Au!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:56 schreef wonko het volgende:
Maar ga er maar vanuit dat ze met die vent eindelijk haar fantasien heeft kunnen waarmaken en dingen heeft gedaan die ze bij jou nooit gedaan heeft.
Advies geven, steuntje/duwtje in de rug, etc etc....alles beter dan jouw reactie in elk geval. En dat voor een mod.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef DarkElf het volgende:
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
Ze zal het wel uitgemaakt hebben omdat ze zich realiseerde dat ze zich in een onhoudbare positie bevond. En daarbij zal ze jullie relatie ws. toch al niet meer hebben zien zitten, en stuurde ze aan op een excuus om het uit te kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
<...>
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.
Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.
ja, ik zie het..quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef DarkElf het volgende:
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.
en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
Correctie je ex vriendin dus.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.
Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.
Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.
Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.
Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef Harm41 het volgende:
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
Er is niks erger dan pijn door bedrog, heb ditzelf 4 jaar geleden meegemaakt. als ik op me werk was lag me toendertijd beste kameraad met haar te fozen..........benk ruim 2 jaar kapot van geweest!quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk ook dat ze vreemd gegaan is, alleen had ik haar de kans niet gegeven als 't mijn vriendin was geweest.
"Jij hebt gereageerd op een contact/sexadvertentie en je wil nu naar hem toe gaan? Prima, maar je hoeft niet meer terug te komen!" mezelf kennende had ik er wel wat meer woorden van die strekking aan vuil gemaakt maar het idee is hetzelfde
Ik ken intussen de pjin van het bedrogen zijn en de onzekerheid, dan liever in een keer kappen.
Hoezo? Zij gaat toch vreemd? Dus solliciteert zij voor bokszak.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.
Offtopic: Pssssst!: [GEZ] Bokszakquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Hoezo? Zij gaat toch vreemd? Dus solliciteert zij voor bokszak.
Vindt je het dan niet erg genoeg dat ze al zoveel moeite doet om stiekem met iemand af te spreken dan... dat zou voor mij al voldoende zijn denk ikquote:Ik raak inmiddels wel overtuigd dat ze gewoon vreemd gegaan is, maar dat ze verselijk liegt.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Wat een sloerie
Goed gedaan. Het was toch maar een zweetwijf.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef Harm41 het volgende:
Overigens laat ze me niet helemaal los, ze mailt nog wel en wil graag vriendjes blijven. Ik heb bedankt en gezegd dat ik al vrienden genoeg heb.
Pijn doet het zeker maar gun haar niet dat je tegen haar uitvalt. Negeren die hap en niets geen vrienden blijven. Laat haar maar voelen dat het pijn doet. Of eigenlijk is het helemaal niet belangrijk wat haar gevoelens zijn. Kies in ieder geval voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef Harm41 het volgende:
Ik weet het, ik moet haar uit m,n hoofd zetten. Probleem is dat ik gewoon van haar hield....
Dus doet het pijn. Ik heb fases van extreem verdriet, gevolgd door gigantische woede.
Zal wel een verwerkingsproces zijn.
Nu voelt het alsof ik haar wil uitschelden voor het smerigste dat er bestaat.
Morgen zal ik wel weer verdriet hebben. Overigens laat ze me niet helemaal los, ze mailt nog wel en wil graag vriendjes blijven. Ik heb bedankt en gezegd dat ik al vrienden genoeg heb.
Ik raak inmiddels wel overtuigd dat ze gewoon vreemd gegaan is, maar dat ze verselijk liegt.
Wat denk je daarmee te bereiken dan? Of zie je het als een wraakactie?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:41 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb haar net een sms gestuurd: "ik ben verliefd op een andere vrouw! sorry en doei dus"
Het is niet zo, maar ik moest een soort daad stellen.
Sorry...maar dat is een beetje kinderachtig. Negeer haar nu maar gewoon. Gun jezelf wat tijd of wordt vreselijk dronken met wat vrienden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:41 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb haar net een sms gestuurd: "ik ben verliefd op een andere vrouw! sorry en doei dus"
Niet echt een slimme actie. Ik denk namelijk dat ze daar wel doorheen prikt. Gewoon negeren en langzaam laten wegkwijnen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:41 schreef Harm41 het volgende:
Dat is op zich logisch...maar wat je ook doet laat haar niet merken dat je het er zo zwaar mee hebt. Dat zal haar sterken. Ga desnoods hardlopen, zuipen, blowen of weet ik veel waar je je energie in kwijt kan, blijf niet zitten malen.. Of ga naar de hoeren als dat je ding is. Maar ga in ieder geval nooit wanhopig naar haar zitten doen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:58 schreef Harm41 het volgende:
Ach ja, wat is nou wijsheid, wie weet het. In ieder geval heb ik m,n emoties niet helemaal onder controle merk ik
iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:12 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ik ben een zielige homo
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
dan heeft ze gedanstquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me duidelijk, als die niet vreemd is gegaan...
Ik geloof nooit dat jij je er goed bij voelt.............voelt kut toch? Hou de eer aan jezelf joh!quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef Harm41 het volgende:
Ze belde net wat ik nou aan het doen was? Ik heb haar gezegd dat ik een oude liefde ben tegengekomen en dat het heel goed voelde.
Ze vroeg zich af waar ik mee bezig was en ik heb het gesprek afgekapt toen ze begon te huilen.
Dit was mijn wraak.
Dit voelt goed, sorry hoor
Heel goed, no merci en emotioneel kapotmaken. Meer verdient die slet nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef Harm41 het volgende:
Ze belde net wat ik nou aan het doen was? Ik heb haar gezegd dat ik een oude liefde ben tegengekomen en dat het heel goed voelde.
Ze vroeg zich af waar ik mee bezig was en ik heb het gesprek afgekapt toen ze begon te huilen.
Dit was mijn wraak.
Ergens?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef sweetgirly het volgende:
Maar ik weet het niet ts. Ergens heb ik (ook) het gevoel dat er meer is gebeurd,
Tjek (juist) het gedeelte achter de kommaquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ergens?Mijn god, als daar niks gebeurd is...
Het kan ook zijn dat de geheime dienst die flirt-emailtjes in haar mailbox heeft gestopt, en dat ze haar een tijd hebben vastgehouden, zodat TS in de waan zou zijn dat ze echt vreemdging.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef chawa_goochem het volgende:
Zeg, Harm...is ze niet gewoon verkracht door een hele enge vent? Ze zit nu helemaal in de knoop met zichzelf. Probeer haar vriend te zijn, dan zie ik het ook nog wel goedkomen tussen jullie. Verkrachting is traumatisch. Waarschijnlijk denkt ze dat het haar eigen schuld is en durft ze het aan niemand te vertellen.
It´s a wild guess...maar ik heb sterk de indruk dat het zo gegaan is. Als ik jou was ging ik meteen naar haar toe.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de geheime dienst die flirt-emailtjes in haar mailbox heeft gestopt, en dat ze haar een tijd hebben vastgehouden, zodat TS in de waan zou zijn dat ze echt vreemdging.
Idd.quote:Tja, het kan allemaal...maar erg waarschijnlijk is het niet, he
Idd.quote:Dat ze willens en wetens vreemd wilde gaan staat vast.
Idd.quote:Wat er nou verder gebeurt is daar kan ik een redelijke gooi naar doen, maar de waarheid kom je toch niet te weten.
Zeker meer dan genoeg.quote:En die hoef je ook niet te weten, want ik vind dit al meer dan genoeg reden om d'r 't huis uit te schoppen.
Het allerstomste!quote:Nu als een watje achter d'r aan blijven lopen omdat je nog steeds wilt geloven dat het allemaal niet haar schuld was is zo ongeveer het stomste wat je kan doen.
Die vent heeft haar waarschijnlijk van die flirtmailtjes gestuurd, ja ze heeft gereageerd, de meningen zijn hierover bekend. Het is duidelijk dat veel vrouwen vatbaar voor dit soort dingen zijn. Echter, stel dat zij verkracht is of er is iets gebeurd buiten haar toestemming om, wie is dan de schuldige, zij? Nope, ik vind dat de man in alle tijden hierin de schuldige is en blijft.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Het kan ook zijn dat de geheime dienst die flirt-emailtjes in haar mailbox heeft gestopt, en dat ze haar een tijd hebben vastgehouden, zodat TS in de waan zou zijn dat ze echt vreemdging.
Een relatie draait om openheid en eerlijkheid, iig imo. Als die muts al achter zijn rug om afspraakjes maakt en daarna keihard liegt, zou het voor mij al klaar zijn. Fouten maken ok, maar dan wel met de billen bloot bij de partner en de consequenties aanvaarden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, soms vraag ik me af waarom ik me er weer mee moet bemoeien.
[..]
Die vent heeft haar waarschijnlijk van die flirtmailtjes gestuurd, ja ze heeft gereageerd, de meningen zijn hierover bekend. Het is duidelijk dat veel vrouwen vatbaar voor dit soort dingen zijn. Echter, stel dat zij verkracht is of er is iets gebeurd buiten haar toestemming om, wie is dan de schuldige, zij? Nope, ik vind dat de man in alle tijden hierin de schuldige is en blijft.
FBI, intentie tot vreemdgaan, wat dan ook. Een mens maakt fouten, zij heeft ze vind ze zelf misschien gemaakt. Maar het pleit de man hierin, als het mocht zijn gebeurd, in géén geval vrij. Mocht het zou zijn gegaan zelfs, castreren die handel!
Zo denk ik er dan over.
Kolere zeg, het is TE makkelijk om je als vrouw maar in een zielig slachtofferrolletje te plaatsen. Hoezo is die man smerig? Hij heeft toch in die advertentie gewoon eerlijk gezegd een erotische relatie te willen? Jij trekt conclusies.. en die vrouw was naief misschien..quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
Ik kan er altijd zo slecht tegen, tegen dit soort dingen.
Zijn mensen soms wat naïef ofzo. Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.
Damn, als ik in de rechtszaal had gezeten, had ik dit uitgeplozen tot en met.
Bah.
Vermoedens, misschien een fantasietje van jezelf wat je op het verhaal van de TS probeert te passen, maar niemand weet wat er daar gebeurt is, behalve dat vrouwtje en die wenst er niet over te praten.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
Zijn mensen soms wat naïef ofzo. Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.
Bah.
Euh...ja?! Duh.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:30 schreef chawa_goochem het volgende:
Is het dan zó erg dat ze vreemd wou gaan?
Ja, mijn reactie was wat harder dan normaal, omdat ik me eraan irriteerde dat je suggereerde dat haar gedrag op een of andere manier niet haar schuld zou zijn, en dat TS eigenlijk zelfs medelijden met haar zou moeten hebben. Terwijl ze het gevaar gewoon bewust heeft opgezocht, en het imho volledig haar eigen schuld is.quote:Wat een harde reactie, HH....had ik niet verwacht van jou.
Of is dat speciaal erg omdat ze een vrouw is?
* MarMar is het (weer!) volledig met HH eens!quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Euh...ja?! Duh.
Kijk, als je een avond gaat stappen zonder partner en je eindigt bij een ander in bed, dan vind ik dat ook fout, maar dan heb ik nog zoiets van: het kan "in the heat of the moment" gebeuren, en het hoeft niet te betekenen dat je niet van je huidige partner houdt. Als je bewust plant om vreemd te gaan dan is dat een puur rationele beslissing waarmee je wel aangeeft dat je je huidige partner niet meer ziet zitten. En dat je het niet erg vind om hem of haar te kwetsen.
Als je van jouw vent weet dat hij van plan is vreemd te gaan, dan laat je dat gewoon over je heen komen? Nee toch?
[..]
Ja, mijn reactie was wat harder dan normaal, omdat ik me eraan irriteerde dat je suggereerde dat haar gedrag op een of andere manier niet haar schuld zou zijn, en dat TS eigenlijk zelfs medelijden met haar zou moeten hebben. Terwijl ze het gevaar gewoon bewust heeft opgezocht, en het imho volledig haar eigen schuld is.
En ik ben geen gefrustreerde vrouwenhater, als je dat bedoelt.
Inderdaad goed om het punt vrijheid aan te snijden. Je hebt inderdaad de vrijheid om te zeggen: "Opzouten uit mijn leven! Ik hoef geen overspelige hoer als vriendin!"quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:48 schreef Brillies het volgende:
Je bent een beetje achterdochtig. Wel eens van vrijheid gehoord. Is ze soms bang voor je geworden?
Ja prima, begrijpelijk en kennelijk is dit de manier van reageren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:45 schreef Fronsertje het volgende:
Een relatie draait om openheid en eerlijkheid, iig imo. Als die muts al achter zijn rug om afspraakjes maakt en daarna keihard liegt, zou het voor mij al klaar zijn. Fouten maken ok, maar dan wel met de billen bloot bij de partner en de consequenties aanvaarden.
Ik vind het vele malen erger om in the heat of the moment vreemd te gaan wanneer je heel veel waarde aan je relatie hecht, dan wanneer je het bewust doet omdat je er geen moer om geeft. Dat eerste geeft namelijk aan dat je wel wilt en wel echt liefhebt, maar je niet kan beheersen. Dat tweede geeft aan dat je het niet eens verdíént om bemind te worden door deze persoon, en daar is veel makkelijker mee om te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Euh...ja?! Duh.
Kijk, als je een avond gaat stappen zonder partner en je eindigt bij een ander in bed, dan vind ik dat ook fout, maar dan heb ik nog zoiets van: het kan "in the heat of the moment" gebeuren, en het hoeft niet te betekenen dat je niet van je huidige partner houdt. Als je bewust plant om vreemd te gaan dan is dat een puur rationele beslissing waarmee je wel aangeeft dat je je huidige partner niet meer ziet zitten. En dat je het niet erg vind om hem of haar te kwetsen.
[..]
Toch heb ik liever iemand die moeite heeft met verleidingen maar wel oprecht verliefd is op mij, dan iemand die je beschouwt als een ding waar ze geen gevoel bij heeft en waar ze denkt mee te kunnen doen wat ze wil. Maar goed, dit is kiezen tussen twee kwaden, natuurlijk. Het beste is gewoon een eerlijke vriendinquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:04 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik vind het vele malen erger om in the heat of the moment vreemd te gaan wanneer je heel veel waarde aan je relatie hecht, dan wanneer je het bewust doet omdat je er geen moer om geeft. Dat eerste geeft namelijk aan dat je wel wilt en wel echt liefhebt, maar je niet kan beheersen. Dat tweede geeft aan dat je het niet eens verdíént om bemind te worden door deze persoon, en daar is veel makkelijker mee om te gaan.
Het eerste is juist zoveel erger omdat het betekent dat de vertrouwensbasis voorgoed onder de relatie weggeslagen is. Je kunt er namelijk bij je partner niet op vertrouwen dat hij/zij doet wat goed is voor datgene wat ze zogenaamd koestert. Het tweede geeft alleen maar aan dat er niet eens echt een relatie wás. Om iets dat er niet is hoef je ook geen verdriet te hebben.
Ik weet niet of je de op hebt gelezen maar daarin stond dat ze reageerde op een erotische advertentie. Nix flirten. Als ze verkracht is dan blijft dat altijd fout...maarrrrrrrr....zoals gezegd...het was een erotische advertentie...daar reageer je niet op als je het over cavia's wilt hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, soms vraag ik me af waarom ik me er weer mee moet bemoeien.
[..]
Die vent heeft haar waarschijnlijk van die flirtmailtjes gestuurd, ja ze heeft gereageerd, de meningen zijn hierover bekend. Het is duidelijk dat veel vrouwen vatbaar voor dit soort dingen zijn. Echter, stel dat zij verkracht is of er is iets gebeurd buiten haar toestemming om, wie is dan de schuldige, zij? Nope, ik vind dat de man in alle tijden hierin de schuldige is en blijft.
FBI, intentie tot vreemdgaan, wat dan ook. Een mens maakt fouten, zij heeft ze vind ze zelf misschien gemaakt. Maar het pleit de man hierin, als het mocht zijn gebeurd, in géén geval vrij. Mocht het zou zijn gegaan zelfs, castreren die handel!
Zo denk ik er dan over.
Je draait door.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
Bah.
Jij weet blijkbaar precies wat er gebeurd is?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef sweetgirly het volgende:
Die vrouw wordt afgeschilderd als weet niet wat, lekker stoer enzo, terwijl de man in dit verhaal gewoon de viespeuk is.
is dit weer een zielig verhaal over "ja maar als jullie neuken zijn jullie stoer. en als wij het doen, dan zijn we hoeren?"quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef MarMar het volgende:
Bovendien: waarom is een man die eerlijk is over dat hij een erotisch contact wil meteen een viespeuk? Als een vrouw daar op in gaat, wil zij dus ook overduidelijk een erotisch contact.. wat een vies wijf?!?
Maar bah, mannen zijn eng en vrouwen zijn zielige hulpbehoevende slachtofferige wezentjes...
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit weer een zielig verhaal over "ja maar als jullie neuken zijn jullie stoer. en als wij het doen, dan zijn we hoeren?"
mijn opmerking was juist tegen dat zielige gejank zoalshetis, niet vrij van enige sarcasme dus.. het is zoals de "lady" van TS zich blijkbaar wil neerzetten en sweetgirly doet daar nog even lekker aan mee. Met dan het wijzende vingertje naar de grote boze man, want ow, een vrouw is naief, die trapt daar in, dat is heus niet haar schuld blablablaquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit weer een zielig verhaal over "ja maar als jullie neuken zijn jullie stoer. en als wij het doen, dan zijn we hoeren?"
Eerlijk, ik vind dat ik daar geen oordeel over kan doen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef frederik het volgende:
Sweetgirly, is het contact zoeken via mail en datingsite al geen overspel genoeg?
Opzich is dit wel grappig en interessant. Want meestal is (of was) dit de mening van de (of van veel) vrouwen. Voor mannen schijnt (of scheen) het namelijk dat sex, neuken met een ander, de grootste kwetsing is die je maar kan geven of is het doen. En voor vrouwen meer dat als hun partner verliefd wordt en/of gevoelens krijgt voor een ander, enzo, de gevoelskwestie dus.quote:persoonlijk ben ik namelijk van mening dat niet sex het overspel is, maar het schenden van vertrouwen het overspel is.
Nogmaals, ik weet het niet, ik kan wel stellig een bewering hier gaan doen, maar de intentie is voor mij nog niet duidelijk genoeg. Zolang ik mijn twijfels behoud bij dingen, kan ik dat niet zeggen.quote:De ex-vriendin van TS is willens en wetens achter iets aangegaan, en wat dat dan was, en waar ze zou willen stoppen doet dan niet meer ter zake. De ex ging achter iets aan wat ik zelf zou willen bestempelen als overspel (ze reageerde namelijk op een sexueel iets, zonder dat de partner ervanaf mocht weten). Of haar wensen daarna uitkwamen, en of er dingen gebeurd zijn die over haar grenzen heen gegaan zijn is een tweede, de intentie was er in elk geval om het vertrouwen te misbruiken.
Okquote:In zoverre zeg ik, ja er hier sprake geweest van overspel. Nu komt jouw veronderstelling van GHB en date-rape om de hoek.
Weet ik veel, genoeg gekken op de wereld.quote:Stel dat dat gebeurd zou zijn (waarom zou je als man terwijl je denkt een gelijkgestemde gevonden te hebben diegene drogeren, anders dan dat je hele sadistische dingen zou willen doen waar je normaal niemand voor zou vinden?) dan staan dat misbruik en dat overspel nog steeds los van elkaar.
Oh, nee hoor, ik vraag niets aan ts.quote:En is het wel heel veel gevraagd van TS om haar bij te moeten staan, zonder dat hij zelf ook maar iets te horen krijgt over de dreun die die net zelf heeft ontvangen (hiertoe zou ze namelijk eerst moeten uitpraten over het hoe en waarom van het contact zoeken)
En jij doet je naam eer aan, maar niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:54 schreef MarMar het volgende:
mijn opmerking was juist tegen dat zielige gejank zoalshetis, niet vrij van enige sarcasme dus.. het is zoals de "lady" van TS zich blijkbaar wil neerzetten en sweetgirly doet daar nog even lekker aan mee. Met dan het wijzende vingertje naar de grote boze man, want ow, een vrouw is naief, die trapt daar in, dat is heus niet haar schuld blablabla
dat zielige gedoe van vrouwen ga ik soms echt van over mijn nek
Ach kom nou, als je naar iemand toe gaat die je kent via zo'n advertentie en je bent verbaasd dat er meer van je verwacht wordt dan een bakje koffie drinken, ben je niet zielig, maar dan ben je een naieve trut.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En jij doet je naam eer aan, maar niet in positieve zin.
Blegh.
Nee, geen vrouwenhater. Wat ik bedoelde is dat het niet haar schuld is dat ze, als gevolg van het vreemdgaan, waarschijnlijk verkracht is. Ik vind dat TS wel medelijden kan hebben met het feit dat ze verkracht is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Euh...ja?! Duh.
Als je van jouw vent weet dat hij van plan is vreemd te gaan, dan laat je dat gewoon over je heen komen? Nee toch?
[..]
Ja, mijn reactie was wat harder dan normaal, omdat ik me eraan irriteerde dat je suggereerde dat haar gedrag op een of andere manier niet haar schuld zou zijn, en dat TS eigenlijk zelfs medelijden met haar zou moeten hebben. Terwijl ze het gevaar gewoon bewust heeft opgezocht, en het imho volledig haar eigen schuld is.
En ik ben geen gefrustreerde vrouwenhater, als je dat bedoelt.
Ja maar goed hoe naief is de TS dan wel niet~~quote:Ik vind dat TS wel medelijden kan hebben met het feit dat ze verkracht is.
En dat is jouw mening, waar je lekker bij mag blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MarMar het volgende:
Ach kom nou, als je naar iemand toe gaat die je kent via zo'n advertentie en je bent verbaasd dat er meer van je verwacht wordt dan een bakje koffie drinken, ben je niet zielig, maar dan ben je een naieve trut.
ALSquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:13 schreef Nomad_k9 het volgende:
[..]
Ja maar goed hoe naief is de TS dan wel niet~~
Ze zal zeker nadenken voordat ze bij d'r volgende vent vreemdgaat![]()
Die kerel was hooguit wanhopig voor sex, maar dat maakt hem nog geen viespeuk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef sweetgirly het volgende:
Maar ik blijf erbij, volgens mij was die vent ook gewoon een viespeuk.
Ik ben toch wel zeer benieuwd waaruit jij deze conclusie trekt....quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:09 schreef chawa_goochem het volgende:
Wat ik bedoelde is dat het niet haar schuld is dat ze, als gevolg van het vreemdgaan, waarschijnlijk verkracht is.
Heel goed!quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef Harm41 het volgende:
Dit was mijn wraak.
Ik denk een beetje penisnijd ofzo... imho is er niets fout aan seks willen als je dat ook gewoon openlijk toegeeft... en dat doe je toch met zo'n advertentie lijkt me.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Die kerel was hooguit wanhopig voor sex, maar dat maakt hem nog geen viespeuk.
En waar haalt iedereen het idee toch vandaan dat ze verkracht zou zijn!? Vrouwen willen ook gewoon sex hoor... alleen jammer voor TS dat ze dat niet bij hem zocht.
Dus vrouwen mogen niet voor slet of hoer uitgemaakt worden maar een man die een erotische advertentie zet is altijd een viespeuk...ongeacht wat er ook gebeurt is? Je bent echt aan het doordraaien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef sweetgirly het volgende:
En als ze echt is vreemdgegaan, tuurlijk is dat niet niet fijn voor ts dan.
Tjonge. Maar ik blijf erbij, volgens mij was die vent ook gewoon een viespeuk.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ach kom nou, als je naar iemand toe gaat die je kent via zo'n advertentie en je bent verbaasd dat er meer van je verwacht wordt dan een bakje koffie drinken, ben je niet zielig, maar dan ben je een naieve trut.
Word, niggaquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen niet voor slet of hoer uitgemaakt worden maar een man die een erotische advertentie zet is altijd een viespeuk...ongeacht wat er ook gebeurt is? Je bent echt aan het doordraaien.
hey, ik wil ook seksquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk een beetje penisnijd ofzo... imho is er niets fout aan seks willen als je dat ook gewoon openlijk toegeeft... en dat doe je toch met zo'n advertentie lijkt me.
bah viespeukquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
hey, ik wil ook seks
Of nog erger...hij verkracht gelijk iemand nadat hij haar met GHB verdoofd heeft. Want dat is toch het meest logische om te doen als je afspreekt met iemand naar aanleidng van een erotische advertentie?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
bah viespeuk![]()
Wel als zijn intentie niet alleen seks was geweest, met de nadruk op als.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:
Die kerel was hooguit wanhopig voor sex, maar dat maakt hem nog geen viespeuk.
Filmssssss.quote:En waar haalt iedereen het idee toch vandaan dat ze verkracht zou zijn!? Vrouwen willen ook gewoon sex hoor... alleen jammer voor TS dat ze dat niet bij hem zocht.
Ja joh, ga je weer voor een ander denken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:36 schreef MarMar het volgende:
Ik denk een beetje penisnijd ofzo... imho is er niets fout aan seks willen als je dat ook gewoon openlijk toegeeft... en dat doe je toch met zo'n advertentie lijkt me.
Ja, als jullie ophouden met dat taalgebruik, zal ik mijn woorden viespeuk terugnemenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef wonko het volgende:
Dus vrouwen mogen niet voor slet of hoer uitgemaakt worden maar een man die een erotische advertentie zet is altijd een viespeuk...ongeacht wat er ook gebeurt is? Je bent echt aan het doordraaien.
Je moet niet alles geloven wat in de viva of in suffe amerikaanse psychologiepulp staat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Opzich is dit wel grappig en interessant. Want meestal is (of was) dit de mening van de (of van veel) vrouwen. Voor mannen schijnt (of scheen) het namelijk dat sex, neuken met een ander, de grootste kwetsing is die je maar kan geven of is het doen. En voor vrouwen meer dat als hun partner verliefd wordt en/of gevoelens krijgt voor een ander, enzo, de gevoelskwestie dus.
Films zijn okequote:Op zaterdag 20 november 2004 21:54 schreef sweetgirly het volgende:
Filmssssss.
quote:Nee, gezond verstand. Ok, die wordt helemaal lachwekkend zo
Sweetygirl wordt graag door een tiental hondsdolle negers uitgewoond. Ik denk dat dat meespeelt bij haar manier van bekijken van het geheel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef HenryHill het volgende:
Ik mis alleen even wat je dan bedoelt met meer dan sex Dat is toch al de holy grail?
Of doel je echt op een of andere zieke fantasie...
Welcome to your life...quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef Harm41 het volgende:
Ik ben de starter van dit Topic, ik heb haar vanavond een uur aan de telefoon gehad. Concluderend:
ze zegt dat er niets gebeurt is, ik heb haar helemaal doorgezaagd. Ze houd absoluut van me. dat weet ik zeker. En ik hou van haar. Mijn hart zegt vergeef het, m,n hoofd zegt wegwezen vieze moslim-hoer. Je bent te ver gegaan. Wat in godsnaam is dit een klotegevoel zeg.
Hier reageer je denk ik iets te makkelijk, dit is namelijk wel een van de belangrijkste dingen in het hele verhaal. Is hetgeen de ex heeft gewild (praten via internet, en elkaar daarna ontmoeten, waarbij er in elk geval erotische vooruitzichten gewekt waren) niet al voldoende om overspel te zijn? Of had de ex echt moeten zeggen, ja onbekende man neem me nu en alleen op deze manier, voordat er sprake was van overspel?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
[over of reageren op contactadvertenties ed overspel is of niet..]
Eerlijk, ik vind dat ik daar geen oordeel over kan doen.
Is er in 99% van de gevallen van overspel niet sprake van een verpand hart?quote:Klinkt stom, ik kan alleen zeggen dat als iemand dat bij mij zou flikken, ik dat zeker niet leuk zou vinden. En ik moet er niet achterkomen ook. Ik hou nl helemaal niet van dat sneaky gedoe, al heb ik zelf ook mijn geheimpjes dus, maar wie niet toch en inderdaad. In een relatie of wat dan ook, ga ik voor vertrouwen, openheid.
En dat hoeft niet 123, maar ik heb verstand genoeg om dingen aan te (willen) voelen. Voor mij kan iets kleins dus er zelfs al voor zorgen, dat ik zoiets heb van: 'mazzel, jij bent het iig niet'. Of ik bekijk diegene de 2e, 3e x of zelfs 5e keer nog even nauwgezetter, voordat ik mijn hart verpand.
Nogmaals, in dit geval loop je volgens mij met vertrouwen winnen achter de feiten van TS aan.quote:Moeilijk misschien. Ik vind het zelf meer dat iemand mij vertrouwen echt moet winnen, voordat ik mezelf helemaal geef, heel simpel. En zoals ik aan diegene moet laten zien of dat die ook niet 123 mij hoeft te vertrouwen, daar mag best wat moeite tegenover staan. Liefde neem ik niet for granted.
En is dat niet net wat er bij TS en ex speelt? Heeft de ex niet het opgebouwde vertrouwen geschonden door op zoek te gaan naar datgene wat niet samen was afgesproken?quote:En ik hoef niet alles van iemand te weten, dat vind ik niet hetzelfde als vertrouwen, ik wil ook mijn eigen leven hebben en behouden, dus diegene hoeft mij ook niet te gaan controleren of wat dan ook. Maar dat gevoel moet er wel zijn, als een soort pact wat je samen, al dan niet stilzwijgend, hebt gesloten. Simpel. Verbreekt iemand dat, of ik bij diegene, staan we allebei in ons recht om te zeggen wat we ervan willen zeggen en om te kunnen doen, beslissingen nemen, wat we willen doen. Eerlijkheid vind ik hierin wel erg belangrijk, en de rest is dan aan mij of aan diegene.
De mening van de vrouw is ook niet mijn mening hoor (heb blijkbaar een eigen mening danquote:[over mijn mening dat sex op zich geen overspel is, dat het vertrouwen misbruiken het overspel is..]
Opzich is dit wel grappig en interessant. Want meestal is (of was) dit de mening van de (of van veel) vrouwen. Voor mannen schijnt (of scheen) het namelijk dat sex, neuken met een ander, de grootste kwetsing is die je maar kan geven of is het doen. En voor vrouwen meer dat als hun partner verliefd wordt en/of gevoelens krijgt voor een ander, enzo, de gevoelskwestie dus.
Je geeft wel degelijk beweringen, namelijk dat de man die contact had met de ex een vieze vent was, en dat de ex wel eens een slachtoffer kon zijn, en dat TS beter wat medelevender kon zijn richting ex omdat die het wel eens moeilijk zou kunnen hebben met alles te verwerken.quote:[over dat de ex achter zaken aan zou gaan die niet zouden mogen in een relatie zoals TS die geschilderd heeft..]
Nogmaals, ik weet het niet, ik kan wel stellig een bewering hier gaan doen, maar de intentie is voor mij nog niet duidelijk genoeg. Zolang ik mijn twijfels behoud bij dingen, kan ik dat niet zeggen.
Het kan wel opzettelijk zijn dat plaatsen van je fantasie, en er kan wel meer gebeurd zijn dan vooraf (of tijdens) gewenst was door de ex, feit blijft dat ex ging daten met een derde, sexueel georienteerde gesprekken had met een derde. Dat blijft naar mijn idee dus al overspel. Dan staat de volgende stap (namelijk het pijnlijk met veel nee nee nee schreeuwen toch anaal genomen worden bijvoorbeeld) alsnog los van het overspel plegen.quote:[over de fantasie over date-rape en GHB..]
Ok, ik geef toe, soms gaat mijn fantasie ook wat met mij aan de haal.
Maar soms is dat opzettelijk.
Moet het verhaal nog langer zijn? TS heeft naar mijn idee namelijk voldoende info om te kunnen zeggen dat zijn vertrouwen geschonden is. Zolang de mailtjes en daten ed niet verder ter sprake komen zijn de feitelijke handelingen tijdens die date naar mijn idee van geen enkel belang.quote:[over waarom ex slachtoffer zou zijn, en niet alles onder vrije wil zou doen..]
Weet ik veel, genoeg gekken op de wereld.
En eigenlijk vind ik dit verhaal van ts (daarom juist) ook veels te kort, dus kan ik er en gelukkig nog een vrouw, er meerdere dingen in zien.
En toch is je toon van je posting er 1 van "deze ex hoeft het niet gewilt te hebben zoals alles is verlopen op deze date, kijk ook eens naar de kant van de ex, misschien zijn er dingen voorgevallen die er voor zorgen dat de ex alleen maar een slachtoffer is"quote:Oh, nee hoor, ik vraag niets aan ts.
Dat moet hij zelf weten, ik moest alleen weer een andere kant belichten.
Want waar ik mezelf aan stoor soms zijn die onduidelijkheden in veel dingen, tegenwoordig wordt er met de woorden hoer en slet gegooid alsof het om 'hallo en goededag gaat'. Hallo zeg, ik snap dat niet, en ik snap ook niet dat vrouwen daar gewoon over heen lezen en praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het is toevallig wel een scheldwoord vóór vrouwen.
Dus nog steeds vind ik wat dat betreft ook sommige vrouwen een stelletje meelopers, die het hardst meezeiken over andere vrouwen mét mannen en dan zeg ik ook: opsouten! We werken elkaar allemaal soms in de hand, haat creeëren daar waar liefde, vrijheid en respect hoor te zijn. Plus vind ik het verschil en balans gewoon soms zoek in man en vrouw-kwesties. En ik ga niet voor negativiteit over grote vlakte gezien. Lekker dichtbij mezelf blijven dus, bevalt me goed.
Dat was het.
Daad of intentie? Da's een nuance.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:04 schreef Harm41 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat het meest pijn doet, de daad of de intentie.
Voor sommigen wel. Iemand die persoonlijk flirten al te ver vindt gaan zal neuken met een ander, en afspraken met een ander maken om te neuken (en ook richting die afspraak vertrekken) gelijk stellen misschien. Ik ben echter zelf van mening dat de nuance best groot is, je zou je namelijk kunnen afvragen of "ze" (en dan bedoel ik een willekeurige partner) van jou mag neuken met een ander of niet indien dat ter sprake zou komen voorafquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:19 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Daad of intentie? Da's een nuance.
Misschien is zij wel een Biatch en had ze beter kunnen praten vóórdat ze op ontdekkingsreis ging.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:04 schreef Harm41 het volgende:
Misschien ben ik wel blind geweest, en had ik eerder kunnen reageren.
Maar da's niet direct het punt. Natuurlijk hebben andere mensen andere grenzen. Maar in the end gaat het allemaal om hetzelfde: je dacht dat je iets had en da's weg. En of iemand de grens nu legt bij flirten, kussen of neuken, uiteindelijk gaat het om het verlies van vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef frederik het volgende:
[..]
Voor sommigen wel.
Snap ik man...quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef Harm41 het volgende:
dank je voor het inzicht, bedoel ik. Deed even pijn
* DumDaDum vindt dat MarMar en HenryHill snel samen een borrel moeten gaan drinken...quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
MarMar is het (weer!) volledig met HH eens!
zoals het is zegt slaap zacht.quote:Op zondag 21 november 2004 04:06 schreef DumDaDum het volgende:
* zoalshetis denkt btw dat het inmiddels wel bedtijd is...Na de nodige borrels is DumDaDum zelf wel redelijk aan de latten...
Wat is er erger, dat je vriend zo over je denkt, of wat zij deed?quote:[b]Mijn hart zegt vergeef het, m,n hoofd zegt wegwezen vieze moslim-hoer. Je bent te ver gegaan. Wat in godsnaam is dit een klotegevoel zeg.
Dat hij er zo over denkt heeft natuurlijk wel een reden... ik bedoel, het is niet alsof dat gevoel van hem zonder aanleiding uit de lucht kwam vallen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat is er erger, dat je vriend zo over je denkt, of wat zij deed?
Wil alleen even aangeven dat whatever je doet, dit wel erg ongenuanceerd overkomt.quote:Op zondag 21 november 2004 19:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat hij er zo over denkt heeft natuurlijk wel een reden... ik bedoel, het is niet alsof dat gevoel van hem zonder aanleiding uit de lucht kwam vallen.![]()
Ach, ik zag gister wel potentie in het korte verhaal wat mijn fantasie even deed prikkelen en zo kwam ik op de andere kant uit, voor de rest niks. Zijn al net films opzichquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef HenryHill het volgende:
Films zijn okeMaare... wat voor'n films kijk je dan, als je meteen aan verkrachting denkt? CSI, ofzo
![]()
Iehhh! Neequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef wonko het volgende:
Sweetygirl wordt graag door een tiental hondsdolle negers uitgewoond. Ik denk dat dat meespeelt bij haar manier van bekijken van het geheel.
Correctie: door minimaal een hondsdolle neger die ontzettend zwaar geschapen isquote:Op zondag 21 november 2004 20:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En het gaat je geen hol aan ook.
Het kan aan mij liggen, maar een beetje vreemd is het wel dat je in een topic als deze je fantasie totaal de loop laat, vervolgens gepikeerd raakt als andere mensen die theorie weerleggen en dan de beledigde tut hola ook nog eens uit gaat hangen als mensen anders reageren, terwijl die wel reageren op de feitelijke gegevens die er zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 20:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ach, ik zag gister wel potentie in het korte verhaal wat mijn fantasie even deed prikkelen en zo kwam ik op de andere kant uit, voor de rest niks. Zijn al net films opzich.
[..]
Iehhh! Nee
Maar serieus, je denkt verkeerd, totaal verkeerd wat dat betreft meneer konko.
En het gaat je geen hol aan ook.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:53 schreef joshus_cat het volgende:
Correctie: door minimaal een hondsdolle neger die ontzettend zwaar geschapen is![]()
miep miepquote:Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef MarMar het volgende:
blabla
Ja!quote:Is't leuk in dat wereldje van jou?![]()
Ah, dus eigenlijk is die hele beschuldiging jegens de "viespeuk" die je verzonnen hebt, gewoon je eigen fantasietje... wie is hier nou dan een viespeuk? Ow die ene joingeman niet natuurlijk, die krijgt toestemmingquote:Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]tjonge flauw.
Correctie: door één jongeman, met toestemming..maar dan mag hij wel mijn polsen strak vasthouden als hij dat wilt![]()
ze doen nu nog pijn![]()
Hey, was dat laatst niet op tv...?quote:Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]tjonge flauw.
Correctie: door één jongeman, met toestemming..maar dan mag hij wel mijn polsen strak vasthouden als hij dat wilt![]()
ze doen nu nog pijn![]()
Nope, 1. real lifequote:Op zondag 21 november 2004 21:06 schreef HenryHill het volgende:
Hey, was dat laatst niet op tv...?
![]()
Volgens mij heeft ze niemand om te spelen op haar planeetje...alleen het fictieve vriendje fantasie komt nog wel eens spoken.quote:Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar een beetje vreemd is het wel dat je in een topic als deze je fantasie totaal de loop laat, vervolgens gepikeerd raakt als andere mensen die theorie weerleggen en dan de beledigde tut hola ook nog eens uit gaat hangen als mensen anders reageren, terwijl die wel reageren op de feitelijke gegevens die er zijn.
Is't leuk in dat wereldje van jou?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |