaag hequote:Op zondag 21 november 2004 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Avalon heb ik ook ergens liggen.
Wat een rare film en dan telkens dezelfde opera achtige muziek erdoorheen.
Overigens wel apart in beeld gebracht qua sombere kleuren. Praktisch zwart/wit met hier en daar een gekleurd element/voorwerp.quote:Op zondag 21 november 2004 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Avalon heb ik ook ergens liggen.
Wat een rare film en dan telkens dezelfde opera achtige muziek erdoorheen.
Dogvillequote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
mensen vragen nog steeds of ik de laaste larsvontrier al gezien hebt (die met kidman) want film zo goed etc.
Cowboy Bebop moet je dan vooral niet kijken. Niet doen. Ik vind het een geweldige serie die steeds weer opnieuw kan kijken, keer na keer na keer, maar ik raad het jou beslist af.quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
idd. hoe harder mensen pushen hoe meer ik weiger.
ja! ik kon niet op die naam komen! dogville.quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef G_E het volgende:
[..]
Dogville staat hier ook nog ongezien in de kast..
Ach film staat vol van de onderliggende boodschappen. Het achterkomen van die boodschappen laat ik wel aan fans over.quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
o, niks voor mij...
[afbeelding]
*luistert naar nobukazu takemaru - let my fish loose*
heb ik trouwens al gezegd dat graveofthefireflies een vreselijke film is, wat een sentimentele snottebel! vergeleken hiermee is bambi nog hardcore. draak van een film.quote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Cowboy Bebop moet je dan vooral niet kijken. Niet doen. Ik vind het een geweldige serie die steeds weer opnieuw kan kijken, keer na keer na keer, maar ik raad het jou beslist af.
quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
Bambi is ook hardcore [afbeelding]
hij heeft het op zich bij een aantal mensen al verbruidquote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Mr T was in de R&B
En kheb 'm niet gezienwoops
quote:Op zondag 21 november 2004 22:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
bambi is de ultieme sfeer-nicht.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Bambi... boy was dat ff de verkeerde keus om op te zetten met babysitten
Uren voordta die janken kinderen weer stil zijn
Dat moet je ook heel anders aanpakken. Net als in The Storyteller van Saki, kun je dat soort snotmonsters beter een gruwelijk verhaal voorschotelen, ipv zo'n tranentrekker.quote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Bambi... boy was dat ff de verkeerde keus om op te zetten met babysitten
Uren voordta die janken kinderen weer stil zijn
quote:Bertha was trembling very much at having the wolf prowling and sniffing so near her, and as she trembled the medal for obedience clinked against the medals for good conduct and punctuality. The wolf was just moving away when he heard the sound of the medals clinking and stopped to listen; they clinked again in a bush quite near him. He dashed into the bush, his pale grey eyes gleaming with ferocity and triumph, and dragged Bertha out and devoured her to the last morsel. All that was left of her were her shoes, bits of clothing, and the three medals for goodness.
Zeker doenquote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
zal het onthouden als ik eens op de kids van mijnn zusje moet passen.
Die oogjes maken het helemaal.... BAMBI-OOGJESquote:Op zondag 21 november 2004 22:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
die ogen..aaaahh![]()
![]()
een ander verhaal van saki 'gebriel ernest'handelt over een jongen uit het bos die door een baron wordt opgevoed met goeie manieren. baron weet niet dat jongen een weerwolf is. tot zijn vrouw hem voorstelt om samen met de buurjongen naar een kerkavond te gaan. baron hoort ondertussen over de darkside van de jongen. de kleren van de buurjongen worden nog wel gevonden.quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef G_E het volgende:
[..]
bambi is uber-cutequote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die oogjes maken het helemaal.... BAMBI-OOGJES![]()
![]()
Wat liev![]()
Bambi is mijn voorbeeld.. Liev en onschuldig, maar ik denk van binnen ook eenquote:Op zondag 21 november 2004 22:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
bambi is uber-cute
Bambi is een hoer???quote:Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bambi is mijn voorbeeld.. Liev en onschuldig, maar ik denk van binnen ook een-tje .
ja voor mij ook beetje.quote:Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bambi is mijn voorbeeld.. Liev en onschuldig, maar ik denk van binnen ook een-tje .
Heet Manias eigenlijk Bambi??quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Vandaar dat al die blonde snollen Bambi heten!
Je moet 'm eens zien op hard waterquote:Op zondag 21 november 2004 22:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Heet Manias eigenlijk Bambi?? [afbeelding]
Al die blonde kutwijven moeten eigenlijk van de naam Bambi afblijven.quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bambi is een hoer???
Vandaar dat al die blonde snollen Bambi heten!
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op zondag 21 november 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet 'm eens zien op hard water
quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja voor mij ook beetje.
[afbeelding]
dit is wel heel valse nichterige bambi, non? oei...scary!
zijn beschrijving van de 'marteling' van de heilige vespuluus, een jongen die, in opdracht van zijn vader, in zijn naki door bijen zal worden doodgestoken (maar alle angels zijn de avond ervoor stiekem door de imker verwijderd) is ook zo'n 'beeldend' voorbeeld.quote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef G_E het volgende:
Saki was homo. Schijnt..
nee dat zijn bimbo's. of is bimbo afgeleid door bambi?quote:Op zondag 21 november 2004 22:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Al die blonde kutwijven moeten eigenlijk van de naam Bambi afblijven.![]()
Laat ik hopen van nietquote:Op zondag 21 november 2004 22:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee dat zijn bimbo's. of is bimbo afgeleid door bambi?![]()
bimbo's en sfeernichten.quote:Op zondag 21 november 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laat ik hopen van nietAnders gaan al die bimbo's dood.
![]()
Jij gaat meer voor een leuke himbo?quote:Op zondag 21 november 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laat ik hopen van nietAnders gaan al die bimbo's dood.
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:47 schreef Waxxer het volgende:
*ministars luister*
quote:Op zondag 21 november 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet 'm eens zien op hard water
toen beaver- nog bambihausen was.quote:Op zondag 21 november 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Jeej, das van kei lang geleden! Toen ik nog een klein en onschuldig beavje was..
Ja ik kwam er ook ineens opquote:Op zondag 21 november 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Jeej, das van kei lang geleden! Toen ik nog een klein en onschuldig beavje was..
ik kan niks van hun vinden op soulseek.quote:Op zondag 21 november 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik kwam er ook ineens opdus even gedownload op kazaa
heeeelll foute tekst ook, zelfs over twee jongetjes die wel eens verliefd zouden kunnen zijn... Die kinderen hebben de baard nog niet eens in hun gouden keeltjes
Uhmm ...quote:Op zondag 21 november 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor een leuke himbo?
Himbo, met de H van hotelquote:Op zondag 21 november 2004 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ...![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik kan niks van hun vinden op soulseek.
trouwens jullie zeggen (ang3l)weleens wat van mij, maar wax luistert ook naar ministars over jongetjes die nog geen baard hebben etc.
een baco drinkende himbo met bambi ogen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Himbo, met de H van hotel
quote:Op zondag 21 november 2004 22:57 schreef ajuu het volgende:
trouwens jullie zeggen (ang3l)weleens wat van mij, maar wax luistert ook naar ministars over jongetjes die nog geen baard hebben etc.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
toen beaver- nog bambihausen was.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Himbo, met de H van HOOOOEEEERRRRRR
quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik luister nu Fast Cars van U2 hoor
DAT zei ik niet, gij quote-verneuk onverlaat!quote:Op zondag 21 november 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
oops, tijd om te stoppen voor ajuu?quote:Op zondag 21 november 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
poteto potato.quote:Op zondag 21 november 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT zei ik niet, gij quote-verneuk onverlaat!
mooi! een quoteverneukonverlaat! probeer dat maar eens uit te spreken irl.quote:Op zondag 21 november 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT zei ik niet, gij quote-verneuk onverlaat!
Veel..quote:Op zondag 21 november 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat heb ik nou weer gedaan?
quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
een baco drinkende himbo met bambi ogen.
En 't is nog niets eens de helft van wat ik allemaal KAN doen poepeleploepjequote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Veel..![]()
Ja hilarisch.. nu is die Tanya-chick zwangerquote:Op zondag 21 november 2004 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Footballer's wives![]()
![]()
Jah echt fucked upquote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja hilarisch.. nu is die Tanya-chick zwanger
ja vader bakkebaardquote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
Jongetjes zonder baard in de keel, dat is ehm... Behoorlijk fout, ajuu. Vanaf 17 jaar, dan mag je er aan zitten, voor mijn gevoel. En pas vanaf 21 zijn de meesten verstandig genoeg om daadwerkelijk ook mee te praten. Maar ja. In IJsland ligt de "legal age of consent" op 14 jaar..
Ik heb geen bakkebaardjes.quote:Op zondag 21 november 2004 23:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja vader bakkebaard
Veel plezier in IJsland ajuu!quote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
Jongetjes zonder baard in de keel, dat is ehm... Behoorlijk fout, ajuu. Vanaf 17 jaar, dan mag je er aan zitten, voor mijn gevoel. En pas vanaf 21 zijn de meesten verstandig genoeg om daadwerkelijk ook mee te praten. Maar ja. In IJsland ligt de "legal age of consent" op 14 jaar..
M.quote:Op zondag 21 november 2004 23:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik heb geen bakkebaardjes..
Ik word misselijkquote:Op zondag 21 november 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veel plezier in IJsland ajuu!.
Lijkt me echt heerlijk om zo'n scenario's te schrijven.quote:Op zondag 21 november 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah echt fucked up
Ik weet niet wie die scenario's verzint maar damn wat een ordinair zooitje![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
Jongetjes zonder baard in de keel, dat is ehm... Behoorlijk fout, ajuu. Vanaf 17 jaar, dan mag je er aan zitten, voor mijn gevoel. En pas vanaf 21 zijn de meesten verstandig genoeg om daadwerkelijk ook mee te praten..
ajuu niet.quote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word misselijk
even voor de duidelijk.quote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word misselijk
quote:Op zondag 21 november 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veel plezier in IJsland ajuu!.
Waar sop je;'t in?quote:Op zondag 21 november 2004 23:24 schreef Vlarp het volgende:
goh... gezellig
*op speculaasbrok sop*
quote:Op zondag 21 november 2004 23:24 schreef Vlarp het volgende:
goh... gezellig
*op speculaasbrok sop*
Ja, dat is inderdaad verschrikkelijk. Vooral het idee dat er dus ook mannen zijn die daar wel op in gaan, anders zouden dat soort kinderen zich ook niet aanbieden.quote:Op zondag 21 november 2004 23:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
even voor de duidelijk.
vorige maand werd ik in noordafrika daadwereklijk geconfronteerd met kinderen (en dan bedoel ik kinderen, 11 jaar of zo, net) die ZICH áanbieden (voor geld). geloof me, dat sla je (ik in dit geval) toch mooi van je af. en dat geeft toch een heel raar eng naar gevoel. over misselijk gesproken.
Ja tis vraag en aanbod hequote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad verschrikkelijk. Vooral het idee dat er dus ook mannen zijn die daar wel op in gaan, anders zouden dat soort kinderen zich ook niet aanbieden.. Kunnen we het niet over iets anders hebben? Anders doe ik vannacht helemaal geen oog meer dicht.
IJsland is dus helemaal niet koud, het wordt er zelden kouder dan rond het vriespunt. Toevallig was het er van de week -15, maar dat was echt heel uitzonderlijk. De reden dat het bekend staat als een koud land, is dat het er in de zomer ook niet veel warmer wordt dan een graad of 17.quote:Op zondag 21 november 2004 23:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
ik hou niet van winter en ik hou heel erg niet van bjork ook.
bbbrrrrrr...
Hij sopt eropquote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar sop je;'t in?
Waar waar?
Is 't cola?!
Geweldig einde, hoe dat condoom op die tv bleef plakkenquote:Op zondag 21 november 2004 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
OMG.. footballer's wives was hilarisch..![]()
M'n vochtige mondjequote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar sop je;'t in?
Waar waar?
Is 't cola?!
......... hahahahaha... sory... dit klinkt echt enorm porno Vlarp!quote:Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n vochtige mondje
Hehe jaquote:Op zondag 21 november 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Geweldig einde, hoe dat condoom op die tv bleef plakken![]()
maar ik was met een leuke jongen! die was 20 (zei ie). ja, praten ging idd wat moeilijk. mijn arabisch + frans niet zo goed. maar ik zat er wel soms aan. en hij zat soms aan mij. en soms aan elkaar. en we aten appeltjes. appeltjes uit tunesie.quote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad verschrikkelijk. Vooral het idee dat er dus ook mannen zijn die daar wel op in gaan, anders zouden dat soort kinderen zich ook niet aanbieden.. Kunnen we het niet over iets anders hebben? Anders doe ik vannacht helemaal geen oog meer dicht.
Nee!???quote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
......... hahahahaha... sory... dit klinkt echt enorm porno Vlarp!
Cutequote:Op zondag 21 november 2004 23:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar ik was met een leuke jongen! die was 20 (zei ie). ja, praten ging idd wat moeilijk. mijn arabisch + frans niet zo goed. maar ik zat er wel soms aan. en hij zat soms aan mij. en soms aan elkaar. en we aten appeltjes. appeltjes uit tunesie.
ja ik stel me op een of andere manier allemaal asterix en obelix types bijvoor. qua lomp en veel haar. ik was eens in noorwegen. maar ik val niet op noren. ik val niet op vikingen.quote:Op zondag 21 november 2004 23:27 schreef G_E het volgende:
[..]
IJsland is dus helemaal niet koud, het wordt er zelden kouder dan rond het vriespunt. Toevallig was het er van de week -15, maar dat was echt heel uitzonderlijk. De reden dat het bekend staat als een koud land, is dat het er in de zomer ook niet veel warmer wordt dan een graad of 17..
En de mannen zijn er overigens lomp, vrij lelijk en in de minderheid. (Er is een overschot aan vrouwen.)
Denen zijn wel erg leukquote:Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik stel me op een of andere manier allemaal asterix en obelix types bijvoor. qua lomp en veel haar. ik was eens in noorwegen. maar ik val niet op noren. ik val niet op vikingen.![]()
ik blijf het een mooie en grapppige zin vinden. stijlkundig.quote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
En pas vanaf 21 zijn de meesten verstandig genoeg om daadwerkelijk ook mee te praten.
quote:Op zondag 21 november 2004 23:34 schreef ajuu het volgende:
okee, nog 1 keer dan.
[..]
ik blijf het een mooie en grapppige zin vinden. stijlkundig.
ik was toen in een gaydisco. heel klein dansvloertje. maar propvol. en iedereen veel arm- en beengezwaai en gepor met ellebogen. maar niemand die deed of hij er last van had. niemand die aanstoot nam of zo. van een afstand zag het eruit als gevecht tussen asterix en een stel romeinen. maar ik kon er niet zo goed tegen. vond het lomp.quote:Op zondag 21 november 2004 23:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Denen zijn wel erg leuk
Pfff... zelfs ik kan hard gooien met zo'n balquote:Op zondag 21 november 2004 23:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was geeneens laatste met bowleik gooide alleen beetje zacht dat de bal maar net bij de kegels kwam
jij niet? ja vast voordevuistweg en niet-ironisch uit je RL hemdsmouw geschud. maar toch, maar toch, G_E, maar toch...quote:Op zondag 21 november 2004 23:36 schreef G_E het volgende:
[..].
same here always.quote:Op zondag 21 november 2004 23:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was geeneens laatste met bowleik gooide alleen beetje zacht dat de bal maar net bij de kegels kwam
ik kan wel hard smijte maar dan komt ie op de andere baan uitquote:Op zondag 21 november 2004 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pfff... zelfs ik kan hard gooien met zo'n bal
en was je ook met mensen die hetallemaal heel goed kunnen/konden?quote:Op zondag 21 november 2004 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik kan wel hard smijte maar dan komt ie op de andere baan uit![]()
Prutserquote:Op zondag 21 november 2004 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik kan wel hard smijte maar dan komt ie op de andere baan uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |