Game onquote:[list]De Pro Evolution Soccer serie staat bekend als de beste voetbaltitel op de markt. Hoewel de FIFA serie veel bekender is dankzij de marketingkracht van Electronic Arts, weet Konami EA's voetbalserie altijd een stapje voor te zijn in gameplay en kwaliteit, althans zo is het algemene sentiment. Dat de titel naar de Xbox komt was dan ook groot nieuws, al die maanden geleden. Zeker voor ons voetbal gekken in Europa. Volgens Konami is Pro Evolution Soccer 4 een echte 'quantum-sprong' voorwaarts in het voetbal genre. Zo hebben ze nog vloeiendere bewegingen in het spel zitten en is het spel nog makkelijk en intuïtiever te besturen. Ook nieuwe vrije trap en penalty systemen moeten het leuker en interessanter maken om te spelen. Ook hebben alle spelers meer persoonlijke eigenschappen. Zo zullen bekende spelers lopen zoals ze dat in het echte leven doen, of zelfs op hun eigen karakteristieke manier een bal aannemen of wegtrappen. Dit loopt vervolgens vloeiend over in het nieuwe dribbelsysteem, waarbij de speler meer controle heeft over hoe de spelers in een op een gevechten voorbij zijn man komt.
[*}Een on-screen scheidsrechter is nu aanwezig, die daadwerkelijk over het veld rent en de Master League speelmodi is weer terug te vinden. Ook kan de speler zijn beste spelers in zijn eigen team stoppen en bewaren om mee te spelen, en zullen spelers tijdens een Master League gedwongen het veld moeten verlaten als ze een ernstige blessure oplopen. We zijn benieuwd.
[/list]
Vorige delen:
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4 #2
[Multi] Pro Evolution Soccer 4 [Deel 3]
Hoe zou de opzet zijn dan.. lijkt mij in ieder geval een strak planquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
en wie doet nog meer mee met de enige echte fok PES4 competitie?
je neemt het dan o.a. op tegen de wereldsterren:
Tecci
jimjim1983
Pauche
De über wereldster ikke natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
Tecci
jimjim1983
Pauche
Ligt denk ik aan je internet verbinding. Kheb nu meer dan 25 wedstrijden online gespeeld en nog geen 1 keer last van lag gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd zelf de wedstrijden create?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef Brasco125 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Live? Ik ben echt geschrokken van de laggy verbindingen. 1 potje was lagloos en die heb ik gewonnen, de rest was het echt lastig. Reactie op de knoppen is bij lag een ramp. Er zit dan een behoorlijke tijd tussen het moment dat je de knop indrukt en de reactie op het scherm, waardoor het echt lastig wordt om acties te maken. Erg jammer.. maar misschien komt er nog een update ofzo.
Yup, de host heeft nooit lag, de gene die connect met de host in ruwweg 8 van de 10 gevallen wel. Best jammer, want zo ingewikkeld zou die netcode niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je internet verbinding. Kheb nu meer dan 25 wedstrijden online gespeeld en nog geen 1 keer last van lag gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd zelf de wedstrijden create?
Ik heb zelf nu 17 potjes gespeeld en 1x lag gehad, nota bene tegen JimJim, andersom ging het beter(ik host, hij joind)quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de host heeft nooit lag, de gene die connect met de host in ruwweg 8 van de 10 gevallen wel. Best jammer, want zo ingewikkeld zou die netcode niet moeten zijn.
ja er zijn nog 2 andere computers in huis die ik moet uitzetten wil ik zonder lag spelen, dan nog heb ik best vaak lag tegen anderen, maar tegen fokkers gaat het dan weer wel.quote:Op zondag 21 november 2004 12:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu 17 potjes gespeeld en 1x lag gehad, nota bene tegen JimJim, andersom ging het beter(ik host, hij joind)
ja echt heel jammer dat je geen 2-2 kan doen :'(quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Hoe zou de opzet zijn dan.. lijkt mij in ieder geval een strak plan
Ik vind het trouwens wel jammer dat je niet met meerdere spelers tegen elkaar kan spelen op xbox live
quote:Blacklist:
cyberneti
Damped
El Currelas
JonHIV
Maddinger
Max Cratcher
Tand
Zed007
count me in (vanaf donderdag)quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
Tecci
jimjim1983
Pauche
Max Cratcher
bartje twi
Jah, gisteravond viel mijn Xbox Live! uit(ik kon 2 uur niet op Live: Xbox Live not respondingquote:Op zondag 21 november 2004 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
edit: kom net dit tegen op evo-web
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |