Dat zeggen wel meer voorzitters. iedereen is natuurlijk te koop. Is gewoon om de prijs op te voeren.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
Niemand ging toch weg bij Groningen? Lekker betrouwbare woorden van de voorzitter
Dan moet je dat niet naar je supporters verkopen. Het is gewoon een manier geworden om de prijzen op te drijven.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer voorzitters. iedereen is natuurlijk te koop. Is gewoon om de prijs op te voeren.
Bovendien heeft Nevland een apparte status wat mij betreft..
Daar is toch niks mis mee? Zo is het ook altijd verteld door Nijland, niemand gaat weg in de winterstop tenzij er gigantische bedragen worden neergelegd.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet naar je supporters verkopen. Het is gewoon een manier geworden om de prijzen op te drijven.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee? Zo is het ook altijd verteld door Nijland, niemand gaat weg in de winterstop tenzij er gigantische bedragen worden neergelegd.
Wel vreemd dat Fulham nog geen contact met Groningen heeft opgenomen.
?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef Strooper het volgende:
2 a 3 miljoen en Nevland is weg denk ik.
Ik denk dat Nevland met FC Groningen een herenakkoordje heeft dat mocht er een interessante, buitenlandse club zich melden dat hij voor een goed bedrag weg mag. Aangezien Nevland al 30 is, lijkt 2 a 3 miljoen mij een reeel bedrag.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
[..]
?
Ik heb trouwens nergens gezegd dat Nijland geen goede voorzitter is.
Klopt. Ik snap niet wat Nevland in Fulham ziet overigens. Wil je een klote tweede helft van het seizoen met een degradatie erbij dan moet hij wel gaan. Ik zou voor een leukere, rustigere laatste uitdaging gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef Strooper het volgende:
2 a 3 miljoen en Nevland is weg denk ik.
Hij staart zich imo iets te veel blind op de Premier League. Leuk dat je daar naar toe wilt, maar dit kan wel eens voor slechts een half jaar zijn... En dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap niet wat Nevland in Fulham ziet overigens. Wil je een klote tweede helft van het seizoen met een degradatie erbij dan moet hij wel gaan. Ik zou voor een leukere, rustigere laatste uitdaging gaan.
Heeft hij het in ieder geval weer geprobeerd. En kan hij altijd weer terug naar NL.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij staart zich imo iets te veel blind op de Premier League. Leuk dat je daar naar toe wilt, maar dit kan wel eens voor slechts een half jaar zijn... En dan?
Nieuwsbrief FC Groningen.quote:“De logische vraag die nu onder de supporters zal leven is: ‘Wat is de status rond Erik Nevland?’ Bekend is geworden dat Fulham interesse heeft in Erik en de Londense club heeft zich vandaag voor het eerst officieel bij ons gemeld. Wij kunnen echter niet akkoord gaan met het bod dat Fulham heeft uitgebracht en moeten nu afwachten wat hun reactie zal zijn. Dit alles bespreken we ook steeds persoonlijk met Erik zelf en wij zitten tot nu toe op dezelfde golflengte. Ook Erik kon begrijpen dat wij het door Fulham geboden bedrag veel te laag vinden.”
Netjes van Groningen, leuk voor Nevland.quote:Groningen en Fulham praten uit respect voor Nevland
25/01/2008 16:14
FC Groningen en Fulham zijn de onderhandelingen begonnen om te komen tot een transfer van Erik Nevland. Een eerste bod van de Engelsen werd afgelopen week nog afgewezen.
FC Groningen meldt op zijn website in gesprek te gaan met Fulham ‘uit respect voor de speler’. Volgens de Groningers ligt voor Nevland een contract voor tweeënhalf jaar klaar in Londen.
Nevland is in Groningen bezig aan zijn vierde seizoen. De dertigjarige Noor speelde in die periode 94 competitiewedstrijden voor de club en scoorde 43 keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |