de enige overeenkomst met voetbal is de bal... (in FIFA dan)quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelul, een potje FIFA lijkt niet eens op echt voetbal.....
FRS is hij 49.95.........quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dus mooi niet he.
Heb je hem in een gouden verpakking zitten ofzo???
Bij free recordshop 64.99 net ff gebeld.
Vrijdag, 30 euro op dimensionplus.nlquote:Op maandag 22 november 2004 12:15 schreef RealKnuckles het volgende:
wanneer komt ie nou op de pc
Volgens mij kan jij gewoon niet aan de gameplay wennen.quote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dus kopie van FIFA!
Voor de PS2 al 1 maand of zoquote:Op maandag 22 november 2004 12:39 schreef Greetings het volgende:
Is ie vanaf vandaag uit?
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef edje34 het volgende:
Jahoor ik heb hem nu ga gelijk ff spelen.
Mensen ik spreek jullie nog wel,ik laat wel ff weten wat ik er van vond
lees het boekje maarquote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.
Alleen 1 klein foutje ontdekt maar ja dat heb je bij meer voetbalspellen.
Ook hier word er voor buitenspel gefloten terwijl het vaak niet zo is.
Ik heb verder nog niet gekeken hoe alles werkt maar heb je ook transfers,of is het alleen maar voetballen??
Ik zeg niet dat PES4 slecht si. Maar de bewegingen en de animaties is precies zo als FIFA!quote:Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
als jij PES4 niet leuk vind, zeg dat dan 1 keer met argumenten enzo en flikker dan op uit dit topic
ipv constant zulke opmerkingen te maken want daar schiet niemand wat mee op
quote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij gewoon niet aan de gameplay wennen.
Maar volgens mij snap je sowieso niet veel van PES.
Want ik heb ooit ene post gelezen waarin je zat te klagen dat je bij de master league steeds dezelfde spelers kreeg
En hoe zijn de toeschouwes op de achtergrond?quote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.
Alleen 1 klein foutje ontdekt maar ja dat heb je bij meer voetbalspellen.
Ook hier word er voor buitenspel gefloten terwijl het vaak niet zo is.
Ik heb verder nog niet gekeken hoe alles werkt maar heb je ook transfers,of is het alleen maar voetballen??
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef RealKnuckles het volgende:
FIFA is zoooo
Al 10 jaar hetzelfde.
PES 4 = top
Misschien speel jij veel tegen mensen met een lage ranking, en speelt degene boven je wat meer tegen betere tegenstandersquote:Op maandag 22 november 2004 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Die ranking klopt ook voor geen meter...
Ik heb nu ongeveer 40 wedstrijden gespeeld waarvan ik er 5 heb verloren.
Ik sta nu 21e, boven mij staat een gast die 56 wedstrijden heeft gespeeld en 24 verloren
Dat is het leuke eraan, pes scoort al jaren hoge cijfers en iedere PES speler is er tevreden over, dus vernieuwing is dan niet nodig.quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.
Voor de Xbox in elk geval welquote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.
En dit is gewoon ontzettend grote onzin. EA heeft er soms inderdaad een miskleun bij zitten (FIFA 2004 bijvoorbeeld), maar FIFA 2005 is gewoon een spel wat prima in elkaar zit en lekker speelt. Helaas voelen veel vrij kinderachtige PES-spelers zich te groot om de FIFA-serie enige erkenning te geven. Ik ben geen FIFA-fanboy, ik vind PES over het algemeen een betere game dan FIFA (qua gameplay althans), maar zeker FIFA 2005 wordt door velen hier afgeschreven als zijnde de zoveelste kutgame van EA. FIFA is makkelijker, wat minder realistisch, maar gewoon nog zeker een erg leuke voetbalgame.quote:Op maandag 22 november 2004 14:02 schreef s0d het volgende:
Dat is het leuke eraan, pes scoort al jaren hoge cijfers en iedere PES speler is er tevreden over, dus vernieuwing is dan niet nodig.
Daarom proberen ze het te perfectioneren, en dat is aardig gelukt imo.
De animaties zijn beter als in 3, de dieptepaases gaan net wat lekkerder.
Fifa krijgt al jaren kritiek, en EA verbetert het niet. Toch is het spel al 10 jaar nagenoeg hetzelfde gebleven.
Dat is het verschil.
[PS2, PC]Het grote Pro Evolution Soccer III topic deel 3quote:Op maandag 22 november 2004 13:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Ik heb nooit meegedaan met een master league.
En heb PES3 lange tijd gespeeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |