quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:40 schreef divX_Xvid het volgende:
sukkel...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:42 schreef divX_Xvid het volgende:
flikker nou eens op joh, kutmongool.
over kutmongolen gesproken... je weet dat een usericon 60×60 is en dat het dus niet echt veel zin heeft om een groter plaatje te gebruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:42 schreef divX_Xvid het volgende:
flikker nou eens op joh, kutmongool.
Nee een dinosaurustopicquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:47 schreef ChillyWilly het volgende:
Is dit alweer een biertopic??
Als het je geen flikker boeit, wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:46 schreef divX_Xvid het volgende:
die icon is gewoon direct gelinkt vanaf een site, wat boeit mij dat nou.
Ahh, deze bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee een dinosaurustopic
Het was inderdaad nog niet helemaal duidelijk dat je een kneus bent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef divX_Xvid het volgende:
in het kader van het origineel..... sukkel
Nee dezequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ahh, deze bedoel je?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef divX_Xvid het volgende:
in het kader van het origineel..... sukkel
ik zeik over een flikker (zie foto) die het nodig vindt dat plaatje hier te postenquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het je geen flikker boeit, wat zeik je dan?
Och... het is maar een usericon.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:53 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ik zeik over een flikker (zie foto) die het nodig vindt dat plaatje hier te posten
Hou es op met dat irritante plaatje manquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
"IK BEN HET ER NIET MEE EENS, GODVERDOMME!"
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Och... het is maar een usericon.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Hou es op met dat irritante plaatje man
zelfreflectie is okéquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef divX_Xvid het volgende:
"IK HEB EEN KUTKOP"
...kankermongool....
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef divX_Xvid het volgende:
...kankermongool....
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]kvind het wel een beetje zielig... een mongool heeft het al zwaar, moet je em dan ook nog kanker gegeven
?
U hier?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ik kan tenminste Nederlands."
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef divX_Xvid het volgende:
Mits een operatie
OK SAKKELS HIER IS WAAR HET OP SLAAT:........
(zie volgende post)
Ik lekker nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ik kan tenminste Nederlands."
Jah joh?quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
nog een keer posten en ook jij krijgt een leuke tekst bij je kutkop
http://www.purepwnage.com
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
O helpquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
quote:
kutkneus, klap op je neus, gebroken neus....... kutsukkelquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kutuser, kutplaatje
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:03 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
kutkneus, klap op je neus, gebroken neus....... kutsukkel
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hoe zou jij reageren als je kop verkeerd wordt gecropped?"
quote:
als je mij je adres geeft kom ik jou wel eens even misbruiken met een mes in je anus, kankerloser.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slechte jeugd, hij is misbruikt door zijn vader
waar blijven ze nou???quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
Ik wachtquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:01 schreef divX_Xvid het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:06 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
als je mij je adres geeft kom ik jou wel eens even misbruiken met een mes in je anus, kankerloser.
[..]
als je mij je adres geeft kom ik jou wel eens even misbruiken met een mes in je anus, kankerloser.
Godver, ik wordt niet goed van die bagger afbeelding. Plaats eens wat andersquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[..]
Mag je wel alleen over straat lopen van je moeder?quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:06 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Sjapquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:06 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
HAPPNIGquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
WTF is happnig here..............................
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
TS is een kneus en solliciteert naar de titel überkneusquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Sorry, komt door de drank. Moet 'happening' zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof je die ooit tegenkomt tijdens het scrollen...quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:15 schreef Aurelium het volgende:
jongens.... wie plaatst stiekem tubgirl.jpg tussen de dinosauriers?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:15 schreef Aurelium het volgende:
BIERquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry, komt door de drank. Moet 'happening' zijn![]()
tubgirl?quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:15 schreef Aurelium het volgende:
Ik weet het alweer, laatmaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Litso het volgende:
[..]
tubgirl?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Georges het volgende:
Ok, goed topic.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het alweer, laatmaar
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet het alweer, laatmaar
Ignorance is bliss, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Litso het volgende:
[..]
tubgirl?
Ik was stom genoeg om even op google te kijken wat tubgirl wasquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:15 schreef Aurelium het volgende:
same herequote:Op zaterdag 20 november 2004 01:19 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik was stom genoeg om even op google te kijken wat tubgirl was
Ranziggggggggggggg![]()
![]()
Bier is de schuldige inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef Aurelium het volgende:
[..]
BIER
whehehehehequote:Op zaterdag 20 november 2004 01:19 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik was stom genoeg om even op google te kijken wat tubgirl was
Ranziggggggggggggg![]()
![]()
Doe nou niet... straks krijgt de TS een stijve...quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:20 schreef Aurelium het volgende:
[/img]www.hotpics.com/tubgirl.jpg[img]
Gelukkig werkt je plaatje niet...quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:20 schreef Aurelium het volgende:
[/img]www.hotpics.com/tubgirl.jpg[img]
Misschien kende ik het wel, maar had ik het verdrongenquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:20 schreef Aurelium het volgende:
[..]
whehehehehe! Dat er nog mensen zijn die dat niet kennen
En terechtquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Misschien kende ik het wel, maar had ik het verdrongen
" mohammed "quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hoe heet ie?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
Wat een fucking saaie plaatjes worder er gepost, ik zie niet eens lekkere wijven....
waar ken jij hem van? ik heb een vermoedenquote:
godskolere, na 3 paginas gaat er iemand doodleuk ontopicquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
waar ken jij hem van? ik heb een vermoeden
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
godskolere, na 3 paginas gaat er iemand doodleuk ontopic
Naja... En nou heeft 'ie allemaal dubieuze vlekken op z'n beeldscherm...quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:29 schreef Aurelium het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs die is al viesquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:29 schreef Aurelium het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mja, ik heb m toch gekocht! hahahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn avatar! Wat doe je!
Nu we toch bezig zijn:quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:35 schreef Aurelium het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn:
[afbeelding]
Die foto is echt zooo goedquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn:
[afbeelding]
Heb je er weer één met zijn dino'tjesquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:40 schreef Aurelium het volgende:trusten allemaal....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |