Hoe bedoel je? Dus hij is officieel wel playable on live, maar het blijkt in de praktijk niet echt goed te gaan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Alleen als je zelf host, want als je joined heb je vaak last van lag en dan issie niet echt playable on Xbox live
Ik ook gisteren.volgens mij schoot ik in eigen doel,de keeper pakten hem achter de lijn maar toch geen doelpunt.quote:Op maandag 22 november 2004 19:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik had net het idee dat de bal achter de lijn lag..
Maar de keeper lag erop
Tis voor de 2e x dat ik dit al heb gehad
Ik heb 64,99 eurie betaald gisterenquote:Op maandag 22 november 2004 18:24 schreef ivo21 het volgende:
Is pro evo 4 voor de ps2 bij de Free Record Shop nou ook 50 euro net zoals voor de xbox, of kost pes 4 voor de ps2 65 euro?
Btw op de site staat 65 euro
Dat heb ik inderdaad ook al een keer gehad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ook gisteren.volgens mij schoot ik in eigen doel,de keeper pakten hem achter de lijn maar toch geen doelpunt.
Die is 1 mbit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:59 schreef jpg97 het volgende:
Het gaat met name om de upload. Dat veroorzaakt de lag bij de joinende speler.
Idem in de herhaling zag je duidelijk dat ik eerst de bal raakten,daarna pas de speler toch een strafschop tegen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook al een keer gehad.
En gisteren kreeg ik zelfs een penalty tegen, omdat ik te laat was met de sliding
Alleen het vreemde was dat ik die spits ver buiten het strafschopgebied neerhaalde.
Het was niet eens een twijfelgeval, het was meer richting de cornervlag dan richting strafschopgebied.
De commentator reep ook dat dit een vrije trap zou worden, maar inmiddels lag de bal al op de stip
en daardoor verloor ik de wedstrijd
Met welk team speel je dan??quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
en daardoor verloor ik de wedstrijd
PSV!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:18 schreef edje34 het volgende:
[..]
Met welk team speel je dan??
Ik heb ook nooit lagquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is 1 mbit..
Voldoende dus.
Maar wat Twi zei klopt wel.. Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn? Ik ga er dan ook van uit dat er wel een patch voor gaat komen,
Zelfde hier en alhoewel ik me altijd dood ergerde aan de traagheid waarmee de spelers zich in fifa voortbewegen (Het lijkt wel of je continu in herhaling zit te spelen) is de snelheid en de actie in PES wel ff wennen. Fifa heeft me verpestquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
PSV!
Maar tot afgelopen zaterdag speelde ik Fifa, dit is de eerste PES die ik speel.
Dus het is even wennen
Druk, druk, druk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit lagMaar ik wil nog een potje tegen je spelen
Ik weet niet hoe ik korter dan een 'tikje' (tap) een knop kan indrukken, maar lastig wordt het wel. Ik heb niet het idee dat ik de X-knop lang inhoud, vandaar dat ik er zo over struikel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:36 schreef BGN het volgende:
Hoe langer je de X-knop ingedrukt houdt, hoe verder de pass zal gaan. Een korte pass gaat naar een speler die dichtbij is, een langer ingehouden knop resulteert dus in een pass die naar een speler verder weg gaat, met meer risico op balverlies. Het is dus geen foutje in het spel, puur een extra gameplaymogelijkheid.
Stond in het midden van de goalquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:13 schreef BGN het volgende:
En de keeper bleef zeker stil staan terwijl dat allemaal gebeurde?
HomerJ, had tegen jouw op enkele schokjes na inderdaad geen last van lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |