ZEKER!!!!!!! wederom een SUPER weekend.quote:Op zondag 21 november 2004 16:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou weer een lekker Gronings weekend zijn, Donar en de FC winnen..
whehehequote:Op zondag 21 november 2004 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feyenoord - Groningen 1-2
De rest interessert me niet.
En ons maar dingen verwijten als wijquote:Op zondag 21 november 2004 16:17 schreef jerryx het volgende:
Gullit
gerwinv is dat familie van je? dat kleine meisje?quote:Op zondag 21 november 2004 16:17 schreef clauwheee het volgende:
Pfff nu vind ik het weer te spannend hoor..brrr was het maar afgelopen.
Ja Noca is mijn vriendquote:Op zondag 21 november 2004 16:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
gerwinv is dat familie van je? dat kleine meisje?
quote:Op zondag 21 november 2004 16:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
ik zweet peentjes
wat ben jij een KNEUS zegquote:Op zondag 21 november 2004 16:17 schreef jerryx het volgende:
Gullit
Hoezo beetje gestresst na nederlaag?quote:Op zondag 21 november 2004 16:20 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
wat ben jij een KNEUS zeg![]()
Haverkortquote:Op zondag 21 november 2004 16:22 schreef StarGazer het volgende:
Wie is die scheids eigenlijk?
Dat idee heb ik ook als ik 5 minuten achterloopquote:Op zondag 21 november 2004 16:22 schreef twi het volgende:
Toch best treurig, dat ik C+ heb maar geen flauw idee heb wat er gebeurt.
quote:Op zondag 21 november 2004 16:23 schreef -Hans- het volgende:
FLUIT NOU AUB AF
quote:Op zondag 21 november 2004 16:20 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
wat ben jij een KNEUS zeg![]()
Dat hangt van AZ af, de andere constant winnende factorquote:Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef hellmondunited het volgende:
ok, psv is kampioen
AZquote:Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef hellmondunited het volgende:
ok, psv is kampioen
Shiiit ik had er geld op moeten zetten!quote:Op zondag 21 november 2004 13:13 schreef Noca het volgende:
Ik gok op 1-2![]()
die halen dat echt niet..quote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat hangt van AZ af, de andere constant winnende factor
Az houdt dit voetbal niet lang meer volquote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
AZ
1 puntje :') En ik dacht dat we waren uitgeschakeld volgens jullie :')quote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef Skwish het volgende:
Gelukkig nogsteeds 1 punt voor op ajaks
is ook, want ajax haalt PSV nooit meer inquote:Op zondag 21 november 2004 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
1 puntjeEn ik dacht dat we waren uitgeschakeld volgens jullie
![]()
Kan gebeurenquote:Op zondag 21 november 2004 16:26 schreef kasper het volgende:
Nou, het is geen 4-1 geworden.![]()
Zijn jullie ook. Net als Feyenoord. Die competitie boeit me helemaal niets meer als PSV zo doorgaat.quote:Op zondag 21 november 2004 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
1 puntjeEn ik dacht dat we waren uitgeschakeld volgens jullie
![]()
Hé!quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef jerryx het volgende:
Door een stel kutboeren verslagen![]()
We staan er nog slechter voor als onder van Marwijk.
quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef jerryx het volgende:
Ga lekker terug naar je boerendorp. Rotterdam is tenminste nog een grote stadquote:Op zondag 21 november 2004 16:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Helemoal nieks in Rotturdam, helemoal nietz in Rotturdam. Helemoal niets, helemoal nietz, helemoalnietz in Rotturdammm.
Tja grote stad, maar voor de rest stelt het geen fuck voor.quote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je boerendorp. Rotterdam is tenminste nog een grote stad
quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef jerryx het volgende:
Rotterdam een stad noemenquote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef jerryx het volgende:
[..]
we leven met je mee Chewie!quote:Op zondag 21 november 2004 16:32 schreef Chewie het volgende:
Groetjes van een (helaas) in Rotterdam wonende Groninger
Nevland![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Echt genieten dit.![]()
Je woonplaats is goed, je clubvoorkeur is walgelijkquote:Op zondag 21 november 2004 16:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Rotterdam een stad noemen![]()
Groetjes van een (helaas) in Rotterdam wonende Groninger
Nevland![]()
whehequote:Op zondag 21 november 2004 16:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tenminste weer wat te lachen op mijn werk morgen
![]()
Zespuntenwedstrijd.quote:Op zondag 21 november 2004 16:35 schreef Noca het volgende:
Oioioi straks genieten van Studio sport en volgende week in het stadion AZ ten onder zien gaan!
Thuis is Groningen wel heel wat anders hoor. AZ gaat het moeilijk krijgen, let maar op!quote:Op zondag 21 november 2004 16:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
AZ tikt jullie natuurlijk wel scheel. Alhoewel de overwinning tegen de Nerds terecht was gezien het aantal kansen die Grunn had, was het veldspel om te huilen, en het laatste half uur pompuh of verzuipuh.
Goed argument.quote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef jerryx het volgende:
[..]
Az heeft straks niks meer te tikken, dan blijft de bal stil op het veld liggenquote:Op zondag 21 november 2004 16:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
AZ tikt jullie natuurlijk wel scheel. Alhoewel de overwinning tegen de Nerds terecht was gezien het aantal kansen die Grunn had, was het veldspel om te huilen, en het laatste half uur pompuh of verzuipuh.
Nou dat is niet te hopen. Wat zij hebben laten zien vandaag is echt lelijk. Zou moesten zich schamen. Als dat kampioen van Nederland gaat worden...quote:Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef hellmondunited het volgende:
ok, psv is kampioen
welke andere club is beter dan? behalve az (die straks ook minder worden)quote:Op zondag 21 november 2004 16:50 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Nou dat is niet te hopen. Wat zij hebben laten zien vandaag is echt lelijk. Zou moesten zich schamen. Als dat kampioen van Nederland gaat worden...
die supporters bleven zeker weg omdat ze zich schamen.
Geniet er nog maar een weekje vanquote:Op zondag 21 november 2004 16:25 schreef Skwish het volgende:
Gelukkig nogsteeds 1 punt voor op ajaks
Jouw woonplaats en clubvoorkeur zijn allebei walgelijk, maar wel lachwekkendquote:Op zondag 21 november 2004 16:34 schreef jerryx het volgende:
[..]
Je woonplaats is goed, je clubvoorkeur is walgelijk
Op dit moment nog niemand. Maar het voetbal dat zij vandaag speelde is iig een kampioen onwaardig.quote:Op zondag 21 november 2004 16:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke andere club is beter dan? behalve az (die straks ook minder worden)
en nee vanwege dat geweldige combi gedoe waren ze er niet
quote:Op zondag 21 november 2004 17:02 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Op dit moment nog niemand. Maar het voetbal dat zij vandaagde afgelopen maanden speelde is iig een kampioen onwaardig.
zullen we dan het kampioenschap maar afschaffen?quote:Op zondag 21 november 2004 17:02 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Op dit moment nog niemand. Maar het voetbal dat zij vandaag speelde is iig een kampioen onwaardig.
Vanaf volgend jaar doet de kampioen er toch al niet meer toe. Mag niet meedoen aan de play-offs.quote:Op zondag 21 november 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zullen we dan het kampioenschap maar afschaffen?
Vergeet GIJS niet, gisteren ook gewonnen en staan stijf bovenaanquote:Op zondag 21 november 2004 16:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ZEKER!!!!!!! wederom een SUPER weekend.![]()
Damn het gaat sportief gezien erg lekker met Groningen!
En Renate Groenewold.quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vergeet GIJS niet, gisteren ook gewonnen en staan stijf bovenaan![]()
Ik vind 'm best bij die tien andere prutsers passen, houden die Babosquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef jerryx het volgende:
Babos mag trouwens per direct uit de selectie geflikkerd worden. Prutser! Stuur maar naar NAC terug, das meer zijn niveau....
Oja, dat is waar ook!quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vergeet GIJS niet, gisteren ook gewonnen en staan stijf bovenaan![]()
Hm.... het gaat even wat minder en je wilt gelijk iedereen weg hebben. 2 weken geleden riep je nog andere dingen. Vorig jaar ook trouwens.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef jerryx het volgende:
Babos mag trouwens per direct uit de selectie geflikkerd worden. Prutser! Stuur maar naar NAC terug, das meer zijn niveau....
Dat heb je met zo'n trouw legioenquote:Op zondag 21 november 2004 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hm.... het gaat even wat minder en je wilt gelijk iedereen weg hebben. 2 weken geleden riep je nog andere dingen. Vorig jaar ook trouwens.
Vorig jaar? Ik zit hier pas 3 weken ofzo. En ik heb nooit geroepen dat Babos een goede keeper was en dat onze verdediging ondoordringbaar is.quote:Op zondag 21 november 2004 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hm.... het gaat even wat minder en je wilt gelijk iedereen weg hebben. 2 weken geleden riep je nog andere dingen. Vorig jaar ook trouwens.
Over prutsers gesproken... Jij was toch voor Ajax?quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind 'm best bij die tien andere prutsers passen, houden die Babos
Niet liegen Loek....quote:Op zondag 21 november 2004 18:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vorig jaar? Ik zit hier pas 3 weken ofzo.
Eenzijdig commentaar van de NOSquote:Op zondag 21 november 2004 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
Dingsdag
Sturing
Jep, de regerend landskampioen en de club die volgende week weer op de derde plek staat. Hoezo?quote:Op zondag 21 november 2004 18:59 schreef jerryx het volgende:
[..]
Over prutsers gesproken... Jij was toch voor Ajax?
overdreven gejank van die Vitessenaren iddquote:Op zondag 21 november 2004 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
Dingsdag
Sturing
Doet niets af aan de overtreding en de reactie van Sturingquote:Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eenzijdig commentaar van de NOS
Vieze overtredinkjes van PSV
Je had zijn commentaar tijdens de "staking" moeten horen, dat interview was werkelijk om te huilenquote:Op zondag 21 november 2004 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
Dingsdag
Sturing
Omdat ik mij zo erg irriteer aan die puntjes, heb ik wet sypmathie voor Vitesse. Al heb je wel gelijk dat ze teveel zeurden..quote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doet niets af aan de overtreding en de reactie van Sturing
Niet die ze net bij de SS lieten zien,even daarvoor wel en die lieten ze niet zien maar was wel op Canal+quote:Op zondag 21 november 2004 19:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
(al was de innige omhelsing van VoH wmb gewoon een penalty..)
Die prutsers staan volgende week weer gewoon boven jouw cluppie, Loek.quote:Op zondag 21 november 2004 18:59 schreef jerryx het volgende:
[..]
Over prutsers gesproken... Jij was toch voor Ajax?
Jah, die 5 min voor het eind al vertrekken omdat ze anders de bejaardenbusjes missenquote:Op zondag 21 november 2004 18:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat heb je met zo'n trouw legioen
thnxquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef jerryx het volgende:
PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap.
Dat zeg je bij alles.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef jerryx het volgende:
PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap.
Ja maar het begint er steeds meer op te lijken dat Feyenoord en AZ PSV nooit meer in kunnen halen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg je bij alles.....
Omdat het 1-0 staat ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja maar het begint er steeds meer op te lijken dat Feyenoord en AZ PSV nooit meer in kunnen halen...
Wanneer lazert Neeskens op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef DutchGooner het volgende:
NEC v Roda 0-1
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef DutchGooner het volgende:
NEC v Roda 0-1
Ajax voetbalt niet ziek en zuinig, Ajax voetbalt alleen kutquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:50 schreef pascalheister het volgende:
Ajax is pas morgen twi
lachwekkend iedere keer zeg,speeltuin dat het isquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:53 schreef VoreG het volgende:
2-0, en gelijk zag je iemand de tribune afstormen om in het hekje te springen
Tsja, als ze door hun club niet vermaakt worden, moeten ze zichzelf maar vermaken...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
lachwekkend iedere keer zeg,speeltuin dat het is
1000 bedoel je denk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef JeroenV het volgende:
PSV nu 100 minuten zonder tegengoal.
beidequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
1000 bedoel je denk.
en dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:
Dat record uit '71 gaat d'r aan![]()
Uhm...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
1000 bedoel je denk.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:
Dat record uit '71 gaat d'r aan![]()
En dan gaan we verder met de orde van de dag: Genieten van het feit dat PSV dit seizoen met afstand landskampioen wordtquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
en dan?
Er gaat van alles gebeuren dit seizoen met PSV, maar kampioen worden ze zeker nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de orde van de dag: Genieten van het feit dat PSV dit seizoen met afstand landskampioen wordt
leuk gezegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de orde van de dag: Genieten van het feit dat PSV dit seizoen met afstand landskampioen wordt
CL is ook goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Er gaat van alles gebeuren dit seizoen met PSV, maar kampioen worden ze zeker niet
Want dat wordt zeker ajaxquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Er gaat van alles gebeuren dit seizoen met PSV, maar kampioen worden ze zeker niet
Er gaat van alles gebeuren met PSV dit seizoen, maar genieten wordt het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
quote:Zondag,12.30 uur:
sc Heerenveen - Feyenoord -
Zondag,14.30 uur:
Ajax - RBC Roosendaal -
FC Utrecht - De Graafschap -
FC Groningen - AZ -
NAC Breda - FC Den Bosch -
kun je dat misschien even toelichten? de samenvatting van Studio Sport gaf namelijk een heel ander beeld. een tiental goede kansen voor PSV en een drietal doelpogingen van FC Twente.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:48 schreef twi het volgende:
Wat een ziek en zuinig kutvoetbal is 't toch zeg
Nu op omroep brabant:quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kun je dat misschien even toelichten? de samenvatting van Studio Sport gaf namelijk een heel ander beeld. een tiental goede kansen voor PSV en een drietal doelpogingen van FC Twente.
of is het een gevalletje Studio PSV?
Dat klinkt behoorlijk overtuigendquote:Op zondag 28 november 2004 10:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu op omroep brabant:
In het stadion was niet veel te beleven. De toeschouwers werden warmer van de kachels dan van het spel.
Luister PSV zal wel redelijk ver komen in de CL nou.. dat hoop ik maar..quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is dit seizoen wel een geval van studio PSV bij de NOS. Niet vanaf het begin, maar toen het een beetje begon te lopen heb ik niets anders dan lofgezang van de NOS gehoord.quote:Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk overtuigend![]()
Dan nog, SS liet 10 kansen van PSV achter elkaar zien, met een paar speldeprikjes van Twente ertussen door. Maar dat is misschien wel logisch voor televisieverslagen.
maar dat zal wel meevallen aangezien ajax 6 wedstrijden in de 2e ronde speelde en PSV maar 2quote:Op zondag 28 november 2004 10:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Want als jullie eenmaal ver in de CL zijn gaan jullie voetballertjes in de competitie NOG slechter spelen.
Net zoals Ajax 2 jaar geleden want toen waren de ajacieden moe, maar toen vonden PSV en Feyenoord supporters dat allemaal onzin
Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren![]()
ja maar volgens Cultheld kunnen ze wel eens de finale gaan halenquote:Op zondag 28 november 2004 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar dat zal wel meevallen aangezien ajax 6 wedstrijden in de 2e ronde speelde en PSV maar 2
Ikzelf gok op 4 wedstrjidjes, in de kwartfinale eruit tegen Barcaquote:Op zondag 28 november 2004 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar dat zal wel meevallen aangezien ajax 6 wedstrijden in de 2e ronde speelde en PSV maar 2
Jij schat wel meer verkeerdquote:Op zondag 28 november 2004 12:06 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelde 8 wedstrijden na de poules.....PSV schat ik op 2.
De grote profeet cultheld?quote:Op zondag 28 november 2004 11:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja maar volgens Cultheld kunnen ze wel eens de finale gaan halen
zou geen schande zijnquote:Op zondag 28 november 2004 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ikzelf gok op 4 wedstrjidjes, in de kwartfinale eruit tegen Barca
Dat klopt, maar nu nietquote:Op zondag 28 november 2004 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij schat wel meer verkeerd
Ik vond het stadion al zo leegquote:Op zondag 28 november 2004 12:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Straaaaaks pas.
heb je er een beetje vertrouwen in franky?quote:Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Maar weer eens hier volgen...
Beetje dubbel gevoel.quote:Op zondag 28 november 2004 12:50 schreef F1Bas het volgende:
heb je er een beetje vertrouwen in franky?
Ja.... und?quote:Op zondag 28 november 2004 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Bossen is een hondelul wordt nu gezongen door Fnoord supporters
Dat is niet liefquote:Op zondag 28 november 2004 13:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja.... und?
Idd!quote:Op zondag 28 november 2004 13:10 schreef devv05 het volgende:
Dat is niet lief
Het zou irritant worden als zo een mieterige scheids een wedstrijd een paar min doet stakenquote:Op zondag 28 november 2004 13:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja.... und?
Kalou is niet eens opgesteld?quote:Op zondag 28 november 2004 13:16 schreef F1Bas het volgende:
Kalou gepasseerd?
Blessure.quote:Op zondag 28 november 2004 13:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Kalou is niet eens opgesteld?
sorry net wakkerquote:Op zondag 28 november 2004 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus gepasseerd.
zo groot is het verschil ook niet met een wedstrijdquote:Op zondag 28 november 2004 12:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond het stadion al zo leeg
quote:Op zondag 28 november 2004 13:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Kalou is niet eens opgesteld?
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 28 november 2004 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Kalou komt wel terug, maar om het op te blijven stellen als hij slecht speelt is waanzin!
En daarnaast is Buffel gemotiveerd genoeg lijkt me...
Smollie voor Castelen had ook wel gemogen, en Basto voor Mtiliga!
Maar goed ook dat hij mistquote:Op zondag 28 november 2004 13:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Haha Goor schoot de bal tegen zij eigenhand geen penalty
omg Huntelaar mist weer
Ja je kan moeilijk raak schieten als je vast wordtgehoudenquote:Op zondag 28 november 2004 13:57 schreef demonseeker14 het volgende:
Weer mis
RBC, Graafschap, dan komt zijn kwaliteit bovenquote:Op zondag 28 november 2004 15:41 schreef keijz het volgende:
z'n 3e alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |