Nee van Danny. Maar dit is een doordenkertje.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef StarGazer het volgende:
Vader van Serge toevallig?
hier ook heb waarschijnlijk wel een plaatje van hem met Snorro !!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef Chen het volgende:
Alleen geen scanner
quote:Op zondag 21 november 2004 14:40 schreef Chen het volgende:
* popolon gaat maar eens hard opzoek naar een scanner in zijn huis.
In een van die dozen op zolder waar je moeilijk bij kan. Ik weet 100% zeker dat ik 'm in ieder geval daar heb. Met foto met snorquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Er moet een fokker zijn met ouwe Panini plaatjesboeken. Ik had ze maar waar ze gebleven zijn ? Geen idee.
Doe es ff zoeken danquote:Op zondag 21 november 2004 15:45 schreef Doc het volgende:
[..]
In een van die dozen op zolder waar je moeilijk bij kan. Ik weet 100% zeker dat ik 'm in ieder geval daar heb. Met foto met snor
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Doe es ff zoeken dan
Ik zoek al tijden naar een plaat MET snor
Helaas,the mystery continues....quote:Op zondag 21 november 2004 15:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |