hoeveel bushokjes zouden daarvoor nodig zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind doodgaan wel een mooie ontgroening.
"Koop nu de newbie-o-tiefer, die de newbie in kwestie lanceert door een bushokje heen. Alleen te gebruiken als er een bushokje binnen 5 meter staat. Te koop bij de betere doe-het-zelf zaak en de lokale fopshop."quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
Iemand met zo'n naam moet haast wel een verwijfde vent zijn, en die ga ik niet door bushokjes tiefen...
Onder de groene zoden ermeequote:Op zaterdag 20 november 2004 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind doodgaan wel een mooie ontgroening.
gewoon in elk topic blijven reageren Stuart , dan kom je vanzelf van die status af...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef Stuart het volgende:
* Xlarge is ook een newbie
Ik vind het niet erg om newbie te zijn hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
gewoon in elk topic blijven reageren Stuart , dan kom je vanzelf van die status af...
kutnewbie!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om newbie te zijn hoor
zolang je nog een leven hebt buiten Fok! is het niet erg hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Koop nu de newbie-o-tiefer, die de newbie in kwestie lanceert door een bushokje heen. Alleen te gebruiken als er een bushokje binnen 5 meter staat. Te koop bij de betere doe-het-zelf zaak en de lokale fokshop."
Voor een newbie ben je aardig goed op weg!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:18 schreef voel_je_vrij_ het volgende:
[..]
kutnewbie!
holy shit 161 per dag??quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
*Nomineert Stuart*quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:19 schreef cerror het volgende:
Pakt huishoudfolie
Ga bij het Russische leger. Die schijnen erg goed te zijn in ontgroenen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:02 schreef voel_je_vrij_ het volgende:
Ik moet nog steeds ontgroend worden hoor!
Coolquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*Nomineert Stuart*
Wel gedaan, niet doorheen gekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*Nomineert Stuart*
Probeer het eens met ducttape en daarna huishoudfolie en dan weer tape?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel gedaan, niet doorheen gekomen.
EY! don't fuck with the 3FM kuikenquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
EY! don't fuck with the 3FM kuiken
Ja die zocht ik, maar die kon ik niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die zocht ik, maar die kon ik niet vinden :')
Sorry kuikentje![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |