quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:31 schreef the_opposite het volgende:
Heb sinds kort ook firefox, maar het werkt nog niet helemaal lekker. Ik krijg om de haverklap deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
verder niks aan details in het foutrapport.
Iemand met eenzelfde probleem misschien?
voor de duidelijkheid tijdens zo'n melding reageert de browser nergens meer op.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:28 schreef Sappa het volgende:
[..]
verwijderen en opnieuw installeeren geprobeerd?
Vergeet de vele geile chicks niet die je ermee kan imponeren.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik werk nu ongeveer een maand met FF, en ik ben om. Hiervoor wel Mozilla gebruikt, maar dat maakte me weinig uit, maar ik vind FF definitief beter dan IE. Vooral vanwege het charmante ctrl+F scherm. En de tabs natuurlijk.
Geen moeite.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ben wel geïntereseerd in Firefox, maar waar ik benieuwd naar ben: hoeveel moeite gaat het installeren en leren werken met FF kosten?
Als je er eerst een hele middag voor moet gaan zitten gebruik ik IE nog wel even...
10 minuten. Max. Inclusief downloaden. Hij neemt je IE bookmarks zelfs over.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ben wel geïntereseerd in Firefox, maar waar ik benieuwd naar ben: hoeveel moeite gaat het installeren en leren werken met FF kosten?
Als je er eerst een hele middag voor moet gaan zitten gebruik ik IE nog wel even...
Standaard installatie is erg simpel; zoals eerder gezegd va. 10 minuten.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zou je godsnaam moet leren aan een browser? Je kunt gewoon adressen intypen zoals bij IEquote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat klinkt echt zoooo tellsellquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Firefox heeft het gebruik van mijn computer enorm veel aangenamer gemaakt en ben nu verlost van heel wat spyware frustraties
ielquote:Op zondag 12 december 2004 18:27 schreef nietzman het volgende:
Ieuw. Ieuw. Ieuw. Ieuw.
Wat is dat Netscape ding een ongelovelijk gedrocht.
Maargoed, het is van AOL. Die hebben een reputatie op het gebied van incompetentie hoog te houden.
[afbeelding].
quote:Firefox meer dan 10 miljoen keer gedownload
Het open source bladerprogramma Firefox lijkt uit te groeien tot een heuse concurrent van Microsoft’s Internet Explorer. Een maand na de officiële lancering is de browser meer dan tien miljoen keer gedownload.
Steeds meer mensen laten IE links liggen door het grote aantal veiligheidslekken dat de browser de laatste maanden achtervolgt. Afgelopen herfst zijn er meer dan twintig lekken in de browser ontdekt.
Uit onderzoek van OneStat.com blijkt dat de browsers van Mozilla wereldwijd een gezamenlijk marktaandeel hebben van 7,35 procent. De nieuwe Firefox browser neemt daarvan 4,58 voor haar rekening. Eind mei, toen Firefox nog niet officieel geïntroduceerd was, bedroeg het aandeel van Mozilla slechts 2,1 procent.
Hoewel Microsoft’s Internet Explorer browser met een huidig marktaandeel van 88,9 procent nog steeds ver boven de concurrentie uitstijgt, is er vergeleken met eind mei toch sprake van een daling van het aandeel met vijf procent.
Bron: Telegraaf
Eensch!quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik werk nu ongeveer een maand met FF, en ik ben om. Hiervoor wel Mozilla gebruikt, maar dat maakte me weinig uit, maar ik vind FF definitief beter dan IE. Vooral vanwege het charmante ctrl+F scherm. En de tabs natuurlijk.
Heb ik ook wel is last van, is echt kei vaagquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren![]()
Waar gaat het nou eigenlijk fout?
Nou maar hopen dat er een oplossing voor is, want dit is echt het enige smetvlekje van Firefox en nog een heel irritantje ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik ook wel is last van, is echt kei vaag
mja, k heb dat het allemaal in times new roman wordt gezet.. inderdaad nogal irritantquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren![]()
Toch maar even een kickje want ik loop echt elke dag tegen dit probleem aanquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
en hoe laadt je deze in ff?quote:Op maandag 13 december 2004 20:00 schreef Werewolf het volgende:
Deze kwam ik toevallig ergens tegen.
Met deze XPI houd je geen nieuwe lege tabbladen open na het downloaden van bestanden; iets waar ik me al een tijdje aan irriteerde
Wellicht ook handig voor in de openingspost, want daar staan wel meer oplossingen voor veel voorkomende problemen in Steve-O
Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef Sappa het volgende:
[..]
en hoe laadt je deze in ff?toch niet via extensions..?
Oplossing:quote:Can't run a local website which is possible in IE. I am running XP IIS 5.1 and when i try to access a local website in FF I get a prompt to enter a username and password.
'enter username and password for "" at http://localhost
quote:1. Type about:config in the location bar.
2. Edit (or create) the key network.automatic-ntlm-auth.trusted-uris, setting its value to a comma seperated list of server names (or just your one server name).
Was dat niet verholpen in 1.0 ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand een extension voor Thunderbird waardoor ik FIlters op alle accounts kan laten lopen? Nu moet ik de zelfde filters voor meerdere accounts gaan maken
Zet in vervolg gewoon de naam met de extension er bij, met eventueel een korte omschrijving. Dat is veel makkelijker op internet terug vinden dan een loze link waarbij je geen flauw idee hebt wat het is.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik zie dat het linkje niet helemaal lekker werkt....
http://www.cusser.net/extensions/disabletarget/
Gewoon eentje aanklikken (wel zorgen dat de site rechten tot installatie krijgt). Dan komt er vanzelf een install schermpje...
http://weblogs.mozillazine.org/ben/quote:For the past week I've been working on a new Preferences window for Firefox - one which will solve a number of the problems present in the current one, such as the fact that it's a modal sheet on OS X and GNOME.
The current Preferences window (aka "Prefwindow IV") dates back to April of 2000, and so is among the oldest XUL/JavaScript code in Firefox. I wrote it before the advent of XBL, and so the new version utilizes a XBL tagset to simplify the content of the preferences panels.
I'm developing this on Windows, since that's where the good debuggers and editors are, the modality/instant-apply-ness of the window will be controlled by a hidden pref. Much is left for me to do, but here's a sneak peek of what's coming:
Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahahaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
10 minuten. Max. Inclusief downloaden. Hij neemt je IE bookmarks zelfs over.
Inclusief downloaden hè? Ik ga er van uit dat ze een trage verbinding hebben.quote:Op maandag 27 december 2004 03:03 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Alleen noobs hebben er 10 minuten voor nodig.... Een echte FF pimp heeft er 30 seconden voor nodig...... whahahaha
https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=59&vid=617quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:28 schreef DarkShine het volgende:
Me school blokt sinds deze vakantie alle browsers behalve IE op hun 'intranet'
quote:Ik heb versie 1.0 van Firefox en het enige wat mij irriteert is dat copy/paste vanaf een site niet goed werkt. Soms werkt het gewoon helemaal niet! Een stukje tekst selecteren en dan ctrl+c en in notepad ctrl+v werkt 90% van de tijd niet... soms gebruik ik dan maar IE om dat stuk tekst te kopieeren
Heb je misschien wat voorbeelden aan sites enzo?quote:Op maandag 27 december 2004 16:00 schreef Draaitafeltje het volgende:
Even mijn probleem (nogmaals) onder de aandacht brengen:
[..]
Ik heb zelf ook op Fok. Dan wil ik een plaatje posten dus dan wil ik de url maar dan gebeurd er niksquote:Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef dyn het volgende:
[..]
Heb je misschien wat voorbeelden aan sites enzo?
Ik heb namelijk hier geen problemen mee, wellicht dat het aan de sites kan liggen.
Als je wat sites hier neerzet waar het probleem zich voordoet kan ik kijken of ik het kan reproduceren.
Als iemand anders mee wil doen, gezellig
Hmmm, dan ligt waarschijnlijk aan je instellingen of extensions. Ik heb hier op fok nergens last van.quote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook op Fok. Dan wil ik een plaatje posten dus dan wil ik de url maar dan gebeurd er niksdan moet ik terug gaan naar de adresbalk van het plaatje en dan echt tig keer op control c drukken voordat er wat gebeurd
ook "copy link location" doet het dan niet. Wat het bij mij wel altijd doet is de properties van het plaatje opvragen en dan de link kopieren
Ik zie rechtsonderin dat je adblock gebruikt, wellicht staat die zo strak ingesteld dat je daardoor screwed up sites hebt. Zet die eens uit en probeer dan nog eens.quote:Op maandag 27 december 2004 18:50 schreef W2O het volgende:
Ik heb een probleempje namelijk: in firefox worden veel sites niet goed weergegeven terwijl ze in internet explorer wel goed worden weergegeven. Ik heb dit probleem sinds gisteren en ik weet niet hoe ik er af kom. [[url=http://img146.exs.cx/img146/6729/naamloos4rg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo ziet tweakers.net er bijvoorbeeld bij mij uit terwijl die in internet explorer wel goed word weergegeven. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
het komt niet zo heeeeeel erg vaak voor gelukkig maar het is wel rete irritantquote:Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef dyn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ligt waarschijnlijk aan je instellingen of extensions. Ik heb hier op fok nergens last van.
Als ik een plaatje op internet ergens wil plaatsen of doorgeven dan doe ik rightclick en dan copy link location.
Die paste ik dan waar ik het hebben wil. Werkt gewoon zoals verwacht.
Ook hier kan ik met gemak stukken tekst selecteren en kopieren, zo wil ik nog wel eens de quotes hier op het forum opbouwen
1x ctrl - c en het staat er.
[..]
Ik zie rechtsonderin dat je adblock gebruikt, wellicht staat die zo strak ingesteld dat je daardoor screwed up sites hebt. Zet die eens uit en probeer dan nog eens.
Dit gebeurde al lang voordat ik Adblock had en er waren geen extensies geinstalleerd!quote:Op maandag 27 december 2004 19:11 schreef dyn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ligt waarschijnlijk aan je instellingen of extensions. Ik heb hier op fok nergens last van.
Als ik een plaatje op internet ergens wil plaatsen of doorgeven dan doe ik rightclick en dan copy link location.
Die paste ik dan waar ik het hebben wil. Werkt gewoon zoals verwacht.
Ook hier kan ik met gemak stukken tekst selecteren en kopieren, zo wil ik nog wel eens de quotes hier op het forum opbouwen
1x ctrl - c en het staat er.
[..]
Ik zie rechtsonderin dat je adblock gebruikt, wellicht staat die zo strak ingesteld dat je daardoor screwed up sites hebt. Zet die eens uit en probeer dan nog eens.
En met de Auto-copy extension? (link)quote:Op maandag 27 december 2004 20:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Dit gebeurde al lang voordat ik Adblock had en er waren geen extensies geinstalleerd!
Net even wat willekeurige tekst uit dit topic geselecteerd en geprobeerd te kopieeren... resultaat: 1/5 keer werkt het
Die heb ik ook al geprobeerd, helaas met hetzelfde resultaatquote:Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef Swolly het volgende:
[..]
En met de Auto-copy extension? (link)
Dan heb je geen CTRL-C meer nodig. Selecteren en het staat op het klembord.
Misschien werkt dat wel.
*kuch*quote:Op zondag 26 december 2004 00:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Okee, ik heb een linux (Debian) server draaien waar mijn mail op opgeslagen wordt middels courier imap. Ik heb een desktop waar braaf XP Home op draait.
Nu wil ik Thunderbird gebruiken voor mijn email, alleen weigert deze om automatiek in mijn imap mappen te kijken voor nieuwe email. Terwijl bijvoorbeel Outlook dit wel gewoon netjes doet.
Ben ik nou gek (don't answer that) of kan Thunderbird dat gewoon niet?
Adblock extensie geinstalleerd?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Kan sinds gister totaal niks meer met FF op Fok! en Tweakers. Ik zie op de Fok! Frontpage & Forum alleen nog de catagorieën meer niet, en op Tweakers en blanco pagina.
Heb deinstall / reinstall al geprobeerd. Heb 't ook al 's geprobeerd nadag ik alle register sleutels die ik kon vinden op firefox & mozilla gedelete.
Misschien kan iemand me zeggen waar Firefox zijn instelling bewaard? Vind 't ook niet onder Document and Settings namelijk.
Heb gister wel Advanced Tabbrowser Preferens geupdate en User Agent Switcher geinstalleerd... (Beide verwijderd, en Fok! & Tweakers werkte ook niet...).
Had ik wel, maar daar had ik de lijst van leeg gegooid en deinstalled...quote:
Doe die tabbed browser geval eens disablen. Die dingen willen nog weleens de probleemveroorzaker zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Kan sinds gister totaal niks meer met FF op Fok! en Tweakers. Ik zie op de Fok! Frontpage & Forum alleen nog de catagorieën meer niet, en op Tweakers en blanco pagina.
Heb deinstall / reinstall al geprobeerd. Heb 't ook al 's geprobeerd nadag ik alle register sleutels die ik kon vinden op firefox & mozilla gedelete.
Misschien kan iemand me zeggen waar Firefox zijn instelling bewaard? Vind 't ook niet onder Document and Settings namelijk.
Heb gister wel Advanced Tabbrowser Preferens geupdate en User Agent Switcher geinstalleerd... (Beide verwijderd, en Fok! & Tweakers werkte ook niet...).
Kijk even of je javascript nog aangevinkt heb in je preferences.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:18 schreef DarkShine het volgende:
Adblock opnieuw geinstalleerd en op disabled gezet, werkt ook niet!
Tabbrowser Preferens opnieuw erop gezet en settings nagekeken, ook niks!
Veranderd en blijft hetzelfde...quote:Op woensdag 29 december 2004 11:31 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk even of je javascript nog aangevinkt heb in je preferences.
Ga naar de map:quote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef Roi het volgende:
Ik klikte laatst op Firefox maar toen was mijn Firefox account in gebruik, ik maakte dus ff snel een nieuwe aan maar nu opent hij die telkens. Hoe kan ik me oude useraccount weer gebruiken ??
Bij mij staat de Application Data bij Mijn Documentenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Ga naar de map:
C:\Documents and Settings\user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
En dan bij user natuurlijk de betreffende user
En daar staan je profielen, volgens mij werkt het niet als je 1 profiel gewoon verwijderd, maar als je de ene gewoon volledig kopieert, over die andere heen, heb je je oude profiel weer
Maar dit is gewoon het normale mapje van mozilla als ik het goed heb.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Bij mij staat de Application Data bij Mijn DocumentenMaare daar staat niet Mozilla tussen..
Ik heb het geprobeerd te bekijken via Program Files, maar daar zag ik hem niet los staan. Wel in het mapje Defaults>profile . Maar daar stond alleen dit in...
[afbeelding]
Ik kan alleen kiezen op het gewoon op te starten en in savemode.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef nietzman het volgende:
in Windows heb je al het goed is gewoon een koppeling in je startmenu naar de profilemanager.
En anders moet je die even handmatig opstarten met de switch ./firefox -profilemanager
(-profilemanager achter firefox.exe in een shortcut.)
Heb je geen virus ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef da_micha_man het volgende:
Mijn FF wil niet meer opstarteneen of andere fout:
zit nu met IE te Fok!ken
[afbeelding]
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon opnieuw installeren ??liever niet want ik heb behoorlijk wat passwords opgeslagen die ik zo niet meer weet
Of is er ook nog een andere mogelijkheid?
bvd
Heb ik dus wel zelf gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef Swolly het volgende:
[..]
Heb je geen virus ofzo?
Aangezien je de foutmelding krijgt in het lettertypeComic Sans
* Swolly gaat er vanuit dat er geen normaal mens is die vrijwillig dat lettertype instelt
* da_micha_man weet niet wat een zipbuild isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef nietzman het volgende:
Passwords ben je alleen maar kwijt als je een nieuw profiel gaat gebruiken.
Pak maar eens een zipbuild en pleur die gewoon in je installatiemap.
http://ftp.mozilla.org/pu(...)GB/Firefox%201.0.zipquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:07 schreef da_micha_man het volgende:
* da_micha_man weet niet wat een zipbuild is![]()
En ik kan me niet meer voorstellen dat er mensen zijn die vrijwillig Windows gebruiken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef Swolly het volgende:
* Swolly gaat er vanuit dat er geen normaal mens is die vrijwillig dat lettertype instelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |