zijn er nog meer lotgenoten vandaag?
had eerst spikes (vandaar mn associatie met Vash). Tonnen gel en haarspray. Een hele klus iedere morgen. Geloof me...
je bent wel populair op BBQ's. Mensen kunnen tijdelijk hun hapjes wel kwijt wanneer ze naar de wc moeten.
Nu heb ik wat simpelers. Maar ben niet tevreden
quote:my BROTHER???
Op vrijdag 14 september 2001 08:58 schreef Vash het volgende:
keep faith my brother...had eerst spikes (vandaar mn associatie met Vash). Tonnen gel en haarspray. Een hele klus iedere morgen. Geloof me...
je bent wel populair op BBQ's. Mensen kunnen tijdelijk hun hapjes wel kwijt wanneer ze naar de wc moeten.
Nu heb ik wat simpelers. Maar ben niet tevreden
Hopelijk ben je niet beledigt?
quote:kwil niemands broertje zijn
Op vrijdag 14 september 2001 09:05 schreef Vash het volgende:
wil je mn broertje niet zijn? OK OK. Misschien wat 'té' voor de vroege morgen. Laten we het 'gebrek aan koffie' noemen.Hopelijk ben je niet beledigt?
quote:Dat mag
Op vrijdag 14 september 2001 09:12 schreef Vash het volgende:
.
..
...
ok ok ok ok ... I'm sorry... Had ik wel 'My Sister' mogen zeggen of zit ik dan nogsteeds verkeerd?
Ik kwam uit bed en 't zat helemaal in de war
Erg hè?
quote:beetje gel erin en noem het trendy... gewoon zeggen dat je langs bent geweest bij de kinkkapper en dat het extreem veel cash heeft gekost om dit te laten creëeren.
Op vrijdag 14 september 2001 09:14 schreef beelzebubu het volgende:
* beelzebubu heeft ook last van een bad hair dayIk kwam uit bed en 't zat helemaal in de war
![]()
Erg hè?
![]()
quote:Ik vrees dat ik 's ochtends niet echt in staat ben om een gelspuitbus te hanteren.... Eerst koffie, dan pas gel....
Op vrijdag 14 september 2001 09:16 schreef Vash het volgende:[..]
beetje gel erin en noem het trendy... gewoon zeggen dat je langs bent geweest bij de kinkkapper en dat het extreem veel cash heeft gekost om dit te laten creëeren.
Wel een leuk idee voor later op de dag, scheelt me weer 3 minuten haarkammen
quote:Ligt er aan of het vrijwillig gebeurt is..
Op vrijdag 14 september 2001 09:21 schreef Postduif het volgende:
als je kaal bent heb je dan ook altijd een bad hair day
quote:Ooowh, ok
Op vrijdag 14 september 2001 09:37 schreef Tally het volgende:[..]
Ligt er aan of het vrijwillig gebeurt is..
quote:Nee, dan heb je een bald hairday of een no hair day
Op vrijdag 14 september 2001 09:21 schreef Postduif het volgende:
als je kaal bent heb je dan ook altijd een bad hair day
maar! ben wel eindelijk over de arnielengte heen (dat het zo leuk naar buitenspringt) het springt nogsteeds wel, maar tiz geen arnie-coupe meer (red. arnie stond in gtst bekend om het domme kapsel van hem)
En me elastiekkiez konnik nog steeds niet vinden *geen 2 staartjes dus vandaag*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |