abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23559609
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:18 schreef tazmania het volgende:
Beschadig je je piemel daar niet mee? Want jelqen is toch de penis kneden? En is ie ook dikker geworden bij jou? En ook blijvend of moet je dat bijhouden?
Bij jelqing pers je met je handen het bloed in de zwellichamen, die daardoor (in elk geval tijdelijk) groter worden. Als je het regelmatig doet, schijnt de groei permanent te zijn. Die indruk heb ik zelf eigenlijk ook. Maar je moet natuurlijk niet meteen als een gek aan je piemel gaan zitten trekken. Als je dat wel doet, krijg je bloeduitstortingen. Soms echt enge zwartblauwe plekjes. Die trekken vanzelf wel weg, maar het is een teken dat je te hard van stapel loopt. Toen ik er nog mee bezig was, jelqte ik na verloop van tijd zo'n 30 minuten per dag en zo'n 5 dagen per week. Net na een jelqsessie is je jongeheer zomaar twee centimeter groter geworden (en in slappe toestand is het resultaat helemaal indrukwekkend ) Maar je moet het dus geruime tijd doen voor blijvend effect. En het verschilt ook nog van man tot man. Bij sommigen gaat het heel snel en bij anderen lukt het nooit.
Ik weet niet goed of de mijne ook dikker is geworden. Dat heb ik nooit gemeten. Maar in lengte ben ik van 15 naar 16 gegaan. Momenteel ben ik trouwens aan het experimenteren (daar houd ik wel van ) met de penimaster (zoek maar op Google). Het lijkt wel alsof ik alweer in de groei ben
O ja nog iets, van jelqing wordt je penis wel wat donkerder (discoloration). Ik vind dat niet mooi en ben er daarom ook mee gestopt. Inmiddels is hij weer de normale kleur. Het is dus geen blijvend effect.
pi_23561683
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:37 schreef Nickneem het volgende:
en : size does matter !!

Maakt niet uit wat voor "kunstjes" je er allemaal bij doet, formaat is wel degelijk iets wat meetelt.
Moet je je zeer zeker niet op blindstaren, zolang je buiten de extremen blijft(zowel groot als klein) maakt het echt niet zoveel uit en zijn de kunstjes toch echt belangerijker dan de grote....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23571360
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Moet je je zeer zeker niet op blindstaren, zolang je buiten de extremen blijft(zowel groot als klein) maakt het echt niet zoveel uit en zijn de kunstjes toch echt belangerijker dan de grootte....
Ik staar me er ook absoluut niet op blind hoor, maar die verhaaltjes van het maakt absoluut niks uit geloof ik niet. Sterker nog, ik heb daar zelfs met meerdere dames zeer open gesprekken over gehad. Ik wil niemand (mannen in dit geval) teleurstellen, maar ik ben van mening : size does matter !

Wees eens eerlijk, word jij zelf opgewonden van eentje van 13 cm ? Misschien , of zie je toch echt liever die van 16 cm die ook nog net ff wat dikker is ??
Het gevoel dat je lekker gevuld word ipv. "iets" binnen voelen komen. En ja, ik weet eea over de anatomie van een vrouw.

Dit topic trok mijn aandacht omdat ik zelf niet echt groot geschapen ben, ik klaag niet want het is zoals het is, maar vandaar ook dat ik ook eerder genoemde gesprekken gevoerd heb

En ja, mijn kunstjes zijn absoluut goedgekeurd, ik schijn aardig mijn best te doen
Toch heb ik mogen vernemen (iig van 1 dame) dat ze van het "echte werk" meer gewend was, met de nadruk op meer

[ Bericht 0% gewijzigd door Nickneem op 25-11-2004 18:49:28 ]
pi_23584906
Ik wordt opgewonden van een persoon, ik mag toch hopen dat mijn opwinding al hoog is voordat ik iemands pik zie

Visueel doet een grotere meer dan een kleinere(binnen het normale dan he), maar of het echt beter is die grotere dat is altijd maar weer de vraag, een grote pik is geen garantie voor lekker neuken...

Voor het echte stevige neukwerk geef ik absoluut de voorkeur aan een grotere penis, geen eng wapen, maar lekker flink, maar ik heb volop genoten van mannen met kleinere hoor, van een cm of 14, het is anders, niet gelijk minder goed...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23585236
Volgens mij hebben de meeste mannen een probleem met hun lul in slappe toestand. (vleeslullen en bloedlullen verhaal) Sta je op op school of met sport met zn allen onder de douche met een wortel naast iemand met een winterpeen dan voelt men zich soms niet zo op hun gemak (voornamelijk als men nog wat jonger is en net de sexualiteit ontdekt heeft)

Ik geloof niet dat ik ooit nerveus ben geweest dat het formaat niet goed zou zijn en ben ook gemiddeld geloof ik.

Bovendien als men ooit een grap maakt dat je puddingbuks klein is, moet je gewoon zeggen dat hij klein lijkt, omdat je zo breed bent.

Als er iets is om hem groter te maken......Ik heb liever iets tegen haarproblemen

Bovendien is een staafmixer nou niet echt iets om lang naar te kijken denk ik. Tip: Zorg dat je bekwaam met die natte lap leer in je mond bent.
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:30:02 #56
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_23585384
* Sjowhan voelt zich gelijk 'klein' met zijn 15cm
pi_37425444
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 03:36 schreef NightH4wk het volgende:
Of je word neger.
Denk je nu ook dat ene M. Jackson blank geworden is om dat z'n snikkel te groot werd?
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  FOK!Fotograaf zondag 30 april 2006 @ 21:18:21 #58
137066 fokkieslim
pi_37436706
[quote]Op zaterdag 20 november 2004 01:33 schreef tazmania het volgende:
Ik zoek mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met penis vergroting pillen. Ik weet dat het normaal gewoon oplichterij is, maar ik heb een site gevonden met pillen die bepaalde groeihormonen bevatten (zeggen ze ) waardoor de penis zou groeien. Nou goed zo'n site kan opzich wel veel vertellen (site ziet overigens best professioneel uit) maar ik vraag me af of er hier daadwerkelijk mannen zijn die zoeits uitgeprobeerd hebben en of dat werkt?

Alleen serieuze reacties anders rot je maar ff op.

elke dag met wc-papier over je eikel wrijven.

dit hielp bij je kont ook
  zondag 30 april 2006 @ 21:26:19 #59
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37436977
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:41 schreef nikky het volgende:
geloof je zelf dat het werkt?
Bij mij wel
pi_37437035
ik denk dat het wel mogelijk is, maar ik zou toch eerst een arts raadplegen om er zeker van te zijn.
Nothing to see here, carry on
  zondag 30 april 2006 @ 21:28:36 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37437067
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:44 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze tegenwoordig ook operatief doen hoor.
Dan zetten ze een stuk olifantenslurf er tussen toch?
KuikenGuppy
pi_37442764
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:18 schreef fokkieslim het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 november 2004 01:33 schreef tazmania het volgende:
Ik zoek mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met penis vergroting pillen. Ik weet dat het normaal gewoon oplichterij is, maar ik heb een site gevonden met pillen die bepaalde groeihormonen bevatten (zeggen ze ) waardoor de penis zou groeien. Nou goed zo'n site kan opzich wel veel vertellen (site ziet overigens best professioneel uit) maar ik vraag me af of er hier daadwerkelijk mannen zijn die zoeits uitgeprobeerd hebben en of dat werkt?

Alleen serieuze reacties anders rot je maar ff op.

elke dag met wc-papier over je eikel wrijven.

dit hielp bij je kont ook
Wanneer je een grap probeert te maken, maak hem dan wel in het kontharen topic.
Je hebt ergens de bel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt
pi_37445949
als jij (TS) nou gewoon even een paar pillen besteld en ons de reacties laat weten, heb je jezelf en sommige van ons geholpen
TheWhiteTiger
pi_37447623
Sommige anabole steroiden staan ervoor bekend dat ze als bijeffect een lichte groei van de penis kunnen veroorzaken. Het nadeel is dan wel dat je door die steroiden je sexdrive kan verminderen. Dus volgens mij zijn die "pilletjes" niks anders als een van deze of een verwante stof...

Oh en het is een mythe dat anabolen je lul doen krimpen. Je ballen daarentegen worden honey pops balletjes
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')