De hele kaart is klikbaar, niet alleen Nederland.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:50 schreef drelletje het volgende:
Zoooo Nu sta ik ook op de kaart. Zou belgië er moet bij moeten misschien?
Eind deze week heb ik weer internet.... Zeggen ze....
ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb mezelf ook op de kaart gezet
je weet niet waar Helmond ligt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:08 schreef hellmondunited het volgende:
haha ik heb een beetje scheef gemikt zie ik nu, kan ik dat nog aanpassen?
jawelquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je weet niet waar Helmond ligt?
toppiequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:18 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb het ff aangepast voor je
Hmmz eerlijk gezegt het ik er niet echt veel verstand vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 08:34 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel.
Als je op een website ergens op klikt, wordt altijd de plaats waar je klikt doorgegeven.
Deze coordinaten sla ik op, dit bepaalt de plek van je blokje.
Dit wordt aangevuld met de gegevens die je invult, en in een tabel gezet.
Als de pagina wordt opgevraagd, lees ik de tabel uit, en plaats ik alle blokjes.
Deze krijgen een eigen id, zodat ik ze kan koppelen aan de namen.
Als je een blokje of een naam kiest, wordt de lijst met users nog even doorgezocht om te kijken of er meer zijn die in dezelfde plaats wonen.
Wil je de mijne ook even net buiten de A van Assen zetten Joekurr ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:18 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb het ff aangepast voor je
net zo'n 1 als weerstation Zwartsluisquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb de New Matrix weerstation in bestelling.
Ik hoop em morgen of overmorgen binnen te krijgen.
Anders zowiezo voor zondag
Dan moet ik alles even instaleren enzo en dan is Weerstation Dokkum online
Ik kan je de scripts wel opsturen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz eerlijk gezegt het ik er niet echt veel verstand van
Kan ik em ook gebruiken?
Hier helder![]()
Morgen super mooi weer
Je bent verhuisdquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wil je de mijne ook even net buiten de A van Assen zetten Joekurr ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |