Kijk even of je javascript nog aangevinkt heb in je preferences.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:18 schreef DarkShine het volgende:
Adblock opnieuw geinstalleerd en op disabled gezet, werkt ook niet!
Tabbrowser Preferens opnieuw erop gezet en settings nagekeken, ook niks!
Veranderd en blijft hetzelfde...quote:Op woensdag 29 december 2004 11:31 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk even of je javascript nog aangevinkt heb in je preferences.
Ga naar de map:quote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef Roi het volgende:
Ik klikte laatst op Firefox maar toen was mijn Firefox account in gebruik, ik maakte dus ff snel een nieuwe aan maar nu opent hij die telkens. Hoe kan ik me oude useraccount weer gebruiken ??
Bij mij staat de Application Data bij Mijn Documentenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Ga naar de map:
C:\Documents and Settings\user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
En dan bij user natuurlijk de betreffende user
En daar staan je profielen, volgens mij werkt het niet als je 1 profiel gewoon verwijderd, maar als je de ene gewoon volledig kopieert, over die andere heen, heb je je oude profiel weer
Maar dit is gewoon het normale mapje van mozilla als ik het goed heb.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Bij mij staat de Application Data bij Mijn DocumentenMaare daar staat niet Mozilla tussen..
Ik heb het geprobeerd te bekijken via Program Files, maar daar zag ik hem niet los staan. Wel in het mapje Defaults>profile . Maar daar stond alleen dit in...
[afbeelding]
Ik kan alleen kiezen op het gewoon op te starten en in savemode.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef nietzman het volgende:
in Windows heb je al het goed is gewoon een koppeling in je startmenu naar de profilemanager.
En anders moet je die even handmatig opstarten met de switch ./firefox -profilemanager
(-profilemanager achter firefox.exe in een shortcut.)
Heb je geen virus ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef da_micha_man het volgende:
Mijn FF wil niet meer opstarteneen of andere fout:
zit nu met IE te Fok!ken
[afbeelding]
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon opnieuw installeren ??liever niet want ik heb behoorlijk wat passwords opgeslagen die ik zo niet meer weet
Of is er ook nog een andere mogelijkheid?
bvd
Heb ik dus wel zelf gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef Swolly het volgende:
[..]
Heb je geen virus ofzo?
Aangezien je de foutmelding krijgt in het lettertypeComic Sans
* Swolly gaat er vanuit dat er geen normaal mens is die vrijwillig dat lettertype instelt
* da_micha_man weet niet wat een zipbuild isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef nietzman het volgende:
Passwords ben je alleen maar kwijt als je een nieuw profiel gaat gebruiken.
Pak maar eens een zipbuild en pleur die gewoon in je installatiemap.
http://ftp.mozilla.org/pu(...)GB/Firefox%201.0.zipquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:07 schreef da_micha_man het volgende:
* da_micha_man weet niet wat een zipbuild is![]()
En ik kan me niet meer voorstellen dat er mensen zijn die vrijwillig Windows gebruiken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef Swolly het volgende:
* Swolly gaat er vanuit dat er geen normaal mens is die vrijwillig dat lettertype instelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |