abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23448612
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.

Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.

Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.

Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.

Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
pi_23448662
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23448716
Man zet een advertentie dat hij een erotische relatie zoekt om vervolgens alleen maar te dansen en te praten? Uh huh.
pi_23448740
Ik zou het zowieso niet normaal vinden, al had ze alleen maar gedanst en gepraat (wat ik dus niet geloof)
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 20 november 2004 @ 16:45:23 #5
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_23448743
Ik snap punt 7 niet. What's your point nu nog? It's over dude...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_23448754
Wat een raar verhaal! Met een contact via internet weet je het maar nooit, misschien heeft die vent haar iets aangedaan? Had ze iets gebruikt of gedronken?
Het lijkt me in ieder geval dat er iets helemaal verkeerd is gegaan.....!

Ze heeft niet voor niks gereageerd op een advertentie voor "erotisch contact" Dat ze het meteen uitmaakte toen je om opheldering vroeg, zegt al genoeg!

[ Bericht 26% gewijzigd door Thisbe op 20-11-2004 16:48:57 (niet goed gelezen) ]
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_23448902
Dit is wel erg duidelijk.
pi_23448941
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:56 schreef wonko het volgende:
Maar ga er maar vanuit dat ze met die vent eindelijk haar fantasien heeft kunnen waarmaken en dingen heeft gedaan die ze bij jou nooit gedaan heeft.
Au!
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:04:50 #9
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_23449068
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef DarkElf het volgende:
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
Advies geven, steuntje/duwtje in de rug, etc etc....alles beter dan jouw reactie in elk geval. En dat voor een mod.

OT: Je kunt er wel zeker van zijn dat ze vreemd is gegaan, iemand die een sexrelatie zoekt gaat zich echt niet tevreden stellen met "dansen en praten". Bovendien heeft ze en gewassen/gedouched en haar tanden gepoetst. Zo erg vies ruik je toch niet na het dansen?

Gewoon vragen, word ze emotioneel dan weet je het zeker ook als ze het blijft ontkennen vraag je haar gewoon waarom ze zich gewassen heeft en zo.
Nie sloan mo schuppe!
pi_23449119
Nou ja... dat ze heeft gereageerd op die advertentie laat toch weinig te raden over, eigenlijk. Of kan het ook onderzoek voor haar werk zijn geweest?

Dat hoeft nog niet te betekenen dat ze ook vreemd is gegaan. Maar de intentie is evident.
pi_23449129
Punt 5. kan ook dubbel uitgelegd worden

Heeft ze uiteindelijk vrijwillige seks gehad of tegen haar zin in.Dat er iets gebeurd is is wel heel erg aannemelijk maar met zulke contacten blijft het altijd de vraag of het volgens het boekje gegaan is.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23449144
Wat een sloerie
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:08:10 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23449147
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
<...>
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.

Ze zal het wel uitgemaakt hebben omdat ze zich realiseerde dat ze zich in een onhoudbare positie bevond. En daarbij zal ze jullie relatie ws. toch al niet meer hebben zien zitten, en stuurde ze aan op een excuus om het uit te kunnen maken.

Ik denk dat, als ze het niet had uitgemaakt toen jij boos werd, dat haar verhaal geloofwaardiger zou zijn geweest.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23449153
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.

en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23449163
Welke ongewassen boerenkoolvreter heeft mijn reactie verwijderd? Zit er weer een jositmod met zijn klit op de deleteknop ofzo? Ik gaf puur mijn menig weer.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23449196
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef DarkElf het volgende:
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.

en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
ja, ik zie het..

Mijn ontopic reactie heb je ook verwijderd
pi_23449206
lijkt me erg duidelijk tanden poetsen en moeilijk doen, dan is ze over de schreef gegaan

wake up
pi_23449211
Dit is wel erg duidelijk, lijkt me zo. Vijf uur lang weg met een andere kerel + al die andere verdachte feitjes.
pi_23449220
DarkElf, tief eens op met je zinloze selectieve gedelete van posts
Ik zei dus.... Dat je vriendin een temeijer is... en dat ze gewoon vreemd is gegaan en je vervolgens heeft gedumpt omdat ze het niet aankon om de confrontatie met je aan te gaan.
Jammer dan. Onthou voor de volgende keer dat het allemaal hoeren zijn .
pi_23449231
ik geloof dat de openingspost een lemming post is

wat denk jezelf als je je verhaal zo leest? Dan maakt het niet meer uit wat er gebeurd is... dan heeft ze haar keuze al gemaakt en ben jij de lul.

good luck finding another woman who's faithful
Free people own guns! Slaves do not!
pi_23449246
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:13:31 #22
61288 Duna
Still Going Strong
pi_23449280
quote:
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.

Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.

Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.

Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
Correctie je ex vriendin dus.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_23449297
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef Harm41 het volgende:
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.
pi_23449303
Ze is vreemdgegaan, of ze ook sex heeft gehad is een tweede.
Aangezien ze het uit heeft gemaakt heeft ze het wel gezien met jou.
Tijd voor een andere vriendin dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23449322
Harm41 misschien moet je eens wakker worden en toegeven dat je geen relatie meer hebt... ligt het nu aan jezelf?
pi_23449328
Ik weet niet hoe stabiel je vriendin is (er zou een reden voor haar kunnen zijn om spanning/gevaar op te zoeken die misschien met andere dingen dan gewoon maar verveling binnen de relatie te maken heeft) dat ten eerste.. als ik hoor hoe ze nu doet, i don't know

blijft staan dat voor mij persoonlijk alleen al het reageren op zo'n advertentie en dan ook nog een afspraak maken al reden zat zou zijn om te kappen.
pi_23449339
pssst

Statistieken
Laatste bezoek: 2 minuten geleden
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2004 @ 17:16:24 #28
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_23449340
Ik denk ook dat ze vreemd gegaan is, alleen had ik haar de kans niet gegeven als 't mijn vriendin was geweest.
"Jij hebt gereageerd op een contact/sexadvertentie en je wil nu naar hem toe gaan? Prima, maar je hoeft niet meer terug te komen!" mezelf kennende had ik er wel wat meer woorden van die strekking aan vuil gemaakt maar het idee is hetzelfde

Ik ken intussen de pjin van het bedrogen zijn en de onzekerheid, dan liever in een keer kappen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_23449359
over en uit lijkt mij........gezien haar reactie en haar dingen die ze heeft gedaan voor ze je wilde spreken / zien spreekt voor mij boekdelen...DUMPEN of een zeer goed gesprek met openheid aangaan met haar!!!!

Wens je in elk geval veel sterkte!
pi_23449398
Probeer t te achterhalen bij die gozer ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23449430
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk ook dat ze vreemd gegaan is, alleen had ik haar de kans niet gegeven als 't mijn vriendin was geweest.
"Jij hebt gereageerd op een contact/sexadvertentie en je wil nu naar hem toe gaan? Prima, maar je hoeft niet meer terug te komen!" mezelf kennende had ik er wel wat meer woorden van die strekking aan vuil gemaakt maar het idee is hetzelfde

Ik ken intussen de pjin van het bedrogen zijn en de onzekerheid, dan liever in een keer kappen.
Er is niks erger dan pijn door bedrog, heb ditzelf 4 jaar geleden meegemaakt. als ik op me werk was lag me toendertijd beste kameraad met haar te fozen..........benk ruim 2 jaar kapot van geweest!

Naar aanleiding van dit topic zeg ik net zoiets tegen mijn vriendin als je hier post...maar dan alleen iets anders....ruiger zeg maar
pi_23449452
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.
Hoezo? Zij gaat toch vreemd? Dus solliciteert zij voor bokszak.
pi_23449547
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:20 schreef wonko het volgende:

[..]

Hoezo? Zij gaat toch vreemd? Dus solliciteert zij voor bokszak.
Offtopic: Pssssst!: [GEZ] Bokszak

Ontopic: Neem tijd voor jezelf... zet haar en dit gedoe uit je hoofd, wat heb je aan een relatie met iemand die dit soort dingen doet. Uiteindelijk is het niet gezond om bij haar te blijven puur omdat op dit moment je vertrouwen ver te zoeken is... je vraagt ons niet voor niets of ze nou wel of niet is vreemdgegaan....
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:27:40 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23449631
oke plat gezegt. Ze is eens flink genomen.

netjes gezegt.
Reken er maar op dat ze vreemd gegaan is. Waarom zo geheimzinnig doen als er niks gebeurt is

ik zeg dumpen. er lopen genoeg andere lekkere vrouwen op de wereld rond dus waarom blijven hangen bij 1
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23449721
Ik weet het, ik moet haar uit m,n hoofd zetten. Probleem is dat ik gewoon van haar hield....
Dus doet het pijn. Ik heb fases van extreem verdriet, gevolgd door gigantische woede.
Zal wel een verwerkingsproces zijn.
Nu voelt het alsof ik haar wil uitschelden voor het smerigste dat er bestaat.
Morgen zal ik wel weer verdriet hebben. Overigens laat ze me niet helemaal los, ze mailt nog wel en wil graag vriendjes blijven. Ik heb bedankt en gezegd dat ik al vrienden genoeg heb.
Ik raak inmiddels wel overtuigd dat ze gewoon vreemd gegaan is, maar dat ze verselijk liegt.
pi_23449760
quote:
Ik raak inmiddels wel overtuigd dat ze gewoon vreemd gegaan is, maar dat ze verselijk liegt.
Vindt je het dan niet erg genoeg dat ze al zoveel moeite doet om stiekem met iemand af te spreken dan... dat zou voor mij al voldoende zijn denk ik
pi_23449783
aanvulling op ook_gek: waarom zou ze afspreken met iemand via een erotische contactadvertentie als het alleen maar om wat dansen en wat drinken zou gaan...
pi_23449786
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Wat een sloerie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:35:35 #39
62182 Georges
That's the shit
pi_23449830
Het feit dat ze al op die advertentie reageerde zegt toch al genoeg lijkt me.
Waarom zou je uberhaupt op een erotische advertentie reageren als je een relatie hebt?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:35:58 #40
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_23449838
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]
pi_23449845
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef Harm41 het volgende:
Overigens laat ze me niet helemaal los, ze mailt nog wel en wil graag vriendjes blijven. Ik heb bedankt en gezegd dat ik al vrienden genoeg heb.
Goed gedaan. Het was toch maar een zweetwijf.
pi_23449865
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef Harm41 het volgende:
Ik weet het, ik moet haar uit m,n hoofd zetten. Probleem is dat ik gewoon van haar hield....
Dus doet het pijn. Ik heb fases van extreem verdriet, gevolgd door gigantische woede.
Zal wel een verwerkingsproces zijn.
Nu voelt het alsof ik haar wil uitschelden voor het smerigste dat er bestaat.
Morgen zal ik wel weer verdriet hebben. Overigens laat ze me niet helemaal los, ze mailt nog wel en wil graag vriendjes blijven. Ik heb bedankt en gezegd dat ik al vrienden genoeg heb.
Pijn doet het zeker maar gun haar niet dat je tegen haar uitvalt. Negeren die hap en niets geen vrienden blijven. Laat haar maar voelen dat het pijn doet. Of eigenlijk is het helemaal niet belangrijk wat haar gevoelens zijn. Kies in ieder geval voor jezelf.
pi_23449962
Ik heb haar net een sms gestuurd: "ik ben verliefd op een andere vrouw! sorry en doei dus"
Het is niet zo, maar ik moest een soort daad stellen.
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:44:57 #44
62182 Georges
That's the shit
pi_23450028
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:41 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb haar net een sms gestuurd: "ik ben verliefd op een andere vrouw! sorry en doei dus"
Wat denk je daarmee te bereiken dan? Of zie je het als een wraakactie?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23450041
quote:
Sorry...maar dat is een beetje kinderachtig. Negeer haar nu maar gewoon. Gun jezelf wat tijd of wordt vreselijk dronken met wat vrienden.
pi_23450048
quote:
Niet echt een slimme actie. Ik denk namelijk dat ze daar wel doorheen prikt. Gewoon negeren en langzaam laten wegkwijnen.
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:50:15 #47
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_23450123
negeren das nog het ergste voor haar.... en die gozer de tiefus in slaan dan
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_23450272
Ach ja, wat is nou wijsheid, wie weet het. In ieder geval heb ik m,n emoties niet helemaal onder controle merk ik
pi_23450478
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:58 schreef Harm41 het volgende:
Ach ja, wat is nou wijsheid, wie weet het. In ieder geval heb ik m,n emoties niet helemaal onder controle merk ik
Dat is op zich logisch...maar wat je ook doet laat haar niet merken dat je het er zo zwaar mee hebt. Dat zal haar sterken. Ga desnoods hardlopen, zuipen, blowen of weet ik veel waar je je energie in kwijt kan, blijf niet zitten malen.. Of ga naar de hoeren als dat je ding is. Maar ga in ieder geval nooit wanhopig naar haar zitten doen.
pi_23450521
Ze belde net wat ik nou aan het doen was? Ik heb haar gezegd dat ik een oude liefde ben tegengekomen en dat het heel goed voelde.
Ze vroeg zich af waar ik mee bezig was en ik heb het gesprek afgekapt toen ze begon te huilen.
Dit was mijn wraak.
Dit voelt goed, sorry hoor
pi_23450547
kun je je ook normaal uitdrukken?

[ Bericht 95% gewijzigd door DarkElf op 20-11-2004 18:45:24 ]
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23450654
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:12 schreef fayakill het volgende:

[..]

Ik ben een zielige homo
idd
pi_23450694
quote:

[ Bericht 84% gewijzigd door DarkElf op 20-11-2004 18:46:17 (1 is genoeg hoor) ]
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:27:21 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23450849
reactie op edit...

[ Bericht 97% gewijzigd door DarkElf op 20-11-2004 18:46:44 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23450913
Lijkt me duidelijk, als die niet vreemd is gegaan...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:31:18 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23450942
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me duidelijk, als die niet vreemd is gegaan...
dan heeft ze gedanst
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:35:54 #57
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23451042
Hé Harm, waarom heb je het zelf niet uitgemaakt op het moment dat je ontdekte dat ze op die contactadvertentie reageerde?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23451248
doe eens niet?

[ Bericht 90% gewijzigd door DarkElf op 20-11-2004 18:47:57 ]
pi_23451265
je caps staat nog aan, hoeft niet

[ Bericht 82% gewijzigd door DarkElf op 20-11-2004 18:48:17 ]
pi_23451641
Wat een vieze stinkhoer. 'T probleem met dat kreng is dat je er nog van houdt ook, wat opzich logisch is natuurlijk. Onbegrijpelijk dat ze je zo'n pijn kan doen en er dan ook nog niet voor uit komt, bedoel duidelijker kan 't je niet worden voorgespiegeld.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:01:16 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_23451673
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef Harm41 het volgende:
Ze belde net wat ik nou aan het doen was? Ik heb haar gezegd dat ik een oude liefde ben tegengekomen en dat het heel goed voelde.
Ze vroeg zich af waar ik mee bezig was en ik heb het gesprek afgekapt toen ze begon te huilen.
Dit was mijn wraak.
Ik geloof nooit dat jij je er goed bij voelt.............voelt kut toch? Hou de eer aan jezelf joh!
pi_23451677
quote:
Dit was mijn wraak.
Heel goed, no merci en emotioneel kapotmaken. Meer verdient die slet niet
pi_23452147
Wie weet had ze eerst zoiets van spannend laat ik het nu eens uittesten en dan een beslissing maken of ik nog voldoende van je hou of toch beter vrijgezel kan zijn. De ultieme test.

De man in kwestie was lief tegen haar, vriendschappelijk lief, ze hadden lol, ze dansten samen de sterren van de hemel, soms wat spanning, ze voelde zich weer vrouw, aanbeden en sjans in die tent. Vrijheid en even geen (dagelijkse) zorgen. Oh, wat voelde ze zich heerlijk.

Echter na een tijdje voelde ze zich moeier en moeier worden, de vent in kwestie had haar ongevraagd gedrogeerd, daarna meegenomen naar zijn huis, ze besefte amper hoe en wat en na totale uitputting in haar lichaam te voelen, heeft hij haar gruwelijk verkracht, meerdere keren.

Was dit het waard?
Een vrouw bedenkt zich wel een tweede keer als ze zichzelf beter wil leren kennen.

* sweetgirly heeft teveel films gekeken

Maar ik weet het niet ts. Ergens heb ik (ook) het gevoel dat er meer is gebeurd, maar of ze daar blij mee is geweest. Het komt op mij over dat ze weet dat ze een foute keuze heeft gemaakt, zich hiervoor schaamt en al helemaal niet meer (daardoor) de (misschien gruwelijke) waarheid durft te vertellen. En anders vreemd, want ze kan het net zo goed aan je vertellen lijkt mij als ze 'alleen' maar was vreemdgegaan, tis toch al uit. Lijkt wel of haar nog wat dwarszit dus.
pi_23452155
Zeg, Harm...is ze niet gewoon verkracht door een hele enge vent? Ze zit nu helemaal in de knoop met zichzelf. Probeer haar vriend te zijn, dan zie ik het ook nog wel goedkomen tussen jullie. Verkrachting is traumatisch. Waarschijnlijk denkt ze dat het haar eigen schuld is en durft ze het aan niemand te vertellen.

It´s a wild guess...maar ik heb sterk de indruk dat het zo gegaan is. Als ik jou was ging ik meteen naar haar toe.
dat viel toch wel mee?
pi_23452203
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef sweetgirly het volgende:
Maar ik weet het niet ts. Ergens heb ik (ook) het gevoel dat er meer is gebeurd,
Ergens? Mijn god, als daar niks gebeurd is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23452313
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ergens? Mijn god, als daar niks gebeurd is...
Tjek (juist) het gedeelte achter de komma
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:27:05 #67
67978 HenryHill
pi_23452349
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef chawa_goochem het volgende:
Zeg, Harm...is ze niet gewoon verkracht door een hele enge vent? Ze zit nu helemaal in de knoop met zichzelf. Probeer haar vriend te zijn, dan zie ik het ook nog wel goedkomen tussen jullie. Verkrachting is traumatisch. Waarschijnlijk denkt ze dat het haar eigen schuld is en durft ze het aan niemand te vertellen.

It´s a wild guess...maar ik heb sterk de indruk dat het zo gegaan is. Als ik jou was ging ik meteen naar haar toe.
Het kan ook zijn dat de geheime dienst die flirt-emailtjes in haar mailbox heeft gestopt, en dat ze haar een tijd hebben vastgehouden, zodat TS in de waan zou zijn dat ze echt vreemdging.

Tja, het kan allemaal... maar erg waarschijnlijk is het niet, he

Dat ze willens en wetens vreemd wilde gaan staat vast. Wat er nou verder gebeurt is daar kan ik een redelijke gooi naar doen, maar de waarheid kom je toch niet te weten. En die hoef je ook niet te weten, want ik vind dit al meer dan genoeg reden om d'r 't huis uit te schoppen.

Nu als een watje achter d'r aan blijven lopen omdat je nog steeds wilt geloven dat het allemaal niet haar schuld was is zo ongeveer het stomste wat je kan doen.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23452450
Wat een harde reactie, HH....had ik niet verwacht van jou. Is het dan zó erg dat ze vreemd wou gaan?
Of is dat speciaal erg omdat ze een vrouw is?
dat viel toch wel mee?
pi_23452477
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat de geheime dienst die flirt-emailtjes in haar mailbox heeft gestopt, en dat ze haar een tijd hebben vastgehouden, zodat TS in de waan zou zijn dat ze echt vreemdging.
!
quote:
Tja, het kan allemaal... maar erg waarschijnlijk is het niet, he
Idd.
quote:
Dat ze willens en wetens vreemd wilde gaan staat vast.
Idd.
quote:
Wat er nou verder gebeurt is daar kan ik een redelijke gooi naar doen, maar de waarheid kom je toch niet te weten.
Idd.
quote:
En die hoef je ook niet te weten, want ik vind dit al meer dan genoeg reden om d'r 't huis uit te schoppen.
Zeker meer dan genoeg.
quote:
Nu als een watje achter d'r aan blijven lopen omdat je nog steeds wilt geloven dat het allemaal niet haar schuld was is zo ongeveer het stomste wat je kan doen.
Het allerstomste!
pi_23452678
Oh, soms vraag ik me af waarom ik me er weer mee moet bemoeien .
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef HenryHill het volgende:

Die vent heeft haar waarschijnlijk van die flirtmailtjes gestuurd, ja ze heeft gereageerd, de meningen zijn hierover bekend. Het is duidelijk dat veel vrouwen vatbaar voor dit soort dingen zijn. Echter, stel dat zij verkracht is of er is iets gebeurd buiten haar toestemming om, wie is dan de schuldige, zij? Nope, ik vind dat de man in alle tijden hierin de schuldige is en blijft.

FBI, intentie tot vreemdgaan, wat dan ook. Een mens maakt fouten, zij heeft ze vind ze zelf misschien gemaakt. Maar het pleit de man hierin, als het mocht zijn gebeurd, in géén geval vrij. Mocht het zou zijn gegaan zelfs, castreren die handel!

Zo denk ik er dan over.
pi_23452687
Het spijt me wel, ik zal het niet snel zeggen, maar als er in dit geval zoiets gebeurd zou zijn is het wel ontzettend stom van der... Zo moeilijk is het niet te raden wat een man van je wil als je hem kent via een erotische contactadvertentie UH*
pi_23452762
Ik kan er altijd zo slecht tegen, tegen dit soort dingen.
Zijn mensen soms wat naïef ofzo. Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.

Damn, als ik in de rechtszaal had gezeten, had ik dit uitgeplozen tot en met.
Bah.
pi_23452825
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]

Die vent heeft haar waarschijnlijk van die flirtmailtjes gestuurd, ja ze heeft gereageerd, de meningen zijn hierover bekend. Het is duidelijk dat veel vrouwen vatbaar voor dit soort dingen zijn. Echter, stel dat zij verkracht is of er is iets gebeurd buiten haar toestemming om, wie is dan de schuldige, zij? Nope, ik vind dat de man in alle tijden hierin de schuldige is en blijft.

FBI, intentie tot vreemdgaan, wat dan ook. Een mens maakt fouten, zij heeft ze vind ze zelf misschien gemaakt. Maar het pleit de man hierin, als het mocht zijn gebeurd, in géén geval vrij. Mocht het zou zijn gegaan zelfs, castreren die handel!

Zo denk ik er dan over.
Een relatie draait om openheid en eerlijkheid, iig imo. Als die muts al achter zijn rug om afspraakjes maakt en daarna keihard liegt, zou het voor mij al klaar zijn. Fouten maken ok, maar dan wel met de billen bloot bij de partner en de consequenties aanvaarden.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_23452859
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
Zijn mensen soms wat naïef ofzo. Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.

Bah.
Kolere zeg, het is TE makkelijk om je als vrouw maar in een zielig slachtofferrolletje te plaatsen. Hoezo is die man smerig? Hij heeft toch in die advertentie gewoon eerlijk gezegd een erotische relatie te willen? Jij trekt conclusies.. en die vrouw was naief misschien..
Nogmaals, je zal mij niet snel horen zeggen dat iemand iets zelf uitlokt wat er is gebeurd weet jij trouwens net zo min als ik, dat zijn alleen jouw veronderstellingen maar als je een afspraakje hebt met iemand die een erotisch contact wil, weet je zelf ook wel dat je er niet naartoe gaat voor een gezellig bakje koffie. Ga nu niet doen alsof alle vrouwen zielige weerloze wezentjes zijn die zelf niet na kunnen denken! Je kan jezelf natuurlijk ook slachtoffer maken....
pi_23452872
quote:

Bah.
Vermoedens, misschien een fantasietje van jezelf wat je op het verhaal van de TS probeert te passen, maar niemand weet wat er daar gebeurt is, behalve dat vrouwtje en die wenst er niet over te praten.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:48:00 #76
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_23452874
Je bent een beetje achterdochtig. Wel eens van vrijheid gehoord. Is ze soms bang voor je geworden?
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:48:32 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23452881
succes harm. en inplaats van net te doen of je een nieuwe hebt, ook gewoon echt doen. vergeet die slet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:49:10 #78
67978 HenryHill
pi_23452897
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:30 schreef chawa_goochem het volgende:
Is het dan zó erg dat ze vreemd wou gaan?
Euh...ja?! Duh.
Kijk, als je een avond gaat stappen zonder partner en je eindigt bij een ander in bed, dan vind ik dat ook fout, maar dan heb ik nog zoiets van: het kan "in the heat of the moment" gebeuren, en het hoeft niet te betekenen dat je niet van je huidige partner houdt. Als je bewust plant om vreemd te gaan dan is dat een puur rationele beslissing waarmee je wel aangeeft dat je je huidige partner niet meer ziet zitten. En dat je het niet erg vind om hem of haar te kwetsen.

Als je van jouw vent weet dat hij van plan is vreemd te gaan, dan laat je dat gewoon over je heen komen? Nee toch?
quote:
Wat een harde reactie, HH....had ik niet verwacht van jou.
Of is dat speciaal erg omdat ze een vrouw is?
Ja, mijn reactie was wat harder dan normaal, omdat ik me eraan irriteerde dat je suggereerde dat haar gedrag op een of andere manier niet haar schuld zou zijn, en dat TS eigenlijk zelfs medelijden met haar zou moeten hebben. Terwijl ze het gevaar gewoon bewust heeft opgezocht, en het imho volledig haar eigen schuld is.

En ik ben geen gefrustreerde vrouwenhater, als je dat bedoelt.
pi_23452967
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Euh...ja?! Duh.
Kijk, als je een avond gaat stappen zonder partner en je eindigt bij een ander in bed, dan vind ik dat ook fout, maar dan heb ik nog zoiets van: het kan "in the heat of the moment" gebeuren, en het hoeft niet te betekenen dat je niet van je huidige partner houdt. Als je bewust plant om vreemd te gaan dan is dat een puur rationele beslissing waarmee je wel aangeeft dat je je huidige partner niet meer ziet zitten. En dat je het niet erg vind om hem of haar te kwetsen.

Als je van jouw vent weet dat hij van plan is vreemd te gaan, dan laat je dat gewoon over je heen komen? Nee toch?
[..]

Ja, mijn reactie was wat harder dan normaal, omdat ik me eraan irriteerde dat je suggereerde dat haar gedrag op een of andere manier niet haar schuld zou zijn, en dat TS eigenlijk zelfs medelijden met haar zou moeten hebben. Terwijl ze het gevaar gewoon bewust heeft opgezocht, en het imho volledig haar eigen schuld is.

* MarMar is het (weer!) volledig met HH eens!
pi_23453050
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:48 schreef Brillies het volgende:
Je bent een beetje achterdochtig. Wel eens van vrijheid gehoord. Is ze soms bang voor je geworden?
Inderdaad goed om het punt vrijheid aan te snijden. Je hebt inderdaad de vrijheid om te zeggen: "Opzouten uit mijn leven! Ik hoef geen overspelige hoer als vriendin!"

*zucht* Wat is vrijheid toch soms zo... ja... bevrijdend.
pi_23453120
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:45 schreef Fronsertje het volgende:

Een relatie draait om openheid en eerlijkheid, iig imo. Als die muts al achter zijn rug om afspraakjes maakt en daarna keihard liegt, zou het voor mij al klaar zijn. Fouten maken ok, maar dan wel met de billen bloot bij de partner en de consequenties aanvaarden.
Ja prima, begrijpelijk en kennelijk is dit de manier van reageren.

En toch, en toch..ik weet het niet hoor.
Kennelijk zie ik het weer grijzer, dan zo zwart/wit mogelijk en wil ik het ook zo zien, want soms stoort me dit soort dingen weleens. En vraag me niet waarom, dat heb ik al van kleins af aan, dat van de andere kant ook willen inzien.

Wat overigens mijn persoonlijke mening is over als het bijv. mij zou overkomen. Vooruit. Gewoon doei! . Maar ik zie er een verschil in, dan zou het een man betreffen en lijkt mij dat de kans waarschijnlijk klein is dat die wordt verkracht, mocht hij erop ingaan. Sterker, ik denk dat de meeste mannen zelf zo'n advertentie zetten . Echter tegenwoordig zijn de mannen degene die ze plaatsen en de vrouwen die er op ingaan, vatbaar voor zijn. Naja, verhalen te over, gestrande huwelijken (daardoor) etc.

Een vrouw is vaak niet zo snel, voorzichtig, etc, behoeft geen uitleg denk. Dus is de kans groter dat het niet zomaar om een seksdate zal gaan. Tuurlijk, je hebt ze, maar ze zijn gering. Mannen hebben die genen, vrouwen over het algemeen niet. Dus vandaar, dat ik het anders benader. Verschil zit hem in het man-zijn en/of vrouw-zijn. En zelfs de reacties verklaren daarin al een hoop.

Maargoed, genoeg gebabbeld, ik heb weer eens haast, en zie .
pi_23453241
quote:

[..]

Euh...ja?! Duh.
[..]
Ik vind het vele malen erger om in the heat of the moment vreemd te gaan wanneer je heel veel waarde aan je relatie hecht, dan wanneer je het bewust doet omdat je er geen moer om geeft. Dat eerste geeft namelijk aan dat je wel wilt en wel echt liefhebt, maar je niet kan beheersen. Dat tweede geeft aan dat je het niet eens verdíént om bemind te worden door deze persoon, en daar is veel makkelijker mee om te gaan.

Het eerste is juist zoveel erger omdat het betekent dat de vertrouwensbasis voorgoed onder de relatie weggeslagen is. Je kunt er namelijk bij je partner niet op vertrouwen dat hij/zij doet wat goed is voor datgene wat ze zogenaamd koestert. Het tweede geeft alleen maar aan dat er niet eens echt een relatie wás. Om iets dat er niet is hoef je ook geen verdriet te hebben.

Wat je eigenlijk zegt is dat je gelukkiger bent een overspelige vriendin die echt van je houdt, dan met een overspelige vriendin die niks om jullie relatie geeft. Je vergelijkt de eerste (slecht) met de tweede (héél erg slecht).

Slecht blijft het hoe dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bombie op 20-11-2004 20:09:58 ]
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:11:47 #83
67978 HenryHill
pi_23453390
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:04 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik vind het vele malen erger om in the heat of the moment vreemd te gaan wanneer je heel veel waarde aan je relatie hecht, dan wanneer je het bewust doet omdat je er geen moer om geeft. Dat eerste geeft namelijk aan dat je wel wilt en wel echt liefhebt, maar je niet kan beheersen. Dat tweede geeft aan dat je het niet eens verdíént om bemind te worden door deze persoon, en daar is veel makkelijker mee om te gaan.

Het eerste is juist zoveel erger omdat het betekent dat de vertrouwensbasis voorgoed onder de relatie weggeslagen is. Je kunt er namelijk bij je partner niet op vertrouwen dat hij/zij doet wat goed is voor datgene wat ze zogenaamd koestert. Het tweede geeft alleen maar aan dat er niet eens echt een relatie wás. Om iets dat er niet is hoef je ook geen verdriet te hebben.
Toch heb ik liever iemand die moeite heeft met verleidingen maar wel oprecht verliefd is op mij, dan iemand die je beschouwt als een ding waar ze geen gevoel bij heeft en waar ze denkt mee te kunnen doen wat ze wil. Maar goed, dit is kiezen tussen twee kwaden, natuurlijk. Het beste is gewoon een eerlijke vriendin

--edit--
hehe, ik zie je edit nu pas. Typisch dat we allebei op dezelfde conclusie komen
pi_23453523
Sweetgirly, is het contact zoeken via mail en datingsite al geen overspel genoeg?

persoonlijk ben ik namelijk van mening dat niet sex het overspel is, maar het schenden van vertrouwen het overspel is.

De ex-vriendin van TS is willens en wetens achter iets aangegaan, en wat dat dan was, en waar ze zou willen stoppen doet dan niet meer ter zake. De ex ging achter iets aan wat ik zelf zou willen bestempelen als overspel (ze reageerde namelijk op een sexueel iets, zonder dat de partner ervanaf mocht weten). Of haar wensen daarna uitkwamen, en of er dingen gebeurd zijn die over haar grenzen heen gegaan zijn is een tweede, de intentie was er in elk geval om het vertrouwen te misbruiken.

In zoverre zeg ik, ja er hier sprake geweest van overspel. Nu komt jouw veronderstelling van GHB en date-rape om de hoek. Stel dat dat gebeurd zou zijn (waarom zou je als man terwijl je denkt een gelijkgestemde gevonden te hebben diegene drogeren, anders dan dat je hele sadistische dingen zou willen doen waar je normaal niemand voor zou vinden?) dan staan dat misbruik en dat overspel nog steeds los van elkaar.
En is het wel heel veel gevraagd van TS om haar bij te moeten staan, zonder dat hij zelf ook maar iets te horen krijgt over de dreun die die net zelf heeft ontvangen (hiertoe zou ze namelijk eerst moeten uitpraten over het hoe en waarom van het contact zoeken)
pi_23453665
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]

Zo denk ik er dan over.
Ik weet niet of je de op hebt gelezen maar daarin stond dat ze reageerde op een erotische advertentie. Nix flirten. Als ze verkracht is dan blijft dat altijd fout...maarrrrrrrr....zoals gezegd...het was een erotische advertentie...daar reageer je niet op als je het over cavia's wilt hebben.
pi_23453675
quote:

Bah.
Je draait door.
pi_23453890
quote:
Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.
Jij weet blijkbaar precies wat er gebeurd is?

Met de feiten die wij en de ts hebben komen we niet verder dan de conclusie dat zij haar vent wou besodemieteren. Dus als mevrouw dan wordt afgeschilderd als een ontrouwe bitch is dat volgens mij niet meer dan terecht.
pi_23454043
Bovendien: waarom is een man die eerlijk is over dat hij een erotisch contact wil meteen een viespeuk? Als een vrouw daar op in gaat, wil zij dus ook overduidelijk een erotisch contact.. wat een vies wijf?!?

Maar bah, mannen zijn eng en vrouwen zijn zielige hulpbehoevende slachtofferige wezentjes...
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:43:14 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23454079
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef MarMar het volgende:
Bovendien: waarom is een man die eerlijk is over dat hij een erotisch contact wil meteen een viespeuk? Als een vrouw daar op in gaat, wil zij dus ook overduidelijk een erotisch contact.. wat een vies wijf?!?

Maar bah, mannen zijn eng en vrouwen zijn zielige hulpbehoevende slachtofferige wezentjes...
is dit weer een zielig verhaal over "ja maar als jullie neuken zijn jullie stoer. en als wij het doen, dan zijn we hoeren?"
pi_23454227
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dit weer een zielig verhaal over "ja maar als jullie neuken zijn jullie stoer. en als wij het doen, dan zijn we hoeren?"
Ja
pi_23454312
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn opmerking was juist tegen dat zielige gejank zoalshetis, niet vrij van enige sarcasme dus.. het is zoals de "lady" van TS zich blijkbaar wil neerzetten en sweetgirly doet daar nog even lekker aan mee. Met dan het wijzende vingertje naar de grote boze man, want ow, een vrouw is naief, die trapt daar in, dat is heus niet haar schuld blablabla

dat zielige gedoe van vrouwen ga ik soms echt van over mijn nek
pi_23454346
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef frederik het volgende:
Sweetgirly, is het contact zoeken via mail en datingsite al geen overspel genoeg?
Eerlijk, ik vind dat ik daar geen oordeel over kan doen.
Klinkt stom, ik kan alleen zeggen dat als iemand dat bij mij zou flikken, ik dat zeker niet leuk zou vinden. En ik moet er niet achterkomen ook. Ik hou nl helemaal niet van dat sneaky gedoe, al heb ik zelf ook mijn geheimpjes dus, maar wie niet toch en inderdaad. In een relatie of wat dan ook, ga ik voor vertrouwen, openheid.

En dat hoeft niet 123, maar ik heb verstand genoeg om dingen aan te (willen) voelen. Voor mij kan iets kleins dus er zelfs al voor zorgen, dat ik zoiets heb van: 'mazzel, jij bent het iig niet'. Of ik bekijk diegene de 2e, 3e x of zelfs 5e keer nog even nauwgezetter, voordat ik mijn hart verpand. Moeilijk misschien. Ik vind het zelf meer dat iemand mij vertrouwen echt moet winnen, voordat ik mezelf helemaal geef, heel simpel. En zoals ik aan diegene moet laten zien of dat die ook niet 123 mij hoeft te vertrouwen, daar mag best wat moeite tegenover staan. Liefde neem ik niet for granted.

En ik hoef niet alles van iemand te weten, dat vind ik niet hetzelfde als vertrouwen, ik wil ook mijn eigen leven hebben en behouden, dus diegene hoeft mij ook niet te gaan controleren of wat dan ook. Maar dat gevoel moet er wel zijn, als een soort pact wat je samen, al dan niet stilzwijgend, hebt gesloten. Simpel. Verbreekt iemand dat, of ik bij diegene, staan we allebei in ons recht om te zeggen wat we ervan willen zeggen en om te kunnen doen, beslissingen nemen, wat we willen doen. Eerlijkheid vind ik hierin wel erg belangrijk, en de rest is dan aan mij of aan diegene.
quote:
persoonlijk ben ik namelijk van mening dat niet sex het overspel is, maar het schenden van vertrouwen het overspel is.
Opzich is dit wel grappig en interessant. Want meestal is (of was) dit de mening van de (of van veel) vrouwen. Voor mannen schijnt (of scheen) het namelijk dat sex, neuken met een ander, de grootste kwetsing is die je maar kan geven of is het doen. En voor vrouwen meer dat als hun partner verliefd wordt en/of gevoelens krijgt voor een ander, enzo, de gevoelskwestie dus.
quote:
De ex-vriendin van TS is willens en wetens achter iets aangegaan, en wat dat dan was, en waar ze zou willen stoppen doet dan niet meer ter zake. De ex ging achter iets aan wat ik zelf zou willen bestempelen als overspel (ze reageerde namelijk op een sexueel iets, zonder dat de partner ervanaf mocht weten). Of haar wensen daarna uitkwamen, en of er dingen gebeurd zijn die over haar grenzen heen gegaan zijn is een tweede, de intentie was er in elk geval om het vertrouwen te misbruiken.
Nogmaals, ik weet het niet, ik kan wel stellig een bewering hier gaan doen, maar de intentie is voor mij nog niet duidelijk genoeg. Zolang ik mijn twijfels behoud bij dingen, kan ik dat niet zeggen.
quote:
In zoverre zeg ik, ja er hier sprake geweest van overspel. Nu komt jouw veronderstelling van GHB en date-rape om de hoek.
Ok , ik geef toe, soms gaat mijn fantasie ook wat met mij aan de haal.
Maar soms is dat opzettelijk.
quote:
Stel dat dat gebeurd zou zijn (waarom zou je als man terwijl je denkt een gelijkgestemde gevonden te hebben diegene drogeren, anders dan dat je hele sadistische dingen zou willen doen waar je normaal niemand voor zou vinden?) dan staan dat misbruik en dat overspel nog steeds los van elkaar.
Weet ik veel, genoeg gekken op de wereld.
En eigenlijk vind ik dit verhaal van ts (daarom juist) ook veels te kort, dus kan ik er en gelukkig nog een vrouw, er meerdere dingen in zien.
quote:
En is het wel heel veel gevraagd van TS om haar bij te moeten staan, zonder dat hij zelf ook maar iets te horen krijgt over de dreun die die net zelf heeft ontvangen (hiertoe zou ze namelijk eerst moeten uitpraten over het hoe en waarom van het contact zoeken)
Oh, nee hoor, ik vraag niets aan ts.
Dat moet hij zelf weten, ik moest alleen weer een andere kant belichten .
Want waar ik mezelf aan stoor soms zijn die onduidelijkheden in veel dingen, tegenwoordig wordt er met de woorden hoer en slet gegooid alsof het om 'hallo en goededag gaat'. Hallo zeg, ik snap dat niet, en ik snap ook niet dat vrouwen daar gewoon over heen lezen en praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het is toevallig wel een scheldwoord vóór vrouwen.

Dus nog steeds vind ik wat dat betreft ook sommige vrouwen een stelletje meelopers, die het hardst meezeiken over andere vrouwen mét mannen en dan zeg ik ook: opsouten! We werken elkaar allemaal soms in de hand, haat creeëren daar waar liefde, vrijheid en respect hoor te zijn. Plus vind ik het verschil en balans gewoon soms zoek in man en vrouw-kwesties. En ik ga niet voor negativiteit over grote vlakte gezien. Lekker dichtbij mezelf blijven dus, bevalt me goed .

Dat was het.

pi_23454377
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:54 schreef MarMar het volgende:

mijn opmerking was juist tegen dat zielige gejank zoalshetis, niet vrij van enige sarcasme dus.. het is zoals de "lady" van TS zich blijkbaar wil neerzetten en sweetgirly doet daar nog even lekker aan mee. Met dan het wijzende vingertje naar de grote boze man, want ow, een vrouw is naief, die trapt daar in, dat is heus niet haar schuld blablabla

dat zielige gedoe van vrouwen ga ik soms echt van over mijn nek
En jij doet je naam eer aan, maar niet in positieve zin.
Blegh.
pi_23454546
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:56 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En jij doet je naam eer aan, maar niet in positieve zin.
Blegh.
Ach kom nou, als je naar iemand toe gaat die je kent via zo'n advertentie en je bent verbaasd dat er meer van je verwacht wordt dan een bakje koffie drinken, ben je niet zielig, maar dan ben je een naieve trut.
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:07:38 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23454676
tuurlijk wilde ze gewoon neuken met die kerel. dat staat als een geaderde pik boven water. en ze heeft hem ook gewoon geneukt. big fucking deal.
pi_23454720
quote:

[..]

Euh...ja?! Duh.

[..]

Nee, geen vrouwenhater. Wat ik bedoelde is dat het niet haar schuld is dat ze, als gevolg van het vreemdgaan, waarschijnlijk verkracht is. Ik vind dat TS wel medelijden kan hebben met het feit dat ze verkracht is.
dat viel toch wel mee?
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:10:10 #97
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23454750
1 Ze wou schijnbaar vreemdgaan ander reageer je niet op zo'n advertentie lijkt mij
2 Ze doet raar en wil geen contact met je de eerste tijd, wat denk je zelf
3 Het is uit, dus boeit het nog?
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:13:30 #98
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23454838
quote:
Ik vind dat TS wel medelijden kan hebben met het feit dat ze verkracht is.
Ja maar goed hoe naief is de TS dan wel niet~~
Ze zal zeker nadenken voordat ze bij d'r volgende vent vreemdgaat
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23454853
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MarMar het volgende:

Ach kom nou, als je naar iemand toe gaat die je kent via zo'n advertentie en je bent verbaasd dat er meer van je verwacht wordt dan een bakje koffie drinken, ben je niet zielig, maar dan ben je een naieve trut.
En dat is jouw mening, waar je lekker bij mag blijven.
Maar ga mij niet (eerdere post) lastigvallen met oordeelreacties, want dan ben je zelf een trut.
Wat heb je daar nou aan? Dat jouw mening verschilt met kennelijk mijn woorden, of ook een visie. Prima, maar dat persoonlijke gedoe, is miepen en doordraven daar waar jij je niet kan inleven in anderen en/of andermans meningen.

Ik blijf bij mijn visie, voor het moment, wat dan ook, boeiuh!
Blijf jij bij de jouwe dan, maar zonder poespas. Want uithalen kan ik ook .

ok, was weer gezellig, ik moet er zelf om lachen..ik ga douchen! Ciao lieve mensen

En als ze echt is vreemdgegaan, tuurlijk is dat niet niet fijn voor ts dan.
Tjonge. Maar ik blijf erbij, volgens mij was die vent ook gewoon een viespeuk .
pi_23454971
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:13 schreef Nomad_k9 het volgende:

[..]

Ja maar goed hoe naief is de TS dan wel niet~~
Ze zal zeker nadenken voordat ze bij d'r volgende vent vreemdgaat
ALS

Blijft staan dat ze er niet naartoe ging voor een bakje koffie en dat de rest speculatie is. Ik kan ook wel een stukje theorie erop af laten gaan: er zijn vrouwen die het doen voorkomen alsof het tegen hun wil ging, omdat ze hun eigen fout niet willen toegeven, dan is het lekker makkelijk de schuld geven aan de man... Ja, dat gebeurt ook!

Nogmaals, ik zal de laatste zijn die zegt dat het iemands eigen schuld is als ze worden verkracht, maar laten we wel wezen, ze heeft echt niet louter onschuldige bedoelingen gehad met deze date, daar is en blijft ze zelf verantwoordelijk voor, wat er ook is gebeurd.
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:22:21 #101
67978 HenryHill
pi_23455065
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef sweetgirly het volgende:
Maar ik blijf erbij, volgens mij was die vent ook gewoon een viespeuk .
Die kerel was hooguit wanhopig voor sex, maar dat maakt hem nog geen viespeuk.

En waar haalt iedereen het idee toch vandaan dat ze verkracht zou zijn!? Vrouwen willen ook gewoon sex hoor... alleen jammer voor TS dat ze dat niet bij hem zocht.
pi_23455128
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:09 schreef chawa_goochem het volgende:
Wat ik bedoelde is dat het niet haar schuld is dat ze, als gevolg van het vreemdgaan, waarschijnlijk verkracht is.
Ik ben toch wel zeer benieuwd waaruit jij deze conclusie trekt....
pi_23455178
quote:
Dit was mijn wraak.
Heel goed!
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:35:06 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_23455353
advertentie voor erotisch contact
5 uur weg
ander luchtje bij je din?

1+1+1 = vreemgegaan

lijkt me vrij duidelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23455378
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En waar haalt iedereen het idee toch vandaan dat ze verkracht zou zijn!? Vrouwen willen ook gewoon sex hoor... alleen jammer voor TS dat ze dat niet bij hem zocht.
Ik denk een beetje penisnijd ofzo... imho is er niets fout aan seks willen als je dat ook gewoon openlijk toegeeft... en dat doe je toch met zo'n advertentie lijkt me.
pi_23455549
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef sweetgirly het volgende:

En als ze echt is vreemdgegaan, tuurlijk is dat niet niet fijn voor ts dan.
Tjonge. Maar ik blijf erbij, volgens mij was die vent ook gewoon een viespeuk .
Dus vrouwen mogen niet voor slet of hoer uitgemaakt worden maar een man die een erotische advertentie zet is altijd een viespeuk...ongeacht wat er ook gebeurt is? Je bent echt aan het doordraaien.
pi_23455596
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

zaterdag 20 november 2004 @ 21:46:48 #108
67978 HenryHill
pi_23455606
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef wonko het volgende:

[..]

Dus vrouwen mogen niet voor slet of hoer uitgemaakt worden maar een man die een erotische advertentie zet is altijd een viespeuk...ongeacht wat er ook gebeurt is? Je bent echt aan het doordraaien.
Word, nigga
pi_23455607
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik denk een beetje penisnijd ofzo... imho is er niets fout aan seks willen als je dat ook gewoon openlijk toegeeft... en dat doe je toch met zo'n advertentie lijkt me.
hey, ik wil ook seks
pi_23455653
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:46 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

hey, ik wil ook seks
bah viespeuk
pi_23455780
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

bah viespeuk
Of nog erger...hij verkracht gelijk iemand nadat hij haar met GHB verdoofd heeft. Want dat is toch het meest logische om te doen als je afspreekt met iemand naar aanleidng van een erotische advertentie?
pi_23455811
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:

Wel als zijn intentie niet alleen seks was geweest, met de nadruk op als.
Maar zoals ik al zei, dat was één kant van het verhaal. Net als dit topic .
quote:
Filmssssss.
Nee, gezond verstand. Ok, die wordt helemaal lachwekkend zo, komen er weer miepers op me af. Verschil vond ik, tussen man en vrouw, lichtelijk verschil, een nuance maar .

Ok, serieus, het kan, alles kan.
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:36 schreef MarMar het volgende:

Ja joh, ga je weer voor een ander denken.

En btw, hoe dom je het ook zegt. Met seks is inderdaad niets mis mee, daar zijn de meesten het wel over eens. En net als jij denkt dat hij gewoon een contactadvertentie plaats om lekker van bil te gaan, kwam ik er even mee dat hij misschien wel meer in zin had. Maar beiden weten we het lekker niet. Ook jij niet, wijsneus.
pi_23455873
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef wonko het volgende:

Ja, als jullie ophouden met dat taalgebruik, zal ik mijn woorden viespeuk terugnemen .

Hehe, en altijd. Vooral als ik al om 22 uur klaar moest zijn.
pi_23455960
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Opzich is dit wel grappig en interessant. Want meestal is (of was) dit de mening van de (of van veel) vrouwen. Voor mannen schijnt (of scheen) het namelijk dat sex, neuken met een ander, de grootste kwetsing is die je maar kan geven of is het doen. En voor vrouwen meer dat als hun partner verliefd wordt en/of gevoelens krijgt voor een ander, enzo, de gevoelskwestie dus.
Je moet niet alles geloven wat in de viva of in suffe amerikaanse psychologiepulp staat.
  zaterdag 20 november 2004 @ 22:07:44 #115
67978 HenryHill
pi_23456193
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:54 schreef sweetgirly het volgende:
Filmssssss.
Films zijn oke Maare... wat voor'n films kijk je dan, als je meteen aan verkrachting denkt? CSI, ofzo
quote:
Nee, gezond verstand. Ok, die wordt helemaal lachwekkend zo
I agree...

Ik mis alleen even wat je dan bedoelt met meer dan sex Dat is toch al de holy grail ?
Of doel je echt op een of andere zieke fantasie...
pi_23456259
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef HenryHill het volgende:
Ik mis alleen even wat je dan bedoelt met meer dan sex Dat is toch al de holy grail ?
Of doel je echt op een of andere zieke fantasie...
Sweetygirl wordt graag door een tiental hondsdolle negers uitgewoond. Ik denk dat dat meespeelt bij haar manier van bekijken van het geheel.
pi_23456972
Ik ben de starter van dit Topic, ik heb haar vanavond een uur aan de telefoon gehad. Concluderend:
ze zegt dat er niets gebeurt is, ik heb haar helemaal doorgezaagd. Ze houd absoluut van me. dat weet ik zeker. En ik hou van haar. Mijn hart zegt vergeef het, m,n hoofd zegt wegwezen vieze moslim-hoer. Je bent te ver gegaan. Wat in godsnaam is dit een klotegevoel zeg.
pi_23457056
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef Harm41 het volgende:
Ik ben de starter van dit Topic, ik heb haar vanavond een uur aan de telefoon gehad. Concluderend:
ze zegt dat er niets gebeurt is, ik heb haar helemaal doorgezaagd. Ze houd absoluut van me. dat weet ik zeker. En ik hou van haar. Mijn hart zegt vergeef het, m,n hoofd zegt wegwezen vieze moslim-hoer. Je bent te ver gegaan. Wat in godsnaam is dit een klotegevoel zeg.
Welcome to your life...
pi_23457073
kut....... wonko
pi_23457171
dank je voor het inzicht, bedoel ik. Deed even pijn
pi_23457459
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:55 schreef sweetgirly het volgende:

[over of reageren op contactadvertenties ed overspel is of niet..]

Eerlijk, ik vind dat ik daar geen oordeel over kan doen.
Hier reageer je denk ik iets te makkelijk, dit is namelijk wel een van de belangrijkste dingen in het hele verhaal. Is hetgeen de ex heeft gewild (praten via internet, en elkaar daarna ontmoeten, waarbij er in elk geval erotische vooruitzichten gewekt waren) niet al voldoende om overspel te zijn? Of had de ex echt moeten zeggen, ja onbekende man neem me nu en alleen op deze manier, voordat er sprake was van overspel?
quote:
Klinkt stom, ik kan alleen zeggen dat als iemand dat bij mij zou flikken, ik dat zeker niet leuk zou vinden. En ik moet er niet achterkomen ook. Ik hou nl helemaal niet van dat sneaky gedoe, al heb ik zelf ook mijn geheimpjes dus, maar wie niet toch en inderdaad. In een relatie of wat dan ook, ga ik voor vertrouwen, openheid.

En dat hoeft niet 123, maar ik heb verstand genoeg om dingen aan te (willen) voelen. Voor mij kan iets kleins dus er zelfs al voor zorgen, dat ik zoiets heb van: 'mazzel, jij bent het iig niet'. Of ik bekijk diegene de 2e, 3e x of zelfs 5e keer nog even nauwgezetter, voordat ik mijn hart verpand.
Is er in 99% van de gevallen van overspel niet sprake van een verpand hart?
Juist bij overspel, in tegenstelling tot bij playen, is er sprake van een relatie die in elk geval al voorbij het verpand stadium is
quote:
Moeilijk misschien. Ik vind het zelf meer dat iemand mij vertrouwen echt moet winnen, voordat ik mezelf helemaal geef, heel simpel. En zoals ik aan diegene moet laten zien of dat die ook niet 123 mij hoeft te vertrouwen, daar mag best wat moeite tegenover staan. Liefde neem ik niet for granted.
Nogmaals, in dit geval loop je volgens mij met vertrouwen winnen achter de feiten van TS aan.
quote:
En ik hoef niet alles van iemand te weten, dat vind ik niet hetzelfde als vertrouwen, ik wil ook mijn eigen leven hebben en behouden, dus diegene hoeft mij ook niet te gaan controleren of wat dan ook. Maar dat gevoel moet er wel zijn, als een soort pact wat je samen, al dan niet stilzwijgend, hebt gesloten. Simpel. Verbreekt iemand dat, of ik bij diegene, staan we allebei in ons recht om te zeggen wat we ervan willen zeggen en om te kunnen doen, beslissingen nemen, wat we willen doen. Eerlijkheid vind ik hierin wel erg belangrijk, en de rest is dan aan mij of aan diegene.
En is dat niet net wat er bij TS en ex speelt? Heeft de ex niet het opgebouwde vertrouwen geschonden door op zoek te gaan naar datgene wat niet samen was afgesproken?
quote:
[over mijn mening dat sex op zich geen overspel is, dat het vertrouwen misbruiken het overspel is..]

De mening van de vrouw is ook niet mijn mening hoor (heb blijkbaar een eigen mening dan )
Maar naar mijn mening is het vertrouwen iets wat tussen de twee partners staat, iets wat los staat van ontwikkelen van gevoelens voor een derde. Zo zou ik het het verbreken van vertrouwen vinden indien er afgesproken is om alleen wat te flirten, en dat partnerlief opeens zou moeten opbiechten dat ze met een vriendin naar een stripclub is geweest waar de chippendeales geweest zijn. Iets wat naar mijn gevoel namelijk verder gaat dan het toegestane flirten.
Echter zou er afgesproken zijn dat men partnerruil mag doen, met of zonder de eigen partner erbij dan heb ik niets tegen op dat stripclub bezoek.
Persoonlijk, maar voor afspraken heb je twee nodig, ligt de grens net na partnerruil, waarbij er wel de mogelijkheid open moet blijven voor de niet deelnemende partner om een gelegenheidsduo tegen te houden, nu en/of later.

Daarom dus sex op zich geen overspel, en vertrouwenbreken wel overspel.

Ik heb bij vrouwen trouwens het gevoel dat vertrouwen niet slaat op kan ik hem vertrouwen in woord en daad, maar meer van moet ik oppassen voor concurentes. Het komt in mijn ogen bij de meeste dames niet op dat ook die concurent een leuke tussendoor hap kan zijn voor manlief.
quote:
[over dat de ex achter zaken aan zou gaan die niet zouden mogen in een relatie zoals TS die geschilderd heeft..]

Nogmaals, ik weet het niet, ik kan wel stellig een bewering hier gaan doen, maar de intentie is voor mij nog niet duidelijk genoeg. Zolang ik mijn twijfels behoud bij dingen, kan ik dat niet zeggen.
Je geeft wel degelijk beweringen, namelijk dat de man die contact had met de ex een vieze vent was, en dat de ex wel eens een slachtoffer kon zijn, en dat TS beter wat medelevender kon zijn richting ex omdat die het wel eens moeilijk zou kunnen hebben met alles te verwerken.
Wanneer zijn voor jou de intenties trouwens wel duidelijk genoeg?
Er is hier een TS die mailtjes ed vindt van zijn inmiddels ex, waarin ex op een sexuele manier correspondeert met een manspersoon, waarbij in die teksten naar voren komt (doordat het er staat, danwel doordat ze elkaar via een sexdatingsite hebben leren kennen) dat er belangstelling is voor een sexueel georenteerde ontmoeting. En waarbij die afspraak tot ontmoeten ook gemaakt, en minimaal wat betreft elkaar zien ook uitgevoerd wordt. Uit de teksten van TS hier haal ik niet dat dat soort gesprekjes gebruikelijke kost waren in die relatie (gesprekjes met derden dan)
quote:
[over de fantasie over date-rape en GHB..]

Ok , ik geef toe, soms gaat mijn fantasie ook wat met mij aan de haal.
Maar soms is dat opzettelijk.
Het kan wel opzettelijk zijn dat plaatsen van je fantasie, en er kan wel meer gebeurd zijn dan vooraf (of tijdens) gewenst was door de ex, feit blijft dat ex ging daten met een derde, sexueel georienteerde gesprekken had met een derde. Dat blijft naar mijn idee dus al overspel. Dan staat de volgende stap (namelijk het pijnlijk met veel nee nee nee schreeuwen toch anaal genomen worden bijvoorbeeld) alsnog los van het overspel plegen.
Op dat moment pleegt de ex namelijk overspel, en wordt in het tweede deel van dat overspel tevens verkracht
quote:
[over waarom ex slachtoffer zou zijn, en niet alles onder vrije wil zou doen..]

Weet ik veel, genoeg gekken op de wereld.
En eigenlijk vind ik dit verhaal van ts (daarom juist) ook veels te kort, dus kan ik er en gelukkig nog een vrouw, er meerdere dingen in zien.
Moet het verhaal nog langer zijn? TS heeft naar mijn idee namelijk voldoende info om te kunnen zeggen dat zijn vertrouwen geschonden is. Zolang de mailtjes en daten ed niet verder ter sprake komen zijn de feitelijke handelingen tijdens die date naar mijn idee van geen enkel belang.
Laat de ex eerst maar eens het verloren vertrouwen door die zoektocht herwinnen, daarna komt het verloren vertrouwen door echt sex te hebben, danwel het recht om hulp te hebben van ts indien het misbruik maken door een vieze vent betreft
quote:
Oh, nee hoor, ik vraag niets aan ts.
Dat moet hij zelf weten, ik moest alleen weer een andere kant belichten .
Want waar ik mezelf aan stoor soms zijn die onduidelijkheden in veel dingen, tegenwoordig wordt er met de woorden hoer en slet gegooid alsof het om 'hallo en goededag gaat'. Hallo zeg, ik snap dat niet, en ik snap ook niet dat vrouwen daar gewoon over heen lezen en praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het is toevallig wel een scheldwoord vóór vrouwen.

Dus nog steeds vind ik wat dat betreft ook sommige vrouwen een stelletje meelopers, die het hardst meezeiken over andere vrouwen mét mannen en dan zeg ik ook: opsouten! We werken elkaar allemaal soms in de hand, haat creeëren daar waar liefde, vrijheid en respect hoor te zijn. Plus vind ik het verschil en balans gewoon soms zoek in man en vrouw-kwesties. En ik ga niet voor negativiteit over grote vlakte gezien. Lekker dichtbij mezelf blijven dus, bevalt me goed .

Dat was het.

En toch is je toon van je posting er 1 van "deze ex hoeft het niet gewilt te hebben zoals alles is verlopen op deze date, kijk ook eens naar de kant van de ex, misschien zijn er dingen voorgevallen die er voor zorgen dat de ex alleen maar een slachtoffer is"

Waarbij ik zeg, tuurlijk kunnen er dingen gebeurd zijn door een vieze vent, overeind blijft staan dat de vrouw in kwestie daarmee haar overspel niet opeens is kwijtgeraakt. Dat ze emotionele steun kan gebruiken in zo'n kwestie kan ik eveneens inkomen, alleen op dat soort steunverzoeken zit TS niet te wachten. TS zit op steun van zijn ex te wachten, en niet andersom
pi_23457778
Ik weet gewoon niet wat het meest pijn doet, de daad of de intentie. Misschien heb ik haar wel verwaarloosd, misschien heeft ze me voldoende signalen afgegeven, ik weet het niet.
Probleem blijft dat ze gewoon in m,n hart zit.
Misschien ben ik wel blind geweest, en had ik eerder kunnen reageren.
pi_23458137
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:04 schreef Harm41 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat het meest pijn doet, de daad of de intentie.
Daad of intentie? Da's een nuance.

Waar het om gaat is dat je iets bent kwijtgeraakt, en dat doet zeer.

Doet een autoongeluk meer zeer als je weet dat de andere partij je expres aanrijdt?
pi_23458144
Niet elke relatie wordt na overspel beeindigt. Misschien is het een handig iets (iets waar je blijkbaar al mee begonnen bent door een uur aan de foon te hangen) om alles uit te praten, en dan vooral duidelijkheid te krijgen over haar intenties.

Naar mijn idee zijn de intenties namelijk veel belangrijker. Wanneer deze man haar niet bevallen is kan ze namelijk best zeggen dat ze dit niet meer wil, alleen dat zegt nog niets over de volgende mailvriend. Veel belangrijker zijn haar intenties. Dus laat haar alles open gooien, laat haar vertellen wat haar dreef tot deze intenties. En hierbij is er naar mijn idee geen sprake van verwaarlozen maar van niet genoeg praten met elkaar. Verwaarlozen is meer dat je weet wat je verkeerd doet, terwijl niet praten met elkaar meer is het onstaan van kleine onbenullige zaken, maar die wel zo zijn gaan spelen bij haar dat ze steeds belangrijker werden.

Indien je haar wilt vergeven (lang niet iedereen wil en kan dat uiteindelijk, maar je zult niet de eerste zijn die dat wel lukt) zul je echter wel beide de nodige dingen moeten kunnen en willen aanhoren. Zo kunnen er de onverwachtste verwijten op tafel komen. Dingen die haar er immers toe dreven om op zoek te gaan naar andere mannen. Evengoed moet jij ook jouw onvrede op tafel gooien, en niet voor de lieve vrede niets zeggen.

Vergeet daarbij ook niet dat indien het uitgepraat is, en er dingen veranderd zijn in jullie relatie, dat je dan toch nog tijd zult nodig hebben om te vergeven. Vergeten kun je denk ik nooit (tot het moment dat je dement wordt), maar ook vergeven heeft tijd nodig, en ook zul je de eerste tijd vol met argwaan blijven zitten, al is alles uitgepraat, en ben je overal uit met elkaar.
pi_23458520
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:19 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Daad of intentie? Da's een nuance.
Voor sommigen wel. Iemand die persoonlijk flirten al te ver vindt gaan zal neuken met een ander, en afspraken met een ander maken om te neuken (en ook richting die afspraak vertrekken) gelijk stellen misschien. Ik ben echter zelf van mening dat de nuance best groot is, je zou je namelijk kunnen afvragen of "ze" (en dan bedoel ik een willekeurige partner) van jou mag neuken met een ander of niet indien dat ter sprake zou komen vooraf
Indien jouw antwoord ja zou zijn daarop is de daad naar mijn gevoel heel wat anders dan de intentie om tegen een onderling verbod in, of zonder toestemming toch tot de daad met een derde over te gaan. De daad is dan namelijk iets waar je op zich geen moeite mee zou hebben, alleen heb je dan moeite met het feit dat de daad zonder onderlinge toestemming is gedaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:37:37 #126
67978 HenryHill
pi_23458575
Zeg Frederik, ben je rechter ofzo... je analyse en bijbehorend taalgebruik wijzen daar wel op...
pi_23458798
nee heb niets met de rechtspraak te maken (afgezien dan dat ik WerkGeldRecht op fok regelmatig volg). Ben gewoon een productiemedewerker op een fabriek
pi_23459373
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:04 schreef Harm41 het volgende:

Misschien ben ik wel blind geweest, en had ik eerder kunnen reageren.
Misschien is zij wel een Biatch en had ze beter kunnen praten vóórdat ze op ontdekkingsreis ging.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_23459634
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef frederik het volgende:

[..]

Voor sommigen wel.
Maar da's niet direct het punt. Natuurlijk hebben andere mensen andere grenzen. Maar in the end gaat het allemaal om hetzelfde: je dacht dat je iets had en da's weg. En of iemand de grens nu legt bij flirten, kussen of neuken, uiteindelijk gaat het om het verlies van vertrouwen.

Zelfs al zou er helemaal niets gebeurt zijn, dan nog blijft het klote. Want opeens ben je je bewust van de kwetsbaarheid van die relatie; iets wat voorheen helemaal niet aan de orde was.Vertrouwensvragen zijn de manier om een relatie om zeep te helpen. En het maakt daarbij niet uit of er dingen wel of niet zijn gebeurt, of expres of per ongeluk.
  zondag 21 november 2004 @ 00:33:52 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23459928
die ex van ts wilde neuken met iemand anders omdat ze van spanning in een relatie houdt. nu ze merkt dat ts daar niet de aangewezen person voor is en het uitmaakt zou ze kunnen veinzen dat ze verkracht is. maakt het nog net ff iets erger imho. dramaqueen die vals speelt. dat is het ergste. zeg dan gewoon wat je wil, dit maakt het voor niemand beter en zou er wel eens voor kunnen zorgen dat de man met de afgezaagde loop de verkeerde doodt.
pi_23460564
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef Harm41 het volgende:
dank je voor het inzicht, bedoel ik. Deed even pijn
Snap ik man...
  zondag 21 november 2004 @ 04:03:46 #132
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_23462198
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

MarMar is het (weer!) volledig met HH eens!
* DumDaDum vindt dat MarMar en HenryHill snel samen een borrel moeten gaan drinken...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 21 november 2004 @ 04:06:49 #133
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_23462216
* DumDaDum denkt btw dat het inmiddels wel bedtijd is... Na de nodige borrels is DumDaDum zelf wel redelijk aan de latten...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 21 november 2004 @ 04:08:42 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23462231
quote:
Op zondag 21 november 2004 04:06 schreef DumDaDum het volgende:
* zoalshetis denkt btw dat het inmiddels wel bedtijd is... Na de nodige borrels is DumDaDum zelf wel redelijk aan de latten...
zoals het is zegt slaap zacht.
  zondag 21 november 2004 @ 08:10:41 #135
108638 louvres
++ rebel ++
pi_23462621
'Als je het even niet meer weet, klop op je borst en vraag je hart wat het zegt' Shakespeare..

Wat is er sterker aanwezig, je hart of je hoofd? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Als ze vreemd gegaan is, dan was ze niet bij je terug gekomen
Maar als ze wel is vreemd is gegaan, moet je het ook van haar kant bekijken. Waarom zou ze vreemdgaan? Wat mist er in jullie relatie?

Mensen gaan per defenitie niet zo maar vreemd. Mensen gaan vreemd omdat:
- er een stap in het leven wordt gemaakt.. Denk hierbij aan trouwen, samenwonen of kinderen krijgen. Ze zijn bang
- emotioneel niet met de ander kunnen praten
- relatie zit niet goed bijv. de ander negeren, manipuleren etc.
- tweerichtings verkeer eenrichtings verkeer is geworden
- aandacht zoeken bij de ander die ze niet van hun relatie krijgen
- bevestiging op emotionele basis

Ze heeft gereageerd op een advertentie.. Voorheen dat je erachter kwam, kon je haar blind vertrouwen? Zo ja, wat zegt dit over jou?
Doordat je haar hebt afgekapt in een gesprek, doordat je zei dat je een oude liefde ben tegengekomen, maak je de situatie alleen maar erger dan het is. Wees een vent met een ruggengraat en sta er boven. Als de relatie een sterke basis heeft, zoals houden van, dan overwint het de situatie

Accepteer de situatie, voor haar is het ook moeilijk als ze blijkt vreemdgegaan te zijn. Ze is emotioneel door de war en weet niet wat ze er mee aan moet. Voor jullie beiden een domper.. Wat er nu gebeurd is dat ze het vetrouwen in haar zelf zoek is en in de relatie. Ze is bang en zoekt nu bevestiging bij jou. Praat met haar erover wat ze wilt, zonder erop te wijzen wat er gebeurd is. En wat ze verwacht. Ziet ze jullie twee over dertig jaar nog samen? En hoe zie jij dat? Maak voor jezelf een standpunt en sta erachter. Zo houdt je jezelf niet voor de gek en haar ook niet.

Veel geluk!
xtreme sports - -
  zondag 21 november 2004 @ 15:10:14 #136
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23468073
Ben best benieuwd hoe dit afloopt,

Als ik in schoenen dan TS had gestaan dan was ze er dus nooit meer in gekomen,
kom nou met voorbedachte rade af spreken voor een sex date en daarna ook nog zielig gaan zijn,

er zijn volgens mij best wel genoeg vrouwen die je wel kan vertrouwen,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 21 november 2004 @ 19:36:59 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_23474380
quote:
[b]Mijn hart zegt vergeef het, m,n hoofd zegt wegwezen vieze moslim-hoer. Je bent te ver gegaan. Wat in godsnaam is dit een klotegevoel zeg.
Wat is er erger, dat je vriend zo over je denkt, of wat zij deed?
  zondag 21 november 2004 @ 19:39:05 #138
67978 HenryHill
pi_23474437
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat is er erger, dat je vriend zo over je denkt, of wat zij deed?
Dat hij er zo over denkt heeft natuurlijk wel een reden... ik bedoel, het is niet alsof dat gevoel van hem zonder aanleiding uit de lucht kwam vallen.
  zondag 21 november 2004 @ 19:50:01 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_23474676
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:39 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat hij er zo over denkt heeft natuurlijk wel een reden... ik bedoel, het is niet alsof dat gevoel van hem zonder aanleiding uit de lucht kwam vallen.
Wil alleen even aangeven dat whatever je doet, dit wel erg ongenuanceerd overkomt.
pi_23475855
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef HenryHill het volgende:

Films zijn oke Maare... wat voor'n films kijk je dan, als je meteen aan verkrachting denkt? CSI, ofzo
Ach, ik zag gister wel potentie in het korte verhaal wat mijn fantasie even deed prikkelen en zo kwam ik op de andere kant uit, voor de rest niks. Zijn al net films opzich .
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef wonko het volgende:

Sweetygirl wordt graag door een tiental hondsdolle negers uitgewoond. Ik denk dat dat meespeelt bij haar manier van bekijken van het geheel.
Iehhh! Nee

Maar serieus, je denkt verkeerd, totaal verkeerd wat dat betreft meneer konko.
En het gaat je geen hol aan ook.
pi_23476244
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]
Correctie: door minimaal een hondsdolle neger die ontzettend zwaar geschapen is
pi_23476312
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ach, ik zag gister wel potentie in het korte verhaal wat mijn fantasie even deed prikkelen en zo kwam ik op de andere kant uit, voor de rest niks. Zijn al net films opzich .
[..]

Iehhh! Nee

Maar serieus, je denkt verkeerd, totaal verkeerd wat dat betreft meneer konko.
Het kan aan mij liggen, maar een beetje vreemd is het wel dat je in een topic als deze je fantasie totaal de loop laat, vervolgens gepikeerd raakt als andere mensen die theorie weerleggen en dan de beledigde tut hola ook nog eens uit gaat hangen als mensen anders reageren, terwijl die wel reageren op de feitelijke gegevens die er zijn.

Is't leuk in dat wereldje van jou?
pi_23476436
Het is uit. Ga je ergens anders mee bezig houden dan jezelf gigantisch kut te laten voelen om iets dat toch verleden tijd is. Vertrouw je haar? Of ga je op je eigen intuitie af, das idd erg moeilijk!
Ik denk als je jezelf wil kwellen met een antwoord op deze vraag, dat je het antwoord dan alleen van haar te horen zal krijgen! Het antwoord weet jij nieteens, laat staan mensen op een forum
succes ermee!!!
dus
pi_23476440
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:53 schreef joshus_cat het volgende:

Correctie: door minimaal een hondsdolle neger die ontzettend zwaar geschapen is
tjonge flauw.

Correctie: door één jongeman, met toestemming..maar dan mag hij wel mijn polsen strak vasthouden als hij dat wilt

ze doen nu nog pijn
pi_23476507
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef MarMar het volgende:
blabla
miep miep
quote:
Ja!

jouwe ook?
pi_23476515
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

tjonge flauw.

Correctie: door één jongeman, met toestemming..maar dan mag hij wel mijn polsen strak vasthouden als hij dat wilt

ze doen nu nog pijn
Ah, dus eigenlijk is die hele beschuldiging jegens de "viespeuk" die je verzonnen hebt, gewoon je eigen fantasietje... wie is hier nou dan een viespeuk? Ow die ene joingeman niet natuurlijk, die krijgt toestemming
  zondag 21 november 2004 @ 21:06:34 #147
67978 HenryHill
pi_23476562
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

tjonge flauw.

ze doen nu nog pijn
Hey, was dat laatst niet op tv...?

pi_23476572
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:04 schreef MarMar het volgende:
pffff
pi_23476608
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:06 schreef HenryHill het volgende:

Hey, was dat laatst niet op tv...?

Nope, 1. real life en 2. kijk amper tv

pi_23491558
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar een beetje vreemd is het wel dat je in een topic als deze je fantasie totaal de loop laat, vervolgens gepikeerd raakt als andere mensen die theorie weerleggen en dan de beledigde tut hola ook nog eens uit gaat hangen als mensen anders reageren, terwijl die wel reageren op de feitelijke gegevens die er zijn.

Volgens mij heeft ze niemand om te spelen op haar planeetje...alleen het fictieve vriendje fantasie komt nog wel eens spoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')