Dode man gevonden op homo-ontmoetingsplek.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit laat me denken aan mn introductie op school..
we voerden een jongen helemaal dronken
sloten hem op in de kofferbak van een auto
reden hem naar een afgelegen plek in het bos
...
Nee, de boel bij elkaar houdenquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:51 schreef Disorder het volgende:
De gebruikelijke manier van oplossen?
Ja, en als het even kan in een kust van Transavia....quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:56 schreef kwib het volgende:
[..]
Nee, de boel bij elkaar houden
Hij zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:49 schreef nikk het volgende:
Het zijn maar incidenten, het valt allemaal reuze mee, alles komt goed en de Islam is de religie van tolerantie en vrede
Ja vast...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij zal het wel uitgelokt hebben.![]()
ja dat praat het goed natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet raar vinden als je inelkaar getrapt wordt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef VOMiT het volgende:
Bah, ik wou dat ik 1 van die klootzakken voor me had, dan had ik allah van alle kanten beledigd, dit doet hun meer pijn dan een beste tik tegen de kop.
Gek genoeg vind ik dat nou net wél raar !quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet raar vinden als je inelkaar getrapt wordt.
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:05 schreef deedeetee het volgende:
Gek genoeg vind ik dat nou net wél raar !
Maaja ik ben dan ook een gewone ouderweste * hollander *
Flikker toch op.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?
Nee dat heeft met cultuur niks te maken maar dat heeft iemand in elkaar slaan om dat hij iets zegt wat je niet aanstaat óók niet, en lichamelijk geweld is veel erger als een rotopmerking die degene die ze uit, zelf niet echt ernstig vind.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?
Standaardreactie: "ja nee, maar de meeste Moslims denken niet zo hoor..."quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat heeft met cultuur niks te maken maar dat heeft iemand in elkaar slaan om dat hij iets zegt wat je niet aanstaat óók niet, en lichamelijk geweld is veel erger als een rotopmerking die degene die ze uit, zelf niet echt ernstig vind.
Als geweld wel een onderdeel van je cultuur is dan is er iets ernstig mis met je cultuur en ben je hard aan verbetering daarvan toe.
stomme idiootquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:08 schreef Snik het volgende:
Ja, de Nederlandse cultuur is dat je dat debiele geloof van wie dan ook belachelijk mag maken. Als je dat niet aankan dan kan je maar beter oppleuren naar het land waar je vandaan kwam, gezamenlijk met je domme anti-evolutie link, en geloof vooral dat het in 7 dagen allemaal geregeld is met een vingerknip hoor, simpele.
Nee het is sowieso niet correct dat je het recht in eigen handen neemt en mensen inelkaar slaat. Maar zoals ik al zei, ik vind dat het recht op die terrein tekort schiet. Als je iemand beledigd op zijn ras is het strafbaar, maar je mag hem zo erg beledigen als je wil als je hem via een omweg pakt. Dat vind ik tegen het rechtvaardigheids gevoel in gaan. Een opmerking kan soms ook veel meer pijn doen dan een klap in je gezicht.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef deedeetee het volgende:
Nee dat heeft met cultuur niks te maken maar dat heeft iemand in elkaar slaan om dat hij iets zegt wat je niet aanstaat óók niet, en lichamelijk geweld is veel erger als een rotopmerking die degene die ze uit, zelf niet echt ernstig vind.
Als geweld wel een onderdeel van je cultuur is dan is er iets ernstig mis met je cultuur en ben je hard aan verbetering daarvan toe.
Als het nú nog bestaat, hoe kan het dan Middeleeuws zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:08 schreef Snik het volgende:
domme middeleeuwse kutgeloof
Komt het niet uit het museum dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het nú nog bestaat, hoe kan het dan Middeleeuws zijn?
Als je in de middeleeuwen zei: god is een sukkel, dan kwam je meteen op de brandstapel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, niet echt, hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:30 schreef VOMiT het volgende:
Als je in de middeleeuwen zei: god is een sukkel, dan kwam je meteen op de brandstapel.
Dan zouden die landen een Middeleeuws systeem hanteren, nogal een verschil. Maar ik ben het er niet mee eens dat het Middeleeuws is. Ik zou het dan eerder typsich twintigste-eeuws noemen: Kritiek op totalitaire leiders was niet slim, toen in de twinitigste, barbaarse eeuw.quote:Als je dat nu doet niet, tenzij je in een land vol met moslims woont. Als je daar zegt, Allah is een sukkel, wordt jij morgen onthoofd. Middeleeuws dus!
Als je in de middeleeuwen niet christelijk was en slechte dingen over god zei, was je een ketter, en die kwamen op de brandstapel. Nooit geschiedenis gehad?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, niet echt, hoor.
[..]
Dan zouden die landen een Middeleeuws systeem hanteren, nogal een verschil. Maar ik ben het er niet mee eens dat het Middeleeuws is. Ik zou het dan eerder typsich twintigste-eeuws noemen: Kritiek op totalitaire leiders was niet slim, toen in de twinitigste, barbaarse eeuw.
Ik kan domweg niet begrijpen dat iemand er zo'n heisa van maakt als er een * belediging * aan 't adres van zijn geloof geuit wordt. Daar haalt een verstandig mens toch gewoon zijn schouders over opquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:24 schreef Meh7 het volgende:
Nee het is sowieso niet correct dat je het recht in eigen handen neemt en mensen inelkaar slaat. Maar zoals ik al zei, ik vind dat het recht op die terrein tekort schiet. Als je iemand beledigd op zijn ras is het strafbaar, maar je mag hem zo erg beledigen als je wil als je hem via een omweg pakt. Dat vind ik tegen het rechtvaardigheids gevoel in gaan. Een opmerking kan soms ook veel meer pijn doen dan een klap in je gezicht.
Wel eens, en ik weet dat er geen onbeschrijflijk schrikbewind gevoerd werd. De meest bekende misdaden werden begaan ná de Middeleeuwen, door de Inquisitie.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:37 schreef VOMiT het volgende:
Als je in de middeleeuwen niet christelijk was en slechte dingen over god zei, was je een ketter, en die kwamen op de brandstapel. Nooit geschiedenis gehad?
Welke landen?quote:En ja die landen hebben een middeleeuws systeem.
Kunnen we net zo goed alle straffen op belediging/smaad/laster weghalen, immers, je bent toch zeker van jezelf, dan laat 't je koud wat een stommerd die er niks van weet er voor lompe opmerkingen over maakt!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:37 schreef deedeetee het volgende:
Als je echt diep gelovig bent laat 't je koud wat een stommerd die er niks van weet er voor lompe opmerkingen over maakt !![]()
Wat dacht je van Iran, Pakistan etc.. ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef Monidique het volgende:
Welke landen?
Iran zou ik eerder twintigse-eeuws noemen, met die geheime diensten en totalitaire controle over de staat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef VOMiT het volgende:
[..]
Wat dacht je van Iran, Pakistan etc.. ?
Ja, wat jij wilt...quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iran zou ik eerder twintigse-eeuws noemen, met die geheime diensten en totalitaire controle over de staat.
Als ik Allah beledig, beledig ik jouw niet persoonlijk. En ik mag Allah zoveel beledigen als ik wel.. hij is toch de God van vrede en vergeving?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:41 schreef Meh7 het volgende:
En we hebben het niet alleen over het beledigen van het geloof, ook het gebruiken ervan om iemand persoonlijk te beledigen.
Nou, er moet toch wel wat gebeuren voor er een rechtzaak wordt gemaakt van zoiets, ik vind het een slechte vergelijking.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed alle straffen op belediging/smaad/laster weghalen, immers, je bent toch zeker van jezelf, dan laat 't je koud wat een stommerd die er niks van weet er voor lompe opmerkingen over maakt!
Nou én , dan wordt je persoonlijk beledigd en wat dan nogquote:En we hebben het niet alleen over het beledigen van het geloof, ook het gebruiken ervan om iemand persoonlijk te beledigen.
Nee... het geweld is begonnen sinds de moord van Fortuyn... daarvoor is er nooit één geweldsincident geweest... niks, nada, nakkes... echt, het was zo'n mooie maatschappij waar alle religies een prachtige culturele mozaiek vormden, waar tolerantie en acceptatie elkaar in een innige omarming hadden gevonden...quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:49 schreef JoPiDo het volgende:
ja godver, alsof er vroeger nooit iemand in elkaar geslagen werd en nu in eens wel
lekker boeiend allemaal
Mijn moeder had vroeger het idee dat mormoon zijn het je van het was, dé manier om in de hemel te komen. Ik werd dus als brave dochter tot mormoon bekeerd. Enig idee hoeveel beledigende opmerkingen me dat heeft opgeleverdquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als ik Allah beledig, beledig ik jouw niet persoonlijk. En ik mag Allah zoveel beledigen als ik wel.. hij is toch de God van vrede en vergeving?
Dhr. God vindt het wel okay hoor...
Niet om een spreekbeurt zover ik weet. Arme gast.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:49 schreef JoPiDo het volgende:
ja godver, alsof er vroeger nooit iemand in elkaar geslagen werd en nu in eens wel
lekker boeiend allemaal
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
quote:Wat er precies zo schokkend was aan de spreekbeurt wisten de medeleerlingen niet te vertellen. Ook de lerares zou nergens aanstoot aan hebben genomen.
Je bent weer hopeloos naief M.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:39 schreef Monidique het volgende:
Ik wacht eht nog wel even af. Een meisje die jongens bij elkaar roept omdat er iets over Islam wordt gezegd? Mogelijk, maar vooralsnog denk ik dat het toch wat ingewikkelder is, of minder ingewikkeld. Ordinaire ruzie, bijvoorbeeld.
Ach, ik wil gewoon geen voorbarige conclusies trekken. Vooralsnog klinkt het nogal vaag en het is verstandig om even af te wachten wat er echt aand e hand is. Zoals ik al zei, mogelijk is het inderdaad zo dat 'islamitische' jongeren een andere jongen in elkaar hebben geslagen omdat hij iets zei over de Islam, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik vermoed dat er in dat geval toch echt wel wat meer achterzit.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je bent weer hopeloos naief M.
De excuus-allochtoontjes manoeuvreren zich weer in de slachtoffer positie.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Drugshond het volgende:
![]()
Snorremans Meh7 pleit er aldus voor dat hij het recht verkrijgt om jegens iedereen die hem niet bevalt en zich laagdunkend uitlaat over bepaalde geloofskwesties met disproportioneel fysiek geweld te ageren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:24 schreef Meh7 het volgende:
Nee het is sowieso niet correct dat je het recht in eigen handen neemt en mensen inelkaar slaat. Maar zoals ik al zei, ik vind dat het recht op die terrein tekort schiet.
Waarom zet je je naam en adres dan niet hier neer dan komen ze wel naar jou toe dan kun je ze aanpakken! Zielige stinkende kutnerdquote:Op zondag 21 november 2004 00:17 schreef Priapus het volgende:
En toch zullen we ze wel krijgen.
He... jij kunt de columns van Theo wel overnemen...quote:Op zondag 21 november 2004 00:25 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Waarom zet je je naam en adres dan niet hier neer dan komen ze wel naar jou toe dan kun je ze aanpakken! Zielige stinkende kutnerd![]()
Er is niks mis met goden belachelijk maken!quote:Op zondag 21 november 2004 00:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ja in Nederland mag je alles zeggen wat je wil, je mag gehandicapten hard uitlachen, je mag homo's beledigen, je mag goden belachelijk maken!!
Echt een positief punt joh!! Moeten we trots op zijn!!![]()
Theo van Gogh was gewoon een vieze dikke stinkbeer. blij datie vetzak van de buis is![]()
ik zit op de dag te wachten dat jij eens daadwerkelijk een veroordeling van dit soort zaken uitspreekt. Je bent alleen maar aan het 'nuanceren', verdedigen, etc.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
veel reacties
hoeveel islamieten doen bijv. hollanders, joden, homo's etc. pijn? en iedere kritische noot betekent een afslachting of doodsbedreiging?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Doe even normaal.quote:Op zondag 21 november 2004 00:25 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Waarom zet je je naam en adres dan niet hier neer dan komen ze wel naar jou toe dan kun je ze aanpakken! Zielige stinkende kutnerd![]()
Theo van Gogh provoceerde vaak met een doel en in ieder geval op een stuk intelligentere manier dan jij doet. Gezien je posts op dit forum, snapte je zijn columns gewoon niet.quote:Op zondag 21 november 2004 00:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ja in Nederland mag je alles zeggen wat je wil, je mag gehandicapten hard uitlachen, je mag homo's beledigen, je mag goden belachelijk maken!!
Theo van Gogh was gewoon een vieze dikke stinkbeer. blij datie vetzak van de buis is![]()
Wat een vreemde combi.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef nederlands het volgende:
Een spreekbeurt over de islam en Theo van Gogh
Oh god, je stereotype non-antwoord weer: het is nu de 21e eeuw, dus hoe kan het dan middeleeuws zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en mohammed en allah zijn beide vieze stinkpedos, lekker dat ie al lang wegverrot is en nu in de hel pik aan het zuigen isquote:Op zondag 21 november 2004 00:08 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 21 november 2004 09:39 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja, en mohammed en allah zijn beide vieze stinkpedos, lekker dat ie al lang wegverrot is en nu in de hel pik aan het zuigen is![]()
De islam is nu eenmaal een vredige religie; en ze zullen je erom vermoorden om dat te bewijzen.quote:Op zondag 21 november 2004 09:39 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja, en mohammed en allah zijn beide vieze stinkpedos, lekker dat ie al lang wegverrot is en nu in de hel pik aan het zuigen is![]()
Dat Jij reageerd op zijn provocaties, zegt ook genoeg. Denk daar maar eens verder over na.quote:Op zondag 21 november 2004 01:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Theo van Gogh provoceerde vaak met een doel en in ieder geval op een stuk intelligentere manier dan jij doet. Gezien je posts op dit forum, snapte je zijn columns gewoon niet.
Ook al snapt hij dat niet, hij blijft wel normaal doen zonder aggressief te worden. Als het gedeelte van de moslims waar we het hier over hebben nou ook zover weet te komen, zijn we al een heel eind.quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat Jij reageerd op zijn provocaties, zegt ook genoeg. Denk daar maar eens verder over na.
Gezien jou reactie op zijn post snap je gewoon zijn reactie niet .![]()
De vraag is alleen hoe lang je iemand kan blijven beschimpen zonder dat je een klap oploopt. Ook is het natuulrijk nogal moeilijk om iemand op een forum echt fysiek te gaan bedreigen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:07 schreef klez het volgende:
[..]
Ook al snapt hij dat niet, hij blijft wel normaal doen zonder aggressief te worden. Als het gedeelte van de moslims waar we het hier over hebben nou ook zover weet te komen, zijn we al een heel eind.
Hypocriet. Ik heb van jou genoeg topics gezien waar je de meest beledigende dingen over een Balkenende of Bush neer pende, en nu gaat het over jou troetelallochtonen, en dan gaat het recht om niet te beledigen opeens voor de vrijheid van meningsuiting? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe lang je iemand kan blijven beschimpen zonder dat je een klap oploopt. Ook is het natuulrijk nogal moeilijk om iemand op een forum echt fysiek te gaan bedreigen.
De ongenuanceerde generalisenrende uitspraken die in dit bash topic nummer zoveel weer over en weer vliegen vindt ik ook al een vorm van aggresieviteit. Oh nee dat moet ik natuurlijk weer zien als een vorm van recht van meningsuiting. Nou in al dat gescheld en getier zie ik ook niets anders als een vorm van disrespect tov van ander mensen in onze samenleving.
white thrash he?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maaja ik ben dan ook een gewone ouderweste * hollander *
Ach, de Moslimwereld is de slechtste nog niet.... Salman Rushdie kan daar over meepraten...quote:Op zondag 21 november 2004 11:36 schreef klez het volgende:
[..]
Hypocriet. Ik heb van jou genoeg topics gezien waar je de meest beledigende dingen over een Balkenende of Bush neer pende, en nu gaat het over jou troetelallochtonen, en dan gaat het recht om niet te beledigen opeens voor de vrijheid van meningsuiting? Laat me niet lachen.
Veel van de lui die nu zo lopen te janken, hebben dubbel gelegen van het lachen bij 40 jaar beschimpen van het Christendom, van Gerard Reve tot Youp van't Hek, het ging erin als zoete koek.
En terecht. Dat opgefokte gedoe over wat iemand zegt, de oorzaak van alle ellende waar we nu in zitten.
wie ? ikke ? met mijn blauwe bloed ? hoe durf je 't te zeggenquote:Op zondag 21 november 2004 11:38 schreef Internationalist het volgende:
[..]
white thrash he?
Nou dan mag je voor mij de beldigende uitspraken welke ik gedaan heb over bush of balkenende wel even op een rijtje zetten. Als je niet een qoute kan vinden waar ik een van beide net zo zwaar als hier beldigingen over de balk worden gegooid hoop ik ook dat je hierover je excuses kan aanbieden.quote:Op zondag 21 november 2004 11:36 schreef klez het volgende:
[..]
Hypocriet. Ik heb van jou genoeg topics gezien waar je de meest beledigende dingen over een Balkenende of Bush neer pende, en nu gaat het over jou troetelallochtonen, en dan gaat het recht om niet te beledigen opeens voor de vrijheid van meningsuiting? Laat me niet lachen.
Ik moet nu weg, dus dat zal een andere keer zijn, maar ik bied je al bij voorbaat mijn excuses aan.quote:Op zondag 21 november 2004 11:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan mag je voor mij de beldigende uitspraken welke ik gedaan heb over bush of balkenende wel even op een rijtje zetten. Als je niet een qoute kan vinden waar ik een van beide net zo zwaar als hier beldigingen over de balk worden gegooid hoop ik ook dat je hierover je excuses kan aanbieden.
Ben je gek? Een meisje dat zonder toestemming van haar broer spreekt?quote:Op zondag 21 november 2004 11:52 schreef Balthar het volgende:
Zij had in de klas de discussie aan kunnen gaan. Zij had aan kunnen geven wat er aan de spreekbeurt mankeerde. Zo gaat dat en hoort dat in een normaal westers land.
Ben je nou echt zo simpel of lijkt dat alleen maar zo? hoevaak moet aan jullie uitgelegd worden dat moslims en moslimextremisten 2 totaal verschillende dingen zijn. het zal door dit klein islamofoob groepje wel nooit begrepen worden. vooral zo dom blijven ouwehoeren, en weer janken als er weer zo'n white thrash figuurtje op zijn bek wordt geslagen.quote:Op zondag 21 november 2004 10:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De islam is nu eenmaal een vredige religie; en ze zullen je erom vermoorden om dat te bewijzen.
Het onvermogen om te willen accepteren dat mensen die de islam NIET aanhangen zich ook niet gedragen of ze het WEL doen en er dus vrijelijk over willen zeggen wat ze maar denken.quote:Op zondag 21 november 2004 11:52 schreef Balthar het volgende:
Het onvermogen om normaal te discussieren. Daarom reageren mensen ook steeds afwijzender tegenover moslims omdat men denkt dat er toch niet gepraat kan worden.
Geweld tegen woorden. Dat is de trend bij de Marokkanen op dit moment.
Zodra men eens normaal met argumenten komt i.p.v. slaan, dan zal het wel goed komen.
man, mensen voelen zich om het minste geringste al beledigd, daar hoef je niet eens allah of god voor te smaden. het gaat er om dat als mensen zich beledigd voelen dat ze meteen naar rigoureuze en hele foute middelen grijpen! en helaas moet je onde rogen zien dat islamieten daar redelijk goed in zijn. Helaas is het een tendens die bij iedereen opdoet: als iemand iets niet leuk vind, slaan ze de ander maar op zijn bek, en DAT is fout.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed alle straffen op belediging/smaad/laster weghalen, immers, je bent toch zeker van jezelf, dan laat 't je koud wat een stommerd die er niks van weet er voor lompe opmerkingen over maakt!
En we hebben het niet alleen over het beledigen van het geloof, ook het gebruiken ervan om iemand persoonlijk te beledigen.
Was deze mishandeling een uiting van Moslimextremisme of dat van Moslims? Of moeten we het weer zien als een puberale kwajongensstreek? :')quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of lijkt dat alleen maar zo? hoevaak moet aan jullie uitgelegd worden dat moslims en moslimextremisten 2 totaal verschillende dingen
God hoor dat black trash ouwehoeren dan. Ga lekker je idool Arafat vereeren, je weet wel, dat varken dat 1.5 miljard in zijn zak gestoken had terwijl zijn 'arme zielige Palestijnen creppeerden'.quote:Op zondag 21 november 2004 11:38 schreef Internationalist het volgende:
[..]
white thrash he?
Waar heb je het nu precies over, want ik weet niet waar je op reageert. Mijn reactie van 22.25 heeft er volgens mij weinig mee te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 01:02 schreef evert het volgende:
ik zit op de dag te wachten dat jij eens daadwerkelijk een veroordeling van dit soort zaken uitspreekt.
Het is een Godsschande!quote:Je bent alleen maar aan het 'nuanceren', verdedigen, etc.
Ja, het is jammer, waar zeer waar: clichés zijn gemakkelijk te weerleggen.quote:Op zondag 21 november 2004 09:37 schreef Snik het volgende:
Oh god, je stereotype non-antwoord weer: het is nu de 21e eeuw, dus hoe kan het dan middeleeuws zijn.
waarheid, je slaat de spijker op de kop.quote:Op zondag 21 november 2004 11:52 schreef Balthar het volgende:
In de discussie gaat men er van uit dat de spreekbeurt beledigend was voor de Islam.
Het hele punt is juist dat niemand aanstoot nam, behalve 1 marokkaans meisje dat haar verhaal verteld aan "vrienden".
Zij had in de klas de discussie aan kunnen gaan. Zij had aan kunnen geven wat er aan de spreekbeurt mankeerde. Zo gaat dat en hoort dat in een normaal westers land.
Nee, zij hield haar mond dicht en ging buiten school een knokploegje regelen.
DAT is het probleem.
Het onvermogen om normaal te discussieren. Daarom reageren mensen ook steeds afwijzender tegenover moslims omdat men denkt dat er toch niet gepraat kan worden.
Geweld tegen woorden. Dat is de trend bij de Marokkanen op dit moment.
Zodra men eens normaal met argumenten komt i.p.v. slaan, dan zal het wel goed komen.
Laten we dit nu een keer anders aanpakken, we sturen de schoonvader van Willem Alexanderquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef HiZ het volgende:
Gaat Deetman nu op bezoek in een Moskee ? Of sturen we meteen Willem Alexander?
Jij vindt geweld een normaal middel om een probleem op te lossen? Die hypocriete kut had d'r bek open moeten trekken als ze er problemen mee had. En niet als een echte verrader achter iemands rug naar een gewelddadige oplossing zoeken. En de volgende keer weer roepen "de Islam is vrede"quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of lijkt dat alleen maar zo? hoevaak moet aan jullie uitgelegd worden dat moslims en moslimextremisten 2 totaal verschillende dingen zijn. het zal door dit klein islamofoob groepje wel nooit begrepen worden. vooral zo dom blijven ouwehoeren, en weer janken als er weer zo'n white thrash figuurtje op zijn bek wordt geslagen.
Dit is een forum. Het wordt een saaie bedoening hier, als niemand op elkaar reageert.quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat Jij reageerd op zijn provocaties, zegt ook genoeg. Denk daar maar eens verder over na.
Gezien jou reactie op zijn post snap je gewoon zijn reactie niet .![]()
Jouw reactie bevestigd mijn punt. I rest my case.quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of lijkt dat alleen maar zo? hoevaak moet aan jullie uitgelegd worden dat moslims en moslimextremisten 2 totaal verschillende dingen zijn. het zal door dit klein islamofoob groepje wel nooit begrepen worden. vooral zo dom blijven ouwehoeren, en weer janken als er weer zo'n white thrash figuurtje op zijn bek wordt geslagen.
Wellicht lok je het niet genoeg uit.quote:Op zondag 21 november 2004 15:39 schreef sanniejj het volgende:
Jammer dat het bij mij nooit durven te proberen.. islaMIETJES
Kom maar op pannekoek.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Flikker toch op.
Kritiek op je domme middeleeuwse kutgeloof is geen pijn doen en dat beantwoorden met fysiek geweld laat alleen maar zien wat voor fascistisch dom, achterlopend middeleeuws geloof jullie aanhangen.
Ja, de Nederlandse cultuur is dat je dat debiele geloof van wie dan ook belachelijk mag maken. Als je dat niet aankan dan kan je maar beter oppleuren naar het land waar je vandaan kwam, gezamenlijk met je domme anti-evolutie link, en geloof vooral dat het in 7 dagen allemaal geregeld is met een vingerknip hoor, simpele.
Straks wordt er nog een fathwa over je uitgesproken.quote:Op zondag 21 november 2004 12:25 schreef Snik het volgende:
[..]
God hoor dat black trash ouwehoeren dan. Ga lekker je idool Arafat vereeren, je weet wel, dat varken dat 1.5 miljard in zijn zak gestoken had terwijl zijn 'arme zielige Palestijnen creppeerden'.
Och, ik heb al aardig wat leuk speelgoed aangeschaft dus laat maar komen. Deze jongen weet al jaren hoe de vork in de steel zit bij onze medelanders en hoeveel bescherming je van de overheid krijgt.quote:Op zondag 21 november 2004 16:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Straks wordt er nog een fathwa over je uitgesproken.
Gewoon voorbereid zijn is een goede gewoonte.quote:Op zondag 21 november 2004 16:13 schreef Monidique het volgende:
Heel verstandig: Waakt!
net zulk speelgoed als onze Jason?quote:Op zondag 21 november 2004 16:12 schreef Snik het volgende:
[..]
Och, ik heb al aardig wat leuk speelgoed aangeschaft dus laat maar komen. Deze jongen weet al jaren hoe de vork in de steel zit bij onze medelanders en hoeveel bescherming je van de overheid krijgt.
Pfft. Wat moet je nu met handgranaten? Dat is voor zelfmoordende terroristenkneusjes die in de klas gepest worden, geen meisje kunnen krijgen en dus maar moslim worden.quote:Op zondag 21 november 2004 16:19 schreef Re het volgende:
[..]
net zulk speelgoed als onze Jason?
foei!quote:Op zondag 21 november 2004 16:07 schreef Jerruh het volgende:
ik ben benieuwd wat de school of lera(a)r(es) gaat zeggen tegen dat meisje dat het aanstotelijk vond en die mennekes heeft gewaarschuwd..
legt eraan of ze aanzet heeft gegeven om die gozer in elkaar te laten slaanquote:Op zondag 21 november 2004 16:57 schreef Tarak het volgende:
Ik ga er vanuit dat de hoofddoekkut die geklikt heeft van school wordt gestuurd.
Ze had na de reactie op het gezicht van de knokploeg gezien te hebben ook de school kunnen waarschuwen. Nu is er een andere leerling -die in dezelfde klas zit- in elkaar geslagen. Verstoorde relatie is een goede reden om als "contractgenoten" uit elkaar te gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 17:06 schreef Re het volgende:
[..]
legt eraan of ze aanzet heeft gegeven om die gozer in elkaar te laten slaan
Groep vrienden regelen om schoolgenoten in elkaar te laten slaan werd op mijn school i.i.g. niet geaccepteerd.quote:Op zondag 21 november 2004 17:06 schreef Re het volgende:
[..]
legt eraan of ze aanzet heeft gegeven om die gozer in elkaar te laten slaan
ach, vroger klaagde je altijd wel eens over een klasgenootje en dat leidde ook wel eens tot vechtpartijen, ou niet ineens dit als nieuw gaan zien ofzoquote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Groep vrienden regelen om schoolgenoten in elkaar te laten slaan werd op mijn school i.i.g. niet geaccepteerd.
Klopt, het gebeurde wel vaker. Maar scholieren die dergelijke praktijken uithaalden werden genadeloos van school getrapt.quote:Op zondag 21 november 2004 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ach, vroger klaagde je altijd wel eens over een klasgenootje en dat leidde ook wel eens tot vechtpartijen, ou niet ineens dit als nieuw gaan zien ofzo
nee hoorquote:Op zondag 21 november 2004 17:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Klopt, het gebeurde wel vaker. Maar scholieren die dergelijke praktijken uithaalden werden genadeloos van school getrapt.
nee daar vroeg hij niet om en dat zal wel duidelijk gemaakt moeten wordenquote:Op zondag 21 november 2004 17:33 schreef nikk het volgende:
Wat bezielde die jongen ook eigenlijk. Een spreekbeurt houden over de Islam. Hij vroeg er gewoon om.
Ik weet niet op welke school jij gezeten hebt, maar op mijn school werden dergelijke praktijken niet getolereerd.quote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor
vechtpartijen buiten de school (ik neem aan dat deze crimineeltjes niet op die school zaten) kun je weinig actie bij ondernemenquote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke school jij gezeten hebt, maar op mijn school werden dergelijke praktijken niet getolereerd.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor
waarom...? en welke maatregelquote:Op zondag 21 november 2004 17:37 schreef Tarak het volgende:
[..]Niet? Als een school verantwoordelijkheid durft te nemen, zouden ze dat wel moeten doen.
Wel tegen het meisje dat in eerste instantie de knokploeg geregeld had. Voor de knokploeg zelf zul je gewoon aangifte moeten doen.quote:Op zondag 21 november 2004 17:37 schreef Re het volgende:
[..]
vechtpartijen buiten de school (ik neem aan dat deze crimineeltjes niet op die school zaten) kun je weinig actie bij ondernemen
Niet daarvoor. Wel voor het in elkaar laten slaan van mede-scholieren.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
waarom...? en welke maatregel
en werd men van school gestuurd als je het met iemand niet eens was?
Als je dat met een vechtpartij - ook buiten de schooltijden om - ging oplossen werd je van school gestuurd. Is geloof ik 1 keer voorgekomen. De ander zat ook nog op school, en men vond dat de school ook naar die andere leerling een verantwoordelijkheid had.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
waarom...? en welke maatregel
en werd men van school gestuurd als je het met iemand niet eens was?
Onzin, als duidelijk was dat iemand van in de school er wat mee te maken had dan werd die net zo hard aangepakt. Verder volgde altijd vanuit de school een aanklacht bij de politie plus indien bekend was op welke school die andere zaten daar contact mee.quote:Op zondag 21 november 2004 17:37 schreef Re het volgende:
[..]
vechtpartijen buiten de school (ik neem aan dat deze crimineeltjes niet op die school zaten) kun je weinig actie bij ondernemen
ik ken er maar een, en die jongen is gewoon berechtquote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef Snik het volgende:
[..]
Maar ja, in 2004 worden leraren voor hun kop geschoten indien er geen 'respect' wordt getoond voor tribale culturen.
Dat staat in het bericht.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Re het volgende:
er wordt dus voor het gemak vanuit gegaan dat het meisje opdracht heeft gegeven voor het inelkaar slaan... ook goed hoor, gooit gemakkelijk de discussie op slot
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:08 schreef Snik het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Kritiek op je domme middeleeuwse kutgeloof is geen pijn doen en dat beantwoorden met fysiek geweld laat alleen maar zien wat voor fascistisch dom, achterlopend middeleeuws geloof jullie aanhangen.
Nee, dat groepje had afluisterapparatuur in de klas geplaatst en waren zeker ook toevallig een bekende van dat meisje.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Re het volgende:
er wordt dus voor het gemak vanuit gegaan dat het meisje opdracht heeft gegeven voor het inelkaar slaan... ook goed hoor, gooit gemakkelijk de discussie op slot
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...quote:Op zondag 21 november 2004 18:02 schreef Snik het volgende:
[..]
Dat staat in het bericht.
Dat dat jou niet aanstaat en je dus maar uit het niets andere dingen gaat verzinnen, tja...
1+1=2?quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...
dat kan, hoeft niet en dat vind ik wel van belang. Trouwens niet voor die gastjes, maar dat was wel duidelijkquote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
1+1=2?
Die daarna geheel toevallig die gozer in elkaar mepten.quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...
Naja, gezien de regelmaat waarmee groepjes Marokkanen anderen in elkaar slaan zou dat best eens kunnenquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
[..]
Die daarna geheel toevallig die gozer in elkaar mepten.
Nee, het heeft vast niets met elkaar te maken
Het heeft duidelijk wel wat met elkaar te maken, er is alleen niet aangetoond dat zij die jongens opdracht heeft gegeven.quote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
Dus dat groepje had zeker afluisterapparatuur geplaatst?quote:Op zondag 21 november 2004 18:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het heeft duidelijk wel wat met elkaar te maken, er is alleen niet aangetoond dat zij die jongens opdracht heeft gegeven.
Welk groepje en waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 21 november 2004 18:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus dat groepje had zeker afluisterapparatuur geplaatst?
dequote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
[..]
Het was dus een willekeurige aframmeling volgens jou? Het zou best kunnen hoor, daar niet van...quote:Op zondag 21 november 2004 18:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welk groepje en waarom zouden ze dat doen?
Das ook weer waar. Het is maar de vraag hoeveel van dit verhaal waar is. Alhoewel ik ook geloof dat het in de Telegraaf heeft gestaan... maar goed, die zitten wel vaker mis...quote:Op zondag 21 november 2004 18:27 schreef Re het volgende:
[..]
desmiley wordt weer vaak uit de kast gehaald
Dat die kutgastjes uit eigen intiatief werken is natuurlijk uitgesloten, maar goed ... het gehele verhaal is wel duidelijk vanuit een welogje
Nee, het was, als ik van het nu bekende verhaal uit ga, een aframmeling door een stel jongeren die vonden dat een of andere scholier niets (slechts?) mocht zeggen over de Islam. Zij wisten van deze presentatie, omdat een vriendin van hen, die in de klas aanwezig was, hun dit vertelde.quote:Op zondag 21 november 2004 18:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Het was dus een willekeurige aframmeling volgens jou? Het zou best kunnen hoor, daar niet van...
Dat zou best kunnen natuurlijk. De vraag is alleen hoe die jongens dan wisten wie ze moesten slaan?quote:Op zondag 21 november 2004 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het was, als ik van het nu bekende verhaal uit ga, een aframmeling door een stel jongeren die vonden dat een of andere scholier niets (slechts?) mocht zeggen over de Islam. Zij wisten van deze presentatie, omdat een vriendin van hen, die in de klas aanwezig was, hun dit vertelde.
Nergens staat echter dat zij die jongens heeft gevraagd heeft iemand een aframmeling te geven.
Ze kenden die jongen? Ze kregen een naam? Een beschrijving? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 21 november 2004 18:36 schreef nikk het volgende:
De vraag is alleen hoe die jongens dan wisten wie ze moesten slaan?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ze niet op dezelfde school zaten.quote:Op zondag 21 november 2004 18:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kenden die jongen?
Tja, en van wie zouden ze de naam en beschrijving gekregen hebben? Daarnaast, waarom zou je uberhaupt een naam en/of beschrijving geven?quote:Ze kregen een naam? Een beschrijving? Ik heb geen idee.
Zou je dat kunnen onderbouwen, of in het vervolg dit soort nonsens achterwege te laten?quote:Op zondag 21 november 2004 18:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Want het gros van de allochtonen is nog debieler dan een IQ van 70, dat is wetenschappelijk onderzocht.
Dat lijkt me inderdaad een nogal een zieke stellingquote:Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen onderbouwen, of in het vervolg dit soort nonsens achterwege te laten?
Ja, en? Ik weet niet hoe jouw sociale leven was tijdens je schoolperiode, hoor, maar ík kende wel wat meer mensen dan diegenen die op mijn school zaten.quote:Op zondag 21 november 2004 18:41 schreef nikk het volgende:
Lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ze niet op dezelfde school zaten.
Van haar en waarom? "Wie was dat dan?" "Oh, dat was Zus-en-Zo".quote:Tja, en van wie zouden ze de naam en beschrijving gekregen hebben? Daarnaast, waarom zou je uberhaupt een naam en/of beschrijving geven?
Ik ook wel. Maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze deze jongen kende.quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en? Ik weet niet hoe jouw sociale leven was tijdens je schoolperiode, hoor, maar ík kende wel wat meer mensen dan diegenen die op mijn school zaten.
Tja, net als de vader die zijn zoon een pistool gaf om de familie-eer te redden maar niet expliciet opriep leerlingen dood te schieten zeker... (weet even niet meer welke zaak dat was)quote:Van haar en waarom? "Wie was dat dan?" "Oh, dat was Zus-en-Zo".
Hoe het ook zij, dat meisje heeft, voorzover ik weet, nergens tot opgeroepen.
ja hoor met deze quote uit de kabinetsberaadslagingen:quote:Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen onderbouwen, of in het vervolg dit soort nonsens achterwege te laten?
Of net zoals 2Vandaag dat meldde dat Fortuyn vermoord was.quote:Op zondag 21 november 2004 18:50 schreef nikk het volgende:
Tja, net als de vader die zijn zoon een pistool gaf om de familie-eer te redden maar niet expliciet opriep leerlingen dood te schieten zeker... (weet even niet meer welke zaak dat was)
quote:Op zondag 21 november 2004 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of net zoals 2Vandaag dat meldde dat Fortuyn vermoord was.
Ik lees een verhaal over het tegengaan van importhuwelijken. Niets in de verste verte onderbouwt het jou verzinsels. Ik denk eerder dat jij je extreem-rechtse gedachten maar voor jezelf moet houden.quote:Op zondag 21 november 2004 18:51 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
ja hoor met deze quote uit de kabinetsberaadslagingen:
-lnip-
Gewoon googlelen Sidekick, daar steek je nog eens wat van op in plaats van je enge linkse gedachtengoed op Fok uit te dragen.
quote:Op zondag 21 november 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
De enige website die ik kon vinden met de tekst die werd geciteerd door lionsguy18: http://www.gebladerte.nl/10861f54.htmquote:Op zondag 21 november 2004 18:57 schreef nikk het volgende:
[..]
En dit vat ik (zover mogelijk) nog minder...
Aha, dat soort onfrisse ideeen houd ik er liever niet op naquote:Op zondag 21 november 2004 18:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
De enige website die ik kon vinden met de tekst die werd geciteerd door lionsguy18: http://www.gebladerte.nl/10861f54.htm
enquote:Op zondag 21 november 2004 19:07 schreef Jerruh het volgende:
ow daar heb je lionsguy weer.
een doodse stiltequote:Op zondag 21 november 2004 19:33 schreef sanniejj het volgende:
[..]
en![]()
[Op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Mensen willens en wetens pijn doen en verwachten dat ze jou geen pijn gaan doen? Is dat de Nederlandse cultuur?]
Flikker toch op.
Nee hoor, meestal stop ik als ze bewusteloos zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 18:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je geen argumenten hebt gebruik je je vuisten.
Want het gros van de allochtonen is nog debieler dan een IQ van 70, dat is wetenschappelijk onderzocht.
Dus die debatteren niet maar rammen net zo lang totdat je je bekeert tot hun geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |