quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef Pool het volgende:
Ik snapte die imam ook wel hoor, dat ie geen hand durfde te geven.
Volgens mij knijpt ze keihard!![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Verdonk: "Hey Mr. Imam... je geeft me nu een hand, of je raakt je verblijfsvergunning kwijt". (Moet je zien hoe snel zo'n man dan z'n principes opzij zet)
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef Pool het volgende:
Ik snapte die imam ook wel hoor, dat ie geen hand durfde te geven.
Volgens mij knijpt ze keihard!![]()
Mits op minstens 10 meter afstand.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Rita rocks!!!
![]()
![]()
van "Sorry, ik mag u geen hand geven vanwege mijn geloof" naar "sorry, u bent niet voldoende geïntegreerd... u moet nu het land verlaten"quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:18 schreef Monidique het volgende:
Hij gaf haar geen hand? Nog even en men staat niet meer op in de bus voor ouderen, waar gaat het heen?
Lijkt me een goede zaak, dan reproduceren dit soort figuren niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:26 schreef Bagheera het volgende:
Elke vorm van aanraking moet voorkomen worden, niet omdat de een minder is dan de ander, maar meer omdat de eer van de vrouw kost wat kost beschermd moet worden.
Jammer dat dat niet mogelijk is, want ieder Imam moet na 4 jaar dienst terug naar Turkije (tenminste, als het een Turks imam was).quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Verdonk: "Hey Mr. Imam... je geeft me nu een hand, of je raakt je verblijfsvergunning kwijt". (Moet je zien hoe snel zo'n man dan z'n principes opzij zet)
Dus de imam beschermt op die wijze de eer van Verdonk? Ik heb het idee dat Verdonk de weigering eerder ervaarde als "kwetsend".quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:26 schreef Bagheera het volgende:
Elke vorm van aanraking moet voorkomen worden, niet omdat de een minder is dan de ander, maar meer omdat de eer van de vrouw kost wat kost beschermd moet worden. En dat trekken ze dan ook door naar vrouwen van een ander geloof. Ook als ze blote vrouwen zien worden ze echt in hun ziel gekwetst heb ik gehoord.
Turkse imams zijn geschoold in de Turkse seculiere instituties. Het zal dus wel geen Turk geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef saban het volgende:
Jammer dat dat niet mogelijk is, want ieder Imam moet na 4 jaar dienst terug naar Turkije (tenminste, als het een Turks imam was).
Verdonk is stoer en slim dus die ervaart dat echt niet als kwetsend.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus de imam beschermt op die wijze de eer van Verdonk? Ik heb het idee dat Verdonk de weigering eerder ervaarde als "kwetsend".
Die man die moet niet zeuren en mevrouw gewoon een hand geven. Gelijk = gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |