wil ik dit allemaal in 1 zin zien?quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:04 schreef mikezwet het volgende:
Mijn muziek (intresse) geschiedenis is ook wel...... van bassie en adriaan, kinderhouse, en smurvenhouse naar top40 shit (was er iets anders dan?) naar creed, bush, rem naar offspring, blink 182, green day, naar nofx, bad religion, millencolin naar 1208, ten foot pole, afi, boy sets fire en.....................
Juistquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Toevallig heb ik onthouden dat dat DR het ooit eens over PW had gehad. En tuurlijk kunnen mensen via metal erin gerold zijn.Ik beweer ook niet dat het niet anders kan.
Wat ik wel soms apart vind is dat men nu compleet een genre afkraken.
ik ben via de happy hardcore in de punk hardcore gekomen..quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook via de metal(core) in hardcore gekomen
hoe komt het? Toevallig een keer een hardcore cd gekocht of gedownload en het bleek ineens fijne punk hardcore te zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:21 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik ben via de happy hardcore in de punk hardcore gekomen..
Ik had alle ravers revolution platen![]()
Misschien ligt het aan die arrogante houding van je.quote:Op maandag 6 december 2004 11:04 schreef Rhinestone het volgende:
Hmm, zoek ik zelf op de een of andere manier dan altijd ruzie?![]()
![]()
metal is voor de mensen die het een beetje te hard vinden gaan in de Hardcore dus gaan ze een stapje terug... stelletje mietjesquote:Op maandag 6 december 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Hij kickbokst in de pit, wat wil je met al die metallui?
Ja behalve dus in Utrechtquote:Op maandag 6 december 2004 12:21 schreef Kletz het volgende:
[..]
metal is voor de mensen die het een beetje te hard vinden gaan in de Hardcore dus gaan ze een stapje terug... stelletje mietjes
![]()
Ik trek Dillinger dus echt niet......te chaotisch!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja behalve dus in UtrechtBeetje met je armen over elkaar knikkend naar het podium kijken.
![]()
Bij Dillinger Escape plan was het wel weer echt hardcore pitten en door de mic mee bleren![]()
Idioot !quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Kletz het volgende:
[..]
Live op Lowlands gezien... na 2 nummers weggelopen.
Niet geweestquote:Op maandag 6 december 2004 13:00 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Idioot !
Maar ik ben ook via GNR, Metallica, Nirvana, Greenday, Nofx, Pennywise en toen uiteindelijk Eurocore (wat ik nu nog amper luister) daarna metal, en daarna een stapje chaotischer (TDEP, Converge)
Kletz hoe was "dit was het nieuws"
En donderdag Mac - Attack ?
Van Blondie tot aan Sham 69 haha....quote:Op maandag 6 december 2004 13:14 schreef Seborik het volgende:
http://www.rhino.com/store/ProductDetail.lasso?Number=73926
Vorige week deze box gekocht. Dat is pas punk. Zelfs Sick of It All kan er niet tege op.
Ik zie Joy Division, Joe Jackson, Ultravox, niet echt namen die vandaag de dag nog als punk gezien worden. Ik ben zelf wel liefhebber van het eind jaren 70 werk, maar dan vooral de namen die minder bekend waren bij het grote publiek. Die zijn over het algemeen net een tikkeltje rauwer en rebelser, en dat hoor ik graag.quote:Op maandag 6 december 2004 13:14 schreef Seborik het volgende:
http://www.rhino.com/store/ProductDetail.lasso?Number=73926
Vorige week deze box gekocht. Dat is pas punk. Zelfs Sick of It All kan er niet tege op.
hehe, wel kut want DWHN is een tof programma.quote:Op maandag 6 december 2004 13:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
Niet geweesthaha... Ik was in Hilversum bij marcel maar die had problemem met systeem bij zijn werk dus konden we er niet meer naar toe
haha.. niets voor niets met de trein geweest en kou zitten lijden!!!!
maar ja shit happens
Jup Donderdag mac open (dan is de officiele opening voor genodigden) en vanaf deze vrijdag 7 dagen in de week vanaf 3 uur 's middags... Dus spread the word zou ik zeggen!!!=
Het is natuurlijk niet de ultieme, ultieme, ultieme box, want sommige dingen wilden ook niet meewerken ivm dat eeuwige rechtengezeur. Ik heb nog wel een andere box met allemaal 'underground'-zooi en dat hoor je er dan ook wel aan af.quote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
[..]
Ik zie Joy Division, Joe Jackson, Ultravox, niet echt namen die vandaag de dag nog als punk gezien worden. Ik ben zelf wel liefhebber van het eind jaren 70 werk, maar dan vooral de namen die minder bekend waren bij het grote publiek. Die zijn over het algemeen net een tikkeltje rauwer en rebelser, en dat hoor ik graag.
Als we het over Nederlandse punk uit die tijd hebben vind ik vooral de Helmettes erg goed en van iets later The Rousers. En begin jaren 80 de eerste 2 singels en de eerste LP van de Trockener Kecks, geweldig!
Heb je die Nederpunk cd van Epitaph? Die schijnt wel aardig ultiem te zijn wat nederpunk betreft, ik zoek hem nog.quote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Seborik het volgende:
Het is natuurlijk niet de ultieme, ultieme, ultieme box, want sommige dingen wilden ook niet meewerken ivm dat eeuwige rechtengezeur. Ik heb nog wel een andere box met allemaal 'underground'-zooi en dat hoor je er dan ook wel aan af.
Nee hoor, gewoon een verzamelcd-tje uit 1996 op Epitaph, maar ik kan hem gewoon nergens vinden. Er is ook nog een bootleg LP van, Killed By Epitaph, van iemand die vond dat deze bands op vinyl thuishoren.quote:Op maandag 6 december 2004 17:26 schreef Seborik het volgende:
Nee, zeldzame plaat?
lol, dat heb ik 1 keer gedaan, lachen hoe iedereen opeens weg was uit de pit als je daar met z'n 2'en staat te kickboxen XDquote:Op maandag 6 december 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Hij kickbokst in de pit, wat wil je met al die metallui?
Saaie nederlandse (oude) Cave In rip-off.quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef Cappadaan het volgende:
Iemand bekend met Transmission0 (ex-Reveal) ?
Daar zijn de meningen dan behoorlijk over verdeeld. Daarnaast kun je ze eigenlijk niet vergelijken met Cave In, als je natuurlijk de CD geluisterd hebt.quote:Op maandag 6 december 2004 22:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Saaie nederlandse (oude) Cave In rip-off.
Wellicht ga ik in 2005 weer. Afgelopen keren was het er goed toeven (lekkere broodjes!).quote:Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
ga je, of iemand anders natuurlijk, ook naar Groezrock 2005 in België? 7 Seconds komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |